Kampaajani nosti hintoja 30 %. Nyt käyn puolet harvemmin
Harmittaa. Molemmat siis kärsii. Mutta en voi käydä noilla hinnoilla 6 x vuodessa, nyt käyn n. kolmesti.
Kommentit (84)
Täällä oikeasti maalla latvojen tasaus, väri koko päähän ja muutama raita päälipuolelle, 99e. Hiukset mulla kuitenkin yli lapaluiden, joten on hyvä hinta. Lähimmässä kaupungissa pelkkä väri alkaen 120 ja raidoista parikymppiä lisää. 120 on itselle tuosta koko setistä leikkauksineen ihan ehdoton maksimi, sen jälkeen on pakko alkaa harventaa käyntejä, nyt käyn 4-kertaa vuodessa. Lasten hiukset osaan onneksi leikata itse, samoin perus värjäykset, raidat ja kampaukset onnistuu, mutta itselle en osaa tehdä.
Verotus on niin järjetön, että olen alkanut suosia kuitintonta palvelua silloin kun sellaista on tarjolla. Molemmat hyötyy. Tämä tulee yleistymään ja syytä onkin niin kauan kun verotetaan kuivaksi ja rahat käytetään älyttömyyksiin.
Jotta saan 100 € nettona kampaajaan, työnantajani on maksanut siitä jopa 300€. Kampaajalle jää satasestani ehkä max 30 €. Voi huvikseen laskea paljon 300 eurosta on mennyt valtion kirstuun ennen kun parturi saa palkkansa, kun huomioidaan myös kirjanpitäjä, vuokranantaja, sähköyhtiö, vakuutus jne.
Millä paikkakunnalla? huomasin Tuusulassa ainakin tämän..
70 euroa ehkä voisi juuri ja juuri maksaa ammattilaisen työstä, mutta minusta sekin on paljon. Hiusväri maksaa kuitenkin vain 10 euroa. 150 e en maksaisi ikinä, enkä maksakaan. Värjään ja leikkaan itse/tai joku perheenjäsen leikkaa. Ei se karvojen katkominen kuitenkaan kovin vaativaa ole, jos on yhtään esteettistä silmää.