Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?

Vierailija
29.10.2023 |

Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.

Kommentit (1040)

Vierailija
261/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se tyhmä olet, mutta hyvä näin, että karsiudut pois.

Tämä siis miehelle joka karsi "tyhmiå naisia kun eivåt erota häntä elämänkalluista tai ulkomaalaisista. Onni ettå karsit itsesi meistä. En kyllå koskisi edellå mainittuun ryhmäån, muttan sinuunkaan.

Vierailija
262/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan sovinistisonni. Kommenteistasi huomaa heti, ettei kukaan täyspäinen nainen siedä sinua aapee.

Vastasit jollekin " sinähän se tyhmä olet, mutta hyvä näin, että karsiudut pois."

Niin kerrohan aapee, että onko kukaan ollut tulossakaan sun kotiin? Miten voi karsia ketään pois, kun tulijoita ei ole ensinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kävelytreffit ovat parhaat. Kahvilassa ja ravintolassa syöminen on tosi vaivaannuttavaa, kun tuijotettava toista silmiin koko ajan. Kävellessä voi katsella maisemia, jutella vapaammin. Kävelytreffien jälkeen viesti "mikä fiilis jäi" ja siihen joko vastaus "voisin tutustua lisääkin" tai "vaikutat mukavalta, mutta romanttiset tunteet jäivät puuttumaan".

Toisilla treffeillä sitten jo kotiin, koska koti kertoo toisesta paljon. Saa heti kunnolla tutustua toiseen.

Kahvilatreffeillä tunnelma on kuin kaksi lottoarvonnan virallista valvojaa tapaisi.

Vierailija
264/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yli 100 ensi treffiä takana. Ekat treffit kahvilaan, jokilla treffeillä ulkoilmaan.

Keväästä syksyyn voi tehdä picnicin mm Kaivopuistoon. Talvella oon ollut viltin kanssa Espalla.

Kotiin oon mennyt vasta, kun kummatkin ovat halunneet vakavampaa.

Tässä nähdään 100 kahvilatreffiä takana ja edelleen ollaan lähtötilanteessa. Niissä ei ole kuin pakkeja ja lompakon kevenemistä tarjolla.

Vierailija
265/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kävelytreffit ovat parhaat. Kahvilassa ja ravintolassa syöminen on tosi vaivaannuttavaa, kun tuijotettava toista silmiin koko ajan. Kävellessä voi katsella maisemia, jutella vapaammin. Kävelytreffien jälkeen viesti "mikä fiilis jäi" ja siihen joko vastaus "voisin tutustua lisääkin" tai "vaikutat mukavalta, mutta romanttiset tunteet jäivät puuttumaan".

Toisilla treffeillä sitten jo kotiin, koska koti kertoo toisesta paljon. Saa heti kunnolla tutustua toiseen.

Kahvilatreffeillä tunnelma on kuin kaksi lottoarvonnan virallista valvojaa tapaisi.

Se nyt johtuu vain sinusta.

Vierailija
266/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No olen naimisissa ollut 30 vuotta ja en ikinä lähtisi kenenkään kotiin tänä päivänä. Lisäksi pihi mies on kauhistus. Naiset voi kyllä maksaa oman osuutensa.

Pihit miehet haluaa kotitreffit. Silloin kun olin nuori niin vieraan ihmisen kotiin vielä uskalsi mennä.

Ei asia noin ole. Mies haluaa karsia pois naiset, joilla on vääristynyt käsitys miehistä ja ne naiset, jotka eivät uskalla elää. Kotitreffeille suostuva nainen on paljon parempaa ainesta vaikka heitä on määrällisesti vähemmän.

Vierailija
267/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde tuntemattomien kotiin, mutta se ei johdu kahvista eikä s-marketin vehnäsistä.

Vierailija
268/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vai prinsessa kohtelua muka. Tunnusta ap ettå pilde se on mielessä eikä kahvilassa kehtaa vongata. Kotona sänkykin on hollilla.

Odotat että säälittävän pullankänttysi jälkeen nainen vähintään imee piliäsi,eikös? Ja kun ei suostu vedät loukkaantuneena esiin kortin "No miksi sitten tulit tänne?"

Sen voi nähdä sielunsa silmin, kuinka ap närkästyneenä mankuu, kuinka toisen kotiin meneminen tarkoittaa sitä että seksiä on annettava. "No mutta et hyväksynyt treffipaikaksi mitään ravintolaa, kahvilaa tai muuta julkista paikkaa" " No siellä on niin negatiivinen fiilis ja tapaan vain naisia, jotka luottavat sokeasti miehiin" "aha, no en halua seksiä, joten tästä lähdenkin kotiin" " Pihtarihoora! Ei Miehen kotiin saa mennä jos ei aio antaa!" 

Vierailija
269/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No olen naimisissa ollut 30 vuotta ja en ikinä lähtisi kenenkään kotiin tänä päivänä. Lisäksi pihi mies on kauhistus. Naiset voi kyllä maksaa oman osuutensa.

Pihit miehet haluaa kotitreffit. Silloin kun olin nuori niin vieraan ihmisen kotiin vielä uskalsi mennä.

Ei asia noin ole. Mies haluaa karsia pois naiset, joilla on vääristynyt käsitys miehistä ja ne naiset, jotka eivät uskalla elää. Kotitreffeille suostuva nainen on paljon parempaa ainesta vaikka heitä on määrällisesti vähemmän.

Suomennettuna siis: mies haluaa pillua kotiinkuljetuksella.

