Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8334)

Vierailija
5641/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse olet kaiken tänne kertonut. Aikani kuluksi palstailen välillä. Kas, kun mulla on mies, joka omalta osaltaan hoitaa kotihommia, niin aikaa jää. Kuukausikaupalla olet itse täällä ehtinyt riehumaan. Miten lienee niiden projektiesi ja ah, niin raskaiden töittesi kanssa."

Älä valehtele. Mieti nyt itsekin millaiselta idiootilta näytät, kun "aikasi kuluksi" jauhat pelkkää paskaa ja kyttäät mitä muka jotku on sanoneet. Ja millainen mies jaksaisi katsella noin typerää kalkkunaa? Sinulla ei voi oikeasti olla miestämtai sitten mieskin on täysi älykääpiö.

Täällä ainoa tunnistettava päivystäjä on #hommaavaimoaasiasta. Luulen, että ainoa päivystäjä. Häneltä tulee aina salaman nopeasti vastaus, joka alkaa: älä valehtele...sit saattaa linkata jonkun oman vanhan kommentin, jossa sanoo just sen, mistä joku muu muka valehtelee. 

Vierailija
5642/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko pölvästit taas kerran, te ette kykene keskustelemaan ilman mua tai etteikö teillä olisi aina miehet haukuttavana. :D

Pystyttäisiin erittäin hyvin, jos et olisi koko ajan sotkemassa juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä ainoa tunnistettava päivystäjä on #hommaavaimoaasiasta. Luulen, että ainoa päivystäjä. Häneltä tulee aina salaman nopeasti vastaus, joka alkaa: älä valehtele...sit saattaa linkata jonkun oman vanhan kommentin, jossa sanoo just sen, mistä joku muu muka valehtelee."

Eli sinäkin myönnät, että "aikasi kuluksi" etsit vain aihetta yrittää riidellä. Hieno homma. Positiivista tuossa teidän omille kintuille kusemisessa tietenkin on se, että yhä useampi mies näkee paremmaksi tosiaan alkaa etsiä vaimoa vaikka sieltä Aasiasta.

Vierailija
5644/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos nyt edes yhden kerran? Hän voisi kertoa vaikka tuosta entisestä työpaikastaan."

Hän saa päättää haluaako ja tuskin voi kertoa edellisestä työpaikastaan. Teistähän joku voi olla niitä rasisteja. Pari sieltä onneksi sai potkut enkä yllättyisi, jos ne sitten olisivat täällä "aikansa kuluksi", kuten entinen mummokin tuumasi.

Ei tietenkään, jos ei halua. Ihme, että hän haluaa asua Suomessa, koska täällä on niin paljon suomalaisia naisia. Tuntemani ulkomaalaiset ovat kyllä saaneet suomalaisia ystäviä, joten vaimollasi on ollut huono tuuri. Eikö hänellä ole yhtään mukavaa naistuttua edes sinun sukulaisten joukossa?

Et nyt taas ymmärtänyt. Ei kai nyt ihan kaikki suomalaiset naiset ole kuin te sekopäät tällä palstalla. Luonnollisesti hän mukavana ihmisenä saa helposti

En näköjään ymmärrä. Itse olet kertonut moneen otteeseen kertoneesi palstan naisten kommentteja ja miten vaimosi pyörittelee päätään ja kysyy, onko suomalaiset naiset todella tuollaisia. Jos hän tuntee paljon suomalaisia naisia ja on saanut heistä jopa ystäviä, niin miksi häntä edelleen hämmästyttää. Etenkin, jos hänellä on ollut hirveitä työkavereita.

Vierailija
5645/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä ainoa tunnistettava päivystäjä on #hommaavaimoaasiasta. Luulen, että ainoa päivystäjä. Häneltä tulee aina salaman nopeasti vastaus, joka alkaa: älä valehtele...sit saattaa linkata jonkun oman vanhan kommentin, jossa sanoo just sen, mistä joku muu muka valehtelee."

Eli sinäkin myönnät, että "aikasi kuluksi" etsit vain aihetta yrittää riidellä. Hieno homma. Positiivista tuossa teidän omille kintuille kusemisessa tietenkin on se, että yhä useampi mies näkee paremmaksi tosiaan alkaa etsiä vaimoa vaikka sieltä Aasiasta.

