Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8311)

Vierailija
7561/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko vaimollasi jotain fyysisiä/psyykkisiä esteitä, miksi hän ei suoriudu normaaleista askareista? Jos näin on, ollet pitkämielinen hänen suhteensa. Vai mikä on selitys sille, ettei hän kykene? Vai onko sinulla ollut jo monta vaimoa? Miksi ihmeessä otat uudestaan ja uudestaan samalla tavalla vähäjärkisen??"

Laitan tähän vielä uudestaan mitä kirjoitin. Jos et ymmärrä, niin voin yrittää vääntää rautalangasta niin, että tyhmimpienkin palstamammojen olettaisi ymmärtävän.

En mä kehtaisi vaihtaa tehtäviä. Vaimo on aika pienikokoinen ja olisi julmaa pakottaa hänet puunkaatoon ja sahan kanssa heilumaan. Myöskään laiturin laitto veteen tuskin onnistuisi. Meillä tehdään kykyjen, osaamisen ja voimavarojen mukaan hommia ja tarpeen mukaan toisia auttaen. Tuollainen töiden vaihto sopii vain siinä tapauksessa kun suomalainen nainen on ns. hevosenpuolikas ja jaksaa vetää reellä metsästä pokasahalla

Siis onko teitä hupiukkoja kaksi? Täällä jollain oli vaimona yli 170 sentin jättiläiskirgiisi, jonka piti olla ensin Kazakstanista, mutta miehensä ei selvinnyt maan kirjoittamisesta?

Vierailija
7562/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo koirasta höpöttäminen minua mietityttää, että koska on tullut jo varsin selväksi, ettet sinä ainakaan ihmisen kanssa ole päässyt harrastamaan tuhmuuksia joko koskaan tai ainakaan pitkiin aikoihin, niin oisko sinun koira ollut jalkovälissäsi runoillessasi hölmöjä kommenttejasi tänne? Oliko alushousutkaan jalassa?"

Eli olet sekä koprofiili että zoofiili. Toivottavasti et seuraavaksi paljastu pedofiiliksikin. Pieni, hento vaimo ja pari lastako sinulla oli..?

Oho! Sinä nuoletat pierupersettäsi koiralla, niin minä olen sitten vaikka mitä. Kyllä nyt alkaa olla jo melko paksua juttua sulla. Nyt menet ja kaadat sen viinipakkauksen viemäriin, peset perseesi oikein juuriharjalla ja menet vaikka peiton alle piereksimään loppuilllaksi!!1

Minulla ei ole koiraa. Mutta ostettu puudelisi varmaan suorittaa anusnuolentaakin sinulle, kun kerran siitä kiihotut. Saako hän uuden imurin palkkioksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo koirasta höpöttäminen minua mietityttää, että koska on tullut jo varsin selväksi, ettet sinä ainakaan ihmisen kanssa ole päässyt harrastamaan tuhmuuksia joko koskaan tai ainakaan pitkiin aikoihin, niin oisko sinun koira ollut jalkovälissäsi runoillessasi hölmöjä kommenttejasi tänne? Oliko alushousutkaan jalassa?"

Eli olet sekä koprofiili että zoofiili. Toivottavasti et seuraavaksi paljastu pedofiiliksikin. Pieni, hento vaimo ja pari lastako sinulla oli..?

Oho! Sinä nuoletat pierupersettäsi koiralla, niin minä olen sitten vaikka mitä. Kyllä nyt alkaa olla jo melko paksua juttua sulla. Nyt menet ja kaadat sen viinipakkauksen viemäriin, peset perseesi oikein juuriharjalla ja menet vaikka peiton alle piereksimään loppuilllaksi!!1

Joutuuko se sun vaimosi paljonki

Taitaa olla onni, ettei vaimo osaa suomea. Lapset toki oppivat ja voivat olla ylpeitä hevoskengittäjä-isästään.

Vierailija
7564/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä on sanottu, että taloa on rakennettu työpäivän jälkeen? Minä olen ottanut projektien ajaksi virkavapaata."

Talonrakentamisella kehusteli tuo aasialaisen naisen mies. Mies itse kertoi, että hänellä on fyysisesti raskas työ, pitkät työpäivät, pitkiä työmatkoja ulkomaille ja samaan aikaan hän rakensi/rakennutti kahta taloa, teki työt suunnittelusta alkaen. Niin ja kaikesta huolimatta hän ehti viedä vaimon töihin ja hakea työpäivän päätteeksi.

Vierailija
7565/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sairainta, mitä tälläkin paskapalstalla on vähään aikaan tullut vastaan. Miettikää, että tällainen suomimies väittää olevansa naimisissa aasialaisen naisen kanssa. Onko ihme, jos niitä naisia aletaan sääliä?

-Eri

Vierailija
7566/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, on hyväksyttyä raivostua, kun asiat jätetään roikkumaan päivästä toiseen. Ja sinua varmaan lohduttaa, että mies itsekin sanoi jälkeenpäin, että hän mokasi ja suutuin ihan aiheesta. Sen jälkeen homma toimi niin kuin pitikin."

Ei ole hyväksyttyä, vaan helvetin typerää ja huono roolimalli lapsille. Häpeäisit.

Ehkäpä juuri tuollainen asennoituminen raivoamiseen on yksi syy, miksi te sitten otatte myös miehiltänne mukisematta turpaan, kun raivostuminen on mielestänne hyväksyttyä. 

Vain mies voi kuvitella äänen korottamisen ja aiheesta sanomisen olevan sama asia kuin turpaan lyömisen. Luojan kiitos, olet ikisinkku.

Raivostuminen lieventyi äänen korottamiseksi ja aiheesta sanomiseksi. :)

*Eri

Vierailija
7567/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No sinä et suomalaista naista kommentoi ylpeästi missään asiassa. Olet ylpeästi naisvihamielinen."

Kyllä mä kommentoin ylpeästi silloin, kun siihen on aihetta. Toistaiseksi ei ole ollut juurikaan tarvetta ja yksi syy on tuo sinunkin tyylisi yrittää nälviä jatkuvasti henkilöön menemällä. En ole naisvihamielinen, mutta pitäähän teille pölvästeille vittuilla takaisin.

Vierailija
7568/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä tämä koiravertaus vaimostasi tuli monen mieleen samaan aikaan. Kerroit, miten hän kuulee auton tulevan pihaan ja rientää ovelle sinua vastaan ja hyppelee vasten..."

Enpä yllättynyt, että palstalla on oikein useita naisia, joiden koira hyppää temmi tanassa vasten isoa röllykkämahaa. Ei kai vaan jo ensimmäisen kerran nylkytä tuulikaapissa teitä?

Ei siis ihme, että vihaatte miehiä, joilla on aitoja ja erittäin naisellisia naisia Aasiasta.

Vierailija
7569/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sinäkään kaada puita pokasahalla tai raahaa pöllejä itse reellä vetäen. Ei teillä edes ole tuota hommaa joka vuodeksi. Makaan itse kyllä vuodesta toiseen sohvalla ja piereskelen, se on minun lempipuuhaa."

No en, mutta kun luin keksittyjä tarinoita mihin kaikkeen te muka olette jo lapsena pystyneet, niin ajattelin, että kai te nyt puutkin kaadatte pokasahalla ja kiskotte perse räpättäen ne reellä kotipihaan.

Kyllä mä teen puusavottaa joka vuosi. Se on oikein hyvää liikuntaa ja pitää lihaskunnon hyvänä.

Vierailija
7570/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies sai palautetta siitä, ettei tehnyt niitä hommia mitä oli sovittu. Raivostumista on edeltänyt useiden päivien ajan rauhallisesti asiasta sanominen, mutta eihän se kovakorvaisen miehen tajuntaan mene."

Oletko sinä tuo kyseinen heikkohermoinen raivotar? Ja oliko sopimus yksipuolinen, kuten yleensä tuppaa olemaan?

Vierailija
7571/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä sillä, nostan hattua kaikille osaaville ihmisille. Jotkut liitot kestää se rakennusprojektitkin. Hyvä näin."

No, ne liitot kestävät sen vuoksi, että nainen on tervepäinen, eli ymmärtää olla vielä miehen työpäivän päätteeksi ja talonrakennustyömaan jälkeen nakittamatta ja raivoamatta "sovittujen" kotihommien laiminlyönnin takia.

Vierailija
7572/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies sai palautetta siitä, ettei tehnyt niitä hommia mitä oli sovittu. Raivostumista on edeltänyt useiden päivien ajan rauhallisesti asiasta sanominen, mutta eihän se kovakorvaisen miehen tajuntaan mene."

Oletko sinä tuo kyseinen heikkohermoinen raivotar? Ja oliko sopimus yksipuolinen, kuten yleensä tuppaa olemaan?

Tuskin se sopimus yksipuolinen oli, jos sama järjestely oli miehelle ok myös silloin kun vaimo oli kotona.

Vierailija
7573/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, on hyväksyttyä raivostua, kun asiat jätetään roikkumaan päivästä toiseen. Ja sinua varmaan lohduttaa, että mies itsekin sanoi jälkeenpäin, että hän mokasi ja suutuin ihan aiheesta. Sen jälkeen homma toimi niin kuin pitikin."

Ei ole hyväksyttyä, vaan helvetin typerää ja huono roolimalli lapsille. Häpeäisit.

Ehkäpä juuri tuollainen asennoituminen raivoamiseen on yksi syy, miksi te sitten otatte myös miehiltänne mukisematta turpaan, kun raivostuminen on mielestänne hyväksyttyä. 

Vain mies voi kuvitella äänen korottamisen ja aiheesta sanomisen olevan sama asia kuin turpaan lyömisen. Luojan kiitos, olet ikisinkku.

Raivostuminen lieventyi äänen korottamiseksi ja aiheesta sanomiseksi. :)

*Eri

Niinhän se onkin. Raivostuminen ei ole lyömistä, kuten yksi mies sanoi.

Vierailija
7574/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan varmasti jokainen päivät töissä oleva nainen hoitaa lastaan työpäivän jälkeen. Johan siinä on tullut ikävä niin lapselle kuin äidillekin."

Kyllä teillä on ollut koko päivän lähinnä ikävä tätä palstaa. Lapset kuulemma ihan teidän itsenne kertoman mukaan syövät vielä villakoiria klo 22 jälkeen sohvan alta!!1

Vierailija
7575/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan varmasti jokainen päivät töissä oleva nainen hoitaa lastaan työpäivän jälkeen. Johan siinä on tullut ikävä niin lapselle kuin äidillekin."

Kyllä teillä on ollut koko päivän lähinnä ikävä tätä palstaa. Lapset kuulemma ihan teidän itsenne kertoman mukaan syövät vielä villakoiria klo 22 jälkeen sohvan alta!!1

Teillä niitä villakoiria ei varmaan olekaan. Vaimon pylly pyörii niin vinhasti, että ilmavirta hoitaa kyllä siivouksen.

Vierailija
7576/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja edelleen mies totesi vaimon olleen oikeassa. Ja muutti toimintaansa. Sekö ei siis ole hyvä?

Eri"

Ei se alistettu ja nurkkaan ajettu, päivittäin raivoamista kuunteleva mies ole uskaltanut kirjoittaa sanaakaan tänne. Ja jos hän tänne kommentoisi, niin takuulla raivotar kirves tanassa sanelisi mitä miehen pitäisi kirjoittaa.

Vierailija
7577/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eipä sillä, nostan hattua kaikille osaaville ihmisille. Jotkut liitot kestää se rakennusprojektitkin. Hyvä näin."

No, ne liitot kestävät sen vuoksi, että nainen on tervepäinen, eli ymmärtää olla vielä miehen työpäivän päätteeksi ja talonrakennustyömaan jälkeen nakittamatta ja raivoamatta "sovittujen" kotihommien laiminlyönnin takia.

Jos rakennusprojekti on yhteinen, niin silloin lisääntynyt työtaakka tasataan yhteisesti molemmille. Mikäli se tarkoittaa, että mies huolehtii enemmän rakennuksesta, silloin nainen huolehtii enemmän kodista ja lapsista. Tästä syystä kymmenen tai viisitoista vuotta myöhemmin mies ei enää voi loisia sillä verukkeella että rakensi talon.

Jos taas rakennusprojekti jostain syystä on miehen henkilökohtainen, eikä vaimolla ole siihen minkäänlaista osuutta, ei vaimon sitä tarvitse mahdollistaakaan.

Vierailija
7578/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona lasta hoitava mies ei ole siis tehnyt hommiaan, kun lapsi valvoo vielä iltakymmeneltä eikä hän ole päivällä imuroinut.

Vierailija
7579/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoidetaan vastaava tilanne fiksummin. Jos olen pyytänyt vaimoa tekemään jotain ja hän jostain syystä on sen unohtanut tehdä, tai ei ole ehtinyt, niin en minä siinä useiden päivien ajan sano, vaan teen sen itse. Hyvin yksinkertaista.

Voin kyllä kuvitella miten palstamammoilla päivien kuluessa sieraimet laajenevat ja supistuvat kuin taisteluhärällä, jonka perseeseen on tuikattu keihäs. Lopulta raivo saa vallan ja mamma alkaa ravata ympäri huushollia samalla huutaen kuin palosireeni.

Vierailija
7580/8311 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla ei ole koiraa. Mutta ostettu puudelisi varmaan suorittaa anusnuolentaakin sinulle, kun kerran siitä kiihotut. Saako hän uuden imurin palkkioksi?"

Älä viitsi kuule valehdella!!1 Itsellesikö sä sitä koiranmakkaraa muka ostat? Kyllä sinut kuule tunnetaan ja sinulla on iso uroskoira, vaikka olet tuomittu jo useamman kerran eläintenpitokieltoon!!1 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä