Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana työpäivä, ei yhtään taukoa!

Vierailija
02.11.2023 |

Ihana työpäivä, ei yhtään taukoa! Söin ruokani valvonta-ateriana. Olen käynyt vessassa pari kertaa. En laske itse näitä tauoiksi.

Arvaatteko, mikä ala? Voin antaa vihjeen; melu on aivan h*lvetinmoinen.

Kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan. Kävin vessassa aamulla klo 6 ja seuraavan kerran 15.30. Lisäksi en voinut hoitaa tilauksia, koska töihin ei saada toimivaa nettiä, vaikka eletään 2020-lukua. Ja muka jotkut käyneet kuussa joskus viime vuosituhannella.

Prkl, että v i t u t t i koko työpäivän. 

Vierailija
2/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimit laittomasti kun et taukojasi pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitäisikö jättää lapsiryhmä yksin ja samalla vastuu siitä, että jotain sattuu ja joudun vielä oikeuteen?

Ap

Vierailija
4/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pitäisikö jättää lapsiryhmä yksin ja samalla vastuu siitä, että jotain sattuu ja joudun vielä oikeuteen?

Ap

Tauoton työpäivä mullakin ja syy sama, mut hoidan muistisairaita.

Vierailija
5/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma duunipaikkahan on pääsääntöisesti ihan itse valittu😊

Vierailija
6/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normisetti. Palaveria peräkkäin niin että ruokis pidetään syömällä salaa jonkun rauhallisemman palsun aikana. 

Vierailija
7/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Wau, ihanko itse keksit tämän uuden viisauden, jolla kuitataan kaikki ongelmat.

Vierailija
8/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Wau, ihanko itse keksit tämän uuden viisauden, jolla kuitataan kaikki ongelmat.

Älä huoli, tällä trollilla ei ole taatusti töitä eikä tähän(kään) työhön edes millään henkisillä tai fyysisillä mittareilla pystyisi.

Vierailija
9/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ennätä edes syömään ENKÄ vessaan. Kupla otsassa kotiin klo 16 kun aamulla on startannut seiskalta. Pitää varmaan jättää aamun toinen kahvikuppi väliin etten kuse housuun.

Vierailija
10/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta kuullostaa, sääli ja jaksuja. Mutta muissakin firmoissa on osittain tuollasta, esmes Stockalla saa 7 tunnin työpäivään ruhtinaallisen 20 minsan tauon. Ja joskus jopa se tauko on pidettävä heti työvuoron alkaessa koska myöhemmin ei ole enää taottajaa. Ja koko ajan joutuu olemaan ihmisten katseltavana,

Vierailija
11/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään joku on kuuliainen! Eräässä päiväkodissa hoitajat jättää TETTILÄISEN yksin lasten kanssa.

Silloin kun olin siellä töissä, nii sanoin suoraan että tuo ei käy ja rikkoo lakia. Jouduin puhutteluun johtajan kanssa, koska kuulemma annoin turhaa kritiikkiä.

Vierailija
12/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuja kykenee kaitsemaan kuka tahansa. 

Vierailija
13/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksinkö olit koko päivän töissä? 

Vierailija
14/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saamut toisesta ryhmästä ketään tauottamaan? Tai jos on tiukkaa, niin kai joku olisi päässyt jeesaamaan hetkeksi edes

Vierailija
15/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset suostuu näihin hommiin.

Aspa hommia voit tehdä etänä paremmalla palkalla ja se voi olla esim korporaation sisäistä niin ei tarvitse kuunnella vtuilua.

Vierailija
16/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Tee työsuojeluilmoitus ja vie työnantaja oikeuteen. Ai niin, mutta ethän sinä voi kun olet nainen ja olet hoitoalalla, eihän semmoinen teille sovi.

Siinäpä sitten vaan kirjoittelet nettipalstoilla valituksia niin kuin niistä mitään apua tai iloa olisi. Yritäpä esittää samaa käytäntöä jossakin tehtaassa  tai kaivoksessa, jossa tehdään töitä kypärä päässä ja saappaat jalassa.

Vierailija
17/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pahalta kuullostaa, sääli ja jaksuja. Mutta muissakin firmoissa on osittain tuollasta, esmes Stockalla saa 7 tunnin työpäivään ruhtinaallisen 20 minsan tauon. Ja joskus jopa se tauko on pidettävä heti työvuoron alkaessa koska myöhemmin ei ole enää taottajaa. Ja koko ajan joutuu olemaan ihmisten katseltavana,

Niin mutta säilyyhän siellä kynsilakka pitempään ja voi olla nättinä toisin kuin sellaisissa hommissa, joissa mennään töihin seitsemäksi ja pidetään täysi tunnin ruokatunti, tai tehdään 12 tunnin vuoroja. Elämä on valintoja.

Vierailija
18/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ei ole päiväkoti, vaan esiopetusryhmä. Mutta osaksi varhaiskasvatusta se lasketaan.

Meidän työporukassa on jotenkin sellainen ilmapiiri, että taukoja ei pidetä. Aloitin itse vasta noin 2kk sitten. Työkaverit eivät pidä taukoja. Me syödään koulun ruokalassa lasten kanssa. Eväitä sitten lasten kanssa samassa tilassa. Koen tämän epämiellyttävänä, koska lapset tulevat viereen katsomaan vesi kielellä, että mitä sulla siinä on. Haluaisin vain hetken hiljaisuutta. 

Saako valittaa vielä yhdestä asiasta? Kun ei ole lukollista kaappia. Reppuni on luokkatilan etuosassa ja repussa on mun lompakko ja avaimet. Kaikilla työkavereilla kyllä on lukolliset kaapit, minulla ei. Ne loppuivat kuulemma kesken. Ja sanon vielä, että olemme koululuokka ja koulussa on kadonnut/varastettu tavaroita.

Ap

Vierailija
19/19 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota loparit