Suomalainen mies ei ole mikään menetys.

Vierailija
5646/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse olet kaiken tänne kertonut. Aikani kuluksi palstailen välillä. Kas, kun mulla on mies, joka omalta osaltaan hoitaa kotihommia, niin aikaa jää. Kuukausikaupalla olet itse täällä ehtinyt riehumaan. Miten lienee niiden projektiesi ja ah, niin raskaiden töittesi kanssa."

Älä valehtele. Mieti nyt itsekin millaiselta idiootilta näytät, kun "aikasi kuluksi" jauhat pelkkää paskaa ja kyttäät mitä muka jotku on sanoneet. Ja millainen mies jaksaisi katsella noin typerää kalkkunaa? Sinulla ei voi oikeasti olla miestämtai sitten mieskin on täysi älykääpiö.

Sinä et tiedä minusta mitään, mutta sinä idi oot ti olet kertonut tänne kaiken perhe-elämästäsi, joka on luvalla sanoen erikoista. Kuka se älykääpiö onkaan?

Vierailija
5647/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niinpä. Mies ei tehnyt ennenkään mitään, joten ei voinut mennä lakkoon. Eikä hän saanut lähdettyä vaikka väitti lähtevänsä. Saamaton vätys."

Kertoo sinusta paljon, kun lähdet tuomitsemaan ja haukkumaan  yksipuolisen tarinan pohjalta. Teetko useinkin noin?

Me ei tiedetä tarinasta kuin toinen puoli, mutta koska eroon ei päädytä ihan kevyin perustein, ap:n tarina pitänee paikkansa ainakin suurimmaksi osaksi. Jos mies olisi osallistunut kotitöihin, ap ei olisi aloittanut lakkoa. Jos mies olisi parantanut tapansa, ap ei olisi eronnut.

Vierailija
5648/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei varmaan ryönääntyneinkään pierupersemamma kykene kiistämään: "Huomaatteko pölvästit taas kerran, te ette kykene keskustelemaan ilman mua tai etteikö teillä olisi aina miehet haukuttavana. :D"

Vierailija
5649/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo pelle. Täällä pärjätään ihan hyvin vaikket olisikaan jatkuvasti haastamassa riitaa.

Vierailija
5650/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron omia mielipiteitäni, mutta te ette osaa keskustella, vaan koitatte saada riidan aikaiseksi. Lue huviksesi ketjua taaksepäin, niin huomaat kyllä, miten sanomisiani on koitettu vääntää vaikka mihin, että saisitte tapella.

Vierailija
5651/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron omia mielipiteitäni, mutta te ette osaa keskustella, vaan koitatte saada riidan aikaiseksi. Lue huviksesi ketjua taaksepäin, niin huomaat kyllä, miten sanomisiani on koitettu vääntää vaikka mihin, että saisitte tapella.

Toisten keskustelijoiden jatkuva solvaaminen ei ole ``oman mielipiteen kertomista`` vaan pelkästään huonoa käytöstä.

Vierailija
5652/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuttaat ristiriitaista, aiheeseen liittymätöntä sisältöä ketjun täyteen, haukut ja haastat riitaa kuin tämä olisi joku oma julkinen päiväkirjasi. Jos mitenkään viitsisit lopettaa, keskustelu palaisi asiaan tai loppuisi itsekseen. Kukaan ei kaipaisi typeriä juttujasi. Niillä salaojan kaivajillakin oli enemmän annettavaa kuin sinulla.

Vierailija
5653/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukut toistuvasti keskustelijoita erilaisilla nimityksillä. Olet ihan itse kertoillut täällä kaikenlaista, jonka sitten kiistät. Mutta ei se mitään, olet huvittava hahmo, vaikkakaan sinua ei jaksa kovin kauaa ja toisaalta säälin perhettäsi.

Vierailija
5654/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä minusta mitään, mutta sinä idi oot ti olet kertonut tänne kaiken perhe-elämästäsi, joka on luvalla sanoen erikoista. Kuka se älykääpiö onkaan?

Niinpä. Tiedän ihan liikaa jopa eukon sukupuolielimistä :(

Vierailija
5655/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä ole ongelmaa, mistä mies vaimonsa etsii. Ongelma on siinä, että puhut aasialaisista naisista kuin hyllyltä haettavista tavaroista samalla, kun sinulla on pakonomainen tarve lytätä kaikki suomalaiset naiset. Lyttää nyt minutkin, koska olen -latina. Suujuuriani löytyy tosin myös Indonesiasta. 

P.S. Minä piereskelen.

Vierailija
5656/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelma on siinä, että puhut aasialaisista naisista kuin hyllyltä haettavista tavaroista"

En puhu, vaan teillä sairas mieli alkaa kuvitella omiaan ja sitte sössötätte täällä kilpaa omille höpötyksillenne.

Sanoin tuossa yhtenä päivänä, ettei sen vaimon Suomeen saaminen ole ihan yksinkertainen juttu ja toisin kuin te paskanjauhajat jatkuvasti lässytätte, yksikään suomalainen mies ei lähde etsimään kumppania sieltä saakka, jos ei olisi tosimielellä liikkeellä. Ne ovat ihan eri porukkaa ne teidän kranssitukkaiset kaljasiepot exänne. Vaimon vanhemmille piti minunkin tehdä useita vierailuja ja appiukolta piti pyytää tyttären kättä. Se oli todella hieno kokemus ja oli ilo kunnioittaa heidän vanhoja perinteitä. Aivan erilaista ja hyvin konservatiivista touhua.

Vierailija
5657/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ongelma on siinä, että puhut aasialaisista naisista kuin hyllyltä haettavista tavaroista"

En puhu, vaan teillä sairas mieli alkaa kuvitella omiaan ja sitte sössötätte täällä kilpaa omille höpötyksillenne.

Sanoin tuossa yhtenä päivänä, ettei sen vaimon Suomeen saaminen ole ihan yksinkertainen juttu ja toisin kuin te paskanjauhajat jatkuvasti lässytätte, yksikään suomalainen mies ei lähde etsimään kumppania sieltä saakka, jos ei olisi tosimielellä liikkeellä. Ne ovat ihan eri porukkaa ne teidän kranssitukkaiset kaljasiepot exänne. Vaimon vanhemmille piti minunkin tehdä useita vierailuja ja appiukolta piti pyytää tyttären kättä. Se oli todella hieno kokemus ja oli ilo kunnioittaa heidän vanhoja perinteitä. Aivan erilaista ja hyvin konservatiivista touhua.

Ei siis riittänyt, että hait tavaran hyllyltä, vaan jouduit myös pyytämään ostoluvan aiemmalta omistajalta. Valitsen paljon mieluummin länsimaisen tasa-arvon ja naisten vapauden. Onneksi olen löytänyt miehen, joka arvostaa samoja asioita. En ikinä pystyisi elämään konservatiivisen sovinistin kanssa.

Vierailija
5658/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko pölvästit taas kerran, te ette kykene keskustelemaan ilman mua tai etteikö teillä olisi aina miehet haukuttavana. :D

Tähän piti sanoa, että eikö tämän pitänyt olla enimmäkseen ihan aikuisia äitejä sisältävä vapaasti aiheesta kuin aiheesta puheen salliva palsta? Tuosta kommentista tuli kyllä fiilis, että täällä onkin vain keppihevosilla leikkiviä pikkulikkoja, jotka eivåt tykkää pojista yhtään.

Vierailija
5659/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän piti sanoa, että eikö tämän pitänyt olla enimmäkseen ihan aikuisia äitejä sisältävä vapaasti aiheesta kuin aiheesta puheen salliva palsta? Tuosta kommentista tuli kyllä fiilis, että täällä onkin vain keppihevosilla leikkiviä pikkulikkoja, jotka eivåt tykkää pojista yhtään.

Pojista? Ymmärtääkseni olet yli kuusikymppinen papparainen.

Vierailija
5660/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Että ihan tosimielellä. Tulee väkisinkin mieleen, että sinne on lähdetty sillä mielellä, että vaimo on saatava! Silläkin uhalla, että mitään aitoa rakkautta ei ole. No, saahan sitä tietysti avioliiton solmia millä tahansa perusteilla, vaikka sitten taloudellisilla, mutta ei siinä mistään rakkaudesta ole kysymys silloin, vaan molemminpuolisesta hyötysuhteesta.