Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8311)

Vierailija
7541/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

King Kong with a long dong playing ping pong in Hong Kong.

Vierailija
7542/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olipas taas omituinen juttu. Käytkö useinkin tarkkailemassa muissa perheissä, miten ne naiset niissä hommat hoitaa? Tietävätkö nämä lukuisat naiset, että teet kenttäanalyysia heidän edesottamuksista?

Kun sinä olet siivousvuorossa, muu perhe siis kunnioittaa sitä, eivätkä sotke samala tavalla, kuin sinä teet, kun on vaimosi siivousfugi. Sinä sitten sotket senkin edestä, kun vaimosi vuoro siivota, jos kerran sotkusempaa, vaikka hän siivoaa enemmän. 

Ruoka-ajat lapsilla on ihan peruskasvatusta. Se on terveellistä ja siinä lapsen keho oppii alusta alkaen säännöllisyyteen ja terveelliseen elämään. 

Mikä on tämä "järkevämpi" juttu tässä? Syötät kalliimpaa ruokaa perheellesi?"

Noin juuri sitä hetkessä väsättiin olkiukko. :D 

Kyllä! Olkiukkoilua oli koko tarinasi miesten suuremmasta järkevyydestä, kun se ei mitenkään kuitenkaan ilmennyt kommentistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kertokaas nyt, mitä se perhekeskeisyys teistä tarkoittaa. Minun käsitykseni mukaan se on sitä, että perheenä eletään yhdessä arkea ja juhlaa. Tehdään asioita ydessä jne. Miten tällainen perhekeskeisyys onnistuu, jos mies painaa duunia ja rakentelee taloja? Eräskin täällä kertonut useammasta taloprojektista samaan aikaan. Onko teillä tunteja enemmän vuorokaudessa? Näissä tapauksissahan se äiti ja vaimo on perhekeskeisesti lasten kanssa vuorokaudet ympäri (paitsi kun tekee töitä) ja isä huitelee raksoilla."

Naapurivainaa rakenteli omakotitaloja ihan työkseen. Vaimo oli opettajana, eli lapset hoidossa/koulussa päivisin ja iltaisin sekä viikonloppuisin viettivät normaalia perhe-elämää. Tämäkö oli aivan uutta sinulle?

-sivusta

Niin, työkseen. Riensikö työpäivän jälkeen omalle raksalle? Siitähän tässä oli nyt kyse. Kyllä siihen menee pitkä aika miehen rakentaa perheelleen talo, jos sen itse tekee ja varsinaisen työn ohessa. 

Vierailija
7544/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaa jaa, eli sinunkin jutut ovat vain "olettamuksia ja kuvitelmia", kun vaimosi ei ole niitä täällä vahvistanut. Se kyl selittää jo paljon..."

Kyllä ne olisi mielikuvituksen tuotetta, jos kertoisin suomalaisnaisten tyyliin lähes ylpeänä, miten olisin valinnut naisen, joka antaa lapsen putoilla pitkin jyrkkiä kellarinportaita pää kolisten pitkin seiniä ja söisi keittiön lattialta lemmikkikanin papanoita hiukopalaksi klo 20 jälkeen!!1

No sinä et suomalaista naista kommentoi ylpeästi missään asiassa. Olet ylpeästi naisvihamielinen.

Kovin ylpeä ei ollut tuokaan nainen, jonka mies oli täys tumpelo lasten kanssa. Minkälaisen isän lapsilleen valitsee, selviää yleensä vasta sen jälkeen, kun mies on isäksi tullut. Kukaan ei iloitse "huonosta" isästä. Lapset ovat silti ihania, vaikka mies ei heitä hoitaa osaisikaan. 

Vierailija
7545/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen se joka raivostui ja todellakin raivostuin aiheesta. Kun on sovittu, että kotona oleva huolehtii lapsista ja kodista, niin silloin kotona oleva myös huolehtii lapsista ja kodista. Miten laitetaan ruokaa, kun ei ole enää puhtaita astioita? Mitä puetaan päälle, kun pyykit on pesemättä? Miten ulkoillaan, kun ulkovaatteet on märkinä keskellä lattiaa edellisen ulkoilun jäljiltä?"

Eli teidän perheessä on täysin hyväksyttyä raivota, jos asiat ei mene sinun pillin mukaan. Minä en kyllä kehtaisi raivota, varsinkaan tuollaisista asioista. Siinähän se vitsi piileekin, että teidän mielestä se on sopimus, kun te määrittelette mitä toisten pitää tehdä. Minulla on neljä siskoa ja yksi siskoista on sellainen päsmäri, että joka helvetin kerta kun ovat samaan aikaan samassa paikassa, syttyy kauhea sota, kun tämä päsmäri ryhtyy käskyttämään muita.

Miten sinun siskosi liittyy tämän toisen kommentoijan perheeseen? Olipas taas aasinsilta. 

Jos jonkun vaimo toimisi samoin, kuin tämän mies, olisi mielipiteesi taas haisevan raikas suomalaisista naisista, jotka eivät mitään tee. Ja kertoisit, kuinka aasialaiset...

-eri

Vierailija
7546/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsehän sinä olet näitä stereotypioita aasialaisista naisista tänne kertonut. Heiluttavat pyllyään, kikattelevat iloisesti ja hyppivät kuin koirat isäntäänsä vasten. Eihän tuollaista voi nauramatta lukea. Rasisti olet ihan itse, kun kuvailet aasialaisten naisten käyttäytyvän noin älyvapaasti. Vai onko vaimosi oikeasti joku retardi? Lisäksi olet rasisti suomalaisia naisia kohtaan.

Ja poistuvathan ne kommenttini, koska sinä poistatat kaiken, joka ei sovi pirtaasi. Ei taitaisi tässäkään ketjussa olla yhtään sinun kommenttiasi, jos poistattelisin kaikki ne, joissa solvaat suomalaisia naisia. En vain viitsi alentua tasollesi. Länkytä nyt oikein sydämesi kyllyydestä ja jatka koprofiliasi vaalimista minun puolestani."

Kieltämättä se naurattaa ainakin minua, miten sinä/te vääristelette asioita vai onko kyseessä taas niin yleinen lukihäiriö. :D

Kerroin joskus, miten vaimoni lantio keinahtelee, kun hän touh

Ei voi terve ihminen olla, joka tollasia ällötyksiä tänne kirjoittaa. Kyllä tämä koiravertaus vaimostasi tuli monen mieleen samaan aikaan. Kerroit, miten hän kuulee auton tulevan pihaan ja rientää ovelle sinua vastaan ja hyppelee vasten...Eli kuten tässäkin ihan itse toistit kertomasi. Ei tarvitse lukija mitään erityistä mielikuvitusta, kun itse kaiken kerrot. Jostain syystä kiellät sen, kun joku muu kirjoittaa sun kertomia juttuja. 

Ja ihan oikeasti, sinun mielikuvitus on sairas. Mutta voisitko pitää noi ällötykset itselläsi? Nolaat itsesi ja vaimosi. Etkä ole näin ollen ollenkaan hyvä mainos aasialaisen vaimon puolisosta. Vaikka niin kovin yrität näiden miesten mainetta puhdistaa, romutat kaiken yrityksen vähän väliä. Sinun etusi on kyllä se, ettei vaimosi palstaile.

Eri

Vierailija
7547/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"konttaamaan oppinut vauva alkaa napsia murusia lattialta suuhun ja vauvan vaatteet lojui likaisina pitkin kämppää."

On siinä taas varsinainen "äiti". Voi hyvät tavattomat sentään taasen!!1

Siivoushan oli lapsen kanssa kotona olevan vastuulla eli tuolloin isän. Nainenhan sanoi käyneensä töissä ja tuoneen rahat kotiin. Miksi siis syytät naista miehen laiminlyönnistä?

Kyllä kai nyt tervepäinen äiti auttaa lasta hoitavaa kumppaniaan, eikä anna muksun popsia kaikkea mitä lattialta löytää. Tuohan saisi teidät raivoon, jos sukupuolet olisivat toisinpäin, että mies vain suu virneessä katsoisi vierestä, kun taapero popsii lattialta pölypallot ja koiranpaskoista lähtien kaikki mitä irti saa. Järsii vielä ovipieletkin ihan pilalle!!1

Aivan varmasti jokainen päivät töissä oleva nainen hoitaa lastaan työpäivän jälkeen. Johan siinä on tullut ikävä niin lapselle kuin äidillekin. Siinä on miehellä hyvää aikaa siivota, kun lapsi ei pyöri jaloissa, jos ei ole ehtinyt päivän aikana sitä tehdä. Lattian imuroimiseen pahimmista roskista menee muutama minuutti.

Vierailija
7548/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, on hyväksyttyä raivostua, kun asiat jätetään roikkumaan päivästä toiseen. Ja sinua varmaan lohduttaa, että mies itsekin sanoi jälkeenpäin, että hän mokasi ja suutuin ihan aiheesta. Sen jälkeen homma toimi niin kuin pitikin."

Ei ole hyväksyttyä, vaan helvetin typerää ja huono roolimalli lapsille. Häpeäisit.

Ehkäpä juuri tuollainen asennoituminen raivoamiseen on yksi syy, miksi te sitten otatte myös miehiltänne mukisematta turpaan, kun raivostuminen on mielestänne hyväksyttyä. 

Vain mies voi kuvitella äänen korottamisen ja aiheesta sanomisen olevan sama asia kuin turpaan lyömisen. Luojan kiitos, olet ikisinkku.

Vierailija
7549/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja poistuvathan ne kommenttini, koska sinä poistatat kaiken, joka ei sovi pirtaasi. Ei taitaisi tässäkään ketjussa olla yhtään sinun kommenttiasi, jos poistattelisin kaikki ne, joissa solvaat suomalaisia naisia. En vain viitsi alentua tasollesi. Länkytä nyt oikein sydämesi kyllyydestä ja jatka koprofiliasi vaalimista minun puolestani."

En minä poistata mitään. Minusta on oikein hyvä, että kaikki näkevät millainen reppana sä olet. Äsken kun tulin kaupasta, niin harmitti, kun rasistinen ja yleensäkin naisia solvaava sepustuksesi oli poistunut. Ennen kauppareissua luettuani sen, ajattelin, että nyt pitää tuolle löyhkäävälle pieruperseelle laittaa jotain nasevaa palautetta. :D

Tällä siis kaveri mod ena, joka jakelee meistä tietoja. Näin on kertonut. Ja antaa raportteja ketjusta. Jostain syystä tästä kertominen kuitenkinkin yritetään estää. Miksiköhän?

Vierailija
7550/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, on hyväksyttyä raivostua, kun asiat jätetään roikkumaan päivästä toiseen. Ja sinua varmaan lohduttaa, että mies itsekin sanoi jälkeenpäin, että hän mokasi ja suutuin ihan aiheesta. Sen jälkeen homma toimi niin kuin pitikin."

Ei ole hyväksyttyä, vaan helvetin typerää ja huono roolimalli lapsille. Häpeäisit.

Ehkäpä juuri tuollainen asennoituminen raivoamiseen on yksi syy, miksi te sitten otatte myös miehiltänne mukisematta turpaan, kun raivostuminen on mielestänne hyväksyttyä. 

Ei väkivalta ole synonyymi raivostumiselle. Raivostunut ihminen voi olla väkivaltainen. Mutta ei ole sitä mitenkään automaattisesti. Olipas taas aasinsilta, vai kaasuvalotus, vai olkiukko...valitse. 

Vierailija
7551/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko vaimollasi jotain fyysisiä/psyykkisiä esteitä, miksi hän ei suoriudu normaaleista askareista? Jos näin on, ollet pitkämielinen hänen suhteensa. Vai mikä on selitys sille, ettei hän kykene? Vai onko sinulla ollut jo monta vaimoa? Miksi ihmeessä otat uudestaan ja uudestaan samalla tavalla vähäjärkisen??"

Laitan tähän vielä uudestaan mitä kirjoitin. Jos et ymmärrä, niin voin yrittää vääntää rautalangasta niin, että tyhmimpienkin palstamammojen olettaisi ymmärtävän.

En mä kehtaisi vaihtaa tehtäviä. Vaimo on aika pienikokoinen ja olisi julmaa pakottaa hänet puunkaatoon ja sahan kanssa heilumaan. Myöskään laiturin laitto veteen tuskin onnistuisi. Meillä tehdään kykyjen, osaamisen ja voimavarojen mukaan hommia ja tarpeen mukaan toisia auttaen. Tuollainen töiden vaihto sopii vain siinä tapauksessa kun suomalainen nainen on ns. hevosenpuolikas ja jaksaa vetää reellä metsästä pokasahalla kaatamansa pöllit pihaan.

Vierailija
7552/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se ole lapselle pahasta, että näkee äidin pitävän puoliaan. Päin vastoin, se on pahasta, jos äiti aina alistuu ja uhriutuu, kun alistetaan. Siitä syntyy väärä naisenmalli."

Ei raivostuminen siitä, ettei perheenjäsenet ole toimineet mamman määräysten mukaan, ola puolien pitämistä, vaan aivan turhaa raivoamista. Miestähän tuollaisella raivoamisella alistettiin. Ei hyvä.

Vierailija
7553/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko vaimollasi jotain fyysisiä/psyykkisiä esteitä, miksi hän ei suoriudu normaaleista askareista? Jos näin on, ollet pitkämielinen hänen suhteensa. Vai mikä on selitys sille, ettei hän kykene? Vai onko sinulla ollut jo monta vaimoa? Miksi ihmeessä otat uudestaan ja uudestaan samalla tavalla vähäjärkisen??"

Laitan tähän vielä uudestaan mitä kirjoitin. Jos et ymmärrä, niin voin yrittää vääntää rautalangasta niin, että tyhmimpienkin palstamammojen olettaisi ymmärtävän.

En mä kehtaisi vaihtaa tehtäviä. Vaimo on aika pienikokoinen ja olisi julmaa pakottaa hänet puunkaatoon ja sahan kanssa heilumaan. Myöskään laiturin laitto veteen tuskin onnistuisi. Meillä tehdään kykyjen, osaamisen ja voimavarojen mukaan hommia ja tarpeen mukaan toisia auttaen. Tuollainen töiden vaihto sopii vain siinä tapauksessa kun suomalainen nainen on ns. hevosenpuolikas ja jaksaa vetää reellä metsästä pokasahalla

Et sinäkään kaada puita pokasahalla tai raahaa pöllejä itse reellä vetäen. Ei teillä edes ole tuota hommaa joka vuodeksi. Makaat vuodesta toiseen sohvalla ja piereskelet, se on sinun lempipuuhaa.

Vierailija
7554/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se ole lapselle pahasta, että näkee äidin pitävän puoliaan. Päin vastoin, se on pahasta, jos äiti aina alistuu ja uhriutuu, kun alistetaan. Siitä syntyy väärä naisenmalli."

Ei raivostuminen siitä, ettei perheenjäsenet ole toimineet mamman määräysten mukaan, ola puolien pitämistä, vaan aivan turhaa raivoamista. Miestähän tuollaisella raivoamisella alistettiin. Ei hyvä.

Mies sai palautetta siitä, ettei tehnyt niitä hommia mitä oli sovittu. Raivostumista on edeltänyt useiden päivien ajan rauhallisesti asiasta sanominen, mutta eihän se kovakorvaisen miehen tajuntaan mene.

Vierailija
7555/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kertokaas nyt, mitä se perhekeskeisyys teistä tarkoittaa. Minun käsitykseni mukaan se on sitä, että perheenä eletään yhdessä arkea ja juhlaa. Tehdään asioita ydessä jne. Miten tällainen perhekeskeisyys onnistuu, jos mies painaa duunia ja rakentelee taloja? Eräskin täällä kertonut useammasta taloprojektista samaan aikaan. Onko teillä tunteja enemmän vuorokaudessa? Näissä tapauksissahan se äiti ja vaimo on perhekeskeisesti lasten kanssa vuorokaudet ympäri (paitsi kun tekee töitä) ja isä huitelee raksoilla."

Naapurivainaa rakenteli omakotitaloja ihan työkseen. Vaimo oli opettajana, eli lapset hoidossa/koulussa päivisin ja iltaisin sekä viikonloppuisin viettivät normaalia perhe-elämää. Tämäkö oli aivan uutta sinulle?

-sivusta

Niin, työkseen. Riensikö työpäivän jälkeen omalle raksalle? Siitähän tässä oli nyt kyse. Kyllä siihen menee pitkä aika miehen rakentaa perheelleen talo, jos sen itse tekee ja varsinaisen työn ohessa. 

Missä on sanottu, että taloa on rakennettu työpäivän jälkeen? Minä olen ottanut projektien ajaksi virkavapaata.

Vierailija
7556/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kehtaisi vaihtaa tehtäviä. Vaimo on aika pienikokoinen ja olisi julmaa pakottaa hänet puunkaatoon ja sahan kanssa heilumaan. Myöskään laiturin laitto veteen tuskin onnistuisi. Meillä tehdään kykyjen, osaamisen ja voimavarojen mukaan hommia ja tarpeen mukaan toisia auttaen. Tuollainen töiden vaihto sopii vain siinä tapauksessa kun suomalainen nainen on ns. hevosenpuolikas ja jaksaa vetää reellä metsästä pokasahalla

Sanoit todistaneesi tuhansia kertoja, kun naiset vähäisen järjen takia eivät saa jotain aikaiseksi edes voimaa käyttäen. Tai jotain tämän suuntaista. Siihen ihmettelin, mikä on vaimollasi ongelma, kun on niin kyvytön. Tuhannet kerrat viittaa jatkuvaan toistoon, ilmaisu: naisten vähäinen järki, misogyniaan. 

Vierailija
7557/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen mies totesi vaimon olleen oikeassa. Ja muutti toimintaansa. Sekö ei siis ole hyvä?

Eri

Vierailija
7558/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuo koirasta höpöttäminen minua mietityttää, että koska on tullut jo varsin selväksi, ettet sinä ainakaan ihmisen kanssa ole päässyt harrastamaan tuhmuuksia joko koskaan tai ainakaan pitkiin aikoihin, niin oisko sinun koira ollut jalkovälissäsi runoillessasi hölmöjä kommenttejasi tänne? Oliko alushousutkaan jalassa?"

Eli olet sekä koprofiili että zoofiili. Toivottavasti et seuraavaksi paljastu pedofiiliksikin. Pieni, hento vaimo ja pari lastako sinulla oli..?

Oho! Sinä nuoletat pierupersettäsi koiralla, niin minä olen sitten vaikka mitä. Kyllä nyt alkaa olla jo melko paksua juttua sulla. Nyt menet ja kaadat sen viinipakkauksen viemäriin, peset perseesi oikein juuriharjalla ja menet vaikka peiton alle piereksimään loppuilllaksi!!1

Vierailija
7559/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja poistuvathan ne kommenttini, koska sinä poistatat kaiken, joka ei sovi pirtaasi. Ei taitaisi tässäkään ketjussa olla yhtään sinun kommenttiasi, jos poistattelisin kaikki ne, joissa solvaat suomalaisia naisia. En vain viitsi alentua tasollesi. Länkytä nyt oikein sydämesi kyllyydestä ja jatka koprofiliasi vaalimista minun puolestani."

En minä poistata mitään. Minusta on oikein hyvä, että kaikki näkevät millainen reppana sä olet. Äsken kun tulin kaupasta, niin harmitti, kun rasistinen ja yleensäkin naisia solvaava sepustuksesi oli poistunut. Ennen kauppareissua luettuani sen, ajattelin, että nyt pitää tuolle löyhkäävälle pieruperseelle laittaa jotain nasevaa palautetta. :D

Tällä siis kaveri mod ena, joka jakelee meistä tietoja. Näin on kertonut. Ja antaa raportteja ketjusta. Jostain syystä tästä kertominen kuitenkinkin yritetään estää. Miksiköhän?

On niin nolo vale, että kertojaansakin hävettää. Spesiaalihan poistattaa hyvin herkällä kädellä kaiken, mistä käy ilmi, että kirjoittaa itsensä toistuvasti pussiin.

Vierailija
7560/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo koirasta höpöttäminen minua mietityttää, että koska on tullut jo varsin selväksi, ettet sinä ainakaan ihmisen kanssa ole päässyt harrastamaan tuhmuuksia joko koskaan tai ainakaan pitkiin aikoihin, niin oisko sinun koira ollut jalkovälissäsi runoillessasi hölmöjä kommenttejasi tänne? Oliko alushousutkaan jalassa?"

Eli olet sekä koprofiili että zoofiili. Toivottavasti et seuraavaksi paljastu pedofiiliksikin. Pieni, hento vaimo ja pari lastako sinulla oli..?

Oho! Sinä nuoletat pierupersettäsi koiralla, niin minä olen sitten vaikka mitä. Kyllä nyt alkaa olla jo melko paksua juttua sulla. Nyt menet ja kaadat sen viinipakkauksen viemäriin, peset perseesi oikein juuriharjalla ja menet vaikka peiton alle piereksimään loppuilllaksi!!1

Joutuuko se sun vaimosi paljonkin kuuntelemaan nouta sun kuvottavia juttujasi? Sääliksi käy häntä. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan