Jos naisten pitäisi ostaa stereot kotiin niin miten osaatte tehdä valinnan?
Miten valitset vahvistimen, soittimen ja kaiuttimet? Tarvitteko siinä miesten apua vai pärjäättekö itsenäisesti?
Kommentit (86)
Käyttääkö joku vielä stereoita? Mulla on bosen kaiuttimet ja Spotify premium, mitä muuta tarvitaan?
🇺🇦🇮🇱
Osaan lukea eli osaan valita sopivat. Osaan myös puhua, eli voin käyttää myyjän asiantuntemusta.
Jos ollaan parisuhteessa, niin yhdessä voidaan päättää, tai sitten nainen delegoi homman miehelle. Ei ole kyse mistään rakettitieteestä, joten miten se menee luontevammin. Minä delegoin paljon asioita naiselle koska luotan häneen ja päinvastoin.
Kaffebulla wrote:
Käyttääkö joku vielä stereoita? Mulla on bosen kaiuttimet ja Spotify premium, mitä muuta tarvitaan?
Tiedän, että sinulle voi tulla shokkina, myös äänentoistoon voi panostaa. Joten aika paljonkin muuta voi tarvita jos haluaa laatua ja toimivuutta.
Kaffebulla wrote:
Äänentuottamiseen tarvitaan vahvistin, kaiuttimet ja soitin tai viritinvahvistin.
Mulla pyörii musiikki tällä hetkellä telkkarissa Youtubesta ja telkkariin yhdistetty bluetooth-kaiutin. Toki täällä on myös exän 80-luvulla ostetut stereot kun ei hän saa niitä mahtumaan mihinkään. Voisikin soittaa joku päivä lempiyhtyeeni lp-levyjä.
Mutta en siis tarvitse miestä siihen, että hankin laitteita. Olen tässä eron jälkeen hankkinut telkkarin, pyykinpesukoneen, imurin, kaiuttimen, PS5 ja iPadin.
N44
Vierailija wrote:
Kaffebulla wrote:
Äänentuottamiseen tarvitaan vahvistin, kaiuttimet ja soitin tai viritinvahvistin.
Olet vähän aikaasi jäljellä.
N44
Tietty meen sillä mikä väri sopii sisustukseen eh hehehe~
Tätähän vastausta kai hait?
Ei minua kiinnosta stereot.
En oikeen ymmärrä teitä hifistelijöitä.
Vaikka ymmärränkin musiikin päälle. Löytyy useammalla tonnilla kitarakamaa, made in UK ja USA. Itse valitsin ja ostin.
Menisin B&O liikkeeseen ja kertoisin, mitä haluan. Koska minulle merkitsee myös ulkonäkö paljon.
Vierailija wrote:
Spotify ja bluetooth kaiutin riittää.
Sinulle riittää, ei kaikille.
Vierailija wrote:
Mulla pyörii musiikki tällä hetkellä telkkarissa Youtubesta ja telkkariin yhdistetty bluetooth-kaiutin. Toki täällä on myös exän 80-luvulla ostetut stereot kun ei hän saa niitä mahtumaan mihinkään. Voisikin soittaa joku päivä lempiyhtyeeni lp-levyjä.
Mutta en siis tarvitse miestä siihen, että hankin laitteita. Olen tässä eron jälkeen hankkinut telkkarin, pyykinpesukoneen, imurin, kaiuttimen, PS5 ja iPadin.
N44
Ai niin ja ostin myös ruohonleikkurin. Tämän toki exän pojan suosituksen perusteella koska en mä niistä oikein ymmärrä ja exän poika sai sen mulle halvemmalla työpaikaltaan.
N44
Mulla on 13-vuotiaana joululahjaksi saadut Pioneerin stereot edelleen toimivana käytössä, en tarvitse uusia. Valitsin ne silloin joulun alla itse liikkeestä isän kanssa ja sain jouluaattona avata ne paketeista käyttöön.
N48
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Spotify ja bluetooth kaiutin riittää.
Sinulle riittää, ei kaikille.
Niin eli ongelma oli mikä? Jokainen hankkii sellaiset laitteet kuin haluaa ja mihin on varaa. Ei sopivien laitteiden hankkimiseen kullia ja palleja tarvita.
N44
Omituinen kysymys. Mikä niiden valinnassa olisi sellaista, johon tarvitaan sitä pientä housuissa olevaa eroa?
What? 😂