Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
301/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoo pitävänsä työkaveristaan, koska tämä on mukava (ja komea, ja lihaksikas...).

Kuitenkin naisen edellinen miesystävä oli naisia pyörittävä pleijeri joka otti minkä halusi, ja lopulta vippasi ap:n ulos.

Lisäksi ap kutsui juuri palstamiestä "kitisijäksi", mikä viittaa siihen että ap inhoaa miehiä jotka eivät ole superitsevarmoja (vaikka hän ei ole itse itsevarmaa nähnytkään).

Ei täsmää.

Mikä ei täsmää? En ymmärrä.

Ap

Olet etsimässä mukavaa miestä.

Kuitenkin sytyt itsevarmasta ottajamiehestä, joka on naistenmies ja vippaa sinut ulos. Ja halveksut miehiä jotka eivät ole tätä, vaan kenties ovat ujoja ja epäitsevarmoja kuten sinäkin.

Vaikuttaa selvältä, että oikeasti rekisteröit

Sytyin. Päädyin hänen matkaansa lähinnä siksi, että hän oli helppo saalis. 

Ap

Vierailija
302/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hän oikeastaan lähti minun matkaani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma checklist.

Onko nainen reippaasti ylipainoinen ja kropaltaan sellainen ettei ylipaino ole ns. naisellisissa paikoissa (olen itse hoikka)?

Vihaako nainen liikuntaa ja rakastaako herkuttelua (olen itse liikunnallinen enkä välitä herkuttelusta)?

Onko nainen luonteeltaan superarkinen ihminen joka haluaa puhua lähinnä arjesta ja siitäkin hyvin lyhytsanaisesti (nautin itse pitkistä keskusteluista joissa ei puhuta arjesta)?

Onko nainen pienituloinen tai työtön (olen itse keskituloinen ja työelämässä)?

Onko nainen elämäntilanteessa johon haluaisi parannusta taloude, asuinpaikan tai kaveripiirin osalta (asun itse hyvällä alueella viihtyisässä asunnossa ja minulla on hyvä kavereita)?

Haluaako nainen perustaa perheen hyvin pian (olen itse vela)?

Jos vastaus kaikkiin kysymyksiin on kyllä, minulla on mahdollisuuksia. Kaikki minusta koko elämäni aikana kiinnostuneet naiset ovat täyttäneet nämä.

Vierailija
304/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoo pitävänsä työkaveristaan, koska tämä on mukava (ja komea, ja lihaksikas...).

Kuitenkin naisen edellinen miesystävä oli naisia pyörittävä pleijeri joka otti minkä halusi, ja lopulta vippasi ap:n ulos.

Lisäksi ap kutsui juuri palstamiestä "kitisijäksi", mikä viittaa siihen että ap inhoaa miehiä jotka eivät ole superitsevarmoja (vaikka hän ei ole itse itsevarmaa nähnytkään).

Ei täsmää.

Mikä ei täsmää? En ymmärrä.

Ap

Olet etsimässä mukavaa miestä.

Kuitenkin sytyt itsevarmasta ottajamiehestä, joka on naistenmies ja vippaa sinut ulos. Ja halveksut miehiä jotka eivät ole tätä, vaan kenties ovat ujoja ja epäitsevarmoja kuten sinäkin.

Sinua lyhyempi, hoikka, kapeaharteinen ja nörttimäinen mies tulee ujosti ja punastellen ruokakaupassa kysymään lähtisitkö kahville.

Miten reagoit?

Vierailija
305/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettet ole kohdannut vartalotyyppiäsi arvostavaa naista. Meitäkin näet on, vaikka lienemme vähemmistössä - ystävättäriä kuunneltuani uskon sen.

Itse olen ollut vuosikausia onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, joka on kuin ylärivin vasemmanpuoleisin kaveri ja minun mielestäni siis houkuttelevampi kuin kaksi oikeanpuolesta, jotka ovat paitsi turhan rotevia myös turhan karvaisia.

Kun tapasimme, olimme täsmälleen samanpituisia ja -painoisia puolison kanssa. Nykyään minä painan 5kg enemmän.

Toivottavasti sinunkin kohdallesi osuu pituuden suhteen välinpitämätön tai lyhyehköstä viehättyvä ja hoikkuudesta pitävä rakastettu. 

Vierailija
306/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinua lyhyempi, hoikka, kapeaharteinen ja nörttimäinen mies tulee ujosti ja punastellen ruokakaupassa kysymään lähtisitkö kahville.

Miten reagoit?"

Punastun itsekin ja jos miehellä on kivat kasvot, niin sanon kyllä. Ja arvostan miehen rohkeutta erittäin paljon joka tapauksessa.

Ap

Vierailija
307/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettet ole kohdannut vartalotyyppiäsi arvostavaa naista. Meitäkin näet on, vaikka lienemme vähemmistössä - ystävättäriä kuunneltuani uskon sen.

Itse olen ollut vuosikausia onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, joka on kuin ylärivin vasemmanpuoleisin kaveri ja minun mielestäni siis houkuttelevampi kuin kaksi oikeanpuolesta, jotka ovat paitsi turhan rotevia myös turhan karvaisia.

Kun tapasimme, olimme täsmälleen samanpituisia ja -painoisia puolison kanssa. Nykyään minä painan 5kg enemmän.

Toivottavasti sinunkin kohdallesi osuu pituuden suhteen välinpitämätön tai lyhyehköstä viehättyvä ja hoikkuudesta pitävä rakastettu. 

Kiitos paljon. Noin tuskin tapahtuu, ainoa toivo lienee että löytyisi minulle sopiva nainen joka ei välitä näistä heikkouksista. Se ei kylläkään vaikuta todennäköiseltä.

Vierailija
308/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuin toinen vasemmalta, mutta keskivertoa lyhyempi, eikä minulla ole komeita kasvoja ja pörröisiä hiuksia kuten kuvan miehellä.

Olen oppinut sen, että kroppani on lähes kaikille naisille turn-off. Ja koska kompensoivia pinnallisia ominaisuuksia ei ole, kuulun alimpaan mieskategoriaan ja minulle on saatavilla vain erittäin ylipainoisia naisia jotka eivät sytytä minua elämäntyyliin liittyvistä ja myös pinnallisista syistä.

Se on tosiasia, jonka kanssa on elettävä. Kaikki eivät synny geenivoittajiksi.

-eri

Vierailija
309/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuin toinen vasemmalta, mutta keskivertoa lyhyempi, eikä minulla ole komeita kasvoja ja pörröisiä hiuksia kuten kuvan miehellä.

Olen oppinut sen, että kroppani on lähes kaikille naisille

Tuon miehen kroppa on kaukana "alimmasta mieskategoriasta". Se ei edusta ihannetta, kuten oikeanpuoleinen, mutta harva edustaa.

Vierailija
310/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime mun munaa Nainen. 

Vierailija
311/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole epätoivoinen vaan nirso.

Missä ne tarjokkaat on, joista voin nirsoilla kaikki pois? Ei ole näkynyt.

Ap

Olet tehnyt aloitteen komealle ja lihaksikkaalle työkaverillesi. 

Miksipä et jututtaisi ruokakaupassa vaikkapa itseäsi lyhyempää ja hintelää miestä?

"Tuntisin itseni amatsoniksi"

"Juuri minä satun tykkäämään rotevista miehistä"

Mikä ihme tämä lyhyiden ja hintelien miesten pakotus täällä oikein on? Jos (kun) ei sytytä niin ei sytytä, eikä sitä asiaa kukaan saa manipuloimalla muutettua. Itselläni on yhdestä kokemusta ja ei kiitos enää ikinä. Jokainen etsiköön just sellaista kun itsestä hyvältä tuntuu.

Koska lyhyet ja/tai hintelät miehet eivät normaalisti ole haluttua seuraa, ovat he suuremmalla todennäköisyydellä sinkkuja. Joten heitä voi turvallisesti lähestyä, ei tule puoliso purnukan kanssa hyllynvälistä keskeyttämään.

Kovasti sanotaan että ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaan persoona yms. on tärkeintä. Joten ei muuten kuin rohkeasti lähestymään vain ja tarkistamaan onko kyseisen henkilön persoona itselle sopiva.

Vierailija
312/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ei. Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella. 

Ap

Minkä ikäinen olet?

Oletko hoikka, normaalipainoinen vai ylipainoinen?

Teetkö aloitteita miehille?

Annatko positiivisia signaaleja miehille joiden ulkonäkö on selkeästi keskitason alapuolella?

Huoh, aina nämä samat litaniat...Ei, vika ei ole köyhyydessäsi tai pituudessasi vaan jossain ihan muualla

Vierailija
313/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmistä ei voi kajastaa äly, jos silmät ovat ruskeat, varsinkaan tummanruskeat. Kaikilla sinisilmäisillä ei ole älyn kajastusta ilmeessä, mutta kaikilla, joilla äly kajastaa, on siniset silmät.

Tämä on ehkä tyhmin kommentti, jota olen eläessäni lukenut.

Vierailija
314/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärää kuinka jotkut yrittää väen väkisin vääntää jotakn pahaa apn sanomisista ja kerta toisensa jälkeen vaan nolaavat itsensä projisoimisella ja olkiukoilla.

You go girl! Yaaaas queen!

Tämmösiä inceli vässyköitä on oikeasti suht pieni vähemmistö meistä miehistä, harva actual factual MIES elää niin tylsää ja merkityksetöntä elämää et riittäis aikaa ulista siitä täälä ja hyvällä säkällä osa näistäkin aikuistuu joku päivä.

Vierailija
315/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelyys ratkeaa salilla ja yks sentti lisää hartioissa vastaa kahta pituudessa, tekosyyt pois ja mars salille miehistyyn.

Vapaaehtoista uhriutumista tämmönen, itsesääli on kautta aikain isoin turn off.

Vierailija
316/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintelyys ratkeaa salilla ja yks sentti lisää hartioissa vastaa kahta pituudessa, tekosyyt pois ja mars salille miehistyyn.

Ei vastaa. Hartioihin pitää tulla melkoisesti leveyttä, että nainen sen huomaisi.

Vierailija
317/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa. Hartioihin pitää tulla melkoisesti leveyttä, että nainen sen huomaisi.

Ei se ole sitä naista varten vaan sua varten, sielä salilla käydään ens sijaisesti hakemassa sulle isompi ja varmempi olo.

Jos sulla ois se luonnostaan sä et tarvis salia, mut kun ei ole niin poika on nyt hyvä ja lakkaa pissimästä omiin muroihinsa.

Eikä se sali edes yksistään vielä riitä mihinkään, mut se on hyvä alku vätykselle.

Vierailija
318/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmistä ei voi kajastaa äly, jos silmät ovat ruskeat, varsinkaan tummanruskeat. Kaikilla sinisilmäisillä ei ole älyn kajastusta ilmeessä, mutta kaikilla, joilla äly kajastaa, on siniset silmät.

Tämä on ehkä tyhmin kommentti, jota olen eläessäni lukenut.

Kyllä maailmaan tuommoinenkin mielipide mahtuu.

Vierailija
319/358 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa kenellekään niin on pakko olla jotain isompaa vikaa. Harvemmin se vika on pelkästään ulkonäössä. Minä tiedän ja tunnen monta naista joiden ulkonäkö on todella kaunis, mutta ne muut ominaisuudet sellaisia että en ikinä sotkeentuisi minkäänlaiseen parisuhteeseen. En edes yhdeksi yöksi.

Vierailija
320/358 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhtiä siellä ainakin saa ja se on vielä tärkeämpää kuin hartioiden leveys. Mikään ei ole niin epäviehättävä kuin veltto ja lysyssä kulkeva hyypiö. Koskee miehiä ja naisia.