Uskotteko mystisiä olentoja olevan keskuudessamme? Kerro tarinasi tai tietosi läsnäolosta tai hahmosta jota ei osata vielä selittää.
Tähän lukeutuu kaikki mystiset oliot mitä ihmiset ovat kuvailleet esimerkiksi metsissä, merissä tai vuorilla. Näistä voi linkittää tietoa.
Sekä tietenkin enkelit, pirut, muut mahdolliset henkimaailman olennot.
Tai vaikka oudot kokemukset metsänpeitosta, maahisista, keijuista, peikoista jne.
Mihin sinä uskot? Itse uskon, että tässä elämässä on todella paljon olijoita joista emme tiedä tai ainakaan puhu isossa kaavassa.
Keskustellaan kokemuksista ja oudoista asioista.
Kommentit (70)
Oli semmoinen jännä pääministeri, joka tuhosi kaiken mihin koski ja sitten vain hävisi jälkiä jättämättä.
Jotain mystistä oli kyllä tässä.
Oliko Shivan ruumillistuma vai töhtäh?
Uskon peikkoihin. Nään sellaisen joka aamu kylpyhuoneen peilissä.
Vierailija wrote:
Oli semmoinen jännä pääministeri, joka tuhosi kaiken mihin koski ja sitten vain hävisi jälkiä jättämättä.
Tarkoitatko Kataista? Vai Sipilää? Stubbia? Lipposta?
En usko mystisiä olentoja olevan keskuudessamme. Jos ei nyt oteta lukuun eduskunnan puhemiestä.
Vierailija wrote:
En usko mystisiä olentoja olevan keskuudessamme. Jos ei nyt oteta lukuun eduskunnan puhemiestä.
Se on kyllä melkoinen trolli.
No tehkää te poliittisia asioita ruotivat oma ketjunne. Tänne keskustelua aloituksen aiheesta!
Yksi mystinen olento pyöri kotona, meni iltavuoroon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tiedät kuitenkin.Jauhona katosi Virtaan.
Uskon että joissain niissä taruissa on perää, ihmiset on ennen ollu paljon henkisempiä ja esim kalliomaalauksista on löydetty iät ja ajat esim Ufoihin ja erilaisiin "jumaliin" liittyviä piirroksia ympäri maailmaa
Uskon myös että tää henkisyys on tarkoituksella hävitetty ja sen tilalle ollaan rakennettu valheellinen maailma muutaman tahon toimesta ketkä aikoinaan halusivat ottaa koko ihmiskunnan omien lonkeroittensa alle.
Nyt se aivopesu on niin syvällä että ihmiset ei enää erota ollenkaan valetta totuudesta.
Niitä sanotaan vihreiden kannattajiksi.
Meidän kansantaruista löytyy mun käsittääkseni paljon juttuja erilaisista peikoista jos en ole väärässä
Täytyy tutustua tarkemmin kun on enemmän aikaa. Mielenkiintoista
Näen/aistin ympärilläni olevat henkioppaat, suojelusenkelin ja muita auttajia. Olen heidän kanssaan yhteydessä päivittäin. Saan voimaa ja apua sekä johdatusta elämääni. Näen myös luonnonhenkiä, tonttuja, keijuja luonnossa kulkiessani. Tämä kaikki 'näkeminen' on tavallista minulle ja osalle lapsistani. Kaikki voi kehittyä aistiensa harjaannuttamisessa. N64
Vierailija wrote:
Näen/aistin ympärilläni olevat henkioppaat, suojelusenkelin ja muita auttajia. Olen heidän kanssaan yhteydessä päivittäin. Saan voimaa ja apua sekä johdatusta elämääni. Näen myös luonnonhenkiä, tonttuja, keijuja luonnossa kulkiessani. Tämä kaikki 'näkeminen' on tavallista minulle ja osalle lapsistani. Kaikki voi kehittyä aistiensa harjaannuttamisessa. N64
Oukkelis doukkelis. Täytyypä yrittää pitää aistit avoinna.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Taisi Shiva olla nainen...
Ei tällaisia ole olemassakaan. Lasten maailmassa ehkä.
Suojelusenkeli pelasti minut kuolemalta.
Vierailija wrote:
Älä nyt hänhän sanoi me tienataan tällä ja jep, jep he tienasivat.
👽👽👽👽