Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8334)

Vierailija
5681/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen kaikki kotityöt, MUTTA asun ilmaiseksi mieheni omistamassa talossa JA hän elättää minut, eli olen kotirouva. Mielestäni kohtuullista. 

Vierailija
5682/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole yhtäkään kotirouvaq

Yt

Palstamammat kuorossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa ole yhtäkään kotirouvaq

Yt

Palstamammat kuorossa

Kukaan ei ole sanonut tuollaista. Se on kerrottu, ettei meillä ole kotirouvakulttuuria. Miehet kun väittää, että kaikki naiset haluaa vaan viedä miehen rahat. Ja siihen seuraa kysymys: mitkä rahat.

Vierailija
5684/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko joku tosiaan kaikki viestit?

Vierailija
5685/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä teen kaikki kotityöt, MUTTA asun ilmaiseksi mieheni omistamassa talossa JA hän elättää minut, eli olen kotirouva. Mielestäni kohtuullista. 

Valintakysymyksiä. Minulle tuo ei sopisi. Ensinnäkin en saisi aikaani mielekkäästi kulumaan vain kotia nuohoten. Toiseks tulis tunne, että olen mieheni palkollinen. 

Vierailija
5686/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aasiasta -mies viettää yleensä 20-24h viikonloppuisin palstalla. Taitaa olla vain alias, jonka luonut työnsä takia .

Vierailija
5687/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei ole sanonut tuollaista. Se on kerrottu, ettei meillä ole kotirouvakulttuuria. Miehet kun väittää, että kaikki naiset haluaa vaan viedä miehen rahat. Ja siihen seuraa kysymys: mitkä rahat."

Kukaan mies ei ole tuollaista väittänyt.

Vierailija
5688/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintakysymyksiä. Minulle tuo ei sopisi. Ensinnäkin en saisi aikaani mielekkäästi kulumaan vain kotia nuohoten. Toiseks tulis tunne, että olen mieheni palkollinen. 

Niin, oma valintani tämä on. Jäin vapaaehtoisesti pois töistä, kun lapset olivat jo aikuisia ja meillä tuli YT-neuvottelut, kun mulla siitä ei isompaa taloudellista katastrofia syntynyt. Aika kuluu mukavasti, en kaipaa niin kauheasti mitään ihmeellistä, puuhastelen kotona. Mies ei kylläkään odota mitään hotellitason palvelua, vaan usein syödään ulkona ja meillä käy siivoaja. 

Vierailija
5689/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, oma valintani tämä on. Jäin vapaaehtoisesti pois töistä, kun lapset olivat jo aikuisia ja meillä tuli YT-neuvottelut, kun mulla siitä ei isompaa taloudellista katastrofia syntynyt. Aika kuluu mukavasti, en kaipaa niin kauheasti mitään ihmeellistä, puuhastelen kotona. Mies ei kylläkään odota mitään hotellitason palvelua, vaan usein syödään ulkona ja meillä käy siivoaja. 

No vähän eri asia jäädä vanhempana kotiin, työuran tehneenä. Ja ethän sinä tee konona kaikkea, siivooja tekee ja ravintola ruuatkin. 

Miksi asunto on yksin miehesi, joa olet kuitenkin töitä tehnyt ikäsi? Uteliaisuuttani kyselen. Käytitkö oman palkkasi itseesi, jolloin miehesi elätti silloinkin, kun olit vielä töissä?

Vierailija
5690/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain epävarma nainen voi jaksaa vängätä kohta 300 sivua jonkun trollin kanssa... Kertoo karua kieltä siitä kuinka epävarmoja olette itsestänne ja kaipaatte hyväksyntää kaikilta.

Mitä sitten jos jollain on täydellinen (erilainen) vaimo aasiasta? Miksi heidän elämäänsä pitää arvostella? Ei teidän tarvitse olla samanlaisia!!!!!!!!

Muistakaa että trollit elää teistä.

Vierailija
5691/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tuomitaan trolliksi jos on vain eri mieltä jostain asiasta?

Vierailija
5692/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain epävarma nainen voi jaksaa vängätä kohta 300 sivua jonkun trollin kanssa... Kertoo karua kieltä siitä kuinka epävarmoja olette itsestänne ja kaipaatte hyväksyntää kaikilta.

Mitä sitten jos jollain on täydellinen (erilainen) vaimo aasiasta? Miksi heidän elämäänsä pitää arvostella? Ei teidän tarvitse olla samanlaisia!!!!!!!!

Hyvä (huono) trolliyritys. Tarkoituksena vaan herättää kiukkuisia kommentteja, joita voi sitten pilkata. 

Vierailija
5693/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se meneekin ihan oikein.

Vierailija
5694/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Pelkkää viihdettähän tämä on. Trollikin tulee trollatuksi, mutta on niin tyhmä, ettei tajua sitä.

Vierailija
5695/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sitten jos jollain on täydellinen (erilainen) vaimo aasiasta? Miksi heidän elämäänsä pitää arvostella? Ei teidän tarvitse olla samanlaisia!!!!!!!!"

Ehkäpä naisilla iskee jonkinlainen paniikki, kun tajuavat, etteivät voi missään suhteessa "päihittää" aasialaisia naisia.

Vierailija
5696/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sitten jos jollain on täydellinen (erilainen) vaimo aasiasta? Miksi heidän elämäänsä pitää arvostella? Ei teidän tarvitse olla samanlaisia!!!!!!!!"

Ehkäpä naisilla iskee jonkinlainen paniikki, kun tajuavat, etteivät voi missään suhteessa "päihittää" aasialaisia naisia.

Olet väärässä. Aasialaisia naisia lähinnä säälitään, koska heidän miehensä ovat suurimmaksi osaksi melko kuvottavaa sakkia.

Vierailija
5697/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En takuulla voikaan, koska en ole alistuvaa sorttia. Sen sijaan olen ratkaissut rötvääjämiesongelman niin, että en asu enää saman katon alla yhdenkään miehenpuolen kanssa. Napsin vain rusinat pullasta.

Vierailija
5698/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Aasialaisia naisia lähinnä säälitään, koska heidän miehensä ovat suurimmaksi osaksi melko kuvottavaa sakkia.

Paniikki voi ilmentyä myös niin, että "tunnetaan sääliä" aasialaisia naisia kohtaan, vaikka puheet paljastavat syvän halveksinnan kyseisiä naisia kohtaan. Ei empatiaa tunteva nainen puhu aasialaisista naisista ostovaimoina tai baarityttöinä. Sellaisia höpöttävä nainen on vain yksinkertainen juntti, joka ei ole kotikyläänsä enempää nähnyt maailmaa.

Vierailija
5699/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän eri asia j

Talo on perintöä ja tuntui miehelle olevan tärkeää, että nimenomaisesti hän sen omistaa. Ei se mulle sitten ongelmaksi muodostunut, koska pystyin palkastani säästämään ja olen saanut hyötyä, siis ihan rahallistakin miehen sijoituksista ja niin edelleen, että en ole jäänyt tässä mitenkään taloudellisesti eriarvoiseen asemaan kuitenkaan. Mies arvostaa sitä, että hän on voinut tehdä täysipainoisesti uraa, kun lapset olivat pieniä. Yhä hän muistaa kertoa arvostavansa kotona tekemääni työtä, vaikka se nyt tietysti aika pientä enää on.

Vierailija
5700/8334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paniikki voi ilmentyä myös niin, että "tunnetaan sääliä" aasialaisia naisia kohtaan, vaikka puheet paljastavat syvän halveksinnan kyseisiä naisia kohtaan. Ei empatiaa tunteva nainen puhu aasialaisista naisista ostovaimoina tai baarityttöinä. Sellaisia höpöttävä nainen on vain yksinkertainen juntti, joka ei ole kotikyläänsä enempää nähnyt maailmaa.

Miehethän niitä aasialaisia naisia hakevat ihan tuosta vain kuin ostotavaran. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin eipä noista thaihieromoista ainakaan pulaa ole.