Mikä on sellainen nykyajan monelle arkipäiväinen asia, josta olet itse pihalla?
Itsellä ei ole mobile payta. Ei kiinnosta edes perehtyä koko asiaan, vaikka välillä tuntuu, että se olisi melkein "pakollinen" olla olemassa. Jos jotain ei voi maksaa perus verkkopankin siirrolla, niin annan asian olla. Joskus on jäänyt jotain juttuja välistä tuon takia, ja joskus joku Torin kauppakin jäänyt tekemättä, koska toinen osapuoli jostain syystä kelpuutti vain mobile payn.
Kommentit (77)
Älypuhelin, sosiaalinen media, sukupuolet.
Mobile pay, instagram, snapchat. Ei mitään ymmärrystä mikä toiminta.
Julkkisten ja vaikuttajien elämä. Sosiaalinen media.
Avio- ja avoliitto.
Meillä on ollut kahden kodin järjestely jo 20 vuotta.
Vierailija wrote:
Anime, manga, videopelit, Instagram, tubettajat, streamaajat, cosplay, conit jne.
Olen sinkkunainen IHAN OMASTA VALINNASTANI, kun nykyajan miehet harrastaa noita yllä mainittuja.
Tosiaanko pelkästään miehet?
Uuden tv:n virittäminen ja päivittäminen. Olen teknisesti hieman rajoittunut.
T: mummo64v.
Naamafiltterit ja kehonmuokkaus kuvissa.
erilaisten sosiaalisen median hymiöiden ja emojien merkitys. Toisinaan tulee musta sydän ja kysymysmerkki deittisaiteilla, mitä milloinkin ja olen kaikista ihan pihalla enkä jaksa lähteä googlailemaan niiden merkityksiä. Kuvilla vastaajille en yleensä sitten vastaa ollenkaan, kun en halua jotutua vaikka jonkun vaippa tai pissafetisistin kanssa treffeille yllättyksenä ja sitten kuulla, että "kerroinhan mä siitä, kato tästä" ja tyyppi näyttää vastauksen, jossa oli joku hymiö, josta piti muka osata olettaa jotain,.
Vierailija wrote:
Anime, manga, videopelit, Instagram, tubettajat, streamaajat, cosplay, conit jne.
Olen sinkkunainen IHAN OMASTA VALINNASTANI, kun nykyajan miehet harrastaa noita yllä mainittuja.
Naiset harrastaa myös noita mainitsemiasi asijoita muttei heitä pidetä outoina.
MobilePay on ihan helppo. Puhelinnumeroilla toimiva pikatilisiirto.
Autossani -21 on härpäkettä kaikenlaista. En jaksa opetella esim puhelimen yhdistämistä siihen.
N51
Älypuhelin, en omista enkö aio hankkia. Hoidan puhelut vanhanaikaisella kapulalla ja Nettiasiat tietokoneella.
Teams, suoratoistopalvelut... Nämä tuli nyt äkkiä mieleen.
Puhelimen vilkuilu monta kertaa päivässä tai jopa tunnissa. Itse en jaksaisi katsoa puhelinta ja olla tavoitettavissa välttämättä edes kerran päivässä.
Mobilepay, tiktok, sähköposti ja pankkipalvelut kännykässä, snapchat, X, HSL lipunosto nämä nyt ainakin enkä aio edes opetella.
Instagram