Uskotteko mystisiä olentoja olevan keskuudessamme? Kerro tarinasi tai tietosi läsnäolosta tai hahmosta jota ei osata vielä selittää.
Tähän lukeutuu kaikki mystiset oliot mitä ihmiset ovat kuvailleet esimerkiksi metsissä, merissä tai vuorilla. Näistä voi linkittää tietoa.
Sekä tietenkin enkelit, pirut, muut mahdolliset henkimaailman olennot.
Tai vaikka oudot kokemukset metsänpeitosta, maahisista, keijuista, peikoista jne.
Mihin sinä uskot? Itse uskon, että tässä elämässä on todella paljon olijoita joista emme tiedä tai ainakaan puhu isossa kaavassa.
Keskustellaan kokemuksista ja oudoista asioista.
Kommentit (70)
Onhan niitä monen sortin henkiolentoja. Olen harjoittanut näitä asioita aktiivisesti 4-5-vuotiaasta lähtien, että terveisiä vaan alan epäammattilaiselta. Aloitin siis tuossa iässä hereilläolounien harjoittamisen, josta kumpusi lisää oppeja vuosien karttuessa ihan tähän meidän yhteiseenkin hereilläolon tilaan. Tosin ei minusta mitään mestaria tullut, pintaraapaisija vain.
Sanonpahan sanoneeni, että älkää ryhtykö pelleilemään henkimaailman parissa, ellei teillä ole vahva usko omiin kykyihinne. Tärkeintä on ettei mieltänne voi horjuttaa liian helposti. Näillä tapahtumilla kun on taipumusta jättää vakavat jäljet. Enkä puhu pelkästään mielenterveydellisistä jäljistä. Teidän peräänne saattaa lähteä muun muassa energiavarkaita, jotka ovat kammottavia otuksia.
Nuo energiavarkaat tai energian imijät näyttäytyvät monimuotoisina hahmoina, tai sitten et näe mitään. Tunnet vain kuinka voimasi katoavat ja aistit ulkopuolisen epämukavan läsnäolon, jonka suuntaan sieluasi revitään. Kun sen tuntee ensimmäisen kerran, sen kyllä ymmärtää.
Omalla kohdallani kyseinen tapahtuma muistuttaa pitkälti unihalvausta, mutta on vielä sitäkin intensiivisempi ja menetät oikeastikin kaiken voimasi. Voimat kyllä palautuvat jo päivän-kahden päästä no worries, mutta käytännössä tuo voimaton aika tarkoittaa sairaslomaa. Olet lopen uupunut, etkä jaksa edes kannatella päätäsi kävellessä.
Ne hyökkäävät käydessäsi unten maille, koska silloin olet luullakseni alttiimmillasi. Jos osaat nähdä ne, niin näet yleensä katon rajassa leijuvan olennon, joka kurkottelee käsillä suuntaasi. Samaan aikaan saatat nähdä tapahtumakulun sivusta päin katsottuna, kun kehosi makaa sängylläsi, mutta toinen versio sinusta nousee tuon loishengen suuntaan. Eli energiakehosi.
Itse olen törmännyt niihin kolmesti tai neljästi. Sain ne kaiketi perääni silloin, kun aloin kulkemaan kokeilumielessä hautuumaan läpi työmatkaani. Pyrin olemaan mahdollisimman valoisa ja puhdas (Eli valo siis houkuttaa niitä sieluja, jotka eivät ole vielä valoon löytäneet). Sainkin sieltä sitten mukaani näiden energian imijöiden lisäksi kummituskaksikon, jotka menin vahingossa suututtamaan. Tapahtumat karkasivat vähän käsistä ja jouduin vaihtamaan paikkakuntaa pikimiten. Valitettavasti jätin jälkeeni räyhähenkien riivaaman vuokrakaksion. Sori. Muutin hetkellisesti kesämökilleni metsän keskelle, kunnes löysin uuden asunnon ja työn.
Mökillä asustellessani törmäsin ensimmäisen kerran energian imijään. Opin onnekseni heti, että kuinka energian imijästä pääsee eroon - rakkaudella niitä kohtaan. Eli kun sielusi tai energiasi leijuu tällaista kohti, paras pyrkiä halaamaan sitä juuri kun se on nappaamassa sinut otteeseensa. Tosin tämä on vaikeaa, koska et kykene liikkumaan. Rakkauden on oltava vilpitöntä. Älä kuitenkaan pelästy, sillä tämä vilpitön rakkaus tulee kyllä automaattisena selviytymisvaistona, koska et voi muutakaan. Tai ainakaan itse en voinut. Onnistuessasi tarpeeksi usein ne eivät enää lähde perääsi, vaan pelästyvät ja antavat periksi. Muistikalvoilleni on palanut kiinni kuva siitä ensimmäisestä kerrasta, kun tuo kyseinen olento järkyttyi ja hälveni katon läpi karkuun. Hahhah! Oli kyllä näkemisen arvoinen ilme.
Oli todella ihastuttavaa kuulla, että saman näköinen olento on nähty samalla paikkakunnalla noin 20 vuotta sitten... Tuolloin se aiheutti suunnilleen 10 henkiselle mopopoikajengille joukkopaniikin keskellä metsää Turun saaristossa. Kaverukset päättivät olla puhumatta asiasta koskaan. Kunnes sattumoisin törmäsin heistä yhteen aikuisiällä. En kertonut hänelle, että saatoin itsekin tavata samaisen henkiolennon. Hänestä nimittäin paistoi kauhu kertoessaan noista tapahtumista, mutta samalla selvästikin halu vihdoin jakaa nuo kauhunpäivät jonkun toisen hullun kanssa, joka häntä kuuntelee.
He olivat kuulleet aluksi naisen äänen puun takaa ja menivät katsomaan. Siellä ei ollut ketään. Kohta sama ääni kuului vastakkaiselta puolelta. Ääni koveni kovenemistaan, muuttui vihlovaksi huudoksi ja vaihtoi pimeässä metsässä paikkaa mopopoikia piirittäen. Toiset näkivät tuon naisen hahmon, joka oli juurikin saman näköinen kuin johon olin itse törmännyt mökilläni. Pojille iski joukkopaniikki ja he juoksivat kuulemma jopa toistensa yli karkuun lyhintä reittiä pois metsästä.
Henkilö joka kertoi tästä minulle, asui tuolloin vanhassa puutalossa aika syrjäisellä alueella. Hänen vaimonsa ja koiransa pelästyivät portaikon askelista. He vahtivat seuraavina öinä porukalla portaikkoa. Vasta toisena vahtausyönä pariskunta koki painavat askeleet yhdessä. Parasta oli se, että askeleet kääntyivät takaisin portaikossa ja juoksivat heitä kohti alakertaan. Tämän karmaisevan kokemuksen jälkeen heillä alkoi tapahtumaan lisää selittämättömiä asioita. He miettivät tuona hetkenä muuttoa talosta.
Onhan niitä näitä ja noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
En usko mystisiä olentoja olevan keskuudessamme. Jos ei nyt oteta lukuun eduskunnan puhemiestä.
Se on kyllä melkoinen trolli.
Mutta erittäin älykäs ja se kun teitä tyhmiä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Oli semmoinen jännä pääministeri, joka tuhosi kaiken mihin koski ja sitten vain hävisi jälkiä jättämättä.
Jotain mystistä oli kyllä tässä.
Oliko Shivan ruumillistuma vai töhtäh?
Tarkoitatko Kataista? Vai Sipilää? Stubbia? Lipposta?
Lipponen ei hävinnyt mihinkään. Hän pääsi ministeriansioillaan lobbaamaan ryssäputkea. Ja jos olet sitä mieltä, että Stubb hävisi jälkiä jättämättä, niin en edes tiedä, mitä sanoa. Mutta vinkki vitonen: Kekkonen ei ole enää tasavallan presidentti.
Elämme ns lopunaikoja, ja keskuudessamme on paljon demonista materiaalia. Osa ilmenee guruina, jotka ovat eksyttäjiä ja taivuttavat yksilöitä henkilöpalvonnan syntiin. Paljon pahuutta on myös kätkeytyneenä markkinatalouteen ja moraalittomiin myyntimiehiin. Pimeys on ottanut vallan, ja he esiintyvät varjon vartioina koko olemuksessaan. Ihmisen on tärkeää olla valppaana koko ajan ettei tule manipuloitua; pahimmat löytyvät sielä mistä ei koskaan vosii aavistaa: kirkoista, psykiatriasta, psykoterapiasta, myynnistä ja markkinoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muinoin on ollut useita eri ihmislajeja nykyihmisten ja neandertalilaisten lisäksi. Uskon, että tarut peikoista, kääpiöistä, haltijoista yms. ovat peruja noilta kaukaisilta ajoilta.
Ei ole ollut "useita ihmislejeja" yhtäaikaa. Eri lajit eivät pariudu keskenään. Mutta nykyäänkin elää eduskunnan oikeassa laidassa outo hobittien heimo, nimeltään perussuomalaiset. Ne poikkeavat käytökseltään ja ulkonäöltään muista.
Jaa, iihlamin uskoinen tännekin eksyi ? Kerropa mikä sua häirittee persuissa, kerro ja perustele.
Minulla on sellainen piinaava tunne että olen nähnyt mutta olen unohtanut tai sulkenut asian pois.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sairastu flunssaan 4pv sitten. Nyt hänen olentonsa on kaapannut-vaihtanut itseensä joku täyskalpea, sotkuinen ja meikkiä tuntematon maahinen!! Äänikin on eri, eikä mitään mäkätystä kuulu!!
Huoh, maailman paras huumori, niin, huoh
Innostuin raaputtamaan jokusen vuoden takaisista kokemuksistani, mutta tekstikenttä ei riittänyt... Siispä copy+paste:
Ainiin ja ennen kuin liitän äsken ruksaamani tänne, niin tahdon sanoa, että hienoa kun muutkin jaksavat kertoa näistä asioista! Antaa palaa vaan, vaikka meitä hulluina pidettäisiinkin! ;) Ihan sama.