Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8331)
"Sinulla siis on? Aja kranssi pois. Helppoa kuin heinän teko (pun intended)."
Ei ole, vaan minulla on ns. ananastukka. Vielä on kolme hiusta jäljellä, jotka olen laittanut hiuslenkillä töröttämään ylöspäin. Pipossanikin on reikä sillä kohtaa, ettei mene lakoon talvella.
"Miten sen testin olisi voinut suorittaa loppuun, kun naiselle ei löytynyt hieronta-aikaa yhdestään hieromosta?"
Niin, oliko sitä miestä mukana vai ei?
Vierailija kirjoitti:
"Miten sen testin olisi voinut suorittaa loppuun, kun naiselle ei löytynyt hieronta-aikaa yhdestään hieromosta?"
Niin, oliko sitä miestä mukana vai ei?
Ei ne tietenkään menneet kysymään hieronta-aikoja yhtä aikaa vaan muutaman minuutin välein. Nainen kysyi ensin, ei ollut aikoja, mies kysyi sen jälkeen, olisi päässyt vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
"Pieruperseeksi kutsuminen onkin tosi kaunista. Muistaakseni on käytetty myös sellaista hellittelevää termiä kuin laiskat akat."
Pieremistä luulisi ainakin voivan vähentää ja laiskuuskin on varmaan voitettavissa, mutta jos miehellä on kranssitukka, niin sillepä ei kovin helpolla voi paljoakaan tehdä.
Älä nyt lähde sivuraiteille. Pieruperse, laiska akka, kalkkuna, mätisäkki, laiska mamma, kaakattaja, miesvihaaja, lehmä, emakko-akka... Kaikki nämä ja monta muuta kaunista luonnehdintaa naisista löytyvät ketjusta. Jos ne eivät ole haukkumista, niin mikä sitten on?
(Kyllä, selailin sieltä täältä satunnaisia sivuja, koska aikaa sattui olemaan. Täytyy tosin myöntää, että miehistäkin käytetään keskustelussa vähemmän mairittelevia termejä, mutta ne ovat lähinnä osastoa mieslapsi tai miesvauva.)
Vierailija kirjoitti:
"Tokihan mies saa etsiä vaimon ihan mistä maailmankolkasta haluaa. Mutta ei teidän tarvitsisi puhua heistä noin alentavasti kuin nyt teette. Ja voisitte lopettaa suomalaisten naisten haukkumisen vain siksi, että haluatte aasialaisen naisen. En ymmärrä tuota ollenkaan.
En minä tiedä, mitä niissä hieromoissa hierotaan. En kuulu asiakaskuntaan, mutta kyllähän sinä ihan itsekin tiedät, mitä siellä noin pääosin tehdään. Ei liity hartiajumeihin juurikaan, vaikka sitähän ei suoraan mainosteta."
- Ainoat, jotka puhuvat ulkomalaisista naisista alentavasti, olette te palstan naiset.
- Teitä ei ole kukaan haukkunut. Eli joko kuulette skitsofrenian takia ääniä, tai muuten vaan keksitte kaikkia hölmöyksiä.
- En minäkään kuulu asiakaskuntaan, enkä tiedä tarkalleen, mitä niissä tapahtuu, mutta ehkä tämä valaisee meitä kumpaistakin:
"Thaihieronta on perinteinen thaimaalainen&
``Sille nostan hattua, että sinua kiinnostaa noin paljon thaihieronta. En ole koskaan kokeillut, mutta oikea thaihieronta on kuulemma miellyttävä kokemus. Ja painotan jälleen sitä junttiutta, eli _sinullakin melko varmasti pyörii mielessä vain ne happy end-paikat_, eikös vain?``
Aika nopeasti unohdat, mitä juuri itse kirjoitit. No, ihan ymmärrettävää tuollaiselta vanhalta dementoituneelta papparaiselta. Eikös vain?
Vierailija kirjoitti:
Vain epävarma nainen voi jaksaa vängätä kohta 300 sivua jonkun trollin kanssa... Kertoo karua kieltä siitä kuinka epävarmoja olette itsestänne ja kaipaatte hyväksyntää kaikilta.
Mitä sitten jos jollain on täydellinen (erilainen) vaimo aasiasta? Miksi heidän elämäänsä pitää arvostella? Ei teidän tarvitse olla samanlaisia!!!!!!!!
Muistakaa että trollit elää teistä.
Vain epävarma papparainen voi jaksaa vängätä kohta 300 sivua joidenkin trollien kanssa... Kertoo karua kieltä siitä kuinka epävarma olet itsestäsi ja kaipaat hyväksyntää kaikilta.
Mitä sitten jos monella keskustelijalla on normaalijärkinen, perheen elämään täysipainoisesti osallistuva mies? Miksi heidän elämäänsä pitää arvostella ja miestä haukkua lapaseksi ja ties miksi? Et sinä kykene olemaan samanlainen!!!!!!!!
Muista, että sinulle nauretaan. Ja ihan syystä.
Joko ajelit kranssitukkasi pois? Hyvä, onhan se ihan kiva pikku alku kohti normaalia elämää. ;)
"Pieruperse, laiska akka, kalkkuna, mätisäkki, laiska mamma, kaakattaja, miesvihaaja, lehmä, emakko-akka... Kaikki nämä ja monta muuta kaunista luonnehdintaa naisista löytyvät ketjusta. Jos ne eivät ole haukkumista, niin mikä sitten on?"
Vaikea sanoa, kun omaan lähipiiriini ei kuulu tuollaisia, mutta sen kyllä sanon, että jos noista ominaisuuksista edes puolet on siunaantunut jollekin naiselle, niin ei kyllä paljon naurattaisi. Itse asiassa olisin kyllä ihan hipihiljaa esim. tällä aosltalla.
Vierailija kirjoitti:
"Pieruperse, laiska akka, kalkkuna, mätisäkki, laiska mamma, kaakattaja, miesvihaaja, lehmä, emakko-akka... Kaikki nämä ja monta muuta kaunista luonnehdintaa naisista löytyvät ketjusta. Jos ne eivät ole haukkumista, niin mikä sitten on?"
Vaikea sanoa, kun omaan lähipiiriini ei kuulu tuollaisia, mutta sen kyllä sanon, että jos noista ominaisuuksista edes puolet on siunaantunut jollekin naiselle, niin ei kyllä paljon naurattaisi. Itse asiassa olisin kyllä ihan hipihiljaa esim. tällä aosltalla.
Nuoko siis ei mielestäsi ole haukkumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät sen kummemmin, kuin miehiin kohdistuvat nimittelyt. Jollain tavalla pitää olla lapsellinen, jos tällaisella sontasaitilla ottaa nimittelystä itseensä. Minulle on ainakin ihan sama millä nimillä palstan pieruperseiksi itsensä tunnistaneet minua kutsuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuttava teki miehensä kanssa testin, että he kiersivät kaikki paikkakunnan thaihierontapaikat läpi. Ensin nainen meni kysymään hieronta-aikaa, mistään ei löytynyt aikaa edes viikkojen päästä. Vähän myöhemmin hänen miehensä teki samoin ja kas, hierontan olisi päässyt vaikka heti. Näköjään thaihieronta Suomessa on jotain muuta kuin thaihieronta Aasiassa."
Kuulostaa vahvasti keksityltä jutulta, mutta leikitään, että joku mies on tosiaan teputtanut vaimonsa kanssa ympäri kaupunkia etsien thaihierontapaikkoja. Nyt tarinasta jää puuttumaan se oleellinen, olisiko paikoissa saanut oikeaa thaihierontaa vai seksipalveluja? Pyydäpä tuttavaasi tekemään retki uudestaa ja loppuun asti.
Miten sen testin olisi voinut suorittaa loppuun, kun naiselle ei löytynyt hieronta-aikaa yhdestään hieromosta?
Hyvin yksinkertaisesti. Mies olisi varannut ajan vaikka viikon päähän ja menneet sitten yhdessä vaimon kanssa sinne, niin vaimo olisi ihan omin silmin nähnyt, onko se oikeaa vai eroottista hierontaa. Jos mies olisi mennyt yksin, niin riskinä olisi, ettei mies uskalla kertoa totuutta, vaan voisi piruuttaan palata kotiin kepein askelin, naaman loistaessa kuin Hangon keksi, mutta teeskelee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät sen kummemmin, kuin miehiin kohdistuvat nimittelyt. Jollain tavalla pitää olla lapsellinen, jos tällaisella sontasaitilla ottaa nimittelystä itseensä. Minulle on ainakin ihan sama millä nimillä palstan pieruperseiksi itse
Ettei vaan vaimosi ole pieruperse? Ethän sinä koko aikaa ole kuuntelemassa mitä hän kotona tekee.
Vierailija kirjoitti:
No eivät sen kummemmin, kuin miehiin kohdistuvat nimittelyt. Jollain tavalla pitää olla lapsellinen, jos tällaisella sontasaitilla ottaa nimittelystä itseensä. Minulle on ainakin ihan sama millä nimillä palstan pieruperseiksi itsensä tunnistaneet minua kutsuvat.
Just. Tuollaisen kuvottavan kielenkäytön esiin ottaminen ei tosiaankaan tarkoita, että siitä ottaisi itseensä. Ja kuten sanoin, myös miehiä on nimitelty, vaikkakaan ei yhtä inhottavasti. Nostin nämä esille siksi, että väitit ettei keskustelussa ole haukuttu naisia. Mitä nuo ilmaisut on jos ei haukkumista? Puhumattakaan siitä, kuinka alentavasti kirjoitat jopa omasta puolisostasi ja koko hänen maanosansa naisista.
"Just. Tuollaisen kuvottavan kielenkäytön esiin ottaminen ei tosiaankaan tarkoita, että siitä ottaisi itseensä. Ja kuten sanoin, myös miehiä on nimitelty, vaikkakaan ei yhtä inhottavasti. Nostin nämä esille siksi, että väitit ettei keskustelussa ole haukuttu naisia. Mitä nuo ilmaisut on jos ei haukkumista? Puhumattakaan siitä, kuinka alentavasti kirjoitat jopa omasta puolisostasi ja koko hänen maanosansa naisista."
Kysyit mielipidettäni ja vastasin. Minun mielestä se ei ole haukkumista. Sille en voi mitään, jos sinä koet tuollaiset sanat haukkumisena.
Tuokaan ei ole haukkumista, vaan lapsellista paskapuhetta, että länkytät aina tuota samaa omaa valhettasi, että kirjoittaisin alentavasti omasta vaimostani tai hänen maanosan naisista. Minähän olen aina kehunut vaimoani ja hänen ystävättäriään, sekä yleensäkin naisia sieltä päin maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
"Just. Tuollaisen kuvottavan kielenkäytön esiin ottaminen ei tosiaankaan tarkoita, että siitä ottaisi itseensä. Ja kuten sanoin, myös miehiä on nimitelty, vaikkakaan ei yhtä inhottavasti. Nostin nämä esille siksi, että väitit ettei keskustelussa ole haukuttu naisia. Mitä nuo ilmaisut on jos ei haukkumista? Puhumattakaan siitä, kuinka alentavasti kirjoitat jopa omasta puolisostasi ja koko hänen maanosansa naisista."
Kysyit mielipidettäni ja vastasin. Minun mielestä se ei ole haukkumista. Sille en voi mitään, jos sinä koet tuollaiset sanat haukkumisena.
Tuokaan ei ole haukkumista, vaan lapsellista paskapuhetta, että länkytät aina tuota samaa omaa valhettasi, että kirjoittaisin alentavasti omasta vaimostani tai hänen maanosan naisista. Minähän olen aina kehunut vaimoani ja hänen ystävättäriään, sekä yleensäkin naisia sieltä päin maailmaa.
"Kehunut", eli kirjoittanut nöyristä, naisellisista ja tottelevaisista kodinkoneista, jotka haetaan vaimoiksi kuin kaupan hyllyltä. Joo, osa näistä on vain rivien välissä, osa ihan suoraan käyttämiäsi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, olet kehunut miten hyviä he kaikki ovat sängyssä. Olet tainnut koeajaa heistä jokaisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet häntä niin kuin hän olisi tahdoton ja aivoton nukkerobotti, joka hyppii, kun isäntä käskee, tekee kotityöt mukisematta ja nyökyttelee kaikkeen sanelemaasi myötäillen jokaista mielipidettäsi. Lisäksi olet yksityiskohtaisesti kuvaillut hänen alapäätään tälläkin palstalla.
Todella kunnioittavaa, rakastavaa ja kypsää käytöstä keski-iän ylittäneeltä mieheltä. Puistattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kehunut", eli kirjoittanut nöyristä, naisellisista ja tottelevaisista kodinkoneista, jotka haetaan vaimoiksi kuin kaupan hyllyltä. Joo, osa näistä on vain rivien välissä, osa ihan suoraan käyttämiäsi sanoa.
Sinulla on nyt jukeboksissa jäänyt sama levy soimaan:
07.04.2024 | 19:40 "Eihän siinä ole ongelmaa, mistä mies vaimonsa etsii. Ongelma on siinä, että puhut aasialaisista naisista kuin hyllyltä haettavista tavaroista samalla, kun sinulla on pakonomainen tarve lytätä kaikki suomalaiset naiset. Lyttää nyt minutkin, koska olen -latina. Suujuuriani löytyy tosin myös Indonesiasta.
P.S. Minä piereskelen."
---
07.04.2024 | 20:02 "Ei siis riittänyt, että hait tavaran hyllyltä, vaan jouduit myös pyytämään ostoluvan aiemmalta omistajalta. Valitsen paljon mieluummin länsimaisen tasa-arvon ja naisten vapauden. Onneksi olen löytänyt miehen, joka arvostaa samoja asioita. En ikinä pystyisi elämään konservatiivisen sovinistin kanssa."
Oletko lapsena lyönyt pääsi pahasti johonkin hyllynkulmaan, vai mistä moinen trauma hyllyjä kohtaan?
Hakeminen on tasan tarkkaan OMA ilmauksesi. Rähinä ja epäolennaisuuksen kaivelu ei muuta sitä miksikään.
Miten sen testin olisi voinut suorittaa loppuun, kun naiselle ei löytynyt hieronta-aikaa yhdestään hieromosta?