Uskotteko mystisiä olentoja olevan keskuudessamme? Kerro tarinasi tai tietosi läsnäolosta tai hahmosta jota ei osata vielä selittää.
Tähän lukeutuu kaikki mystiset oliot mitä ihmiset ovat kuvailleet esimerkiksi metsissä, merissä tai vuorilla. Näistä voi linkittää tietoa.
Sekä tietenkin enkelit, pirut, muut mahdolliset henkimaailman olennot.
Tai vaikka oudot kokemukset metsänpeitosta, maahisista, keijuista, peikoista jne.
Mihin sinä uskot? Itse uskon, että tässä elämässä on todella paljon olijoita joista emme tiedä tai ainakaan puhu isossa kaavassa.
Keskustellaan kokemuksista ja oudoista asioista.
Kommentit (70)
pari mystistä tapahtumaa oli kun asuimme iskän ja äiskän kaa vanhassa isossa rakennuksessa.. nuorena poikana kun olin ulkosaunassa saunomassa niin pari kertaa havahduin siihen kun eteisestä kuului askeleita tai niin ainakin oletin ja huusin että onko siellä joku mutta vastausta ei kuulunut ja vanhemmat ei siellä kuulemma ollut käyneet.. askeleet kuulosti aivan kuin joku olisi kävellyt jollain kova pohjaisilla kengillä eteisessä mutta eteisen lattia on betonia joten askeleet yleensä ei kuulosta semmosilta mitä sillon kuulu joten oletan että tähän on joku luonnollinen selitys esimerkiksi tuuli on heiluttanut oksia seinää vasten.. isukki tosin vuosia myöhemmin itsekin puhui tästä ilmiöstä vaikka minun omia kokemuksia ei alunperin uskonut.
toinen mystinen tapahtuma oli sitten itse päärakennuksessa ja tämä tapahtui yöllä kun oli sängyssä odottamassa unen saapumista ja yhtäkkiä käytävässä kuului laahustuksen ääniä tshh tsshh tshh tshh niinkuin joku olisi kävellyt laahustaen, huoneeni on aivan käytävän vieressä ja ovikin on mitä on niin äänet kuului selkeästi ja ajattelin että onko isukki menossa käytävän vessaan mutta koska ikinä ei kuulunut mitään vessaan meno ääniä eikä kuulunut niinkuin sieltä olisi laahustettu pois niin menin sitten 15 minuuttia myöhemmin katsomaan että mitä siellä on, noh eihän siellä mitään ollut.. en usko yliluonnollisiin henkilökohtaisesti joten olen pois sulkenut kummitusten touhuilut mutta mystistä silti.. meillä kyllä oli siellä rojua paljon joten joku rojukasa on saattanut lyhistyä kasaan silleen asteittain että kuulosti laahustukselta..
asuimme siellä n. 20 vuotta eikä siellä tuon ihmeempiä ikinä tapahtunut ja vietin monesti viikon yksinkin siellä kun vanhemmat oli matkoilla ja sillon kaikki kummittelut olisi varmasti kuulunut selvemmin kun siellä oli hiiren hiljaista yksin ollessa.
Vaimo sairastu flunssaan 4pv sitten. Nyt hänen olentonsa on kaapannut-vaihtanut itseensä joku täyskalpea, sotkuinen ja meikkiä tuntematon maahinen!! Äänikin on eri, eikä mitään mäkätystä kuulu!!
Vierailija kirjoitti:
Näen/aistin ympärilläni olevat henkioppaat, suojelusenkelin ja muita auttajia. Olen heidän kanssaan yhteydessä päivittäin. Saan voimaa ja apua sekä johdatusta elämääni. Näen myös luonnonhenkiä, tonttuja, keijuja luonnossa kulkiessani. Tämä kaikki 'näkeminen' on tavallista minulle ja osalle lapsistani. Kaikki voi kehittyä aistiensa harjaannuttamisessa. N64
Minä näen välillä jonkinlaisia välähdyksiä toisista ulottuvuuksista. En osaa oikein kontrolloida näitä kokemuksia, mutta ne ilmaantuvat yleensä silloin, kun olen meditoinut tai tehnyt erilaisia hengitysharjoituksia. Uskon, että nämä harjoitukset herkistävät meitä havaitsemaan asioita, joita emme muuten huomaisi. Rauhallinen mieli auttaa näkemään tämän 3D-maailman ulkopuolelle.Tavallinen ihminen käyttää aivoistaan vain murto-osaa siitä, mihin aivoilla on kapasiteettia pystyä. Esim. Shaolin-munkit kykenevät tekemään tavallisille ihmisille mahdottomilta tuntuvia asioita juuri siksi, että ovat kouluttaneet mieltään vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appivanhemmat asuvat keskellä metsää ja ikä alkaa jo painaa. Kun mieheni auttoi sisällä,minä meni ulos laittamaan lyhtyihin tulet. Hämärsi ja lunta satoi hiljalleen.Ja sitten äkkiä kuulin vierestäni kimeää,jotenkin todella häirintynyttä hihitysä joka loittoni metsään. Juoksin sisälle enkä sanonut kellekään mitään. Mikä mie tonttu tai maahinen tirskunut touhuilleni.
Helmipöllö, kettu tai kauris. Sä et taida paljon tietää kotimaasi eläimistä?
Ai pöllö kikattaa kuin terapian tarpeessa oleva lapsi? Se ääni ollut mikään "hu hu huu" vaan "hihi hih hii".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen/aistin ympärilläni olevat henkioppaat, suojelusenkelin ja muita auttajia. Olen heidän kanssaan yhteydessä päivittäin. Saan voimaa ja apua sekä johdatusta elämääni. Näen myös luonnonhenkiä, tonttuja, keijuja luonnossa kulkiessani. Tämä kaikki 'näkeminen' on tavallista minulle ja osalle lapsistani. Kaikki voi kehittyä aistiensa harjaannuttamisessa. N64
Minä näen välillä jonkinlaisia välähdyksiä toisista ulottuvuuksista. En osaa oikein kontrolloida näitä kokemuksia, mutta ne ilmaantuvat yleensä silloin, kun olen meditoinut tai tehnyt erilaisia hengitysharjoituksia. Uskon, että nämä harjoitukset herkistävät meitä havaitsemaan asioita, joita emme muuten huomaisi. Rauhallinen mieli auttaa näkemään tämän 3D-maailman ulkopuolelle.Tavallinen ihminen käyttää aivoistaan vain murto-osaa siitä, mihin aivoilla on kapasiteettia pystyä. Esim. Shaolin-m
Voisitko kuvailla näitä välähdyksiä?
Olin teini,ehkä 12 tai 13 ja asuttiin oktalossa jossa mulla oli huone ulkooven vieressä. Isä oli yövuorossa ja äiti sukuloimassa siskollaan toisessa kaupungissa joten olin yön yksin. Olen siis ainoa lapsi. Mun sänky oli ikkunan alla patterin vieressä,se patteri oli ihan täysillä ja sensijaan että olisin koettanut säätää sitä avasin tuuletusikkunan raolleen. Oli jo ilta sen muistan,ulkona ihan pimeää. Talvi,ehkä tammikuuta.Mulla oli mun huoneessa tv jota katselin sängystä.Äkkiä kuva pimeni ja tuli se teksti "hetkinen olkaa hyvä" ja siinä kun odottelin niin kuulin miten lumi narskui mun ikkunan takana kun joku käveli pihaan. Ja sitten äkkiä ne askeleet oli meidän eteisessä! Avaimet oli vaan vanhemmilla ja olisin kuullut kun ovi avattiin. Ja iskä olisi totta kai ajanut autolla pihaan. Eli se joku käveli oven läpi. Mulla oli pas""t tulla housuun kun kuuntelin miten ne askeleet käveli mun huoneen ohi,pysähtyi ja tuli takaisinpäin. Hyppäsin ylös ja juoksin työntämään tuolin ovenkahvan alle.Kukaan ei kuitenkaan koettanut avata ovea ja kohta kuulin miten ne askeleet on taas ulkona ja jUOKSEE mun ikkunan ohi pois pihasta. Itkin vaan ihan paniikissa ja soitin mummolle joka lähetti papan hakemaan mut niille. Olin siellä yön. Ja vanhemmat moitti jälkeenpäin miten mä mun pimeänpelon takia kiusaan mummoa ja pappaa iso tyttö.Vaikka en mä pelännyt pimeää,en ainakaan ennen tuota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen välillä jonkinlaisia välähdyksiä toisista ulottuvuuksista. En osaa oikein kontrolloida näitä kokemuksia, mutta ne ilmaantuvat yleensä silloin, kun olen meditoinut tai tehnyt erilaisia hengitysharjoituksia. Uskon, että nämä harjoitukset herkistävät meitä havaitsemaan asioita, joita emme muuten huomaisi. Rauhallinen mieli auttaa näkemään tämän 3D-maailman ulkopuolelle.Tavallinen ihminen käyttää aivoistaan vain murto-osaa siitä, mihi
Voisitko kuvailla näitä välähdyksiä?
Joskus ovat kirkkaita valopalloja ja joskus eräänlaisia valo-olentoja. En osaa suoraan kommunikoida näiden kanssa, mutta pystyn aistimaan heidän energiansa ja siitä tulee itselle todella rauhallinen olo. Joskus myös nukkuessa koen erilaisia paikkoja, joissa kaikki on tehty valosta ja energiasta. Tämä eroaa todella paljon tavallisesta unitilasta en tiedä olisiko tuo jonkinmoista astraalimatkailuja. Unitilassa myös henkioppaat antavat minulle viestejä ja neuvoja.
10 dogman sightings and stories that you can't unsee or unhear
Unknown wolf creature in Rocky Mountains National Park
https://www.youtube.com/shorts/HQybVNtQKJc
Dogman caught on camera
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö harkita kallonkutistajan tapaamista? Mitään tuollaisia ei ole oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen välillä jonkinlaisia välähdyksiä toisista ulottuvuuksista. En osaa oikein kontrolloida näitä kokemuksia, mutta ne ilmaantuvat yleensä silloin, kun olen meditoinut tai tehnyt erilaisia hengitysharjoituksia. Uskon, että nämä harjoitukset herkistävät meitä havaitsemaan asioita, joita emme muuten huomaisi. Rauhallinen mieli auttaa näkemään tämän 3D-maailman ulkopuolelle.Tavallinen ihminen käyttää aivoistaan vain murto-osaa siitä, mihin aivoilla on kapasiteettia pystyä. Esim. Shaolin-m
Hapen yliannostus voi aiheutraa harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Unknown wolf creature in Rocky Mountains National Parkhttps://www.youtube.com/shorts/HQybVNtQKJc
Dogman caught on camera
Höpö höpö
Lohikäärme voi kuulostaa täysin taruolennolta, mutta ehkä niissä onkin todellisuusperä? Joku iso dinosaurimainen otus sylkee happoa tai myrkkyä, joka ilman kanssa kosketuksiin joutuessaan syttyy palamaan (esim. valkoinen fosfori on tällainen). Mielestäni täysin mahdollista.
Voi ajatella vaikka sähköankeriasta verrokkina: jos tiede ei tuntisi sitä, niin kuinka moni hohottaisi ettei voi olla olemassa otusta joka luikertelee vedessä kuin käärme ja antaa sähköiskuja?
Hän oli mystinen. Rakastin häntä, vaikkei hän sitä tiennyt tai ehkä tiesi, muttei käsittänyt. Meillä oli erikoinen, selittämätön yhteys vaikka ujoja kumpikin
Helmipöllö, kettu tai kauris. Sä et taida paljon tietää kotimaasi eläimistä?