Tuntuuko teistä muista 40+ naisista että ette jaksaisi enää olla seksiobjekteja?
Olen koko ikäni ollut naisellinen ja kai kaunis miesten mielestä. Nyt on alkanut tuntua että en enää mahdu siihen rooliin. Tuntuu huvittavalta että minä isojen lasten äiti ja työelämässä pärjäävä nainen olisin sipsutteleva neitokainen.
Ulkoisesti kuulemma siltä näytän mutta asetelma ei tunnu omalta. Seksistä kyllä tykkään ja ihmisten välisestä kemiasta nautin kovasti. Miten te muut 40+ näette asian?
Kommentit (104)
Vierailija wrote:
Tämä on oikeasti eräs tyhmimmistä keskustelusta, jota olen koskaan lukenut, jopa vauva-palstan tasolla. Haluaisin ensinnäkin kysyä naisilta, jota isketään kaikkialla, kaupassa, postissa, mummolassa jne, että miten tämä on mahdollista? Suomalainen mies ei edes katso naista, saatika tule juttelemaan. Nainen saa olla vaikka Miss Universumin näköinen. Suomalainen mies muutenkin tykkää rumista ja miehekkäistä naisista. Naisellisuus on iso miinus Suomessa. Muista maista en tiedä, en ole asunut. Tiedän muutaman kauniin naisen, eikä heitä kukaan missään "iske", ihan rauhassa saavat olla siellä kuuluisassa kaupassakin. En halua olla ilkeä, olen vaan aidosti kiinnostunut asiasta. Kukaan mies ei myöskään katso naisia enää sek.sisymbolina, eivät varsinkaan nuoret miehet, jotka ovat hirvittävän tasa- arvoisia kaikessa asioissa. No niin, miinuksia odottelen.
Se että sinä olet puhumaton urvelo ei tarkoita sitä, että kaikki muut miehet olisivat olleet viimeiset 20 vuotta.
Enemmän sellainen seksikkyys tulee varmaan luonteesta kuin iästä / ulkonäöstä. Ystäväni on pian 60. Hän on avoin, iloinen, herkkä ja toki myös kaunis. Persoonallisella tavalla. Ei ole botoxia eikä silikonia hänellä. Ja ukkoa pukkaa joka tuutista.
Tunnen myös monia nuoria, joilla on niin "luukut kiinni", ettei kukaan uskalla lähestyä. Vaikka on ulkonäkö kuin elävän elämän prinsessalla.
Paras provo, ihan varmasti miehen kirjoittama.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kukaan 40 vuotias mummeli oo mikään seksiobjekti :D
Halusi tai ei.
Seksiä halutaan nuorten naisten kanssa
61-vuotiaan varatun miehen näkökulmasta mä 43v. nainen olen nuori. Seksi on erittäin kiihkeää.
No hyi hele… Huomannut että minuakin joskus katselevat vanhat äijät esim. kaupassa. Olen 41. Ihan kuin haluaisin ikinä olla isäni ikäisen papparaisen kanssa. Siinähän uneksivat. Vähän tulee sellainen ajatus mieleen, että mitä he oikein itsestään luulevat… Oma mies on 6 v minua nuorempi.
Vierailija wrote:
En minä ole koskaan ollut mikään seksiobjekti.
Varmasti joku (mies tai nainen) on joskus ajatellut sinua siinä mielessä, vaikka kaupan kassajonossa, ja silloin täytät määritelmän.
Vierailija wrote:
Anna ajan kulua: 6 kymppisenä itket täällä palstalla kun kukaan ei enää huomaa eikä päät käänny 😂😂😂🤣🤣🤣
Tiedätkös, mä luulen että sulla on sama asia edessä.
Voi hyvää päivää minkälainen aloitus. On kuin jonkun 16v typyn tekemä ja aloittaja on jo keski-ikäinen. On tainnut henkinen kasvu jäädä ylä-asteelle. Eikö välillä tunnut, että omat lapsesi ovat kypsempi kuin sinä aloittaja?
Vierailija wrote:
No joo, taidan ymmärtää mitä tarkoitat. Olen jo vähän vanhempi. Olin nuorena kaunis ja seksikäs. Se oli tavallaan rasitekin, kun piti aina olla edustava, hiukset kauniisti, meikki, hienot vaatteet ja no - seksikäs. Nykyään nautin siitä, etten ele enää kaunis ja seksikäs. On ihanaa olla ruma ja haluan olla ruma, en kestäisi enää olla ihailun ja halun kohde, vaan on vapauttavaa olla oma itsensä rumissa vaatteissa harjaamatta hiuksia ja meikkaamatta.
Kai sä paskot housuunkin kun se on niin luonnollista ja vapauttavaa.
Ihanaa kun saa olla omissa oloissaan ettei koko ajan joku ole viheltelemässä perään tai ukkomiehet koputtelemassa ovelle tai soittelemassa puhelimella.
Vierailija wrote:
Miehille, jotka vihaavat keski-ikäisiä naisia, miksi näin on? Olen aidosti kiinnostunut kuulemaan vastauksen. Menee aiheen vierestä, mutta silti.
Minä luulen että miehet vihavat keski-ikäistä naista koska pelkäävät. Keski-ikäinen nainen ei tarvitse miestä enää. Hän on jo lapsensa synnyttänyt. Kuten AP:n kirjoituksesta käy ilmi niin viimeistään keski-iässä nainen ymmärtää ettei hänen tarvitse enää yrittää miellyttää miestä vaan hän voi olla juuri sellainen kun haluaa ja hän on arvokas omana itsenään eikä vain sen mukaan onko hän seksikäs. Miehetkään eivät näe naista enää silloin seksiobjektina vaan kilpailijana työpaikoista ja asemasta yhteiskunnassa. Jos keski-ikäinen nainen haluaa seksiä mieheltä, ei hänelle enää riitä mikään puolihuolimaton räpellys vaan hän haluaa laatua. Seurustelusuhteeseen ei enää kelpaa pahat pojat, säälittävät pelastettavat eikä en puhu enkä pussaa miehet. Keski-ikäinen nainen haluaa vähintään vertaisensa kumppanin niin älyllisesti kuin taloudellisestikin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miehille, jotka vihaavat keski-ikäisiä naisia, miksi näin on? Olen aidosti kiinnostunut kuulemaan vastauksen. Menee aiheen vierestä, mutta silti.
Minä luulen että miehet vihavat keski-ikäistä naista koska pelkäävät. Keski-ikäinen nainen ei tarvitse miestä enää. Hän on jo lapsensa synnyttänyt. Kuten AP:n kirjoituksesta käy ilmi niin viimeistään keski-iässä nainen ymmärtää ettei hänen tarvitse enää yrittää miellyttää miestä vaan hän voi olla juuri sellainen kun haluaa ja hän on arvokas omana itsenään eikä vain sen mukaan onko hän seksikäs. Miehetkään eivät näe naista enää silloin seksiobjektina vaan kilpailijana työpaikoista ja asemasta yhteiskunnassa. Jos keski-ikäinen nainen haluaa seksiä mieheltä, ei hänelle enää riitä mikään puolihuolimaton räpellys vaan hän haluaa laatua. Seurustelusuhteeseen ei enää kelpaa pahat pojat, sääl
Tämä olisi ihanne ja tavoitetila, mutta iso osa keski-ikäisistä naisista on parisuhteissa kelvottomien miesten kanssa kuolleissa liitoissa. Mielessään voi vaatia mitä vain, mutta vain harva elää kuten saarnaa.
Siitä on helppo päästä eroon. Itse pääsin lihomalla 30 kg. En ole enää kellekään seksiobjekti :D
Itse haluaisin mielelläni +40v naisen kumppaniksi, mutta se nyt johtuu selvittämättömistä äiti-ongelmista.
Vierailija wrote:
Tämä on oikeasti eräs tyhmimmistä keskustelusta, jota olen koskaan lukenut, jopa vauva-palstan tasolla. Haluaisin ensinnäkin kysyä naisilta, jota isketään kaikkialla, kaupassa, postissa, mummolassa jne, että miten tämä on mahdollista? Suomalainen mies ei edes katso naista, saatika tule juttelemaan. Nainen saa olla vaikka Miss Universumin näköinen. Suomalainen mies muutenkin tykkää rumista ja miehekkäistä naisista. Naisellisuus on iso miinus Suomessa. Muista maista en tiedä, en ole asunut. Tiedän muutaman kauniin naisen, eikä heitä kukaan missään "iske", ihan rauhassa saavat olla siellä kuuluisassa kaupassakin. En halua olla ilkeä, olen vaan aidosti kiinnostunut asiasta. Kukaan mies ei myöskään katso naisia enää sek.sisymbolina, eivät varsinkaan nuoret miehet, jotka ovat hirvittävän tasa- arvoisia kaikessa asioissa. No niin, miinuksia odottelen.
Koska tämä on miehen tekemä Provo, säälittävän sellaisen.
Kukaan muu kuin nainen itse ei pidä 40+ vuotiasta seksiobjektina.
Kun on elänyt lähes puolet vuosisadasta pitäisi kertoa jo itsellekin että ei ole enää mitenkään seksiobjekti
Vierailija wrote:
Halusi tai ei.
Tämä! Todempia sanoja ei ole koskaan lausuttu!
Vierailija wrote:
Ihanaa kun saa olla omissa oloissaan ettei koko ajan joku ole viheltelemässä perään tai ukkomiehet koputtelemassa ovelle tai soittelemassa puhelimella.
No itse olen kylläkin aina suosinut savumerkkejä ja kirjekyyhkyjä puhelimella soittelun sijaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Halusi tai ei.
61-vuotiaan varatun miehen näkökulmasta mä 43v. nainen olen nuori. Seksi on erittäin kiihkeää.
No hyi hele… Huomannut että minuakin joskus katselevat vanhat äijät esim. kaupassa. Olen 41. Ihan kuin haluaisin ikinä olla isäni ikäisen papparaisen kanssa. Siinähän uneksivat. Vähän tulee sellainen ajatus mieleen, että mitä he oikein itsestään luulevat… Oma mies on 6 v minua nuorempi.
No tuo mies on komea ja hyväkroppainen, seksikäs mies. Mies on hyvin varusteltu ja tietää mitä naiselle pitää tehdä. Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä. Tämä on mun asia, että siinähän lapsellisesti hyikyttelet.
Tästäpä ei kommentti juuri enää näkemyksettömämmäksi ja höyryävämmäksi sonnaksi voi muuttua.
T: mies