Kolmen kortin tulkinta
Harjoittelija etsii koekaniineja, kolmen kortin tulkinta tarjolla. Vain tunne- yms., ei vakavia asioita.
Kommentit (45)
Ok. Nostin kolme korttia pakasta. Ne on 7 cups, ace of pentacles ja 10 of fands.
Minä olen oikea intuitiivinen tulkitsija.
Tämä varoituksen sanana .
Taro kortit kuuluu saada lahjaksi, jotta ne toimivat ja eivät houkuttele pahoja henkiä .
Ja toiseksi mieti tarkkaan haluatko oikeasti kehittää taitoa minusta ei ole kivaa herätä painaijaisiin .
Kerran näin unta, että erään tuttuni sukulainen tappoi itsensä ja heräsin keskellä yötä ja vaivaa edelleen, kun en soittanut kenelläkään ja oisin voinut estää sen, koska heräsin juuri siihen aikaan kun se oli tapahtunut ja henkilö oisi ehkä voitu vielä pelastaa/ elvyttää.
Näillä asioilla leikkiminen ja pelleily on erittäin vaarallista ja kannattaa muistaa ne asiat joita KOSKAAN ei saa kysyä ota selvää niistä ennen kuin aloitat ja muista ettei toisen ihmisen kortteja saa katsoa ilman lupaa myös se on haitallista.
Liitynpä minäkin.
Lue Sauvojen 2, Kohtuus kortti on alaspäin osoittava ja viimeisenä Miekkojen ässä.
Mulle voi tehdä :) Vaikka yleisesti, että mitä loppuvuonna on luvassa.
Mitä minulle näkyy? Haluaisin tietää parisuhteesta, rahasta ja eteneekö valitsemani ura lähiaikoina? Mitä kumppanini tuntee mua kohtaan ja millaiset mahdollisuudet meillä on?
Vierailija kirjoitti:
Lue torni, kohtalonpyörä ja tuomio.
On aika jonkin epärealistisen rakennelman sortua, iso valheellinen asia sortuu.
Mutta tämä kaikki on jonkin tietyn ajanjakson päättymistä ja uuteen siirtymistä. Asiat tapahtuvat koska niiden on nyt aika tapahtua - mutta muutos on välttämätön, ja vaikka se tuntuisi vaikealta on kuitenkin uusi aika edessä, vanha kuorma on poissa ja todelliset kyvyt tunteet yms pääsevät esiin sen kuoren alta.
Ja valitettavasti jos sinulla ei ole koskaan ollut enneunia ja lahjoja ennustamiseen niin et tule oppimaan korteista yhtään mitään, koska ne ovat vain apuväline.
Minulle tuli pakasta erilaisia sauvoja. Yhdessä kortissa on 1 suuri hieromasauva, toisessa 5 suksisauvaa ja kolmannessa 4 taikasauvaa. Mitä voit kertoa minulle?
Tietääkö N minusta jotain ja jos tietää, niin mitä? Ja jos tietää, kuka on kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Ja valitettavasti jos sinulla ei ole koskaan ollut enneunia ja lahjoja ennustamiseen niin et tule oppimaan korteista yhtään mitään, koska ne ovat vain apuväline.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kortit on erinomainen meditointi ja pysähtymiskeino, koska ne voi nostaa esiin ongelmia jota ei edes tullut ajatelleeksi. Saa uusia näkökulmia asioihin. Joten niistä voi olla hyötyä ihmisille jotka on ylipäätään kiinnostuineita itsensä kehittämisen suhteen.
Käykö jos lainaan tyttäreltä Pokemon kortteja, ainakin joku Pikazu kortti löytyy, muut on tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikea intuitiivinen tulkitsija.
Tämä varoituksen sanana .
Taro kortit kuuluu saada lahjaksi, jotta ne toimivat ja eivät houkuttele pahoja henkiä .
Ja toiseksi mieti tarkkaan haluatko oikeasti kehittää taitoa minusta ei ole kivaa herätä painaijaisiin .
Kerran näin unta, että erään tuttuni sukulainen tappoi itsensä ja heräsin keskellä yötä ja vaivaa edelleen, kun en soittanut kenelläkään ja oisin voinut estää sen, koska heräsin juuri siihen aikaan kun se oli tapahtunut ja henkilö oisi ehkä voitu vielä pelastaa/ elvyttää.
Näillä asioilla leikkiminen ja pelleily on erittäin vaarallista ja kannattaa muistaa ne asiat joita KOSKAAN ei saa kysyä ota selvää niistä ennen kuin aloitat ja muista ettei toisen ihmisen kortteja saa katsoa ilman lupaa myös se on haitallista.
Näin yli 20v tarotien kanssa touhunneena tuohon yhä vieläkin ainakin pienesti valloillaan olevaan käsitykseen että tarotit toimiakseen ym tulisi olla saatu lahjaksi, sanoisin ettei pidä paikkaansa. Urbaania legendaa siis. Aika monelta olisi aikoinaan jäänyt aloittamatta kokonaan jos olisivat jääneet odottamaan sitä "lahjapakkaa" sen sijaan että olisivat menneet itse tutkimaan valikoimia ja valitsemaan mieluisan pakan itselleen. Kaikki ns "pahat henget" ovat ainoastaan omassa päässä, ei missään kuvallisissa pahviläpysköissä. Samoin painajaiset ym. Kenenkään toisen pakkaa ei saa luvatta käyttää eikä mielellään myöskään luvan kanssa. Ennustamisesta ei edes kannata aloittaa puhumaankaan sillä hyvin hyvin hyvin harva tänäpäivänä mitään korteilla ennustaa. Se on tulkitsemista mitä korteilla nykyään tehdään ja eroaa hyvinkin paljon ennustamisesta.
Mulla on pankkikortti, ajokortti ja henkkari. Näkyykö niistä mun tulevaisuus?