Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sh sanoi ettå päivystyksessä on kammottava ruuhka mutta jos haluan tulla.. Menin. Kolme tuntia ja pääsin pois. Valehtelellaanko potil

Vierailija
29.10.2023 |

Eikö heitä haluta sinne?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien Hus-sairaaloiden sen hetken päivystyksen tilanteen näkee netistä sairaalan sivuilta. Esim. Hyvinkää pahoin ruuhkautunut 59 potilasta.

Vierailija
62/63 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutin tiistaina nilkkani mutta oletin sen vain venähtäneen. Perjantaina meni hermot kun kävellessä sattui ja levossa sattui. Soitin Ensineuvoon jossa sanottiin suoraan ettei kannata tulla kun kunnon ruuhka ja kuulostaa siltä että nilkka on vain  venähtänyt. Laitoin sh:n neuvon mukaan ideaalisiteen joka vain pahensi kipua. Särkylääkekään ei auttanut.Tänään eli sunnuntaina soitin uudestaan ja taas alkoi sama virsi ruuhkasta,vastasin että aivan sama mutta haluaisin pystyä kävelemään! Otin mukaan laturin,pokkarin ja pientä syötävää. Kun saavuin odotustilassa istui kolme ihmistä. Olin ehtinyt lukea kirjasta neljä sivua kun hoitaja tuli hakemaan röngeniin.Sieltä palatessa jatkoin lukemista ja söin, olin suolakeksi suussa kun lääkäri kutsui. Kävi ilmi ettei nilkka ole murtunut,lääkäri sanoi että selvästihän se kipeä on kun ulvoin tuskasta ja kiroilin mutta sen kummepaa diagnoosia tai apua en saanut.

Mies oli ihmeissään kun soitin hakemaan kotiin, oli luullut minun istuvan siellä iltaan asti. Vastasin että niin luulin minäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kolme tuntia on pitkä aika. Olen asunut parissa maassa Euroopassa Suomen lisäksi ja niissä olen ja myös tuttavat ovat päässeet julkisesta päivystyksestä alle tunnissa ja sinä aikana on siis otettu jo kaikki tarvittavat kokeet tms. ja saatu tulokset sekä tehty diagnoosi ja annettu ohjeet jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä