Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?

Vierailija
29.10.2023 |

Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.

Kommentit (1040)

Vierailija
661/1040 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Puistattaa tuo "prinsessakohtelu". Tulee mieleen että naisen täytyy istua mekko päällä jalat sievästi ristissa eikä saa mussuttaa tai murentaa pullaa ja auta armias, jos kahvi käy prinsessan massuun ja juoksee ripuloimaan ap:n vessaan.

Prinsessana voit käskyttää miehiä. Miehet ovat ovat prinsessan orjia.

Eikä ole. Prinssi ei ole prinsessan orja vaan kumppani. Alamaiset on sitten eri asia, mutta niitä käskyttää prinssitkin.

Vierailija
662/1040 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset treffit ovat kaikin tavoin (mitä jo näinkin lyhyessä ulialoituksessa ilmenee) aapeeaineksen kanssa huonot. Lähtökohtaisesti negatiivinen olo, naiselle turhaa ajanhukkaa monin eri hinnoin ylikalliissa "s e k s i työhaastattelussa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1040 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Puistattaa tuo "prinsessakohtelu". Tulee mieleen että naisen täytyy istua mekko päällä jalat sievästi ristissa eikä saa mussuttaa tai murentaa pullaa ja auta armias, jos kahvi käy prinsessan massuun ja juoksee ripuloimaan ap:n vessaan.

Prinsessana voit käskyttää miehiä. Miehet ovat ovat prinsessan orjia.

Mies siis paskoo naisen puolesta?

Vierailija
664/1040 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö tästä ole sanottu teille jo kymmeniä kertoja! Mies ei pyydä naista koskaan treffeille. Ei kotiin, ei kahvioon, ei metsään, eikä baariin. Ei mihinkään. Nainen pyytää treffeille jos naisella on miehelle asiaa. Sinne on ihan turha lähteä esittämään mitään soidinmenoja. Ja jos se nainen pyytää johonkin treffeille, kannattaa miettiä tosi tarkkaan ja puntaroida että onko edessä vain hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa, vai mitä se on oikeasti miehestä vaille.

Tänä päivänä naisissa on tosi paljon kaiken maailman lokkeja ja siipeilijöitä jotka on pyytämässä miehiä treffeille vaan sen takia että ne koittaa pummia sapuskaa ja juomisia. Kannattaa olla tarkkana kenen kanssa menee, ja mihinkä. Ja muutenkin, eihän sitä voi koskaan tietää mitä se prinsessa on vailla kun tänä päivänä on kaikenlaisia vegaaneja, larppaajia, twerkkaajia, yms, niin käskee sen ottaa omat eväänsä mukaan. Ja jos menee niille treffeille, niin mahdollisimman

Samaan aikaan sitten ne naiset joille maistuu se itse kustannettu taviskahvi vaikka lähimmällä abc:lla ja perusgrillimakkara notskipaikalla onkin niitä joita ei ilmeisesti edes lasketa naisiksi vaan nämä saa osakseen korkeintaan ilkkumista ja taivastelua, että oikeastiko tuollainen outo ällötys kuvittelee olevansa haluttu kumppani jonkun miehen mielestä.

Kuulemmahan tuollainen nainen ei kelpaa edes kassien tyhjentämiseen koska kenellä nyt ottaisi edes eteen tuollaisen kanssa, joka syö kaksi makkaraa yhdellä kertaa. Naisen pitäisi syödä vain salaattia tai jotain tofumakkaraa ja sitäkin tasan yksi kappale.

Vierailija
665/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait menisin, pääasiahan on että sais jotain lämmintä "sisälle"

Terv. Römpsänperän buuma!

Vierailija
666/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vehnästä? MINULLE KELPAA VAIN OHRAPIRTELÖ! t. lähiöpubin Rita

Vierailija
667/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miehet, miksi tommonen vonkuminen on naisten halujen sammuttaja? Se osoittaa, että olette noin samalla kehitystasolla kuin 5-vuotias. Naiset haluaa yleensä miehen, eivät ylikasvanutta 5-vuotiasta.

Vierailija
668/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-vuotias täti-immeinen, jo kaiken nähnyt ja kokenut. Kyllä hieman ihmetyttää tämä ap:n jankkaaminen kotitreffeistä, vaikka naiset kuinka ovat ideaa vastaan. Ap ei ota kuuleviin korviinsa naisten mielipiteitä, vaikka aloituksessaan nimenomaan sitä kysyy. Liekö tosissaan vai trolli?

Mutta uskopa nyt jo, ei sinne kotiin kannattanut ensitreffeillä silloin ennen muinoinkaan naisten lähteä, eikä kannata kyllä nytkään. Tyttäreni ei varmasti lähtisi.

Minä voin kyllä uhrautua ja lähteä ap:n kotiin ihan vain uteliaisuuttani tsekkaamaan, että millainen pullanörtti siellä tutisee. Joku nuori ja treffimaailmaa kokematon poika varmaan.

Pistäpä osoite ja laita sumpit tulille! Täti lupaa olla ihan kiltisti! :D

Vierailija
669/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on väärin leimata miehet kiimaisiksi pedoiksi jotka saalistaa meitä haluttomia naisraukkoja. Kyllä meilläkin tekee mieli.

MUTTA jos mies kutsuu kotiinsa ja lupaa että juodaan vaan kahvit/katsotaan leffa ja on kohta lääppimässä niin se kyllä vie  tehokkaasti halut. Etenkin ensitreffeillä. Kokemukseni mukaan JOKAINEN mies kokee saavansa pildeä kotiintoimitettuna vaikka kuinka lupailisi että katsotaan leffaa vaan.

Vierailija
670/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luehan ap täältä  ketjuja karmeimmista treffeistä ja siitä miten niille naisille on käynyt jotka ovat menneet miehen luo.

Vierailija
671/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen 54-vuotias täti-immeinen, jo kaiken nähnyt ja kokenut. Kyllä hieman ihmetyttää tämä ap:n jankkaaminen kotitreffeistä, vaikka naiset kuinka ovat ideaa vastaan. Ap ei ota kuuleviin korviinsa naisten mielipiteitä, vaikka aloituksessaan nimenomaan sitä kysyy. Liekö tosissaan vai trolli?

Mutta uskopa nyt jo, ei sinne kotiin kannattanut ensitreffeillä silloin ennen muinoinkaan naisten lähteä, eikä kannata kyllä nytkään. Tyttäreni ei varmasti lähtisi.

Minä voin kyllä uhrautua ja lähteä ap:n kotiin ihan vain uteliaisuuttani tsekkaamaan, että millainen pullanörtti siellä tutisee. Joku nuori ja treffimaailmaa kokematon poika varmaan.

Panostan vain laatunaisiin. En minä ketä tahansa naista pyydä kotiini.

Vierailija
672/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mielestäni on väärin leimata miehet kiimaisiksi pedoiksi jotka saalistaa meitä haluttomia naisraukkoja. Kyllä meilläkin tekee mieli.

MUTTA jos mies kutsuu kotiinsa ja lupaa että juodaan vaan kahvit/katsotaan leffa ja on kohta lääppimässä niin se kyllä vie  tehokkaasti halut. Etenkin ensitreffeillä. Kokemukseni mukaan JOKAINEN mies kokee saavansa pildeä kotiintoimitettuna vaikka kuinka lupailisi että katsotaan leffaa vaan.

Aika huonosti olet valinnut aina ne treffiseurasi. Itse olen käynyt elämäni aikana varmaankin 10-15 treffit, enkä minä ole koittanut heti alussa vongata piparia. Jos ja kun se hetki on koittanut, niin se on tehty ihan molempien osapuolien yhteisestä halusta. Kukaan fiksu ihminen ei tee sellaisia ehdotuksia eka treffeillä jos on mitään tilanne tajua.

Kävin pari vuotta sitten treffeillä ja se nainen oli se kumpi olisi halunnut päästä naimaan heti eka treffeillä, ja alle tunnin päästä eka live kohtaamisesta. Se vei minun kiinnostuksen aivan kokonaan. Toisia treffejä en tehnyt sen naisen kanssa. Tuli ihan välittömästi mieleen joku sarjadeittailija joka nai suurinpiirtein jokaisen vastaantulevan miehen kanssa. Enkä tainnut olla kovin väärässä?

Vierailija
673/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Luehan ap täältä  ketjuja karmeimmista treffeistä ja siitä miten niille naisille on käynyt jotka ovat menneet miehen luo.

Kuinka usein on käynyt niin, että mies aluksi esittänyt kahvilassa herrasmiestä, mutta on alkanut heti lääppiä kun on päässyt asuntoon?

Vierailija
674/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi ap. Kun ne laatunaiset sinne nimenomaan eivät tule. Korkeintaan joku masentunut ja paniikkihäiriöinen joka pelkää julkisia paikkoja. Tai alkoholisti joka luulee että sinulla on viinaa jemmassa.

Vierailija
675/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä, mitä? Ikäkö minusta tekee laaduttoman? Ehei, minähän olen oikein laadukas! Enkä minä ollut muuta vailla kuin sumppia, nisua ja henkeviä keskusteluita kodissasi. Mitä sinä luulit? Et kai vain nyt vihjaa, että siellä kotitreffeillä pitäisi muutakin harrastaa???

Hyi hyi sinua, ap. Et taida olla lainkaan sen kummempi kuin ne muutkaan kotiinsa vonkaavat miehet!

N54

Vierailija
676/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi valitset treffeille vain komeita häntäheikkejä? Ne on niitä jotka lääppii, koska he ovat tottuneet naisen antavan heti ekalla kerralla.

Vierailija
677/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi valitset treffeille vain komeita häntäheikkejä? Ne on niitä jotka lääppii, koska he ovat tottuneet naisen antavan heti ekalla kerralla.

Eri, mutta vähemmän komeat ne vasta lääppivätkin, koska se on heille niin ainutlaatuinen tilaisuus.

Vierailija
678/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dating Over 40 Is Like Thrift Store Shopping. Joe DeVito - Full Special

https://youtu.be/tzoGTQXBATM?si=UrWrVe79ApDDQipQ 

Vierailija
679/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eri, mutta vähemmän komeat ne vasta lääppivätkin, koska se on heille niin ainutlaatuinen tilaisuus.

Ne, jotka ovat tottuneet saamaan naiselta ekalla kerralla, alkavat heti kosketella naista. He ajattelevat naisen vain odottavan milloin mies alkaa kosketella.

Vierailija
680/1040 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ne, jotka ovat tottuneet saamaan naiselta ekalla kerralla, alkavat he

Ne on kyllä ne naiset jotka koskettelevat, eikä se haittaa yhtään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme