Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä muista 40+ naisista että ette jaksaisi enää olla seksiobjekteja?

Vierailija
22.10.2023 |

Olen koko ikäni ollut naisellinen ja kai kaunis miesten mielestä. Nyt on alkanut tuntua että en enää mahdu siihen rooliin. Tuntuu huvittavalta että minä isojen lasten äiti ja työelämässä pärjäävä nainen olisin sipsutteleva neitokainen.

Ulkoisesti kuulemma siltä näytän mutta asetelma ei tunnu omalta. Seksistä kyllä tykkään ja ihmisten välisestä kemiasta nautin kovasti. Miten te muut 40+ näette asian?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Me ei haluta seksiä vanhojen naisten kanssa. Keski-ikäiset naiset luulee itsestään liikoja. Ei teitä kukaan halua.

Ahaa sitäkö ne parituhatta tykkääjää Tinderissä haluavatkin minulle kertoa. Eipä tullut mieleen.

Vierailija
102/104 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämä on oikeasti eräs tyhmimmistä keskustelusta, jota olen koskaan lukenut, jopa vauva-palstan tasolla. Haluaisin ensinnäkin kysyä naisilta, jota isketään kaikkialla, kaupassa, postissa, mummolassa jne, että miten tämä on mahdollista? Suomalainen mies ei edes katso naista, saatika tule juttelemaan. Nainen saa olla vaikka Miss Universumin näköinen. Suomalainen mies muutenkin tykkää rumista ja miehekkäistä naisista. Naisellisuus on iso miinus Suomessa. Muista maista en tiedä, en ole asunut. Tiedän muutaman kauniin naisen, eikä heitä kukaan missään "iske", ihan rauhassa saavat olla siellä kuuluisassa kaupassakin. En halua olla ilkeä, olen vaan aidosti kiinnostunut asiasta. Kukaan mies ei myöskään katso naisia enää sek.sisymbolina, eivät varsinkaan nuoret miehet, jotka ovat hirvittävän tasa- arvoisia kaikessa asioissa. No niin, miinuksia odottelen.

Kyllä ihan oikeasti on tultu ehdottelemaan esim. lähijunassa, juna-asemalla, bussissa, työpaikalla (olin tavaratalon miesten vaateosastolla), uimahallin kahviossakin, illanviettopaikossa humalaiset tietty useimmiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaksaisin olla, mutta luonnostaan en ole. Koska tukka ponnarilla ja pieruverkkarit jalassa. Jos lähden kotoa,  laitan vain ripsaria ja vaihdan farkkuihin. Ei ole lisäkkeitä, botoxia eikä kynsihuoltoja. Niitä en jaksaisi kyllä yhtään. 

Vierailija
104/104 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ nainen seksiobjektina on kuin rehellinen työssäkäyvä romani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi