Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näistä miehistä miellyttää eniten silmääsi?

Vierailija
22.10.2023 |

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/20/24DCD65E00000578-0-image-a-1…

Oma suosikkini:

Vaihtoehdot

Kommentit (241)

Vierailija
141/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koko tasohärdellin romahdus uhkaa jatkuvasti. Sanotaan että toi komein mies on peräisin jostain kulttuurista jossa nainen on miehen omaisuutta ja sen kanssa seukatakseen pitäisi alistua siihen kuvioon. Tehdään ykkösjampasta reppureissaava adhd f u c k b o y joka ei ota mitään tosissaan ja haluaa vain pitää hauskaa ja on lisäksi tosi tyhymä. Alarivin vasemmanpuoleinen voisi olla porukan älykkö korkeakoukutettu, mutta kynäniskasta ja pihtipolvista päätelleen voisi asua äidin luona ja käyttää kaiken aikansa pelaamiseen. Nelonen taas vaikuttaa lievästi oudolta joten tehdään siitä varakas perijä mutta sanalla väkivaltainen ja outo pervo. Että mikä nyt sitten olis näiden miesten taso numerolla ilmaistuna? 

Ei ole mitään syytä olettaa että rumimmissa miehissä olisi positiivisimpia muita ominaisuuksia.

Täm

Otetaanpa uusiksi.

Nyt ei viitata kiltteyteen tai empatiaan.

Muilla positiivisilla ominaisuuksilla viittasin ominaisuuksiin kuten raha ja status, itsevarmuus, johtamistaidot, sanavalmius, jne.

Kiltteydellä tai empatialla ei kompensoida puuttuvaa ulkonäköä.

Vierailija
142/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Itsellä päin vastoin.liian "pieni" nenä on outo. Mikä sitten on liian pieni,onkin toinen asia.

Rebal D:llä on iso nenä,mutta mielestäni komea.

"

Minusta Rebal D:llä on täysin sopusuhtainen nenä, ja hän on kyllä komea.

T. Se joka ei tykkää liian isoista nenistä miehillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ton ekan tyypin kohdalla kuvat väärässä järjestyksessä? Jos siis on kyse jostain painonpudotus-kuvista.

Vierailija
144/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteydellä ja empatialla voi todellakin kompensoida puuttuvaa ulkonäköä. Mutta ei tietysti loputtomiin eikä niin että saa olla ruokoamaton ja haiseva jos on kiltti ja empaattinen. Paras esimerkki oli kesällä kun tapasin miehen joka oli aivan 100% päinvastainen kuin yleensä tykkään ja lisäksi hän oli lihava, mikä on pahimpia turn offejja. Mutta kun hän avasi suunsa ja puhui, niin ei voinut kuin ihastua luonteeseen. Jos en olisi ollut varattu, olisin lähestynyt häntä.

Vierailija
145/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei noista kiinnostaisi pätkän vertaa, yök!. Ehdotan alkajaisiksi, että miehille puetaan puvut päälle (jonka ovat itse valinneet).

Vierailija
146/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla miehellä on kivat kasvot. Äänestin häntä. Tokalla kiva hymy ja hyvä vartalo, mutta kulmakarvat nypityt. Kolmannesta ei ole mitään kommentoitavaa. Ja neljännellä on kans ihan kivat kasvot, mutta hius- ja partatyylit ei näytä hyvältä.

Vierailija
147/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kiltteydellä ja empatialla voi todellakin kompensoida puuttuvaa ulkonäköä. Mutta ei tietysti loputtomiin eikä niin että saa olla ruokoamaton ja haiseva jos on kiltti ja empaattinen. Paras esimerkki oli kesällä kun tapasin miehen joka oli aivan 100% päinvastainen kuin yleensä tykkään ja lisäksi hän oli lihava, mikä on pahimpia turn offejja. Mutta kun hän avasi suunsa ja puhui, niin ei voinut kuin ihastua luonteeseen. Jos en olisi ollut varattu, olisin lähestynyt häntä.

Mutta et sinä kiltteyteen ja empatiaan ihastunut, vaan sanavalmiuteen ja verbaaliseen näppäryyteen.

Vierailija
148/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna linkittää jostain syystä. Tuo juttu on siis kuvat ennen ja jälkeen 8 viikon fitness kuurin. Tai dieetti/liikunta kuurin.

Valitsin oikein, eli oikean alhaalta. Olikin noista vanhin (32v.) Eli lähimpänä omaa ikää. Ehkä sekin syynä siihen,että veti automaattisesti eniten puoleensa.

Vierailija
149/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mutta et sinä kiltteyteen ja empatiaan ihastunut, vaan sanavalmiuteen ja verbaaliseen näppäryyteen.

Ei, vaan nimenomaan siihen vaikeasti kuvailtavaan lämpöön ja empatiaan joka hänestä huokui kun hän puhui eräälle toiselle ihmiselle. Minulle tuli sellainen väläys mieleen, että halusin käpertyä hänen kainaloonsa. Omalla miehelläni on monia hyviä puolia ja hänkin on luonteeltaan sopuisa ja ystävällinen, mutta tuo lämpö mikä tuolla miehellä oli puuttuu mieheltäni. Tuo mies ja hänen aiheuttamansa tunne tulee edelleen silloin tällöin mieleeni. On harvinaista tavata ihminen joka aiheuttaa noin vahvan reaktion.

Vierailija
150/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä miellytti eniten alarivin toinen vasemmalta. Muistuttaa ehkä vähän puolalaista miestä. En itse oikein edes tykkää tummapiirteisistä. Samoin ylärivissä oikeastaan ne ääripäät. "Tummat" miehet sekä sitten vaaleita kapeakasvoisia. Ehkä tuo alarivin toinen on jossain siinä välimaastossa. Toisaalta en kyllä kirjoittelusi tänne, että eivät kelpaa ja rumia ovat. Minulla ei ole varaa siihen ja toisaalta en halua pilkata ketään. 

Vierailija
151/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onkohan ton ekan tyypin kohdalla kuvat väärässä järjestyksessä? Jos siis on kyse jostain painonpudotus-kuvista.

Ei. Se joutui lisäämään kalorit 4000 päivässä,kun halusi kohottaa painoa. Noi on siis ennen ja jälkeen 8 viikon ruokavalio/liikunta kuurin

Vierailija
152/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo juttu löytyy

Vierailija
153/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten tuo juttu löytyy

Etsii kuvan perusteella. En tajua miksei anna linkittää sitä. Olen jo kaksi kertaa yrittänyt mutta jää moderointiin.

Vierailija
154/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

" Miten ap arvioi viimeisintä miestä alarivillä, jolla on maskuliinisimmat kasvot? "

Unohdin ettei palstalla kannata lainata, koska viestit eivät mene läpi.

Arvioni:

Kasvoissa on maskuliinisia piirteitä, mutta ne eivät ole erityisen komeat. Nenä on perunamainen, ja vaikka silmät ovat viirut (plussaa) ovat ne liian kaukana toisistaan. vrt. saalistaja ja saalis.

Hartiat ovat pullomaiset eikä yläkropassa ole V-mallia. Jalat ovat lyhyet suhteessa muuhun kroppaan, ja kropan mittasuhteiden perusteella mies ei ole erityisen pitkä.

Kokonaisuutena tavismies. Ei samalla tasolla kuin ylärivin kolme miestä jotka ovat taviskategorian kärkipäätä.

ap

Pituutta ei ole mainittu, joten olennaisin

Mitä tarkoitat viimeisellä?

Vierailija
155/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
156/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itseä miellytti eniten alarivin toinen vasemmalta. Muistuttaa ehkä vähän puolalaista miestä. En itse oikein edes tykkää tummapiirteisistä. Samoin ylärivissä oikeastaan ne ääripäät. "Tummat" miehet sekä sitten vaaleita kapeakasvoisia. Ehkä tuo alarivin toinen on jossain siinä välimaastossa. Toisaalta en kyllä kirjoittelusi tänne, että eivät kelpaa ja rumia ovat. Minulla ei ole varaa siihen ja toisaalta en halua pilkata ketään. 

Lisäyksenä viestiini, että nyt minäkin vasta tajusin, että tässähän on samoja miehiä kuvissa. Näin tämä oikeastaan vahvistaa vaan valintaani eli alarivin eka vasemmalta ja tila vasemmalta eli tämä mies jos pitäisi valita. Muita on harkitsisi. Tuossa tavallaan näkee sen toisen vasemmalta miehen hymyn sen eka vasemmalta miehen kasvoilla, kun sama tyyppi kyseessä. Tämä tavallaan sinetöi valintani ja kiva nähdä hänen hymynsä. Muistuttaa jotakin ihmistä jonka olen nähnyt joskus. 

Vierailija
157/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin viimeisellä alarivin oikeanpuolista miestä, joka oli siinä vaiheessa kun ko. viestin kirjoitin gallupissa viimeisenä.

Vierailija
158/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "alarivi kolmas vasemmalta" ja se on näköjään kaikista harvinaisin vastaus 🥲 No jaa, eipä tule sitten tappelua minun maun mukaisista miehistä. Minä tykkään, että on vähän tukevampi ja ehdottomasti karvoja. Valitsin tuon miehen, kun hänellä oli rintakarvoja eniten, vaikka hänelläkin kovin vähänlaisesti.

Vierailija
159/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei. Se joutui lisäämään kalorit 4000 päivässä,kun halusi kohottaa painoa. Noi on siis ennen ja jälkeen 8 viikon ruokavalio/liikunta kuurin

Hän vaikuttaa ruumiin rakenteeltaan minulta. Ainoa vaan, että olen pitänyt kuntokuuria koko ikäni. Olen luonnostani mallia riuku, joten näyttääkseni miehekkäämmältä, harrastan kuntosalia 4 kertaa viikossa ja syön monipuolisesti. Myös isompaa massakuuria tullut kokeiltua useamman kerran, mutta lopulta alkaa kertyä liikaa rasvaa, joten tarkkana saa olla. Salilla näkee äijiä, jotka eivät koskaan treenaa jalkoja. Itse treenaan niin kovaa, että tulee usein oksettava olo ja jalat on todella treenattu kunnolla. Silti jalkani on ohuemmat kuin niillä, jotka eivät ole tehneet elämässään todennäköisesti ainuttakaan jalkatreeniä. Näin ne geenit vaikuttaa.

Vierailija
160/241 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun kuvat vahvistavat sitä ideaa että tuossa alarivin oikeanpuoleisessa kaverissa on jotain eläimellistä. Liittyen siihen että useampi tuntuu pitävän häntä maskuliinisimpana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän