Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä muista 40+ naisista että ette jaksaisi enää olla seksiobjekteja?

Vierailija
22.10.2023 |

Olen koko ikäni ollut naisellinen ja kai kaunis miesten mielestä. Nyt on alkanut tuntua että en enää mahdu siihen rooliin. Tuntuu huvittavalta että minä isojen lasten äiti ja työelämässä pärjäävä nainen olisin sipsutteleva neitokainen.

Ulkoisesti kuulemma siltä näytän mutta asetelma ei tunnu omalta. Seksistä kyllä tykkään ja ihmisten välisestä kemiasta nautin kovasti. Miten te muut 40+ näette asian?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitustasi?

En mieti mitä muut ajattelevat minusta. Pitävätkö "objektina" vai eivät. Näytän siltä miltä näytän. Ja toisia se miellyttää ja toisia ei. 

Vierailija
2/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole koskaan ollut mikään seksiobjekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, taidan ymmärtää mitä tarkoitat. Olen jo vähän vanhempi. Olin nuorena kaunis ja seksikäs. Se oli tavallaan rasitekin, kun piti aina olla edustava, hiukset kauniisti, meikki, hienot vaatteet ja no - seksikäs. Nykyään nautin siitä, etten ele enää kaunis ja seksikäs. On ihanaa olla ruma ja haluan olla ruma, en kestäisi enää olla ihailun ja halun kohde, vaan on vapauttavaa olla oma itsensä rumissa vaatteissa harjaamatta hiuksia ja meikkaamatta.

Vierailija
4/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui siltä jo nuorena. Siispä en yrittänytkään olla. Nyt olen tosi onnellinen mummoikäinen ihminen. Kaikkeen ei tarvitse mennä mukaan, sanoo sen jo järkikin.

Vierailija
5/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole huoleti, et tarvitse enää olla. Se loppuu ihan ilman vaikeuksia.

Vierailija
6/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista enkä ymmärrä mitä haluat sanoa. Minusta on ihanaa olla, edelleen, seksikäs ja haluttu yli 40-vuotiaana. Naurettava ajatus että aiemmin kaunis ja seksikäs nainen menettäisi yhtäkkiä haluttavuuden jo nelikymppisenä. Päin vastoin, seksikin kiinnostaa aina vain enemmän. 

Vierailija
7/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut seksiobjekti, joten en edes tiedä, miltä se tuntuu. Haluaisin kyllä kokeilla, ei olisi mitään sitä vastaan, että joku mies näkisi minut seksimielessä. Itse asiassa se olisi mahtavaa.

N50+

Vierailija
8/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut mikään seksiobjekti, vaan jo teini-ikäisestä asti ihan Muumimamma. :D Vuosia vitsailinkin, että "olen näyttänyt nelikymppiseltä 14-vuotiaasta asti" - ja nyt alankin olla sen ikäinen miltä näytänkin.

Neulemekko, paksut sukkahousut + villasukat ja eikun baanalle :D

Vierailija
9/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En minä ole koskaan ollut mikään seksiobjekti.

Tämä.

Vierailija
10/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaikeaa myöntää että kyllä niitä nelikymppisiä kauniita ja seksikkäitä naisiakin on. Toki vähemmän kuin nuorena mutta kyllä osa on vielä kauniita jos on hyvät geenit ja elintavat. 

Ystävättäreni joka elää terveellisesti ja urheilee 5 krt viikossa on todellinen MILF. Isot kiinteät tissit, siro ruumiinrakenne, kiiltävät ja paksut hiukset, pitkät sääret, isot silmät, ja hehkuva iho, hyvät valkoiset hampaat. Hänen kimpussaan miehet edelleen hyörii ja hän saa treffikutsuja kaikkialla; kaupassa, kirjastossa, salilla ym. 

Ei kaikki keski-ikäiset ole lihavia ja rumia.,

Vierailija
11/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tunnista enkä ymmärrä mitä haluat sanoa. Minusta on ihanaa olla, edelleen, seksikäs ja haluttu yli 40-vuotiaana. Naurettava ajatus että aiemmin kaunis ja seksikäs nainen menettäisi yhtäkkiä haluttavuuden jo nelikymppisenä. Päin vastoin, seksikin kiinnostaa aina vain enemmän. 

Ei se ole nauretravaa. Sitähän ei tiedä, haluaisiko joku muu mies ja pitäisikö seksikkäänä ja haluttavana, jos se oma mies ei halua vaimoaan. Sillä että kiinnostaako vaimoa seksi, ei ole mitään tekemistä asian kanssa. 

T.haluttoman miehen keski-ikäinen vaimo, joka haluaisi olla seksiobjekti

Vierailija
12/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Anna ajan kulua: 6 kymppisenä itket täällä palstalla kun kukaan ei enää huomaa eikä päät käänny 😂😂😂🤣🤣🤣

En muista täällä kuuskymppisten naisten itkeneen seksuaalisen huomion puutetta.

Vierailija
13/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40+ mies ja haluan edelleenkin näyttää hyvältä. Mullakin on lapset ja pärjään työelämässä. Silti nautin huomiosta, mitä ulkonäölläni saan. Koen että nimenomaan tässä iässä ulkonäöstä on etua. Parikymppisenä joka toinen kundi treenasi, laittoi hiuksensa ja piti merkkivaatteita. Nyt 40+ niin asetelma on, että likipitäen kaikilla (salin ulkopuolisilla) alkaa olla vähintään iskävatsa. Monella vähän reilumminkin rasvamassaa. Testopiikkejä haetaan lääkäriltä, kun olo on heikko ja ulkonäkö kuin lapamadolla. Kiva pukeutua itse hyvin, kun muut miehet vetää virttyneessä flanellipaidassa ja tokmannin farkuissa. 

Mulle ei olisi mitenkään ns. vaputtavaa vaipua sille tasolle mitä suurin osa on. Mukava kun naisilta saa silmää, flirttiä ja mun seuraan hakeudutaan. Mutta jokainen tavallaan. Ja olen naimisissa, eli mitään seksiseuraa en etsi ja se ei ole mitenkään tarkoitus. 

Vierailija
14/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaat  sinkkuäidit ovat kaikista pahimpia.

Vierailija
15/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä todella kyllästynyt siihen, että monilla miehillä tuntuu olevan jatkuva seksuaalinen painotus, kun taas itse etsii syvempää yhteyttä ja merkityksellisempää suhdetta. 

Vierailija
16/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kukaan 40 vuotias mummeli oo mikään seksiobjekti :D 

Halusi tai ei.

Seksiä halutaan nuorten naisten kanssa

Ouch... age shaming....

Vierailija
17/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti monella miehellä naisihanne olisi 40-vuotiaan luonne 18-vuotiaan kropalla ja naamalla. Siksi jäävät poikamiehiksi...

Vierailija
18/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oman ulkonäön laittaminen jää kaikilla tervepäisillä tärkeysjärjestyksen häntäpäähän, jos on pienet lapset, joista on yksin vastuussa, sekä työ. Mutta sinun mielestä sinkkuäidin pitäisi keskittyä siihen, miten mahdollisimman hyvin miellyttää jonkun random-miehen eli sinun silmääsi.

Vierailija
19/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oman ulkonäön laittaminen jää kaikilla tervepäisillä tärkeysjärjestyksen häntäpäähän, jos on pienet lapset, joista on yksin vastuussa, sekä työ. Mutta sinun mielestä sinkkuäidin pitäisi keskittyä siihen, miten mahdollisimman hyvin miellyttää jonkun random-miehen eli sinun silmääsi.

Vierailija
20/104 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yh äitien ei edes pitäisi etsiä rakautta, koska eivät osaa rakastaa uutta kumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä