Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisten pitäisi ostaa stereot kotiin niin miten osaatte tehdä valinnan?

Vierailija
28.10.2023 |

Miten valitset vahvistimen, soittimen ja kaiuttimet? Tarvitteko siinä miesten apua vai pärjäättekö itsenäisesti?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä onko myyjänä mies vai nainen. 

Vierailija
42/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osaan valita paremmat kaiuttimet, vahvistimen ja levysoittimen kuin monikaan nykymies, joilla musiikki tulee kuulokkeista ja puhelimesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mulla oli stereot viimeksi joskus 20v sitten, kun olin villi teinityttö ja asuin vielä vanhempien nurkissa. Niillä stereoilla soitettiin musiikit monissa bileissä ja ihan itse osasin jo silloin valita. Enköhän pärjää, kun silloinkin pärjäsin heikommillakin eväillä kuin nyt on.

Vierailija
44/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkistä voi katsoa minkälaisia stereojärjestelmiä nykyään myydään, niin ei tarvitse kymmentä sivua jankata jostain entisajan stereoista, joo kyllä vieläkin myydään niitä stereoita. Tiedän, että se on ällistyttävä shokki joillekin, mutta yrittäkää päästä yli jos pystytte.

https://www.gigantti.fi/tv-aani-ja-alykoti/radiot-ja-stereot/stereojarj…

Vierailija
45/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaffebulla wrote:

Käyttääkö joku vielä stereoita? Mulla on bosen kaiuttimet ja Spotify premium, mitä muuta tarvitaan?

Äänentuottamiseen tarvitaan vahvistin, kaiuttimet ja soitin tai viritinvahvistin.

Vähän olet menneisyydessä näin hifi-harrastajan näkökulmasta.

Vierailija
46/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko AP jumissa 90-luvulla? Kukaan ei enää nykyään käytä stereoita.

Jokainen musiikinharrastaja ainoastaan. 

Vierailija
47/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu. Kysyt sä  tosissas? Mä oon aina ostanut mun laitteet. On ollut onnistuneet ostokset. :D

Vierailija
48/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan ole erityisen innostunut satsaamaan äänentoistoon. Minulle riittää äänikirjojen kuunteluun nappikuulokkeet. Kotoa löytyy joku vanha Bluetooth kaiutin niitä harvoja hetkiä varten, kun halutaan kuunnella musiikkia yhdessä.

Jos jokin kumma kärpänen purisi puolisoa, hän saisi ihan itse tutustua tarjontaan ja tehdä valinnan ihan oman makunsa ja budjettinsa mukaan. Mua ei vaan kiinnosta.

Vierailija
49/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähääkään kiinnostunut stereoista mutta eiköhän niistä kiinnostuneet naiset osaa valita siinä missä miehetkin.

Vierailija
50/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Linkistä voi katsoa minkälaisia stereojärjestelmiä nykyään myydään, niin ei tarvitse kymmentä sivua jankata jostain entisajan stereoista, joo kyllä vieläkin myydään niitä stereoita. Tiedän, että se on ällistyttävä shokki joillekin, mutta yrittäkää päästä yli jos pystytte.

https://www.gigantti.fi/tv-aani-ja-alykoti/radiot-ja-stereot/stereojarj…

Ap tarkoitti laadukkaita erillislaitteita eikä tuommoista Gigantin kuraa. Joten ette näköjään osaa.

Vierailija
51/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois, ap. Mä ostin sekä tämän asunnon että auton, joten osannen tehdä isoja valintoja. Stereoita en tarvitse, mulla toimii wlan hyvin ja telkun äänentoisto riittää.

Kun taas sinun SUURI valintasi on paskanjauhanta somessa, kun et uskalla neitsytkammiostasi ulos maailmaan, Pasi pikkuinen. Meilläkin on tuollainen kiintiö-hifi-inceli suvussa. Ikää 59 eikä ikinä ole seurustellut. Työttömänä on ollut viimeiset 15 vuotta.

Vierailija
52/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tietty meen sillä mikä väri sopii sisustukseen eh hehehe~

Tätähän vastausta kai hait?

Väri on tärkein, mutta itse laitan otsaani lapun "myykää minulle stereot" ja marssin giganttiin niin saan samalla ostettua paljon muutakin.

Vierailija
53/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjään. Mites ap, joko on säästöpossussa rahat stereomankkaan? Edunvalvonnassa voi olla vaikea säästää ruokarahoista.

Vierailija
54/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pippelinvenytys on varmaan ihan kivaa mutta ei pätevöitä sua muuhun kuin pippelinvenyttelyyn.

Vierailija
55/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymusiikki on niin huonoa, että sitä voi soittaa puhelimen kaiuttimesta laadun sen enempää kärsimättä.

Vierailija
56/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tietomurron uhri. Muistatteko Suuren Tena-hakkeroinnin?

https://yle.fi/a/74-20052591

Vierailija
57/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Huoli pois, ap. Mä ostin sekä tämän asunnon että auton, joten osannen tehdä isoja valintoja. Stereoita en tarvitse, mulla toimii wlan hyvin ja telkun äänentoisto riittää.

Kun taas sinun SUURI valintasi on paskanjauhanta somessa, kun et uskalla neitsytkammiostasi ulos maailmaan, Pasi pikkuinen. Meilläkin on tuollainen kiintiö-hifi-inceli suvussa. Ikää 59 eikä ikinä ole seurustellut. Työttömänä on ollut viimeiset 15 vuotta.

Hifi-incelin nimi on Veikko ja asuu Korsossa.

Vierailija
58/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei välitä muusta kuin miltä se laite näyttää eikä edes kiinnostu siitä, miten se toimii. Sitä varten pitää sitten löytää mies, joka hoitaa nämä kaikki epämukavat asiat naisen puolesta. 

Vierailija
59/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kunnon stereot varmaan 20000€ maksaneet. Ostelee levyjäkin ahkerasti. 

Vierailija
60/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille riittää tirinä puhelimesta. Ei ne äänentoistoa tarvitse.