Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä muista 40+ naisista että ette jaksaisi enää olla seksiobjekteja?

Vierailija
22.10.2023 |

Olen koko ikäni ollut naisellinen ja kai kaunis miesten mielestä. Nyt on alkanut tuntua että en enää mahdu siihen rooliin. Tuntuu huvittavalta että minä isojen lasten äiti ja työelämässä pärjäävä nainen olisin sipsutteleva neitokainen.

Ulkoisesti kuulemma siltä näytän mutta asetelma ei tunnu omalta. Seksistä kyllä tykkään ja ihmisten välisestä kemiasta nautin kovasti. Miten te muut 40+ näette asian?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut sellainen edes olla. Nykyään kestän katseita kuitenkin paremmin kuin nuorena.

Vierailija
22/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä ole mikäään seksiobjekti ollutkaan paitsi kumppanilleni. Ja hänelle haluan sellainen olla jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta?

En ole koskaan kokenut itseäni sipsuttelevaksi neitokaiseksi. Jotenkin tuntuu, että ap on niitä naisia jotka katsovat kaikkea vain miesten näkökulmasta, eikä tunnista omaa sukupuoltaan.

Vierailija
24/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tuntuu etten jaksa miesvihaa enää.

Että hei ..thaimaaseen taas

Vierailija
25/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes 50v nainen. Pidän huolta itsestäni. Liikun, syön terveellisesti ja pukeudun klassisen naisellisesti. Kyllä miehet edelleen lähestyy. Ja minut huomataan. En hae, enkä ole koskaan hakenut vain seksiseuraa. 

Vierailija
26/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehenä tuntuu etten jaksa miesvihaa enää.

Että hei ..thaimaaseen taas

Hyvä. Jääkin sinne! 

Vierailija
27/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin suhteessamme seksin alasajon 44 vuotiaana.  Sain tarpeekseni. Nykyään joka mediasta tulee seksi vetoista juttua.

Haluan seksiä "vain" 2 kertaa  kuukaudessa.  Ehkä viiskymppisenä vain kerran kuukaudessa.....

Vierailija
28/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen sukupolvi sitten 4-kymppiset naiset oli jo haudassa. Ei miehet sisäsyntyisesti halua ruumiiden kanssa paritella.

Vierailija
29/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tunnu :D En ole ikinä elämässäni kokenut olevani seksiobjekti.

N41

Vierailija
30/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä sana. Kuka haluaisi olla pelkkä tuollainen? N31

Vierailija
31/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vinksallaan on maailmankuva, jos kuvittelee miesten huomion tarkoittavan sitä, että nainen on seksiobjekti. Suosittelen ap:lle aikuiseksi kasvamista.

N39

Vierailija
32/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on kolmekymppisen miehen kirjoittama provo, BTW…

Vierailija
33/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka, siro ja muodokas 48 v nainen. Urheilen 5 ket viikossa. Edelleen saan kehuja ulkonäöstä ja miehet katselevat ja livenä lähestyvät. Minua on pyydetty treffeille kaupassa, salilla, rannalla. Baarissa en saa olla rauhassa. Myös Instagramin kautta miehet lähestyy. 

Pukeudun naisellisesti ja rakastan korkokenkiä. Töissä minua kutsuttiin Marilyniksi koska kuulemma näytin siltä. 

Töissä pankissa ja siellä oli myös siskontyttöni töissä toisella osastolla. Törmäsin ruokalassa siskontuttööni. Samana päivänä hän myöhemmin kertoi että hänen työkaverinsa jotka olivat minut nähneet olivat sanoneet siskontytölle että sun täti on kyllä Milffien MILF, tosi hot. Naurettiin yhdessä tälle. Ja kyllä monet nuoret miehet ovat yrittäneet iskeä, vaikka en ole heistä kiinnostunut. 

Vierailija
34/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kukaan 40 vuotias mummeli oo mikään seksiobjekti :D 

Halusi tai ei.

Seksiä halutaan nuorten naisten kanssa

61-vuotiaan varatun miehen näkökulmasta mä 43v. nainen olen nuori. Seksi on erittäin kiihkeää.

Vierailija
35/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v. mielestäni olen nyt kasvoista nätimpi kuin nuorena. Kroppa ei tietenkään ole yhtä hyvässä kunnossa kuin aiemmin. Ei ihmiset oikeasti osaa sanoa naisen ikää onko joku 30v vai 40v. Parikymppiseksi minua tuskin enää luullaan. Olen vain onnellinen siitä että ihmiset ei samalla tavalla tuijota enää kuin nuorempana.

Vierailija
36/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aloin suhteessamme seksin alasajon 44 vuotiaana.  Sain tarpeekseni. Nykyään joka mediasta tulee seksi vetoista juttua.

Haluan seksiä "vain" 2 kertaa  kuukaudessa.  Ehkä viiskymppisenä vain kerran kuukaudessa.....

Mä olen nyt 43-vuotias enkä voisi kuvitellakaan, että tekisin noin jos olisin parisuhteessa. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Olen sinkku ja mulla on seksisuhde vanhemman miehen kanssa. Seksiä on kerran viikossa tai kahdessa. Se on liian vähän mulle, mutta minkäs teet kun mies on varattu.

Vierailija
37/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jokunen sukupolvi sitten 4-kymppiset naiset oli jo haudassa. Ei miehet sisäsyntyisesti halua ruumiiden kanssa paritella.

Miehet päätyi hautaan keskimäärin vielä nuorempina, joten ei kannata setämiehen sinun logiikallasi seksiä keltään ruinata.

Vierailija
38/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perspektiivistä AP:n aloitus on aikamoista "humble braggausta", vähän sama kun kysyisi "olen ollut koko elämäni rikas ja ylempää keskiluokkaa, nyt en jaksaisi enään".

Se että saat validointia ja positiivista huomiota pelkän ulkonäön takia on etuoikeus. Nauti siitä, mutta muista samalla että se on etuoikeus samalla tavalla kuten rikkaaseen perheeseen syntyminen.

https://www.vice.com/en/article/epz8pk/psychology-pretty-privilege-attr…

Vierailija
39/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut täällä että varsinkin jotkin katkeroituneet miehet halveksivat keski-ikää läheneviä naisia, mistä johtuu... Ei edes mitään neutraalia suhtautumista. Ottaako koville että on olemassa myös näyttäviä ja kauniita iäkkäämpiä naisia. Se on joku silmätikun aihe. 

Vierailija
40/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet vanhenee nopeammin kuin naiset. Kuolevatkin naisia nuorempina. Tämä on tilastollinen fakta. 

70 % keski-ikäisistä miehistä on lihavia, naiset 60%, eli jälleen kerran miehet on yleisemmin lihavampia kuin naiset. Siihen päälle myös miesten yleisempi kaljuuntuminen, harva nainen kaljuuntuu keski-iässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme