Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Minä menin aikoinaan yhden miehen luo ekoilla tärskyillä. Seksi olisi sopinut minullekin mutta mies halusi ilman kumia. Vedin sitten siltä käteen että tukkisi suunsa ja häivyin. Olin silloin nuorempi ja vähän tyhmä,nykyään en tosiaan ottaisi riskiä vaikka miten olisi puhuttu puhelimessa ja olisi kiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin aikoinaan yhden miehen luo ekoilla tärskyillä. Seksi olisi sopinut minullekin mutta mies halusi ilman kumia. Vedin sitten siltä käteen että tukkisi suunsa ja häivyin. Olin silloin nuorempi ja vähän tyhmä,nykyään en tosiaan ottaisi riskiä vaikka miten olisi puhuttu puhelimessa ja olisi kiva mies.
Kahvilassa on vaarallisempaa naiselle, koska silloin nainen ei tiedä miehen osoitetta tai edes nimeä. Mies voi lähteä seuraamaan naista kahvilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa on vaarallisempaa naiselle, koska silloin nainen ei tiedä miehen osoitetta tai edes nimeä. Mies voi lähteä seuraamaan naista kahvilasta.
Kotonaan on tusinaeinestolloulilla kaikki pakkotemppumahkut ja rumuus/tyhmyys ei haittaa, koska 'kompensoitavissa'.
Naisten WGTOW on turvallisin ja paras vaihtoehto, sillä MGTOW on vain larppausta, jolla väkisin yritetään uida liiveihin.
Vierailija kirjoitti:
Vain seksinkipeät rumat rassukat haluaa kotitreffit ja laatunaiset tietää tämän. Niinpä ap ei tule koskaan saamaan kotiinsa laatunaista vaan joutuu tyytymään kakkoslaatuun.
Tuskin pääsee tyytymään noilla bimbospekseillään yhtään mihinkään muuhun kuin omaan käteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt taas larpataan myötätuntoa ja välittämistä "vaarallisempaa mieh... naiselle...", jotta kotipesässä pesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R a i s K a r i r a i s k a a kotona, puutarhassa, kahvilassa, jne. tai pyrkii ainakin raahaamaan uhrinsa piilopirttiinsä.
Tuttuuskaan ei tätä muuta sellaisten kohdalla, joilla on taipumusta, joten naisen täytyy varoa ja olla yhä valikoivampi.
Kotitreffeille on tulijoita, jos lupaa tarjota herkullista Pulmentum Iecorista. Ei sinne ketään millään paistopisteen pullilla houkutella.
Pulmentum iecoris;
1. 2.5 dl ulcus lac totum.
2. Paucos porri porri, 1/2 dl pisorum congelatos et paucos nucleos nucum adde.
3. Ulcus et butyri vel margarine P. 20-30 adde.
4. Verre 150 P. * farciminis hepatis in mixto.
5. Ulcus et tempus sectivum, mentam, origanum, cuminum et muscata. Sal saporem addere.
6. Coquite et sapor decidito 15-20 min. Pulmentum ad edendum paratus est. Facilis, amet, commodi!
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffeille on tulijoita, jos lupaa tarjota herkullista Pulmentum Iecorista. Ei sinne ketään millään paistopisteen pullilla houkutella.
Pulmentum iecoris;
1. 2.5 dl ulcus lac totum.
2. Paucos porri porri, 1/2 dl pisorum congelatos et paucos nucleos nucum adde.
3. Ulcus et butyri vel margarine P. 20-30 adde.
4. Verre 150 P. * farciminis hepatis in mixto.
5. Ulcus et tempus sectivum, mentam, origanum, cuminum et muscata. Sal saporem addere.
6. Coquite et sapor decidito 15-20 min. Pulmentum ad edendum paratus est. Facilis, amet, commodi!
Ei tällaisella hurunoitauliukkosekoilullakaan. Henkilössä itsessään oltava tusinaeinestä enemmän substanssisisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin se siinä kahvilan pöydällä r aiskaa, niinkuin kotonaan tekee. Tsiisus miten typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Suakin voidaan seurata kaupasta kotiin, ihan kuka tahansa voi seurata. Ei sun silti kannata mennä ehdoin tahdoin sulle vaarallisiin tilanteisiin.
Ap tarjoaisi kuivakkaa duopolieinestä ja perussumppia sekä larppaisi vieraanvaraista prinssiä, mutta kysyntä olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Ap tarjoaisi kuivakkaa duopolieinestä ja perussumppia sekä larppaisi vieraanvaraista prinssiä, mutta kysyntä olematonta.
Kysyntää on paljon, jos treffaa vain kaukana asuvia naisia. Mieluiten eri maassa asuvia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"
Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.
Minusta tuo on vähän creepyn kuuloista.
Tuo tunne mikä saa hyvällä tuulelle on vieraanvaraisuus.
Kahvilassa ja ravintolassa voi myös olla vieraanvarainen ja tarjota. Sam
Kahvilassa jokainen ajattelee itseään. Sitä mitä hyötyä siitä itselle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyntää on paljon, jos treffaa vain kaukana asuvia naisia. Mieluiten eri maassa asuvia naisia.
Kun ei ole ja sen näkee kiistatta siitä että jos näin olisi: ap:lla vallitsisi kiire kestitä ja testata/pyörittää prinsessakokelaita eikä täten (onnestaan nauttien) ehtisi taikka olisi lainkaan tarpeen tupata mihinkään väkisin jankkaamaan muita suohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"
Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.
Kahvilassa ja ravinto
Kahvilassa jokainen ajattelee itseään. Sitä mitä hyötyä siitä itselle on
Niin, eli tapaa ja tutustuu uuteen ihmiseen, se hyöty siitä on.
Miehen pitää tarjota itse leipomaansa pullaa. Avuton ja taitamaton mies ei pahemmin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kahvilassa ja ravinto
Sinun ahdasmieliset minäminäminäajatuksesi ja ajattelutapasi eivät ole kaikkien muiden, ei vaikket sitäkään tajua.
Vain seksinkipeät rumat rassukat haluaa kotitreffit ja laatunaiset tietää tämän. Niinpä ap ei tule koskaan saamaan kotiinsa laatunaista vaan joutuu tyytymään kakkoslaatuun.