Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Tuu tii tu töötituu vii kou room i sleep juu -prinsessakohtelu merkittävällä panostuksella ei johtanutkaan mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suostuu jos on välimatka on pitkä. Jos asuu lähekkäin, niin silloin se on haastavampaa.
Miksi epärelevantti harhajankka? Mistä ja miten olet haalinut ne pitkän välimatkan ulkomaiset (h)aaveprinsessat?
Vierailija kirjoitti:
Tuu tii tu töötituu vii kou room i sleep juu -prinsessakohtelu merkittävällä panostuksella ei johtanutkaan mihinkään?
Eli sinä tarjoat tarjous pullan ja kahvin, ja nainen tussua? Ja kaikki mitä teet naisen eteen on vain siksi, että saat toosaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako prinsessaa käynyt kotiluolassa ryystämässä ääsmarketsumppia ja mussuttamassa ääsmarketeineskorppua?
Yli kymmenen eri naista tähän mennessä käynyt. Tosin vain yksi heistä on ollut suomalainen. Suomalaiset naiset ovat sen verran arkoja.
Ja kaikille olet maksanut etukäteen ja käteisellä? Kuule, tiesinhän, että ne prot veloittavat kaikesta ajasta, kaikesta,myös siitä "mukavasta" juttelusta xtra kahvin ja -pullan äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menin aikoinaan yhden miehen luo ekoilla tärskyillä. Seksi olisi sopinut minullekin mutta mies halusi ilman kumia. Vedin sitten siltä käteen että tukkisi suunsa ja häivyin. Olin silloin nuorempi ja vähän tyhmä,nykyään en tosiaan ottaisi riskiä vaikka miten olisi puhuttu puhelimessa ja olisi kiva mies.
Kahvilassa on vaarallisempaa naiselle, koska silloin nainen ei tiedä miehen osoitetta tai edes nimeä. Mies voi lähteä seuraamaan naista kahvilasta.
Miehen kotona/"kotona" ei voi tietää varmaksi yhtään mitään ja p a k e n e m i n e n epävarmempaa ja vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää koko ketju on sitä, että ap kuuluttelee seksityöläistä himaansa? Miksi turhat pälätykset vehnäsestä sitten, luulisi taksat olevan jotain muuta?
Useimmat minun luokseni tulleet naiset ovat juuri eronneet pitkästä suhteesta ja ovat muutenkin suunnitelleet lomamatkaa Suomeen. Nainen saa siinä kaksi kärpästä yhdellä iskulla kun ei tarvitse mennä hotelliin ja on joku joka näyttää paikkoja Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"
Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.
Minusta tuo on vähän creepyn kuuloista.
Tuo tunne mikä saa hyvällä tuulelle on vieraanvaraisuus.
Kahvilassa ja ravinto
Itsekkään minäminäminä(mies)ihmisen itsekkyys ja itseriittoisuus ei ole paikkasidonnaista vaan aina läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää koko ketju on sitä, että ap kuuluttelee seksityöläistä himaansa? Miksi turhat pälätykset vehnäsestä sitten, luulisi taksat olevan jotain muuta?
Useimmat minun luokseni tulleet naiset ovat juuri eronneet pitkästä suhteesta ja ovat muutenkin suunnitelleet lomamatkaa Suomeen. Nainen saa siinä kaksi kärpästä yhdellä iskulla kun ei tarvitse mennä hotelliin ja on joku joka näyttää paikkoja Suomessa.
10 eronnutta naista on suunnitellut turistimatkaa Suomeen, kaikki majoituvat ap:n luokse tuntematta tätä, ja ap, joka ei edes uskalla lähteä kahvilaan, näyttää heille turistinähtävyyksiä?
No nyt on kaikki nähty ja kuultu. 😂😂😂
Varmaan joku hölmö uskaltaa lähteä, itse haluaisin ensin nähdä jossakin muualla vaikka jäätelöllä torilla. En itsekään ehkä kahvilaan lähtisi ensitapaamiselle. Sen jälkeen kyllä voisi uskaltautua kotitreffeille ja mielellään tulisinkin. Kunhan vain saa ensin varmistuksen että toiseen voi luottaa.
Kiitos, kuppilaan, ei kotiin. Jos kotiin, niin siinä on vaara, että äijä vaatii maksun sumpista ja vehnäsestä luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 eronnutta naista on suunnitellut turistimatkaa Suomeen, kaikki majoituvat ap:n luokse tuntematta tätä, ja ap, joka ei edes uskalla lähteä kahvilaan, näyttää heille turistinähtävyyksiä?
Ei ole kyse uskalluksesta mennä kahvilaan treffeille vaan siitä, että se on niin tehotonta toimintaa. Sata kertaa pitää käydä kahvilassa treffeillä eri naisten kanssa, ennen kuin jotain tapahtuu. Mies ehtii tulla vanhaksi sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Osa naisista suostuu kotitreffeille ja heillä on heillä on etu suhteessa niihin, jotka eivät suostu. Moni mies ei lähde olleenkaan kahvilatreffeille, koska se on miehen kannalta huono tapa treffata. Tulokset ovat niin heikkoja.
Jos mies ei halua kahvilaan ja nainen suostuu kotitreffeille niin olette kuin luodut toisillenne, ei tarvitse enää hakea toista. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse uskalluksesta mennä kahvilaan treffeille vaan siitä,
Ei kannata ollenkaan poistua sieltä kotoaan kun se on niin tehotonta toimintaa ja vehnäsmiesreppana vanheneekin kodin ulkopuolella päättymättömissä negatiivioloisissa työhaastatteluissa moninkertaisesti kotiluolaansa verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä vehnäsjyvähyvä-ap on saalistanut nämä (epätoivoiset ja yksinkertaiset?) eronneet ulkomaalaisprinsessat?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku hölmö uskaltaa lähteä, itse haluaisin ensin nähdä jossakin muualla vaikka jäätelöllä torilla. En itsekään ehkä kahvilaan lähtisi ensitapaamiselle. Sen jälkeen kyllä voisi uskaltautua kotitreffeille ja mielellään tulisinkin. Kunhan vain saa ensin varmistuksen että toiseen voi luottaa.
Tuollaiset treffit vaativat aina pidempiaikaisen tutustumisen somessa. Kukaan ei suostu, jos ehdottaa tapaamista seuraavaksi päiväksi tai edes seuraavaksi viikonlopuksi.
No eipä nappais. Vaadin enemmän panostusta. Ainoot koti treffit joille oon menny alko miedolla drinksulla, jatku törkeen hyvällä ite tehdyllä ruoalla ja sen jälkeen mies soitti mulle kitaraa ja lauloi. Sain lopuks vielä ennen kotiin lähtöä lahjaksi Espanjasta tuodut tarot kortit (oon ammatiltani tarot tulkitsija) ja jäi kyllä hyvä fiilis treffeistä.
En itseasiassa alunperin halunnu lähteä tän kanssa treffeille, mutta muutti mun mielen ystävänpäivänä kun soitti ja puhelussa soitti kitaraa ja laulo mulle.
Mä en ees enää jaksa tuntea huonoa omaatuntoa siitä, että en lähde treffeille jos en huomaa, että mies on panostanu kunnolla. Oli se taso sitten edellä mainittua tai esim yks järjesti meille ekoille treffeille grillailuillan kodassa talvella. Mä en jotenki osaa uskoa, että suhde joka lähtee tyyliin pulla kahvi panostuksesta vois olla jotain, mitä pitkällä tähtäimellä haluun.
PRINSESSALLE sopivaan kohteluun ei kuulu ässmärketin valmiseineshöttö vaan ITSETEHDYT ARTESAANIVERSIOT.