Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8331)

Vierailija
5741/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Just. Tuollaisen kuvottavan kielenkäytön esiin ottaminen ei tosiaankaan tarkoita, että siitä ottaisi itseensä. Ja kuten sanoin, myös miehiä on nimitelty, vaikkakaan ei yhtä inhottavasti. Nostin nämä esille siksi, että väitit ettei keskustelussa ole haukuttu naisia. Mitä nuo ilmaisut on jos ei haukkumista? Puhumattakaan siitä, kuinka alentavasti kirjoitat jopa omasta puolisostasi ja koko hänen maanosansa naisista."

Kysyit mielipidettäni ja vastasin. Minun mielestä se ei ole haukkumista. Sille en voi mitään, jos sinä koet tuollaiset sanat haukkumisena.

Tuokaan ei ole haukkumista, vaan lapsellista paskapuhetta, että länkytät aina tuota samaa omaa valhettasi, että kirjoittaisin alentavasti omasta vaimostani tai hänen maanosan naisista. Minähän olen aina kehunut vaimoani ja hänen ystävättäriään, sekä yleensäkin naisia sieltä päin maailmaa. 

Kuvailet häntä niin kuin hän olisi tahdoton ja  aivoton nukkerobotti, joka hyppii, kun isäntä käskee, tekee kotityöt mukisematta ja nyökyttelee kaikkeen sanelemaasi myötäillen jokaista mielipidettäsi. Lisäksi olet yksityiskohtaisesti kuvaillut hänen alapäätään tälläkin palstalla.

Todella kunnioittavaa, rakastavaa ja kypsää käytöstä keski-iän ylittäneeltä mieheltä.  Puistattavaa. 

Nyt korkki kiinni! Alat olla taas siinä kunnossa, että alat kohta läpsiä itseäsi. 

Vierailija
5742/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeminen on tasan tarkkaan OMA ilmauksesi. Rähinä ja epäolennaisuuksen kaivelu ei muuta sitä miksikään.

Voi olla, että olen käyttänyt myös tuota sanaa, koska kyllähän mä vaimoni ja muuttokuorman hain, kun hän oli muuttamassa Suomeen. Jokohan sua nyt vähän helpottaisi?

P.S. Hän ei odottanut missään hyllyllä kotimaassaan. Ainoastaan käsimatkatavarat laitettiin koneessa hyllylle ja luukku kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeminen on tasan tarkkaan OMA ilmauksesi. Rähinä ja epäolennaisuuksen kaivelu ei muuta sitä miksikään.

Voi olla, että olen käyttänyt myös tuota sanaa, koska kyllähän mä vaimoni ja muuttokuorman hain, kun hän oli muuttamassa Suomeen. Jokohan sua nyt vähän helpottaisi?

P.S. Hän ei odottanut missään hyllyllä kotimaassaan. Ainoastaan käsimatkatavarat laitettiin koneessa hyllylle ja luukku kiinni.

Olet neuvonut HAKEMAAN vaimon Aasiasta. Turha saivarrella millään muuttokuormalla.

Vierailija
5744/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin akan haisevaan pilluun ja menin paskalle.

Einari nari pieri ja pani

Vierailija
5745/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet neuvonut HAKEMAAN vaimon Aasiasta. Turha saivarrella millään muuttokuormalla.

Tämä on niin huvittavaa. Miesparka tulee kiihdyksissään kertoneeksi, mitä todella ajattelee ja sitten kiistää ja syyttää muita valehtelusta. Mutta ei siinä mitään, hauskaahan tämä on.

Vierailija
5746/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Just. Tuollaisen kuvottavan kielenkäytön esiin ottaminen ei tosiaankaan tarkoita, että siitä ottaisi itseensä. Ja kuten sanoin, myös miehiä on nimitelty, vaikkakaan ei yhtä inhottavasti. Nostin nämä esille siksi, että väitit ettei keskustelussa ole haukuttu naisia. Mitä nuo ilmaisut on jos ei haukkumista? Puhumattakaan siitä, kuinka alentavasti kirjoitat jopa omasta puolisostasi ja koko hänen maanosansa naisista."

Kysyit mielipidettäni ja vastasin. Minun mielestä se ei ole haukkumista. Sille en voi mitään, jos sinä koet tuollaiset sanat haukkumisena.

Tuokaan ei ole haukkumista, vaan lapsellista paskapuhetta, että länkytät aina tuota samaa omaa valhettasi, että kirjoittaisin alentavasti omasta vaimostani tai hänen maanosan naisista. Minähän olen aina kehunut vaimoani ja hänen ystävättäriään, sekä yleensäkin naisia sieltä päi

Vähän nyt tuntuu, että projisoit omaa alkoholinkäyttöäsi muihin,  kun siihen niin hanakasti tartut. 

Eri

Vierailija
5747/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun siitä pieremättömästä perärööristä ei ole vielä tullut maalailevaa kuvausta. En yllättyisi. 

Vierailija
5748/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun siitä pieremättömästä perärööristä ei ole vielä tullut maalailevaa kuvausta. En yllättyisi. 

Kylläs se nyt ainakin suomalaisen naisen perärööriä parempi joka tapauksessa jollain tapaa on. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. 

Vierailija
5749/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläs se nyt ainakin suomalaisen naisen perärööriä parempi joka tapauksessa jollain tapaa on. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. 

Jotain muumien sukua lienee?

Vierailija
5750/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläri, että ei ole tullut vielä kuvailua miten tiukka kakkonen naisella on. Sehän on palstamiesten ykköstoive.

Vierailija
5751/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hyvänsä normaali ihminen mieltää viljelemäsi sanaston haukkumiseksi. Voit testata väitettäni menemällä latelemaan litaniaasi päin näkö jollekulle naiselle (voit vapaasti valita, onko suomalainen vai aasialainen) ja tsekata reaktion. Harjoittele vaikka sillä omalla vaimollasi ja hänen ystävillään, ja tule sitten kertomaan, kikattelivatko ihastuneina ja kiitollisina vai pahoittiko joku kenties mielensä. Sitten voit siirtyä vaikka naapuriin, lähikaupan myyjään jne. ja katsoa, meneekö miten kauan ennen kuin valkotakkiset tulevat noutamaan.

Vierailija
5752/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläri, että ei ole tullut vielä kuvailua miten tiukka kakkonen naisella on. Sehän on palstamiesten ykköstoive.

On kyllä vaikea yhtälö, että pitää olla tiukka kakkonen, mutta siinä ei saa olla kakkoseen kuuluvia ruumiintoimintoja. Saattaa mennä hetki, että löytyy sopiva vastaus.

Vierailija
5753/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokaan ei ole haukkumista, vaan lapsellista paskapuhetta, että länkytät aina tuota samaa omaa valhettasi, että kirjoittaisin alentavasti omasta vaimostani tai hänen maanosan naisista. Minähän olen aina kehunut vaimoani ja hänen ystävättäriään, sekä yleensäkin naisia sieltä päi

"Kehunut", eli kirjoittanut nöyristä, naisellisista ja tottelevaisista kodinkoneista, jotka haetaan vaimoiksi kuin kaupan hyllyltä. Joo, osa näistä on vain rivien välissä, osa ihan suoraan käyttämiäsi sanoa.

Oletko lapsena lyönyt pääsi pahasti johonkin hyllynkulmaan, vai mistä moinen trauma hyllyjä kohtaan?

Sellainen kausaalirakennelma sitten siellä? Nyt alkoi kyllä ohuesti kiinnostaa, millaisia kohtaamisia pierujen ja perseiden kanssa SINULLA on mahtanut lapsuudessa ollakaan, kun noin paha trauma asiasta jäänyt..

Vierailija
5754/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vaikea yhtälö, että pitää olla tiukka kakkonen, mutta siinä ei saa olla kakkoseen kuuluvia ruumiintoimintoja. Saattaa mennä hetki, että löytyy sopiva vastaus.

Älkää nyt yllyttäkö sitä. Vaikka tällä viihdearvoa onkin, niin mulla alkaa olemaan myötähäpeän määrä tapissa.

Vierailija
5755/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt yllyttäkö sitä. Vaikka tällä viihdearvoa onkin, niin mulla alkaa olemaan myötähäpeän m

Mulla ei ole ihan vielä :D

Vierailija
5756/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se soittaa sellaista kiinalaisravintolan hissimusiikkia, tärskäyttää ulos hoisin-kastiketta ja tuoksuu vähintäänkin lootuksenkukalle. 

Vierailija
5757/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se soittaa sellaista kiinalaisravintolan hissimusiikkia, tärskäyttää ulos hoisin-kastiketta ja tuoksuu vähintäänkin lootuksenkukalle. 

😂 ...mutta ei piereskele! Pitäkäämme tämä mielessä!

Vierailija
5758/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti miehensä lemmekkäästi pieruperseeksi kutsuu, se kun on niin kaunis hellittelynimi 🥰.

Vierailija
5759/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti miehensä lemmekkäästi pieruperseeksi kutsuu, se kun on niin kaunis hellittelynimi 🥰.

Ja naisen kaikki 24 läheisintä naisystävää nauraa kihertää, että osaapas mies olla nokkela ja hurmaava. Sitten kaikki menevät yhdessä paljuun saunaisännän johdolla.

Vierailija
5760/8331 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahdin iltani ratoksi katsomaan että vieläkö täällä jaksetaan jankata viikosta, kuukaudesta toiseen siitä aasialaisvaimosta ja näinhän se on. Jäänyt vähän levy päälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi