Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
201/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 160-senttinen nainen haluaisi miehen, joka olisi aivan max 180-senttinen, älykäs ja työssäkäyvä ja jota voisi jossain asiassa katsoa ylöspäin (muutenkin kuin että olisi minua pidempi, se ei ole edes paljon vaadittu). Joka asiassa ei tarvitse olla mitään ykkösluokkaa, mutta miehellä pitäisi olla vaikka jotain sellaista osaamista, jota minulla ei ole ja jossa hän olisi sataprosenttisesti pätevämpi ja osaavampi kuin minä.

Fyysinen vahvuus tai joku "apinamiesmäisyys" tai NHL-kiekkoilijatyyppisyys, laatikkoleukaisuus (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin) ei kiinnosta pätkääkään. Mieluummin haluaisin sellaisen, joka olisi ulkoisesti vaatimattomampi tyyppi. Älykkyys on kaikkein puoleensavetävin piirre miehessä. Siksi tiettyjen ammattien edustajat ovat kiinnostavimpia ulkonäöstä riippumatta. No, viiksekästä (ja parrakasta) miestä en huolisi. Silmälasit plussaa. <3

Lainasin ke

max 180cm, eli esimerkiksi 155cm mies käy?

"Tietyt ammatit" eivät varmaankaan ole statusammatteja joissa tienaa mukavasti?

Silmälasit plussaa, mutta tietysti muodikkaat jotka eivät vääristä silmiä kuten käy jos on voimakkaasti likinäköinen tai plussanäköinen.

Ulkoisesti vaatimattomampi, eli ei kalsarimalli, mutta tietysti "sinua miellyttävä" eli käytännössä sieltä paremmasta päästä.

Näin sivusta pakko kysyä, että millä kriteereillä itse valitset kumppanisi?

Vierailija
202/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha tässä on kierrellä. Ikisinkut eivät kelpaa toisilleen. Olen samassa veneessä; en ole kiinnostunut naisista jotka kiinnostuvat minusta.

Ap vaikuttaa mukavalta ja kiinnostavalta, mutta ei lähtisi kanssani treffeille.

Me kaikki tavoittelemme jotain kiinnostavampaa kuin mitä voimme saada. Joten ap jatkaa ikisinkkuna, ja minä jatkan myös.

Miksi nämä naiset eivät kiinnostaneet sinua? Ulkonäön vai luonteen takia?

-ohis

Sekä että. En edes ollut sellainen mies jota he etsivät, he vain halusivat nähdä minut sellaisena miehenä jota he etsivät. "Mutta voihan mieli muuttua ja haluatkin lapsia", yhtenä esimerkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha tässä on kierrellä. Ikisinkut eivät kelpaa toisilleen. Olen samassa veneessä; en ole kiinnostunut naisista jotka kiinnostuvat minusta.

Me kaikki tavoittelemme jotain kiinnostavampaa kuin mitä voimme saada. Joten ap jatkaa ikisinkkuna, ja minä jatkan myös.

-ohis

Sekä että. En edes ollut sellainen mies jota he etsivät, he vain halusivat nähdä minut sellaisena miehenä jota he etsivät. "Mutta voihan mieli muuttua ja haluatkin lapsia", yhtenä esimerkkinä.

Mistä tiedät että ap olisi kiinnostavampi kuin he?

Vierailija
204/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Mistä tiedät että ap olisi kiinnostavampi kuin he?

En mistään.

Ap vaikuttaa mukavalta ja kiinnostavalta sen (vähän) perusteella mitä on itsestään kertonut. Voi hyvin olla ettei meillä olisi mitään yhteistä, enkä minäkään viehättyisi ap:sta.

Minusta kiinnostuneista naisista olisin osannut jo vastaavan ketjun perusteella osannut sanoa, etten ole kiinnostunut.

Vierailija
205/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa ei taatusti ole pelkkiä pariskuntia.

Ei toki, on siellä niin naisia kuin miehiäkin ilman puolisoa mutta lasten kanssa. Ja ne "lapselliset" miehet ei esim minua kiinnosta yhtään.

Ja on tietty sitten ihan yksinäänkin olevia miehiä, mutta yleensä jos tällaisen kanssa samaan kassajonoon sattuu niin mies on ostamassa olutta ja röökiä. Ja röökinpoltto on taas ihan no-no sekä alkoholinkäyttökin siinä mittakaavassa, että ostoskorissa on joku 10 tölkkiä (halpiskaljaa) tiistai-alkuillasta. Ja joku pakastepizza, kenties myös kokista/energiajuomaa.

Monesti olen sitä miettinytkin, että missä ne kaikki ei-alko-ongelmaiset ja ihan tavallista, terveellistä kotiruokaa kokkaavat sinkkumiehet ruokaostoksensa tekee. En oikeasti muista, että olisin ikinä osunut kassajonoon, jossa on sinkkuostoksia tekevä mies nostelee korista hihnalle vaikkapa perunaa ja lohta sekä salaattia, kurkkua, tomaattia jne.

ei ap

Vierailija
206/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan naiselta sitä että on henkisesti samalla tasolla minun kanssa. Jos elämän arvot ja näkemykset ei kohtaa, ei siitä tulisi taatusti mitään. Ikä suurinpiirtein sama. Joidenkin kanssa juttu luistaa ihan luonnostaan ja maailmaa katsellaan samalla tavalla, joidenkin kanssa ei. Siinä on taso vaatimus. Tietysti miellyttävä ulkonäkö on plussaa, mutta ei se tärkein kriteeri. En ole luultavasti poikkeus.

Vierailija
207/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki, on siellä niin naisia kuin miehiäkin ilman puolisoa mutta lasten kanssa. Ja ne "lapselliset" miehet ei esim minua kiinnosta yhtään.

Ja on tietty sitten ihan yksinäänkin olevia miehiä, mutta yleensä jos tällaisen kanssa samaan kassajonoon sattuu niin mies on ostamassa olutta ja röökiä. Ja röökinpoltto on taas ihan no-no sekä alkoholinkäyttökin siinä mittakaavassa, että ostoskorissa on joku 10 tölkkiä (halpiskaljaa) tiistai-alkuillasta. Ja joku pakastepizza, kenties myös kokista/energiajuomaa.

Monesti olen sitä miettinytkin, että missä ne kaikki ei-alko-ongelmaiset ja ihan tavallista, terveellistä kotiruokaa kokkaavat sinkkumiehet ruokaostoksensa tekee. En oikeasti muista, että olisin ikinä osunut kassajonoon, jossa on sinkkuostoksia tekevä mies nostelee k

Tuota on vaikea uskoa. 

Kuulostaa siltä, että tässä on vahva bias. Huomaatte kaupassa poikkeuksellisen kiinnostavat, ja poikkeuksellisen epäkiinnostavat. Muut ovat näkymättömiä.

Totuushan on, että poikkeuksellisen kiinnostavat ovat pääsääntöisesti varattuja.

Vierailija
208/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti olen sitä miettinytkin, että missä ne kaikki ei-alko-ongelmaiset ja ihan tavallista, terveellistä kotiruokaa kokkaavat sinkkumiehet ruokaostoksensa tekee. En oikeasti muista, että olisin ikinä osunut kassajonoon, jossa on sinkkuostoksia tekevä mies nostelee k

Huomaat sellaisen miehen vain jos mies on komea ja raamikkaalla tavalla sporttinen.

Et edes rekisteröi lyhyttä tai hintelää aknearpista sinkkumiestä vihannestiskillä.

Vierailija
209/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti olen sitä miettinytkin, että missä ne kaikki ei-alko-ongelmaiset ja ihan tavallista, terveellistä kotiruokaa kokkaavat sinkkumiehet ruokaostoksensa tekee. En oikeasti muista, että olisin ikinä osunut kassajon

Joo, monesti ei tule katsottua kuin ääripäitä. Varmaankin itse teen ihan sitä samaa.

Vierailija
210/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuota on vaikea uskoa. 

Kuulostaa siltä, että tässä on vahva bias. Huomaatte kaupassa poikkeuksellisen kiinnostavat, ja poikkeuksellisen epäkiinnostavat. Muut ovat näkymättömiä.

Totuushan on, että poikkeuksellisen kiinnostavat ovat pääsääntöisesti varattuja."

Luulen, että tässä on kyse samasta ilmiöstä kuin silloin kun vauvakuumeiset alkavat nähdä vaan pelkkiä odottajia ja pikkuvauvoja kaikkialla. Minä en taas noteeraa näitä ollenkaan, en edes muista milloin olisin jonkun raskaana olevan nähnyt vaikka pakko niitä on tulla useampikin vastaan päivän aikana.

Vierailija
211/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko AP koskaan antanut pakkeja? Millaisilla miehille ja miksi?

Olen ollut 5 vuotta sinkkuna ja tänä aikana olen antanut pakit kahdelle miehelle. Toinen oli varattu ja ehdotti seksiä, toinen paikallinen juoppo, joka istuu päivät pitkät puistonpenkillä viinapullo kourassa.

Ap

No niin, eli olet ollut parisuhteessa.

Niin? Se ei enää 5 vuotta myöhemmin jaksa lämmittää 

Ap

Vierailija
212/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai olisiko mitenkään kyse siitä, että kaiken taso- ja kelpuutusjuttujen sijaan tästäkään ketjusta ei löydy montaakaan sanaa aiheesta ihastuminen ja rakastuminen.

Sen kun pitäisi olla se lähtökohta koko suhteelle.

Vierailija
213/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olisiko mitenkään kyse siitä, että kaiken taso- ja kelpuutusjuttujen sijaan tästäkään ketjusta ei löydy montaakaan sanaa aiheesta ihastuminen ja rakastuminen.

Tuo ajattelutapa on niiden etuoikeus, joille on saatavilla riittävän hyvännäköisiä ja yhteensopivia kumppaniehdokkaita.

-ohis

Vierailija
214/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUTOnaurua tolle #3 kommentin "3500 €". Todella ku sin*n palkka, alle 5000€ ei todellakaan ole nyky Suomessa mikään hyvätuloinen.

Vierailija
215/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ajattelutapa on niiden etuoikeus, joille on saatavilla riittävän hyvännäköisiä ja yhteensopivia kumppaniehdokkaita.

-ohis

Tämä.

Moni teistä rakkaudesta puhuvista ei syttyisi miehestä joka ei täytä tiettyjä ulkonäkövaatimuksia. Esim. jos saatavilla olisi vain langanlaihoja ja lyhyitä miehiä. Kenties he olisivat lisäksi epävarmoja ja sosiaalisesti taitamattomia. Ei auttaisi kultainen sydän, kohtalo tai kemia.

Sinunkaan miesmakusi ei ole niin uniikki kuin ehkä luulet.

Ongelmana ei ole heikkoudet, vaan mitättömyys. Lähes täydellinen toivottujen maskuliinisien tai feminiinisien ominaisuuksien puuttuminen.

Siksi halutaan keskitasoinen kumppani, johon oma taso ei riitä.

Vierailija
216/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

No, tuo voi olla syy miksei suhteet onnistu. Kun toiseen ei ole rakastunut, ei sen vuoksi jaksa nähdä mitään vaivaa. Ihan sama.

Ja olen kokenut tuollaisen suhteen. Missä siis olen toiselle ihan sama. Joten jatkossa aion olla iloisesti nirso ja odottaa sitä, mikä on jotain ihan muuta. Jos ei koskaan tule, niin yksin olen onnellisempi kuin tuollaisessa ihan sama -suhteessa.

Vierailija
217/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

No, tuo voi olla syy miksei suhteet onnist

Jatkan omaa kommenttiani.

MIKSI siis olet ryhtynyt suhteeseen, jos et ole kokenut ihastumista? 

Vierailija
218/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tuntuu olevan niin, että ylipainoisen naisen "taso" on mies, jolla on ainakin jonkinsortin päihdeongelma? Usein vielä niin, että mies ei ole sellainen hilpeä humalainen ja mukava seuramies, vaan mies on enemmänkin jurottaja-mallia joka mykkänä tuijottaa sitä oluttaan ja riittävään känniin päästyään aloittaa joko jankkauksen jostain vanhasta jutusta tai sitten sellaisen itsesäälin ja omakehun yhdistävän oudon monologin? Osa on myös väkivaltaisia tai ainakin kovin arvaamattomia sen ihme raivonsa kanssa.

Vierailija
219/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Tämä.

Moni te

Niinpä. Annan esimerkin.

Minä pidän monenlaisista naisvartaloista. Olen tykästynyt pitkiin, lyhyisiin, siroihin, roteviin, kurvikkaisiin, atleettisiin, tukeviin, ja melkeinpä jokaiseen näiden yhdistelmään.

Mutta on yksi yhdistelmä joka ei sytytä. Ja se on yhdistelmä jota minusta kiinnostuvat naiset edustavat. Poikkeuksetta.

Mieti asiaa omalta kannaltasi. Mieti se asia joka ei vain sytytä, vaikka kuinka yrittäisit. Luultavasti sellainen on.

Ja luultavasti et ole ainoa joka haluaa "mitä tahansa paitsi sitä".

Tervetuloa ikisinkkujen maailmaan.

Vierailija
220/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lojua peiton alla? Ehkä se ongelma on siinä.

Siellä nuitaan niin että tyrät rytkyy.

Joo, kiitti. Muutin mieleni.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi