mikä tää levi juttu on?
siis varatut menee s ekstaamaan sinne?? useita uutisia ollu aiheesta nyt.
Kommentit (10)
Ihan samaa miesten työmatkoilla. Unohtuu koti kun etäisyys kasvaa 😉
Petturuus ja moraalittomuus on vasemmistolaista kulttuuria. Tervetuloa sydänsurujen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollut jo ainakin 30 vuotta.
35 vuotta ainakin. Tuolloin julkkikset jo pettivät.
Joo. Tuossa syksyllä tapasin yhden naisen ja harrastettiin seksiä ja nainen sitten joutui hankkimaan jälki ehkäisyn. Alkoi sitten puhumaan eräistä pikkujouluista Levillä kuinka työpaikan mukana olleesta porukasta 30 naisesta 24 oli hakemassa aamulla jonossa ehkäisypillereitä apteekista. Suurin osa varattuja. Että näin naiset tekevät.
Nuorena olin usein kuskina Levillä kavereille. Kaikkea tuli nähtyä ja kyytiin tuli jopa suomalaisia maailmankuuluisuuksia ja kaikenlaisissa mökkibileissä olin. Selvinpäin olin ja hyvin muistan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olin usein kuskina Levillä kavereille. Kaikkea tuli nähtyä ja kyytiin tuli jopa suomalaisia maailmankuuluisuuksia ja kaikenlaisissa mökkibileissä olin. Selvinpäin olin ja hyvin muistan kaiken.
Huvittavaa oli, kun joku hehkutti iltalehdissä avioliittoaan, ja just vasta oli Levillä pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Petturuus ja moraalittomuus on vasemmistolaista kulttuuria. Tervetuloa sydänsurujen maailmaan.
Ei katso kyllä puoluekantaa suoraan. Vasemmisto ylpeilee avoimella rajattomalla seksillä, perinteisempi väki pettää toisiaan salaa. Siis nämä joilla on tämmöinen heikkous tai eivät uskalla erota. Onhan näitä syitä aina.
Ollut jo ainakin 30 vuotta.