Kaikki muu selittely kotitreffien puolesta on vain täyttä pazkaa, ja mies luulee ettei sitä muka huomata. 

Vierailija
270/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Yli 100 ensi treffiä takana. Ekat treffit kahvilaan, jokilla treffeillä ulkoilmaan.

Keväästä syksyyn voi tehdä picnicin mm Kaivopuistoon. Talvella oon ollut viltin kanssa Espalla.

Tässä nähdään 100 kahvilatreffiä takana ja edelleen ollaan lähtötilanteessa. Niissä ei ole kuin pakkeja ja lompakon kevenemistä tarjolla.

Kahvila on varmasti yksi maailman suosituimmista treffipaikoista, eli jos et pääse uusille treffeille, niin vika on sinussa, ei treffipaikassa. Ei ihmetytä, jos kahvila tuntuu liian kalliilta, ettei deittimaailmassa pärjää, kun nillittää kahvin hinnasta. Kai sä nyt yksinkin tai kavereiden kanssa käyt kahviloissa ja ulkona syömässä tai pubissa. 

Vierailija
271/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä ei, jos ollaan treffailtu jo kauan niin joo suostuisin ja olisi ihan ok.

Vierailija
272/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kahvila on varmasti yksi maailman suosituimmista treffipaikoista, eli jos et pääse uusille treffeille, niin vika on sinussa, ei treffipaikassa. Ei ihmetytä, jos kahvila tuntuu liian kalliilta, ettei deittimaailmassa pärjää, kun nillittää kahvin hinnasta. Kai sä nyt yksinkin tai kavereiden kanssa käyt kahviloissa ja ulkona syömässä tai pubissa. 

Kahvilalatreffeissä vika on naisten laadussa. He eivät uskalla elää tai omaavat vääristyneen käsityksen miehistä.

Vierailija
273/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kahvilalatreffeissä vika on naisten laadussa. He eivät uskalla elää tai omaavat vääristyneen käsityksen miehistä.

Ironista, se elämä nimittäin voi päättyä, jos menee tuntemattoman miehen kotiin. 

Sano nyt vaan suoraan, että haluat niiltä naisilta vain seksiä ja kahvilassa se ei tapahdu, joten siksi haukut kahviloita treffipaikkoina ja naisia jotka eivät sun kotiin tule. 

Vierailija
274/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää ettei saa kylään jotain sekopäätä? Naisetkin nimittäin osaa.Oma mieheni kertoo että ennenkuin tapasimme hänellä oli treffit  texti tv:n kautta löytämänsä naisen kanssa, naisen piti oli parikymppinen mutta  ovelle ilmestynyt näytti kuulemma ojasta kömpineeltä nelivitoselta, ei huolinut kahvia tai teetä vaan kyseli kaljaa ja kävi ripuloimassa miehen vessanpöntön kantta myöten.Ja lähti sitten pubiin. Mies halusi tämän takia tavata minut huoltoasemalla kun pelkäsi että olen toinen kahjo :D

Vierailija
275/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mistä ap tietää ettei saa kylään jotain sekopäätä? Naisetkin nimittäin osaa.Oma mieheni kertoo että ennenkuin tapasimme hänellä oli treffit  texti tv:n kautta löytämänsä naisen kanssa, naisen piti oli parikymppinen mutta  ovelle ilmestynyt näytti kuulemma ojasta kömpineeltä nelivitoselta, ei huolinut kahvia tai teetä vaan kyseli kaljaa ja kävi ripuloimassa miehen vessanpöntön kantta myöten.Ja lähti sitten pubiin. Mies halusi tämän takia tavata minut huoltoasemalla kun pelkäsi että olen toinen kahjo :D

Videotsätissä se selviää.

Vierailija
276/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä mies ei toivo naisten olevan niin hulluja, että menevät tuntemattoman miehen kotiin. Kuka mies toivoisi tyttärensä niin tekevän?

Vierailija
277/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuten tuolla aiemmin sanoin, sitten sinä keskityt deittailemaan niitä naisia, jotka lähtevät miehen kuin miehen kotiin. Koska heitä kerran löytyy, niin eihän tuo mikään ongelma ole.

Vierailija
278/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49vuotias ja voin sanoa että jos mies kutsuu naisen kotiin tai tulee naisen kotiin,on ne ensimmäiset tai kolmannet treffit niin seksiä mies odottaa. Voi toki lupailla että keitetään kahvit,katsotaan leffa,jutellaan van mutta jossain vaiheessa on kiinni tisseissä. Ja sitten mankuu kuin karkkihyllyn ohi kiskottu lapsi että "miksei?jooko?ku mä haluuuun".

Vierailija
279/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä se käsitys on aivan oikea. Suuri osa on seksiä metsästäviä sovinistipaskeita, jotka ottavat väkisin, jos ei suostu ja jos hanttiin laittaa niin lähtee henki.  

Vierailija
280/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mies, joka ei itse uskalla elää sen vertaa, että uskaltautuisi julkiselle paikalle ensitreffeillä, perustelee pelkuruuttaan sillä, että haluaa "karsia pois naiset, jotka eivät uskalla elää". 😂😂

Salli mun nauraa. Pahinta mitä sinulle kahvilatreffeillä voi käydä, on se että saat pakit ja menetät kaiketi kahvikupillisen verran rahaa. Pahinta mitä naiselle kotitreffeillä voi käydä, on se että menettää henkensä. Mutta tottahan toki nainen on tässä kuviossa se, "joka ei uskalla elää".

- Vela -72

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi