Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä muista 40+ naisista että ette jaksaisi enää olla seksiobjekteja?

Vierailija
22.10.2023 |

Olen koko ikäni ollut naisellinen ja kai kaunis miesten mielestä. Nyt on alkanut tuntua että en enää mahdu siihen rooliin. Tuntuu huvittavalta että minä isojen lasten äiti ja työelämässä pärjäävä nainen olisin sipsutteleva neitokainen.

Ulkoisesti kuulemma siltä näytän mutta asetelma ei tunnu omalta. Seksistä kyllä tykkään ja ihmisten välisestä kemiasta nautin kovasti. Miten te muut 40+ näette asian?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahda rauhassa rakkaani. Kun alamäki alkaa niin antaa mennä vaan!

Vierailija
42/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sipsutteleva neitokainen ap?

En ole ikinä ollut "sipsutteleva neitokainen".

Ihmisissä on muutakin kuin ikä. Osa haluaa julistaa olevansa vanhempana jotain seksin ylipapittaria ja joitain ei kiinnosta (syystä tai toisesta) yhtään. Ei naisetkaan ole mikään homogeeninen lauma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty samaistumaan ap:n tilanteeseen, koska en ole koskaan ollut seksiobjekti. Pukeudun aika neutraalisti, enkä juuri meikkaa. Eivät minua miehet juurikaan katsele, enkä joudu kärsimään minkäänlaisesta häirinnästä. 

Mieheni kanssa meillä kuitenkin on aika vilkas seksielämä, ja kotosalla kyllä tykkään välillä pukeutua seksikkäästi, ja mieskin näyttää siitä tykkäävän ;)

Vierailija
44/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että joku 4-kymppinen rummo on mielestään seksiobjekti. Anna mun nauraa.

Vierailija
45/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ai että joku 4-kymppinen rummo on mielestään seksiobjekti. Anna mun nauraa.

Kuules pentu, riittää että haet Mature se*x niin siellä on hotteja MILF naisia. Olet vain niin kokematon että luulet että ihan kaikki keski-ikäiset on samaa massaa. Kun kaikissa ikäryhmissä on niin rumia kuin kauniita. 

Vierailija
46/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon mukavampaa olla oman elämänsä subjekti.

Vierailija
47/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen, enkä jaksaisi minäkään. Se ei tarkoita, ettenkö joskus haluaisi harrastaa seksiä, mutta en halua että se olisi olemassaoloni ainoa tarkoitus kenestäkään.

Vierailija
48/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehen perspektiivistä AP:n aloitus on aikamoista "humble braggausta", vähän sama kun kysyisi "olen ollut koko elämäni rikas ja ylempää keskiluokkaa, nyt en jaksaisi enään".

Se että saat validointia ja positiivista huomiota pelkän ulkonäön takia on etuoikeus. Nauti siitä, mutta muista samalla että se on etuoikeus samalla tavalla kuten rikkaaseen perheeseen syntyminen.

https://www.vice.com/en/article/epz8pk/psychology-pretty-privilege-attr…

Et oikeasti haluaisi vaihtaa paikkaa nätin naisen kanssa vaikka maksettaisiin. Kuvittele, kuinka homomiehet itsesi ikäisistä vanhoihin pappoihin olisivat kopeloineet ja kommentoineet ulkonäköäsi yläasteelta lähtien. Kuinka kaikki leimaisivat sinut sen takia maksulliseksi mieheksi ja kuka tahansa suohirviö yrittäisi maata kanssasi maksusta. Kuinka ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi, ajatuksesi, tavoitteesi tai taitosi. Ihmisiä kiinnostaa vain sinun kanssa harrastettu seksi -niin, ettet sinä edes välttämättä saa kummoistakaan nautintoa.

Vierailija
49/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehen perspektiivistä AP:n aloitus on aikamoista "humble braggausta", vähän sama kun kysyisi "olen ollut koko elämäni rikas ja ylempää keskiluokkaa, nyt en jaksaisi enään".

Se että saat validointia ja positiivista huomiota pelkän ulkonäön takia on etuoikeus. Nauti siitä, mutta muista samalla että se on etuoikeus samalla tavalla kuten rikkaaseen perheeseen syntyminen.

https://www.vice.com/en/article/epz8pk/psychology-pretty-privilege-attr…

Et oikeasti haluaisi vaihtaa paikkaa nätin naisen kanssa vaikka maksettaisiin. Kuvittele, kuinka homomiehet itsesi ikäisistä vanhoihin pappoihin olisivat kopeloineet ja kommentoineet ulkonäköäsi yläasteelta lähtien. Kuinka kaikki leimaisivat sinut sen takia maksulliseksi mieheksi ja kuka tahansa suohirviö yrittäisi maata kanssasi maksusta. Kuinka ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi, ajatuksesi, tav

Mä vaihtaisin ainakin koska tahansa paikkaa komean miehen kanssa, en epäröisi hetkeäkään. Ja voisin vieläpä maksaa sievoisen summan rahaa siitä, että tällainen mahdollisuus minulle annettaisiin.

T. Eri

Vierailija
50/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut parisuhteissa ja, minusta ollaan oltu kiinnostuneita, mutten ikinä ole kokenut olevani seksiobjekti. 

Nyt reilu 40v. olen alkanut pitämään itsestäni huolta urheillen enemmän ja suunnitellut pientä kohennusta. Tämä kaikki kyllä itseni takia.

Oliko aloituksen tarkoitus vain ilmoittaa, että ap on ollut todella kaunis aikanaan? 

Vierailija
51/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei haluta seksiä vanhojen naisten kanssa. Keski-ikäiset naiset luulee itsestään liikoja. Ei teitä kukaan halua.

Vierailija
52/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole eikä ole ollut tuommosia ongelmia. 

Vierailija
53/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitus, hohhoijaa taas

Vierailija
54/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, että näin +40 vuotiaana saan olla täysin rauhassa, eikä kukaan kiinnitä muhun mitään huomiota. 

Vierailija
55/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 20-vuotiaana mitään herkkua ollut. Kukaan mukava mies ei uskaltanut koskaan lähestyä, katselivat vaan kauempaa. Ne lähestyjät oli niitä, joiden et olisi halunnut sua lähestyvän. Kuka tuosta olisi nauttinut. 

Vierailija
56/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viiskymppinen rouva enkä tunne enää olevani mikään seksiobjekti. Tässä iässä saa jo olla rauhassa. Onneksi. 

Vierailija
57/104 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sinä AP seksiobjekti niinko omasta vai katsojien mielestä? Minä tiiän paljon naisia jotka on omasta mielestä seksiobjekteja, mutta miesten mielestä ei.

Vierailija
58/104 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät tynnyrit ei AP kolise.

Vierailija
59/104 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mä en ole koskaan kokenut olevani mikään lihanpala tai "objekti". Rakastettu, arvostettu ja haluttu kylläkin.

Olen huolehtinut itsestäni ja ulkonäöstäni ihan omaksi ilokseni vaikka tiedän sen toki miellyttävän myös miestäni. 

4:n äiti ja 3:n mummo

Vierailija
60/104 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena nätti. Ulkonäkö ei kuitenkaan tuonut mukanaan mitään hyvää, päinvastoin.

Toki huonolle kohtelulle oli muitakin syitä, kuten epävarmuuteni, mutta mikäli ulkonäköni olisi ollut vaatimattomampi, olisin todennäköisesti välttynyt seksuaalisesta väkivallalta, hyväksikäytöltä ja naisten/tyttöjen taholta henkiseltä väkivallalta.

Kun sain pään kuntoon, olin jo pitkälti päälle 30 ja vahinko oli ehtinyt jo tapahtua. Iloa en ulkonäöstäni ole tuntenut, hyötymisestä puhumattakaan, mutta sellaista rauhaa ja levollisuutta, ettei siitä ainakaan tarvitse liikoja murehtia.

Neljäkymmentä kun täytin huokasin lopullisesti helpotuksesta. En ulkonäön rapistumisen vaan yhteiskunnallisen roolin muuttumisen vuoksi. Enää ei tarvitse olla miehiä varten, mieliksi, hyödyksi vaan nyt minulla on vihdoin oikeus olla minä. Iän myötä saan elää itselleni ja omille tarpeilleni. En pidä tätä yhtään huonona juttuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi