Jos naisten pitäisi ostaa stereot kotiin niin miten osaatte tehdä valinnan?
Miten valitset vahvistimen, soittimen ja kaiuttimet? Tarvitteko siinä miesten apua vai pärjäättekö itsenäisesti?
Kommentit (86)
Hankalinta on valita oikeanlaiset happivapaat kaiutinkaapelit. Niiden koekuuntelussa ja siirtolinjan mittaustesteissä menee viikkoja.
Puhelimen kajareista naiset kuuntelee tyytyväisinä.
Vierailija wrote:
Omituinen kysymys. Mikä niiden valinnassa olisi sellaista, johon tarvitaan sitä pientä housuissa olevaa eroa?
Hyvin on aivopesu uponnut kun uskot että miesten ja naisten ainoa ero löytyy jalkovälistä. Tai nykyäänhän voi olla mies tai nainen riippumatta siitä mitä siellä on lol
Vierailija wrote:
Suurin osa naisista ei välitä muusta kuin miltä se laite näyttää eikä edes kiinnostu siitä, miten se toimii. Sitä varten pitää sitten löytää mies, joka hoitaa nämä kaikki epämukavat asiat naisen puolesta.
Stereoiden ostaminen on sinusta jotenkin epämukavaa. Kuulostaa oudolle että haluat silti ostaa.
Miehen stereot aiheuttaa hellasäröä.
Runkku-Pasin epätoivo on käsinkosketeltavaa. Ei tärpännyt tänäänkään, mutta ainahan voi sössöttää tyhmiä vauva.fissä.
Täytätkö ihan itse toimeentulotukihakemuksesi, ap, vai auttaako äiti?
Mun mieheni ei ymmärrä stereoista mitään. Kuuntelee just jostain kännykästä kaiken. Kova paikka minulle hifistille. Siedän tätä, koska hän on itse muusikko, ja elävä musiikki on parasta musiikkia.
Vierailija wrote:
Hankalinta on valita oikeanlaiset happivapaat kaiutinkaapelit. Niiden koekuuntelussa ja siirtolinjan mittaustesteissä menee viikkoja.
Jotkut vielä pilaavat kalliit kaapelit unohtamalla sisäänajon. Vähän kai harmittaa, kun 1000 euroa/metri kaapelit pitää heittää roskiin.
Mun käsitykseni mukaan naiset lähinnä vihaavat kaikenlaisia "stereoita", siten kun sanan ymmärrän eli 90- ja 00-luvun stereokamppeita, mustia laatikoita ja isot mustat kaiutinpömpelit.
Vierailija wrote:
Puhelimen kajareista naiset kuuntelee tyytyväisinä.
Ja paskanmarjat... Mä en ainakaan. Eikä mun tuntemat naiset.
Vierailija wrote:
Miehen stereot aiheuttaa hellasäröä.
Sun päässä on särö.
Mulla on gramofoni ja lähtee ihan tarpeeksi ääntä.
Jos kaipaan musiikkia, niin soittelen itse itselleni rytmikapuloita, marakassia ja rytmimunia. Välillä mausteeksi sitten triangelin kilahdus tai pieni tamburiinisoolo.
Stereot valitaan peniksellä. Seisova penis näyttää tien ja osoittaa oikeaa valintaa kohden.
Yleensä kuunnellaan sitä äänen laatua. Rokkityypit valitsee sellaisen, missä on ylikorostuneet bassot, klassisen kuuntelijat ovat vaativampia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Spotify ja bluetooth kaiutin riittää.
Sinulle riittää, ei kaikille.
Tämä oli varmaankin ketjun lopettava vastaus ja täysin asian ytimessä sekä vieressä yhtä aikaa.
Ap, sehän riippuu täysin siitä, minkälaisen äänentoiston ihminen tarvitsee ja haluaa kotiinsa.
Joku ei halua ollenkaan ja inhoaa musiikkia ja ääniä ylipäätään, ei hanki mitään.
Toiselle riittää bluetooth kaiutin ja spotify.
Kolmas laulaa itse.
Neljäs on hifistelijä tai ammattilainen ja hankkii tahtomansa värkit.
Kenenkään sukupuoli ei liity tapaukseen millään tavalla.
Pyrkisin ensin parisuhteeseen, jotta mieheni voi tehdä vaativat tekniset hankinnat. Palkkioksi kodin siivous, suikk ari ja hyvä pihviateria.
Vakavasti, itsellinen nainen ei tarvitse kenenkään apua arkeen. Minulla on koti kunnossa, auto parkissa (huollettu, talvirenkailla) ja rahaa kivasti tilillä. Jos tarvitsen asiantuntija-apua esim. auton suhteen niin ostan palvelut ammattilaiselta. Puolison kanssa eläminen on liian ikävää työtä eikä minulla ole sellaiseen aikaa eikä halua. N47
Kaffebulla wrote:
Käyttääkö joku vielä stereoita? Mulla on bosen kaiuttimet ja Spotify premium, mitä muuta tarvitaan?
😂
Ostin Gradient Revolutionit muutama vuosi sitten. Ilman miestä. Tykkään kuunnella musiikkia ja itse olen laitteet ostanut. Niitä sitten päivittelen, kun alkaa kyllästyttää.