Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Mitä jos vehnäsestä ja kahvista menee maha sekaisin (ehkä yhdistettynä treffijännitykseen) ja pitää mennä päästämään varpusparvi sen miehen vessaan? Moni varmaan suhtautuu vessassa käyntiin ihan neutraalina ruumiintoimintona, jota tekevät kaikki, mutta jotkut eivät uskalla tai ainakin tuntuu todella kiusalliselta mennä vessaan uuden vieraan ihmisen luona, kun kaikki äänet kuuluvat seinien ja oven läpi pienessä kämpässä. Tuskin moni sinkku asuu kartanossa, jossa voi mennä vessaan länsisiipeen.
Puhumattakaan tamponin tai siteen vaihdosta, kun harvalla miehellä on vessassa pikkuroskista (joskus ei edes vessapaperia), mihin ne käytetyt sitten laitetaan, pokkana keittiön roskikseen vai omaan käsilaukkuun tai taskuun? Jotkut miehet kun kuukautisista niin kovasti ahdistuvat ja muutenkin ehkä ei hauska puheenaihe ihan ensimmäisillä tapaamisilla. Toisaalta, ehkä siinä selviäisi miehen asenne asiaa kohtaan ja väistäisi mieslapsen.
Vierailija wrote:
"Ja kyllä, halutut naiset saa paljon treffikutsuja kaikkialla, epähaluttavat ei ollenkaan. Mutta todellako uskot, että joku suosittu nainen, joka saa huomiota kaikkialla, suostuu menemään ventovieraan ukkelin kotiin, ihan vaan sen takia että on niin kyllästynyt treffailuun? Treffit ne kotitreffitkin on."
Ei tietenkään heti. Ensin pitää naista lämmitellä hyvillä jutuilla.
No aika hemmetisti saa lämmitellä, että suostuisin miehen kotiin menemään ensitapaamiselle. Olen kyllä suostunut siihen, että ensitapaaminen tapahtui mun luonani. Mutta oltiin juteltu Facebookissa jo puoli vuotta ja sitäkin ennen oltu fb-kavereita pari vuotta, ennen kuin alettiin kunnolla keskenämme juttelemaan. Ja mies asui ulkomailla (vaikka suomalainen olikin) joten hän matkusti mua tapaamaan ja oli luonani viikon. Ei ollut seksiä tms mutta käytiin paljon ulkona ja oli hauskaa, paria meistä ei kuitenkaan tullut.
Jälkikäteen olen tuostakin sitä mieltä, että oli molemmille kiusallista kun hän oli heti ensimmäisellä tapaamisella luonani ja vielä niin pitkään. Kuitenkin ihan uusi tuttavuus, vaikka kuinka paljon oltiinkin juteltu netissä. Kyllä se kasvokkain tapaaminen vaan on täysin eri asia.
Vaikka kaikki menikin ihan hyvin, olisi ollut parempi että hän olisi vain käynyt ja lähtenyt pois. Oltiin kumpikin aika kokemattomia ja jäässä. Se tavallaan pilasi kaiken. Tuli liikaa kerralla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Ja kyllä, halutut naiset saa paljon treffikutsuja kaikkialla, epähaluttavat ei ollenkaan. Mutta todellako uskot, että joku suosittu nainen, joka saa huomiota kaikkialla, suostuu menemään ventovieraan ukkelin kotiin, ihan vaan sen takia että on niin kyllästynyt treffailuun? Treffit ne kotitreffitkin on."
No aika hemmetisti saa lämmitellä, että suostuisin miehen kotiin menemään ensitapaamiselle. Olen kyllä suostunut siihen, että ensitapaaminen tapahtui mun luonani. Mutta oltiin juteltu Facebookissa jo puoli vuotta ja sitäkin ennen oltu fb-kavereita pari vuotta, ennen kuin alettiin kunnolla keskenämme juttelemaan. Ja mies asui ulkomailla (vaikka suomalainen olikin) joten hän matkusti mua tapaamaan ja oli luonani viikon. Ei ollut seksiä tms mutta käytiin paljon ulkona ja oli hauskaa, paria meist
Miksi puhutte ensitapaamisesta, ei aloituksessa puhuta mitään sellaisesta ?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kotitreffit on ylivoimaiset, niiden hyötysuhde on 5-10 kertaa parempi kuin kahvilatreffien.
Naisen näkökulmasta kotitreffeille lähteminen on idiotismia. Mutta jankkaa toki.
Ei häntä kiinnostele naisen näkökulma. Vain miehen "hyötysuhde."
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No aika hemmetisti saa lämmitellä, että suostuisin miehen kotiin menemään ensitapaamiselle. Olen kyllä suostunut siihen, että ensitapaaminen tapahtui mun luonani. Mutta oltiin juteltu Facebookissa jo puoli vuotta ja sitäkin ennen oltu fb-kavereita pari vuotta, ennen kuin alettiin kunnolla keskenämme juttelemaan. Ja mies asui ulkomailla (vaikka suomalainen olikin) joten hän matkusti mua tapaamaan ja oli luonani viikon. Ei ollut seksiä tms mutta käytiin paljon ulkona ja oli hauskaa, paria meist
Olin nuorena itsekin tyhmä, ja menin treffeille miesten luo. Yhdelläkin oli sellainen asunto, jonka ulko-oven sai auki vain avaimella myös asunnon sisäpuolelta. Hrrr. Onneksi nykyään on järki päässä ja tiedän, että vaikka jokainen ei olekaan raiskari, niitäkin on ihan riittävästi, ja seksin mankuminen ja siihen painostaminen se vasta yleistä onkin.
Vierailija wrote:
"Ehkä tuo kirjoittaja ei tarkoittanut tavata ja deittailla useaa miestä samaan aikaan, vaan yleensä elämässään käydä useilla treffeillä eri miesten kanssa etsiessään sopivaa parisuhdekumppania... A-luokan naiset siis kyllästyvät koko deittailutouhuun ja päättävät olla sinkkuina ja deittailematta. Ehkä se on hyvä, siihen suuntaan maailma on kai menossakin."
A-luokan naisten ei tarvitse aktiivisesti deittailla vaan he voivat ovat passiivisia ja valita sopiva mies kun sellainen tulee vastaan.
Niin, eli (koti)treffeille ei tarvitse lähteä? Vai meinaatko että laatunaisilla suhde vaan alkaa noin vain. Ei käydä minkäänlaisilla treffeillä? Heti ensikatseesta alkaa parisuhde?
No edelleen, ei niitä kotitreffejäkään sitten tarvita, suhde vaan alkaa ilman minkäänlaista treffaamista.
Kyllä mä ainakin tulisin!
Mut mä nyt oon muutenkin vähän outo.
"Miksi puhutte ensitapaamisesta, ei aloituksessa puhuta mitään sellaisesta ?"
No ei puhuta myöskään tapailusuhteesta, vaan tuntemattomasta naisesta. Eli ensitreffeistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kotitreffit on ylivoimaiset, niiden hyötysuhde on 5-10 kertaa parempi kuin kahvilatreffien.
Naisen näkökulmasta kotitreffeille lähteminen on idiotismia. Mutta jankkaa toki.
On kyllä karua, kun uusien ihmisten tapaaminen typistetään laskennalliseksi hyötysuhteeksi. Kahvilassa/ravintolassa/pubissa virvokkeet ja natustettavat maksaa tämän ja tämän verran, vaikka nainen omansa maksaisi, mikä on aika yleinen käytäntö että kumpikin maksaa omansa. Tuloksena pitäisi olla jatkotreffejä, seksiä, parisuhde. Kotona Lidlin alennusdonitsit ja Bellarom-kahvi plus mahdollinen maito maksaa sen ja sen. Tuloksena pitäisi olla samat kuin edellä. Vain tunnekylmä ihminen laskee tapaamisten ja ihmissuhteiden hyötysuhteita. Ei kaikkea mitata rahassa eikä miten itse saa eniten hyötyä. Ei tarkoita, että pitää hyväntekeväisyyttä harjoittaa, ihmissuhteet ja niiden muodostaminen nyt vaan ei ole kylmää matematiikkaa.
Kyllähän mäkin nuorena kävin parin miehen luona kotitreffeillä, mutta ei nekään ihan ventovieraita ollut. Jollain tavalla tunsin tai tiesin heidät. Ja silti heilläkin se meni pelkäksi seksin mankumiseksi. Itse olin jotenkin silloin vielä niin naiivi, että uskoin ettei niin tapahdu kun ollaan sentään vanhoja tuttuja.
Joten en toooooodellakaan sen jälkeen mennyt miesten kämpille enää koskaan heti alussa. En tuttujen, enkä varsinkaan tuntemattomien. Monta muutakin virhettä tein, annoin esimerkiksi baarista kerran erään miehen saattaa mut edes kotiovelleni. Ajattelin, että ooooh mikä herrasmies, kiinnostunut minun turvallisuudestani.
Ei ollut..
Kyllä se vaan naisten maailmassa menee ikävä kyllä näin, että kaikkia miehiä pitää varoa. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Yksikin virhe voi kostautua. Ei kaikki miehet ole pahoja. Mutta liian moni on.
Jos mies on oikeasti kiinnostava, ei ympäristöllä ja tapahtumilla ole yhtään mitään väliä. Jos mua kiinnostava (ainoa) mies kysyisi mua seuraksi tyhjentään mökin paskahuusia tai vaihtaan äitimuorin vaippoja, menisin innosta kirkuen. Muutoin, ei kävisi mielessäkään.
Sellaista on biologia. (Terkkuja Jukalle)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse menin 19-vuotiaana toisille treffeille miehen kotiin ja oli kahvia ja pullaa ja prinsessan kohtelu. Nyt oltu yhdessä 11 vuotta ja edelleen hyvin menee eli kannatti uskaltaa.
Okei. Mutta jos olisitte menneet yhdessä kahville kahvilaan, oisi se suhde luultavasti alkanut kuitenkin. Teillä luultavasti synkkasi. Vai oliko joku hänen asunnossaan niin turn on sulle, että halusit alkaa seurustella?
Kotitreffit saa minussa heräämään voimakkaan vieraanvaraisuuden tunteen. Silloin tuntee olevansa velvollinen järjestämään naiselle mukavan illan. Tuo vieraanvaraisuuden tunne ja ihastus samaan aikaan saa tunnelman kattoon ja tunne siirtyy naiseenkin. Sen takia kotitreffit todennäköisesti onnistuu paremmin. Kahvilassa ei ole minkäänlaista vieraanvaraisuuden tunnetta vaan enemmänkin negatiivissävytteisiä tunteita kun esimerkiksi miettii, että kuinkahan monta muutakin miestä tuolla naisella on kierrossa.
Vierailija wrote:
Kun olin jonkin aikaa sinkkuna kävin treffeillä yhteensä n. 100 eri naisen kanssa. Ehkä n. 5 tapausta oli sellaisia, että näimme toisemme ensimmäistä kertaa jomman kumman kotiovella. Nämä oli kyllä ihan parhaasta päästä treffejä. Toiset n. 5 oli sellaisia, että tavattiin ulkona ja sitten mentiin suoraan jommankumman kotiin. Nämä oli myös oikein mukavia treffejä. Kahvilatreffeistä valtaosa ei johtanut yhtä mukavaan lopputulokseen. Kahvilatreffit on oikeastaan kaikkein huonoimmat, edelle menee kotitreffien lisäksi myös kävely- baari- ja ravintolatreffit.
Mikäs se mukava lopputulos sitten oli? Kerro se toki, kun aiheesta iloisena kirjoitat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse menin 19-vuotiaana toisille treffeille miehen kotiin ja oli kahvia ja pullaa ja prinsessan kohtelu. Nyt oltu yhdessä 11 vuotta ja edelleen hyvin menee eli kannatti uskaltaa.
Okei. Mutta jos olisitte menneet yhdessä kahville kahvilaan, oisi se suhde luultavasti alkanut kuitenkin. Teillä luultavasti synkkasi. Vai oliko joku hänen asunnossaan niin turn on sulle, että halusit alkaa seurustella?
Kotitreffit saa minussa heräämään voimakkaan vieraanvaraisuuden tunteen. Silloin tuntee olevansa velvollinen järjestämään naiselle mukavan illan. Tuo vieraanvaraisuuden tunne ja ihastus samaan aikaan saa tunnelman kattoon ja tunne siirtyy naiseenkin. Sen takia kotitreffit todennäköisesti onnistuu paremmin. Kahvilassa ei ole minkäänlaista vieraanvaraisuuden tunnetta vaan enemmänkin negatiivissävytteisiä
Alkoi hyvin ja jopa sympaattisesti, mutta viimeinen lause paljasti röllipeikoksi. Tai vaan harhaiseksi.
Vierailija wrote:
"Ehkä tuo kirjoittaja ei tarkoittanut tavata ja deittailla useaa miestä samaan aikaan, vaan yleensä elämässään käydä useilla treffeillä eri miesten kanssa etsiessään sopivaa parisuhdekumppania... A-luokan naiset siis kyllästyvät koko deittailutouhuun ja päättävät olla sinkkuina ja deittailematta. Ehkä se on hyvä, siihen suuntaan maailma on kai menossakin."
A-luokan naisten ei tarvitse aktiivisesti deittailla vaan he voivat ovat passiivisia ja valita sopiva mies kun sellainen tulee vastaan.
Mistä ihmeestä se a-luokan nainenkaan näkee miehen sopivuuden ihan vain ensi vilkaisulla kun näkee tämän ekaa kertaa eikä ole vaihtanut sanaakaan?
Onko sillä a-luokan naisella jokin röntgenkatse ja taito lukea toisen ajatukset?
Näistä miesten satuiluista tulee ihan fiilis jostain jalustan päällä divaanilla makaavasta kuningattaresta, joka katselee tavallisia ihmisiä kuin alamaisiaan ja sitten valitsee vaan jonkun onnekkaan miehen, joka täysin tahdottomana nostetaan sinne jalustan päälle ja sitten tämä a-luokan nainen pistää ajankulukseen miehen poskeensa..
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"
Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.
Minusta tuo on vähän creepyn kuuloista.
Tuo tunne mikä saa hyvällä tuulelle on vieraanvaraisuus.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tulee ihan mieleen näistä kotitreffi-haaveiluista sen m. moringin järkkäilemät autotreffit. Niissäkin tuo hyötysuhde oli aikansa ilmeisen kohdillaan miehen kannalta katsottuna.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistä ihmeestä se a-luokan nainenkaan näkee miehen sopivuuden ihan vain ensi vilkaisulla kun näkee tämän ekaa kertaa eikä ole vaihtanut sanaakaan?
Onko sillä a-luokan naisella jokin röntgenkatse ja taito lukea toisen ajatukset?
Näistä miesten satuiluista tulee ihan fiilis jostain jalustan päällä divaanilla makaav
Ei se todellaan ole helppoa löytää nainen joka suostuu kotitreffeille. Ylivoimaisesti suurin osa naisista kieltäytyy ja voi kestää pitkään ennen kuin joku nainen löytyy.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kotitreffit saa minussa heräämään voimakkaan vieraanvaraisuuden tunteen. Silloin tuntee olevansa velvollinen järjestämään naiselle mukavan illan. Tuo vieraanvaraisuuden tunne ja ihastus samaan aikaan saa tunnelman kattoon ja tunne siirtyy naiseenkin. Sen takia kotitreffit todennäköisesti onnistuu paremmin. Kahvilassa ei ole minkäänlaista vieraanvaraisuuden tunnetta vaan enemmänkin negatiivissävytteisiä
Mistä sä sen tiedät? Ihan yhtä hyvin sillä kotikeikkoja tekevällä voi olla monta miestä kierrossa. Etenkin jos kaikki tarjoaa ruokaa ja prinsessakohtelua, eihän siinä tarvitse itse enää kaupassa käydä ollenkaan. Pyörittää vaan montaa hölmöä. Tuksu on tosiaan sellainen. Typerimmät suostuu vielä tekemään ilmaiseksi palveluksiakin, esimerkiksi siskollani oli jossain vaiheessa yksi mies joka kävi aina korjaamassa ruohonleikkuria, toinen auttamassa remontissa, kolmannen luona kävi syömässä. Ei hänen tarvinnut koskaan kahviloissa istua, miehet vaan tarjosivat palvelujaan ja ilman seksiä. Kai siinä oli taka-ajatuksena suhdetta ja seksiä, mutta ei siskoni halunnut kumpaakaan. Hän vain kylmästi hyväksikäytti miehiä. Hän oli juuri tällainen laatunainen joka ei koskaan käynyt varsinaisesti treffeillä, koska oli tarpeeksi suosittu ilmankin niitä. Miehiä vain ilmaantui hänen elämäänsä tarjoilemaan kaikkea kivaa.