Epätoivoinen nainen
Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Voithan koittaa hakeutua kotirouvaksi. Lähinnä mitä isäntä toivoo naisensa osaavan kotitaloustaitojen lisäksi on itsensä kohentaminen kotioloissa. Jotkut kustantaa säännöllisiä salonkikäyntejä,riippuu kuitenkin talouden rahatilanteesta. Googleta aina käyttäjän oikea nimi sekä kuvat.Suurinosa miehistä pitkiä sekä raamikkaita.Vakaat tulot
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://www.singlefarmersdating.com/#step-1
https://westernmatch.com/m/index
https://www.farmersdatingapp.com/
Vinkkivideo: https://m.youtube.com/watch?v=hK6JyRyCS9w&pp=ygUWRXhlY3V0aXZlIHdpdmVzIG…
Eikö tätä linkkipakottajaa saada bannatuksi koko palstalta?
Ja arvaas vaan, kuinka paljon on tarjontaa kauniskasvoiselle naiselle 170/58 vaikka ikääkin jo 40-50? Harmi vieläpä, koska ei kiinnosta parisuhteet! Lisäksi lapset aikuisia, vaikka tyttömäinen olemukseni kielii jopa sellaista, että perhe perustamatta 🤣
Vierailija kirjoitti:
AP ei ole epätoivoinen vaan nirso.
Missä ne tarjokkaat on, joista voin nirsoilla kaikki pois? Ei ole näkynyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos näet ulkona ympärille katsoessasi ainoastaan komeat ja karismaattiset ja erittäin varatut miehet, niin olet nirso.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet tehnyt aloitteen komealle ja lihaksikkaalle työkaverillesi.
Miksipä et jututtaisi ruokakaupassa vaikkapa itseäsi lyhyempää ja hintelää miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos näet ulkona ympärille katsoessasi ainoastaan komeat ja karismaattiset ja erittäin varatut miehet, niin olet nirso.
- eri
Kaikkialla. Ne ovat kaikki vähemmän komeat miehet jotka saavat sinulta "ei kiitos"-naamanilmeen kun katselet niitä komeita ja raamikkaita varattuja miehiä. Siksi kukaan ei lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, valittaa yksinäisyyttään, ja kun on mies edessä niin ei kelpaa.
juuri näin
eipä löydy naistakaan kun yhdenillan juttuihin ei suhteeseen.olen ok näköinen ja töissä oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Ja arvaas vaan, kuinka paljon on tarjontaa kauniskasvoiselle naiselle 170/58 vaikka ikääkin jo 40-50? Harmi vieläpä, koska ei kiinnosta parisuhteet! Lisäksi lapset aikuisia, vaikka tyttömäinen olemukseni kielii jopa sellaista, että perhe perustamatta 🤣
Etkö tiedä omaa ikääsi tuon tarkemmin? Erikoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksipä et jututtaisi ruokakaupassa vaikkapa itseäsi lyhyempää ja hintelää miestä?
"Tuntisin itseni amatsoniksi"
"Juuri minä satun tykkäämään rotevista miehistä"
AP, koska viimeksi lähestyit kiinnostavaa miestä? Ja miten silloin kävi?
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta sitten tuota työkaveriani ja sain pakit.
Ps. Tiedoksi pituushulluille, tämä kyseinen mies on suunnilleen minun pituiseni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä ihme tämä lyhyiden ja hintelien miesten pakotus täällä oikein on? Jos (kun) ei sytytä niin ei sytytä, eikä sitä asiaa kukaan saa manipuloimalla muutettua. Itselläni on yhdestä kokemusta ja ei kiitos enää ikinä. Jokainen etsiköön just sellaista kun itsestä hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä ihme tämä lyhyiden ja hintelien miesten pakotus täällä oikein on? Jos (kun) ei sytytä niin ei sytytä, eikä sitä asiaa kukaan saa manipuloimalla muutettua. Itselläni on yhdestä kokemusta ja ei kiitos enää ikinä. Jokainen etsiköön just sellaista kun itsestä hyvältä tuntuu.
Ja miksei se hintelä voi mennä salille hankkimaan vähän massaa? Miesten lihakset kasvaa testosteronin ansiosta suhteellisen helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samaa ihmettelen. Mulla on tietty miestyyppi josta sytyn, enkä rupea sitä pyytelemään anteeksi.
Hintelille miehille sanon että menkää salille, sieltä saa lihaksia. Itsekin olin aiemmin hintelä nainen jolla ei ollut oikein mitään muotoja kropassa. Rupesin treenaaamaan aktiivisesti, rakensin itselleni muodokkaan pyllyn, ja nykyään en ole enää näkymätön miehille. Suosittelen, treenaamisesta tulee hyvä olo, ja timmistä kropasta tykkäävät kaikki.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta sitten tuota työkaveriani ja sain pakit.
Ps. Tiedoksi pituushulluille, tämä kyseinen mies on suunnilleen minun pituiseni
Ap
Ok. No koska viimeksi kiinnostava mies lähestyi sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä ihme tämä lyhyiden ja hintelien miesten pakotus täällä oikein on? Jos (kun) ei sytytä niin ei sytytä, eikä sitä asiaa kukaan saa manipuloimalla muutettua. Itselläni on yhdestä kokemusta ja ei kiitos enää ikinä. Jokainen etsi
"Vähän massaa".
Ja juu, eivät kasva. Jos haluaa niin paljon lihaksia että hintelästä tulee roteva tai edes naisten silmissä "normaali", saa treenata todella kovaa. Ja sitte on turn-off kun mies on rahkajamppa.
? Nythän saat katsella tasan mitä sarjoja haluat. Mies haluaisi kuitenkin katsoa kaiket illat urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä ihme tämä lyhyiden ja hintelien miesten pakotus täällä oikein on? Jos (kun) ei sytytä niin ei sytytä, eikä sitä asiaa kukaan saa manipuloimalla muutettua. Itselläni on yhdestä kokemusta ja ei kiitos enää ikinä. Jokainen etsi
Salilla ei saa lisää pituutta, komeaa naamaa, tummia hiuksia ja lisää rahaa.
Koska nämä ovat asioita joita timmit naiset ensisijaisesti haluavat.