Epätoivoinen nainen
Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha tässä on kierrellä. Ikisinkut eivät kelpaa toisilleen. Olen samassa veneessä; en ole kiinnostunut naisista jotka kiinnostuvat minusta.
Ap vaikuttaa mukavalta ja kiinnostavalta, mutta ei lähtisi kanssani treffeille.
Me kaikki tavoittelemme jotain kiinnostavampaa kuin mitä voimme saada. Joten ap jatkaa ikisinkkuna, ja minä jatkan myös.
Tai olisiko mitenkään kyse siitä, että kaiken taso- ja kelpuutusjuttujen sijaan tästäkään ketjusta ei löydy montaakaan sanaa aiheesta ihastuminen ja rakastuminen.
Tuo ajattelutapa on niiden etuoikeus, joille on saatavilla riittävän hyvännäköisiä ja yhteensopivia kumppaniehdokkaita.
-ohis
Tämä.
Moni teistä rakkaudesta puhuvista ei syttyisi miehestä joka ei täytä tiettyjä ulkonäkövaatimuksia. Esim. jos saatavilla olisi vain langanlaihoja ja lyhyitä miehiä. Kenties he olisivat lisäksi epävarmoja ja sosiaalisesti taitamattomia. Ei auttaisi kultainen sydän, kohtalo tai kemia.
Sinunkaan miesmakusi ei ole niin uniikki kuin ehkä luulet.
Ongelmana ei ole heikkoudet, vaan mitättömyys. Lähes täydellinen toivottujen maskuliinisien tai feminiinisien ominaisuuksien puuttuminen.
Siksi halutaan keskitasoinen kumppani, johon oma taso ei riitä.
Miten sulle voi tulla yllätyksenä, että heteronainen haluaa maskuliinisen heteromiehen itselleen? Kai ymmärrät hetero-käsitteen?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kelpaa kenellekään niin on pakko olla jotain isompaa vikaa. Harvemmin se vika on pelkästään ulkonäössä. Minä tiedän ja tunnen monta naista joiden ulkonäkö on todella kaunis, mutta ne muut ominaisuudet sellaisia että en ikinä sotkeentuisi minkäänlaiseen parisuhteeseen. En edes yhdeksi yöksi.
ap:han on seurustellut,ainakin kerran. ei siis ole täysin kelpaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kelpaa kenellekään niin on pakko olla jotain isompaa vikaa. Harvemmin se vika on pelkästään ulkonäössä. Minä tiedän ja tunnen monta naista joiden ulkonäkö on todella kaunis, mutta ne muut ominaisuudet sellaisia että en ikinä sotkeentuisi minkäänlaiseen parisuhteeseen. En edes yhdeksi yöksi.
Kelpaan, kunhan jaksan olla sinnikäs ja taivutella miestä riittävän kauan olemaan mun kanssa. Ja silloin nimenomaan vaan kelpaan, mutta mies ei kovin palavasti halua mun kanssa olla. Tässä on yksi syy siihen miksi en tee aloitteita enää, en halua että mut kelpuutetaan paremman puutteessa. Ja tästä syystä olen myös yksin, kun miehet ei niitä aloitteita mun suuntaan tee missään olosuhteissa.
Ap
Käytätkö hormonaalista ehkäsyä?
Kummallinen juttu, mutta tosi monet naiset jotka käyttävät hormonaalista ehkäsyä haisevat niin oudolle, ettei ne kiinnosta seksuaalisesti tai kiinnostus naiseen häviää nopeasti jos semmoista ylipäätään tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tuntuu olevan niin, että ylipainoisen naisen "taso" on mies, jolla on ainakin jonkinsortin päihdeongelma? Usein vielä niin, että mies ei ole sellainen hilpeä humalainen ja mukava seuramies, vaan mies on enemmänkin jurottaja-mallia joka mykkänä tuijottaa sitä oluttaan ja riittävään känniin päästyään aloittaa joko jankkauksen jostain vanhasta jutusta tai sitten sellaisen itsesäälin ja omakehun yhdistävän oudon monologin? Osa on myös väkivaltaisia tai ainakin kovin arvaamattomia sen ihme raivonsa kanssa.
Samasta syystä kuin sporttisen ja hoikan mutta lyhyen ja pienituloisen miehen tasoa on ylipainoinen sohvaperunanainen.
Tätä me just ihmetellään. Miksi ylipainoisen naisen "taso" on PÄIHDEONGELMAINEN mies eikä ylipainoinen sohvaperunamies?
<
Siis miksi ihmeessä pitäisi arvostaa sitä että käyt töissä ja käyttäydyt normaalisti? Mitä ihmeen arvostettavaa siinä muka on?
Itse näen sinut ihan yhtä huonona vaihtoehtona kuin juopporetku, kun selvästi luulet olevasi oikeutettu ties mihin vain siksi kun olet olemassa. Eihän tuollaista ihmistä kukaan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö hormonaalista ehkäsyä?
Kummallinen juttu, mutta tosi monet naiset jotka käyttävät hormonaalista ehkäsyä haisevat niin oudolle, ettei ne kiinnosta seksuaalisesti tai kiinnostus naiseen häviää nopeasti jos semmoista ylipäätään tuli.
Miksi ihmeessä käyttäisin? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaan, kunhan jaksan olla sinnikäs ja taivutella miestä riittävän kauan olemaan mun kanssa. Ja silloin nimenomaan vaan kelpaan, mutta mies ei kovin palavasti halua mun kanssa olla. Tässä on yksi syy siihen miksi en tee aloitteita enää, en halua että mut kelpuutetaan paremman puutteessa. Ja tästä syystä olen myös yksin, kun miehet ei niitä aloitteita mun suuntaan tee missään olosuhteissa.
Ap
Täsmälleen sama juttu itselläni.
Ja noissa kelpuutussuhteissa olen vaan rikkonut itseäni. Ja voi suoraan painua sanonko minne jos yrittääkään alkaa mussuttaa jotain liian kovatasoisista miehistä. Nämä suhteet olleet niin tuikitavallisten kanssa, ettei tavallisempaa löydy.
Mutta joo. En tee itsekään enää aloitteita, eikä suoraan sanoen enää edes kiinnosta suhteet. Haaveissani on se jokin, miltä aito rakastunut suhde tuntuisi. Yritän elää näissä haaveissani niinä hetkinä, kuin toivoisin kovasti parisuhdetta. Se auttaa, ja jaksaa taas paremmin elämää yksin.
Etenkin näitä tasojankkauksia luettua tulen yhä vakuuttuneemmaksi, että elämäni on rikkaampaa työuraan ja harrastuksiin panostamalla, kuin että panostaisi enää yhteenkään parisuhteeseen tai sen etsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettet ole kohdannut vartalotyyppiäsi arvostavaa naista. Meitäkin näet on, vaikka lienemme vähemmistössä - ystävättäriä kuunneltuani uskon sen.
Itse olen ollut vuosikausia onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, joka on kuin ylärivin vasemmanpuoleisin kaveri ja minun mielestäni siis houkuttelevampi kuin kaksi oikeanpuolesta, jotka ovat paitsi turhan rotevia myös turhan karvaisia.
Kun tapasimme, olimme täsmälleen samanpituisia ja -painoisia puolison kanssa. Nykyään minä painan 5kg enemmän.
Toivottavasti sinunkin kohdallesi osuu pituuden suhteen välinpitämätön tai lyhyehköstä viehättyvä ja hoikkuudesta pitävä rakastettu.
Kiitos paljon. Noin tuskin tapahtuu, ainoa toivo lienee että löytyisi minulle sopiva nainen joka ei välitä näistä heikkouksista. Se ei kylläkään vaikuta todennäköiseltä.
Toteutukoon toiveesi siis! Oma rakkaanikin oli ehtinyt ainakin kerran pettyä jäätyään ilman vastakaikua ihastuttuaan johonkin tyttöön, mikä oli minun onneni.
Minun on vaikea uskoa, etteikö sinulla olisi montakin kivaa ominaisuutta, jotka viehättävät jotakuta naista (sopivan luonteen lisäksi siis). Vaikkei tuuheaa tukkaa tai symmetrisiä piirteitä löytyisi, niin ehkä sulla on kauniit silmät ja pilkettä katseessa, valoisa hymy ja tasainen hammasrivi, ryhdikäs olemus ja vartalollesi sopiva pukeutumistyyli, viehättävä tapa liikkua, miellyttävä ääni ja mukaansatempaava nauru tms.
Tsemppiä!
Neuvo miehille. Aidan takana on vihreämpää ruohoa. Ei teidän ole mikään pakko alistua kynnysmatoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
mies, jota sä etsit:
1. komea2. vähintään 3500€/kk
3. vähintään 180cm
4.
5.
jne
Nainen, jota sä etsit:
1. Laiha
2. Korkeintaan 20v
3. Laiha
4. Laiha
5. Siro
Jos miehet etsivät laihaa
Laihduta
Miehet ei muutu
Vierailija kirjoitti:
Oma checklist.
Onko nainen reippaasti ylipainoinen ja kropaltaan sellainen ettei ylipaino ole ns. naisellisissa paikoissa (olen itse hoikka)?
Vihaako nainen liikuntaa ja rakastaako herkuttelua (olen itse liikunnallinen enkä välitä herkuttelusta)?
Onko nainen luonteeltaan superarkinen ihminen joka haluaa puhua lähinnä arjesta ja siitäkin hyvin lyhytsanaisesti (nautin itse pitkistä keskusteluista joissa ei puhuta arjesta)?
Onko nainen pienituloinen tai työtön (olen itse keskituloinen ja työelämässä)?
Onko nainen elämäntilanteessa johon haluaisi parannusta taloude, asuinpaikan tai kaveripiirin osalta (asun itse hyvällä alueella viihtyisässä asunnossa ja minulla on hyvä kavereita)?
Haluaako nainen perustaa perheen hyvin pian (olen itse vela)?
Jos vastaus kaikkiin kysymyksiin on kyllä, minulla on mahdollisuuksia. Kaikki minusta koko elämäni aikana kiinnostuneet naiset ovat täyttäneet nämä.
Nämä on hauskoja. Peruspertti ihmettelee ihan vakavissaan, miksi ei vedä puoleensa itsenäistä ja itsestäänhuolehtivaa, fiksua naista, vaikka läskien paikatkin naisessa on tarkkaan määritelty. Voisiko johtua siitä, että peruspertti ei nyt itse kuulosta kovin fiksulta? Nettideittimaailmassa kaikki arkisimmat tallukat on kovimpia vaatimaan. Profiilit vilisee vaatimuksia mm. ulkomuodosta, vaikka itsellä ei siinä suhteessa olisi yhtään mitään annettavaa.
Jos kultakimpale ei vedä puoleensa toisia kultakimpaleita, pitäisikö tehdä pieni realitycheck oman itsen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
mies, jota sä etsit:
1. komea2. vähintään 3500€/kk
3. vähintään 180cm
4.
5.
jne
Nainen, jota sä etsit:
1. Laiha
2. Korkeintaan 20v
3. Laiha
4. Laiha
5. Siro
Jos miehet etsivät laihaa
Laihduta
Miehet ei muutu
Itsensä takia voi laihduttaa, mutta yksikään mies ei ole laihduttamisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko AP minun luokseni? Voidaan katsoa sarjoja peiton alla. Voin tehdä meille ruokaakin. Jos haluat, lähellä on kiva nuotiopaikka jossa voi katsella tähtiä nuotion räiskeessä.
Sen jälkeen voit kertoa iltasadun siitä kuinka kukaan mies ei ole kiinnostunut.
Olen 172cm ja hoikka, joten minua ei tietysti laskettaisi.
Ei se lyhyys ja hoikkuus miehestä huonoa tee, mutta se katkera väninä, jota se mies pitää joka käänteessä, kun ei mielestään koskaan kelpaa naisille. Tiedän itsevarmoja lyhyitä kavereita, jotka osaa hurmata sukat jalasta. Katkeraa ihmistä ei jaksa kukaan, ihan sama miltä korkeudelta se valitusvirsi soi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos sinä annat tietämättäsi jotain signaalia että miehet ei tee alotteita. Ainakin itse kierrän heti jos näen sellaisia liian jyrkkiä mielipiteitä tai liian varautuneen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletko AP minun luokseni? Voidaan katsoa sarjoja peiton alla. Voin tehdä meille ruokaakin. Jos haluat, lähellä on kiva nuotiopaikka jossa voi katsella tähtiä nuotion räiskeessä.
Sen jälkeen voit kertoa iltasadun siitä kuinka kukaan mies ei ole kiinnostunut.
Olen 172cm ja hoikka, joten minua ei tietysti laskettaisi.
Ei se lyhyys ja hoikkuus miehestä huonoa tee, mutta se katkera väninä, jota se mies pitää joka käänteessä, kun ei mielestään koskaan kelpaa naisille. Tiedän itsevarmoja lyhyitä kavereita, jotka osaa hurmata sukat jalasta. Katkeraa ihmistä ei jaksa kukaan, ihan sama miltä korkeudelta se valitusvirsi soi.
Tämä pitää paikkaansa. Muistan vuosien takaa Tinder-treffit, jolloin paikalle ilmaantui n. 170 cm pitkä mies, joka ensi sanoikseen tiuskaisi mulle että "näin lyhyt mä nyt oon, tuleeko niitä treffejä vai ei?!". No ei tullut, mutta siihen ei vaikuttanut pituus vaan tuo käytös. Nykyään olen naimisissa 168 cm pituisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täsmälleen sama juttu itselläni.
Ja noissa kelpuutussuhteissa olen vaa
Yhäkin, tasoteoria todennäköisesti selittää sinunkin tapauksesi.
Miesten tasot eivät ala siitä vähän paremmasta keskitasosta, tai edes tuikitavallisesta keskitasosta.
Jos kaikki pariutuisivat, puolet naisista joutuisi hyväksymään keskitasoa heikomman miehen.
Teillä ikisinkunaisilla on sellainen käsitys, että kunhan ei vaadi huippukirurgi-kalsarimalli-vuorikiipeilijää, ei voi olla liian vaativa. No kyllä voi olla. Monella miehelläkään ei ole saumaa keskitasoisiin ja perusnaisellisiin naisiin, vaan naista on katsottava niiden joukosta joista saa hakea naisellisia piirteitä suurennuslasilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma checklist.
Onko nainen reippaasti ylipainoinen ja kropaltaan sellainen ettei ylipaino ole ns. naisellisissa paikoissa (olen itse hoikka)?
Vihaako nainen liikuntaa ja rakastaako herkuttelua (olen itse liikunnallinen enkä välitä herkuttelusta)?
Onko nainen luonteeltaan superarkinen ihminen joka haluaa puhua lähinnä arjesta ja siitäkin hyvin lyhytsanaisesti (nautin itse pitkistä keskusteluista joissa ei puhuta arjesta)?
Onko nainen pienituloinen tai työtön (olen itse keskituloinen ja työelämässä)?
Onko nainen elämäntilanteessa johon haluaisi parannusta taloude, asuinpaikan tai kaveripiirin osalta (asun itse hyvällä alueella viihtyisässä asunnossa ja minulla on hyvä kavereita)?
Haluaako nainen perustaa perheen hyvin pian (olen itse vela)?
Jos vastaus kaikkiin kysymyksiin on kyllä, minulla on mahdollisuuksia. Kaikki minusta koko elämäni aikana ki
Mitä oikein horiset? Tuossa mies totesi millaisia naisia saa ja millaisia ei saa. Mikä tuossa ei ollut realistista?
Fakta on että naisille pituus, komeaus, raha ja status ovat ne mitä halutaan. Jos mies ei omaa näitä, on ihan sama onko hän fiksu tai itsestään huolta pitävä. Hän on alimmassa kastissa ja joutuu tyytymään naiseen josta puuttuu samat piirteet joita miehellä itsellään on.
oottepa te jotkut miehet kyllä hukassa... itse olen ihan hyvin tienaava (80 tonnia/v) 4-kymppinen, korkeakoulutettu, sosiaalinen nainen ja viime aikoina olen katsellut erityisesti yhtä kaupan kassaa, joka on suht lyhyt (ehkä 172 cm), aknearpinen, iskämahainen ja oletettavasti ei kovin hyvätuloinen, mutta ah niin sympaattisen oloinen mies. Ottaisin heti, jos hän suostuisi js jos uskaltaisin joskus sanoa muutakin kuin 'kiitos, hei!'
Sanohan ap suoraan ja omin sanoin että tuotko miehen elämään enempi iloa vai harmia? Näitä pitää joskus puntaroida. Tällä kokemuksella voin sanoa että nykyään olen jo ennemmin yksin sinkkuna kuin vaan "jonkun" kanssa. Enkä ole todellakaan ainoa kuka ajattelee samoin.
Osta seksirobottimies sinne peiton alle!