Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
261/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitte on turn-off kun mies on rahkajamppa.

Totta. Muistetaan se, että Rahka-Petri on palstan yksi kritisoiduimmista miehistä kautta aikojen. Naiset haluavat miehen joka on vahva ja hyvissä lihaksissa, mutta sitä varten ei saisi nähdä vaivaa.

Vierailija
262/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole epätoivoinen vaan nirso.

Missä ne tarjokkaat on, joista voin nirsoilla kaikki pois? Ei ole näkynyt.

Ap

Olet tehnyt aloitteen komealle ja lihaksikkaalle työkaverillesi. 

Miksipä et jututtaisi ruokakaupassa vaikkapa itseäsi lyhyempää ja hintelää miestä?

"Tuntisin itseni amatsoniksi"

"Juuri minä satun tykkäämään rotevista miehistä"

Mikä ihme tämä lyhyiden ja hintelien miesten pakotus täällä oikein on? Jos (kun) ei sytytä niin ei sytytä, eikä sitä asiaa kukaan saa manipuloimalla muutettua. Itselläni on yhdestä

Tämä. Lihasten hankkiminen ei todellakaan ole helppoa. Ja sporttinainen haluaa eniten geenikomeutta ja rahaa/statusta.

Pienituloisen sporttinaisen mies on todennäköisemmin mahakas kuin pienituloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, koska viimeksi lähestyit kiinnostavaa miestä? Ja miten silloin kävi?

4 vuotta sitten tuota työkaveriani ja sain pakit.

Ps. Tiedoksi pituushulluille, tämä kyseinen mies on suunnilleen minun pituiseni

Ap

Ok. No koska viimeksi kiinnostava mies lähestyi sinua? 

Varmaan silloin kun olin 16-vuotias.

Ap

Vierailija
264/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelät miehet rantautuivat joukolla selittelemään miksi ovat hintelyyden lisäksi myös ryhdittömiä ja veteliä kuin spagetit. Eivät vaan halua nähdä mitään vaivaa asioiden suhteen.

Vierailija
265/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko AP minun luokseni? Voidaan katsoa sarjoja peiton alla. Voin tehdä meille ruokaakin. Jos haluat, lähellä on kiva nuotiopaikka jossa voi katsella tähtiä nuotion räiskeessä.

Sen jälkeen voit kertoa iltasadun siitä kuinka kukaan mies ei ole kiinnostunut.

Olen 172cm ja hoikka, joten minua ei tietysti laskettaisi.

Vierailija
266/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No koska viimeksi kiinnostava mies lähestyi sinua? 

Varmaan silloin kun olin 16-vuotias.

Ap

Mistä tämä voisi johtua, että kiinnostavat miehet eivät lähesty sinua? Onko sinulla itselläsi jotain teorioita? 

Monet naiset pariutuvat juuri sen ansiosta, että heitä kiinnostavat miehet lähestyvät heitä, ja yksi asia sitten johtaa toiseen. Mikäli sinä et kykene houkuttelemaan kiinnostavia miehiä puoleesi, etkä myöskään itse suostu lähestymään näitä miehiä, niin kumppanin saaminen vaikuttaa sinun tapauksessasi lähes mahdottomalta. 

Vierailija
267/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintelät miehet rantautuivat joukolla selittelemään miksi ovat hintelyyden lisäksi myös ryhdittömiä ja veteliä kuin spagetit. Eivät vaan halua nähdä mitään vaivaa asioiden suhteen.

Mistähän johtuu ettei ylipainoisia "nallekarhuja" syytellä laiskureiksi?

Vierailija
268/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitte on turn-off kun mies on rahkajamppa.

Totta. Muistetaan se, että Rahka-Petri on palstan yksi kritisoiduimmista miehistä kautta aikojen. Naiset haluavat miehen joka on vahva ja hyvissä lihaksissa, mutta sitä varten ei saisi nähdä vaivaa.

Rahka-Petrillä oli kyllä upea kroppa 😍 muuten oli kyllä vähän pökkelö luonteeltaan 

Vierailija
269/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu ettei ylipainoisia "nallekarhuja" syytellä laiskureiksi?

Heitä ei näy täällä inisemässä. 

Vierailija
270/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuletko AP minun luokseni? Voidaan katsoa sarjoja peiton alla. Voin tehdä meille ruokaakin. Jos haluat, lähellä on kiva nuotiopaikka jossa voi katsella tähtiä nuotion räiskeessä.

Olet sairas 

Vierailija
271/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos haluaa niin paljon lihaksia että hintelästä tulee roteva tai edes naisten silmissä "normaali", saa treenata todella kovaa. Ja sitte on turn-off kun mies on rahkajamppa."

Niin että parempi sitten olla kokonaan treenaamatta, vai?

Vierailija
272/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas 

Ei vaan oikeassa. En usko AP:n tarinasta murto-osaakaan.

Vierailija
273/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule, koska asenteesi on aika ikävä. Ehkä olet epämiellyttävä tyyppi ja vaan kuvittelet, että pakit johtuu pituudestasi vaikka totuus on toinen? Minulla on ollut pituisesi mies, joka ei koskaan puhunut pituudestaan sanaakaan. Ei ollut mikään ongelma hänelle, eikä myöskään minulle.

Ap

Vierailija
274/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule, koska asenteesi on aika ikävä. Ehkä olet epämiellyttävä tyyppi ja vaan kuvittelet, että pakit johtuu pituudestasi vaikka totuus on toinen? Minulla on ollut pituisesi mies, joka ei koskaan puhunut pituudestaan sanaakaan. Ei ollut mikään ongelma hänelle, eikä myöskään minulle.

Ap

Se mies tiesi olla hiljaa siitä, koska tiesi, että naiset syrjivät lyhyitä miehiä ihan saatanasti, mutta vielä enemmän syrjitään lyhyttä miestä, joka tuo esiin tiedostavansa lyhyytensä.

t. 174cm mies, joka ei ikinä livenä puhu sanaakaan pituudestaan, mutta havainnoi haukan tarkasti naisten pinnallisuuksia

Vierailija
275/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se mies tiesi olla hiljaa siitä, koska tiesi, että naiset syrjivät lyhyitä miehiä ihan saatanasti, mutta vielä enemmän syrjitään lyhyttä miestä, joka tuo esiin tiedostavansa

Tällä miehellä oli niin paljon naisia, että surutta pystyi heivaamaan minutkin sivuun, joten en ihan allekirjoita tuota syrjintäväitettä..

Ap

Vierailija
276/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se mies tiesi olla hiljaa siitä, koska tiesi, että naiset syrjivät lyhyitä miehiä ihan saatanasti, mutta vielä enemmän syrjit

Oliko mies ehkä luolamiehen näköinen metsästäjänsilmäinen kuutioleuka? Näitähän on juu, olen minäkin muutaman sellaisen miehen elämäni aikana tuntenut, ja heillä on naisia riittänyt. Nämä ovat vähän samaa sarjaa kuin esimerkiksi obeesit naiset, joilla kaikki paino sattuu olemaan mennyt pyllyyn ja tisseihin, ja kasvot ja vyötärö ovat hoikat, ja appelsiini-iho on tuntematon käsite . Tai siis, joitain tällaisia tapauksia on olemassa, ja he ovat varmasti varsinaisia miesmagneetteja, mutta suurin osa obeeseista naisista ei ole tätä lähelläkään.

Vierailija
277/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tuntuu olevan niin, että ylipainoisen naisen "taso" on mies, jolla on ainakin jonkinsortin päihdeongelma? Usein vielä niin, että mies ei ole sellainen hilpeä humalainen ja mukava seuramies, vaan mies on enemmänkin jurottaja-mallia joka mykkänä tuijottaa sitä oluttaan ja riittävään känniin päästyään aloittaa joko jankkauksen jostain vanhasta jutusta tai sitten sellaisen itsesäälin ja omakehun yhdistävän oudon monologin? Osa on myös väkivaltaisia tai ainakin kovin arvaamattomia sen ihme raivonsa kanssa.

Samasta syystä kuin sporttisen ja hoikan mutta lyhyen ja pienituloisen miehen tasoa on ylipainoinen sohvaperunanainen.

Tätä me just ihmetellään. Miksi ylipainoisen naisen "taso" on PÄIHDEONGELMAINEN mies eikä ylipainoinen sohvaperunamies?

Vierailija
278/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko mies ehkä luolamiehen näköinen metsästäjänsilmäinen kuutioleuka? Näitähän on juu, olen minäkin muutaman sellaisen miehen elämäni aikana tuntenut, ja heillä on naisia riittänyt. Nämä ovat vähän samaa sarjaa kuin esimerkiksi obeesit naiset, joilla kaikki paino sattuu olemaan mennyt pyllyyn ja tisseihin, ja kasvot ja vyötärö ovat hoikat, ja appelsiini-iho on tuntematon käsite . Tai siis, joitain tällaisia tapauksia on olemassa, ja he ovat varmasti varsinaisia miesmagneetteja, mutta suurin osa obeeseista naisista ei ole tätä lähelläkään."

No ei ollut :D Oli vaan hemmetin itsevarma tyyppi, joka ei kysellyt tai nöyristellyt,  olematta silti tyly tai ylimielinen.

Ap

Vierailija
279/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja arvaas vaan, kuinka paljon on tarjontaa kauniskasvoiselle naiselle 170/58 vaikka ikääkin jo 40-50? Harmi vieläpä, koska ei kiinnosta parisuhteet! Lisäksi lapset aikuisia, vaikka tyttömäinen olemukseni kielii jopa sellaista, että perhe perustamatta 🤣

Odotako meiltä kehuja vai mitä? Joo varmaan kaikki luulee että olet parikymppinen.. 

Vierailija
280/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oliko mies ehkä luolamiehen näköinen metsästäjänsilmäinen kuutioleuka? Näitähän on juu, olen minäkin muutaman sellaisen miehen elämäni aikana tuntenut, ja heillä on naisia riittänyt. Nämä ovat vähän samaa sarjaa kuin esimerkiksi obeesit naiset, joilla kaikki paino sattuu olemaan mennyt pyllyyn ja tisseihin, ja kasvot ja vyötärö ovat hoikat, ja appelsiini-iho on tuntematon käsite . Tai siis, joitain tällaisia tapauksia on olemassa, ja he ovat varmasti varsinaisia miesmagneetteja, mutta suurin osa obeeseista naisista ei ole tätä lähelläkään."

No ei ollut :D Oli vaan hemmetin itsevarma tyyppi, joka ei kysellyt tai nöyristellyt,  olematta silti tyly tai ylimielinen.

Ap

No tässä voi myös olla haaste, jos miehen pitää olla erittäin itsevarma. Sinähän et käsittääkseni ole sitä?

Tuo on kuitenkin yksi stereotyyppisistä maskuliinisista piirteistä.