Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Kuka on niin naiivi etta uskaltautuu ventovieraan miehen kotiin ensitreffeille? Jos mies kay kiinni niin on vain naisen sana miehen sanaa vastaan onko hommailtu yhteisymmarryksessa. Ja silloin se etta nainen on vapaaehtoisesti mennyt miehen kotiin alunperinkin tekee naisen kertomuksen asioiden kulusta epauskottavaksi. Eli ei kannata koskaan, naiselle on siina vain huonoja vaihtoehtoja.
Ap on jo paljastanut omat sieluttoman, simppelin tusinaulin ajatuksensa: Minäminäminä sekä hyöty minäminäminälle. Pllua saatava kotona minimipanostuksella (paistopistepullilla). Vinkki: Kukaan nainen ei luolamieshenkilöeineksillä kostu.
Mitäs läksit kysyttäisiin tämänkin tragedian katkerassa lopussa ja syypää olisi vain naivityhmeliininainen, joka _'suostui'_.
Vierailija kirjoitti:
Ap on jo paljastanut omat sieluttoman, simppelin tusinaulin ajatuksensa: Minäminäminä sekä hyöty minäminäminälle. Pllua saatava kotona minimipanostuksella (paistopistepullilla). Vinkki: Kukaan nainen ei luolamieshenkilöeineksillä kostu.
Mitäs läksit kysyttäisiin tämänkin tragedian katkerassa lopussa ja syypää olisi vain naivityhmeliininainen, joka _'suostui'_.
Naiselta saa seksiä parhaiten silloin kun ei edes yritä saada seksiä, on avoin ja vieraanvarainen. Yleensä nainen alkaa itse tyrkyttää itsensä. Ne, jotka alkavat hiplata tai mankua seksiä, mokaavat pahasti tilaisuutensa.
Jaksaa Ap, jaksaa. Pian on tuhat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta saa seksiä parhaiten silloin kun ei edes yritä saada seksiä, on avoin ja vieraanvarainen. Yleensä nainen alkaa itse tyrkyttää itsensä. Ne, jotka alkavat hiplata tai mankua seksiä, mokaavat pahasti tilaisuutensa.
Naiselta "saa seksiä" olemalla itse vastustamattoman seksikäs, taitava sosiaalisesti ja teknisesti sekä yleisälykäs, ei toki koske einespullauleja. Silloin nainen itse haluaa seksiä tai kyseessä on _rikos tai 'pelkästään' moraaliton hyväksikäyttö_.
Täällä missä asun Ei ole S- Markettia 😁 on vain Sale eikä siinä ole moista paistopistettä on ollut S- Market sitä ennen Sokos Kauppa voi voi niitä aikoja !
En suostu kun julkiselle paikalle kahvilaan ja itse maksan omalta osaltani kahvit ja kakun yms.
Vai että ihan tarjoo, ohhoh!
kovat on panokset..oravalla.
Vierailija kirjoitti:
En suostu kun julkiselle paikalle kahvilaan ja itse maksan omalta osaltani kahvit ja kakun yms.
Kenen tahansa seurassa ei kannata näkyillä..edes kahvilassa.
Kyllä suostuu jos on välimatka on pitkä. Jos asuu lähekkäin, niin silloin se on haastavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen tarjous kannattaa jättää väliin. Kuka haluaa maksaa edes omia ostoksia kahvilassa muutaman minuutin juttutuokion takia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suostuu jos on välimatka on pitkä. Jos asuu lähekkäin, niin silloin se on haastavampaa.
Ei, ei, ei, jankasta viis. EI suostu tälläkään täysin virheellisellä ja epärelevantilla ulilässynlääsepitetekosyyllä.
Ensin ap kysyy (muilta toisten suostumisia) suostuuko ja sitten heti perään jankkaa että suostuu? Montako suostunut?
Heti ensimmäinen sana "suostuuko" paljastaa ap:n pascuuden ja kilttityttömiehenmiellyttäjätyttöomistusesine -idealismin.
Montako prinsessaa käynyt kotiluolassa ryystämässä ääsmarketsumppia ja mussuttamassa ääsmarketeineskorppua?
Vierailija kirjoitti:
Montako prinsessaa käynyt kotiluolassa ryystämässä ääsmarketsumppia ja mussuttamassa ääsmarketeineskorppua?
Yli kymmenen eri naista tähän mennessä käynyt. Tosin vain yksi heistä on ollut suomalainen. Suomalaiset naiset ovat sen verran arkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli kymmenen eri naista tähän mennessä käynyt. Tosin vain yksi heistä on ollut suomalainen. Suomalaiset naiset ovat sen verran arkoja.
Eli olet saanut vain maksullisia tilattua kotiisi. Loooooooser 🤣 Mee testeihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet saanut vain maksullisia tilattua kotiisi. Loooooooser 🤣 Mee testeihin
Ei ole ollut maksullisia naisia vaan aivan tavallisia työssäkäyviä naisia.
Ekat treffit aina julkisella paikalla. Ei kummankaan kotiin, metsään tai mihinkään pimeälle teollisuusalueelle.