Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellainen nykyajan monelle arkipäiväinen asia, josta olet itse pihalla?

Vierailija
29.10.2023 |

Itsellä ei ole mobile payta. Ei kiinnosta edes perehtyä koko asiaan, vaikka välillä tuntuu, että se olisi melkein "pakollinen" olla olemassa. Jos jotain ei voi maksaa perus verkkopankin siirrolla, niin annan asian olla. Joskus on jäänyt jotain juttuja välistä tuon takia, ja joskus joku Torin kauppakin jäänyt tekemättä, koska toinen osapuoli jostain syystä kelpuutti vain mobile payn.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että television pitää ilmeisesti nykyään olla ihan valtavan suuri, vaikka huone jossa sitä katsotaan ei olekaan. Siis ihan perus kerrostalokaksion olkkarissa joku 60 tuuman tv, wtf?? Meillä on 15v vanha 32 tuumainen töllö ja ei taida enää 40" tuumaista pienempää löytää kun tuo joskus hajoaa. 

Vierailija
22/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaiden ja öljyn vaihtaminen autoon. N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äypuhelin on ärsyttävän vaikea. En osaa käyttää läheskään kaikkea siitä enkä jaksa edes opetella. Evvk tuleepahan pidettyä vähemmän yhteyksiä. 

Vierailija
24/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista enää tv vastaanotinta enkä aio ostaakaan sitä. Täys turhake.

Vierailija
25/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

instat, tikit, tokit snäpit ja woket.

Vierailija
26/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaan että jos joku vaivaa niin pitäisi ottaa asiasta selvää ja ei osaa koodata.

Vierailija
27/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki älypuhelimen ylimääräiset hilavitkuttimet. En meinaa opetella niitä. Ei ole tarvetta. Pää hajoo vähemmästäkin.

Vierailija
28/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä mittaa naama luurissa kiinni

metrossa kaikki vaan istuvat ja tuijottavat hypnoosissa luuria, mä en kerta kaikkiaan jaksaisi, ei kiinnosta, silmät menisi kieroon

kadulla kävelevät silmät luurissa, eivät katso lainkaan eteensä, koska kaikilla muilla on tietenkin väistämisvelvollisuus

Vierailija
29/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyseenalaisia elämänohjeita antavien some "valmentajien" kursseja. 

Vierailija
30/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobilepay on tosi helppokäytöinen ja paljon kätevämpi ja nopeampi käyttää kuin tilisiirron tekeminen verkkopankissa.

Ei tietenkään mikään pakko ole käyttää jos ei kiinnosta tai huvita, mutta helpottaa oikeasti elämää. 

Vierailija
31/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Autossani -21 on härpäkettä kaikenlaista. En jaksa opetella esim puhelimen yhdistämistä siihen. 

N51

Tämä on minusta vähän tyhmää. Olet kuitenkin niistä ominaisuuksista maksanut ison rahan. Sama kuin ostaisi hinnalla täytetyn sämpylän ja söisi siitä vaan pelkän leivän. 

Vierailija
32/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some-tili, en ole facebookissa, instagramissa, tiktokissa, x:ssä ja mitä näitä nyt on. En halua, että kukaan tietää yksityiselämästäni, ei ole tarpeen leveillä reissuilla tai filtteröidä pärstäkuvaani.

Mobile pay minulla on, sillä siirrän tarvittaessa rahaa kahdelle lapselleni.

En tilaa ruokaa mistään kotiin, jos haluan ravintolasta annoksen kotiin, käyn itse hakemassa. Samoin kaupassakäynti, itse käyn.

En kuuntele yhtään kotimaista musiikkia, en tiedä suomalaisia artisteja. Autossakin kuuntelen äänikirjoja, en ikinä radiota. Lähinnä kuuntelen jazzia. Suomessahan sitä ei radiossa edes soiteta koskaan.

Vierailija
33/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ajatellaan että jos joku vaivaa niin pitäisi ottaa asiasta selvää ja ei osaa koodata.

Justiin mietin että voisiko esim tekoälyn avulla laulaa biisin laulutaidoton niin että tekoäly muuntaisi sen huippuhyvän tasoiseksi.

Vierailija
34/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Puhelimen vilkuilu monta kertaa päivässä tai jopa tunnissa. Itse en jaksaisi katsoa puhelinta ja olla tavoitettavissa välttämättä edes kerran päivässä.

Tämä. Ei se tarkoita että kun periaatteessa olet 247 tavoitettavissa että sinun pitäisi olla. Oma rauha pitää olla. Naamatustenkin voi kysellä kuulumisia, mut ei nykynuoret enää oikein osaa olla vuorovaikutuksessa

Vierailija
35/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäisi mitään julkkiksista, mutta av:ta lukemalla pysyy väistämättä vähän kärryillä, kenestä nyt kohutaan. En myöskään seuraa urheilua enkä suomalaista tv-viihdettä. 

Vierailija
36/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen urheilu tai kilpailu, jossa asettuu helposti vamman tai kuoleman riskiin.

-Kapanteri.-

Vierailija
37/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somejutuista olen tipahtanut jo aikoja sitten, tai no fb ja insta löytyy itseltä. En tosin päivitä niihin juuri mitään. Tiktokit, snapit ja muut ovat ihan vieraita. 

Nykyajan suhdemuodot, seksuaali-identiteetit yms ovat myös vanhanajan perusheterolle hepreaa. Välillä esim. Tinderissä tulee vastaan sellaisia, joista ei edes tajua mitä ne tarkoittaa.

En myöskään koskaan ole tilannut ruokaa minkään Woltin tms kautta. 

N40

Vierailija
38/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastit! En pysty keskittymään, kun kaksi tai useampi ihmistä puhuu toistensa päälle, ihan sama miten paljon aihe minua kiinnostaa. Moni kaveri kuuntelee autossa podcastia. Multa menee heti ne jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kun keskityn liikenteeseen. 

Vierailija
39/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Justiin mietin että voisiko esim tekoälyn avulla laulaa biisin laulutaidoton niin että tekoäly muuntaisi sen huippuhyvän tasoiseksi.

Siihen loisi lord of the ring sin kaltaisen tarinan.

Vierailija
40/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Autossani -21 on härpäkettä kaikenlaista. En jaksa opetella esim puhelimen yhdistämistä siihen. 

N51

Tämä on minusta vähän tyhmää. Olet kuitenkin niistä ominaisuuksista maksanut ison rahan. Sama kuin ostaisi hinnalla täytetyn sämpylän ja söisi siitä vaan pelkän leivän. 

Minulla ainakin auto on sitä varten, että pääsen siirtymään paikasta toiseen, ja nuo kaikki lisäominaisuudet lähinnä häiritsevät, kun tarpeelliset jutut joutuu etsimään niiden turhien joukosta. Puhelimen olen kyllä yhdistänyt. Ohis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi