Jos naisten pitäisi ostaa stereot kotiin niin miten osaatte tehdä valinnan?
Miten valitset vahvistimen, soittimen ja kaiuttimet? Tarvitteko siinä miesten apua vai pärjäättekö itsenäisesti?
Kommentit (86)
Kaffebulla wrote:
Käyttääkö joku vielä stereoita? Mulla on bosen kaiuttimet ja Spotify premium, mitä muuta tarvitaan?
Vähän sama kuin kysyisi, että peseekö kukaan enää muka persettään. Vähän kun vedellä viruttaa, niin kyllähän sitä hieman paskaisemmallakin perseellä pärjää? Jos haluaa kuunnella pakotettua striimimusaa, pakotettuina versioina, tietämättä löytyykö edes kakkaversio enää huomenna sieltä, niin siitä vaan. Laita boset laulamaan. Tiedoksi vaan, että fyysiset levyt ja kunnon äänentoisto ovat se ainoa oikea tapa kuunnella, nauttia ja arvostaa musiikkia. Spotify 😂
Ei streoita enää myydä. Multa hajosi kotiteatteri ja yritin ostaa pelkän blu-ray-soittimen koska mulla on kuitenkin jonkinlainen arkisto ihan katsottavia leffoja. Mutta, eihän noita soittimia enää myydä, eikä kai valmistetakaan, ei sen enempää telkkariin kytkettäviä kuin tietokone-asemanakaan.
Stereoita en ole 80 luvun jälkeen ostanut. Vinyylilevysoittimen olen. Menin kauppaan ja ostin. Olen myös osannut ostaa ilman miestä mm. kaikki rakennustarvikkeet omakotitaloon, autoja..
En ihmettele stereoita.
mutta sitä ihmettelen miten hankinta on mitenkään nais/ mies asia.
Minä nainen 60 v , tutkailin hieman nettiä mitä minä haluan - ja menin kauppaan ja ostin.
Vierailija wrote:
En ihmettele stereoita.
mutta sitä ihmettelen miten hankinta on mitenkään nais/ mies asia.
Minä nainen 60 v , tutkailin hieman nettiä mitä minä haluan - ja menin kauppaan ja ostin.
Mies olisi halunnut tehdä naiseen vaikutuksen sillä että hän mielestään osaa valita paremmin stereot kuin nainen. Tuo vaikutuksen tekeminen naisiin kaipaa kuitenkin vielä runsaasti harjoittelua.
Mistä se semmoinen mies löytyy? En mä tiedä yhtään joka tajuaisi yhtään mitään stereoista, eikä oikein kyllä mun exät oo tajunneet muustakaan.