Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8334)

Vierailija
5621/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan sanonut. Tekee niin paljon ja raskasta työtä, ettei yleensä jaksa. Ja silloin vaimo hemmottelee. Ja haukkuu lisäks aina suomalaiset laiskat pierupersenaiset. Hänen sanojaan."

Äläpäs nyt valehtele.

Sanoin, että autan ehtimisen ja jaksamisen mukaan. Vaimokin tekee ihan samalla tyylillä. Ei meillä ole tiukkaa tehtävälistaa eikä aikatauluttamista, että mitä kukin tekee ja milloin. Teillä on joku mielisairaus vääristellä sanomisiani ja keksiä vielä kaikenlaista typerää lisää, typeryksiä ja mielisairaita kun olette.

Te kun elätte sikolätissä ja häpeätte sitä, niin sen sijaan, että laittaisitte sotkulanne kuntoon ja lopettaisitte jokapäiväisen viinan kanssa läträämisen niin kämppä voisi tulla joskus kuntoon. Onhan se teidän kakaralaumallekin mukavempaa kun ei tarvitse sen kaiken sotkun ja paskan seassa pyöriä. Seuraava askel voisi olla että sinne löytyy isäpuoleksi joku sankari, niin se voisi laittaa vaikka uutta pullaa uuniin.

Vierailija
5622/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen on laiska jos haluaa tehdä vain puolet kotitöistä, mutta mies ei ole laiska jos ei halua tehdä mitään?

Te liioittelette omia tekemisiänne ja vähättelette miesten tekemisiä. Hyvin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5623/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onhan sanonut. Tekee niin paljon ja raskasta työtä, ettei yleensä jaksa. Ja silloin vaimo hemmottelee. Ja haukkuu lisäks aina suomalaiset laiskat pierupersenaiset. Hänen sanojaan."

Äläpäs nyt valehtele.

Sanoin, että autan ehtimisen ja jaksamisen mukaan. Vaimokin tekee ihan samalla tyylillä. Ei meillä ole tiukkaa tehtävälistaa eikä aikatauluttamista, että mitä kukin tekee ja milloin. Teillä on joku mielisairaus vääristellä sanomisiani ja keksiä vielä kaikenlaista typerää lisää, typeryksiä ja mielisairaita kun olette.

Te kun elätte sikolätissä ja häpeätte sitä, niin sen sijaan, että laittaisitte sotkulanne kuntoon ja lopettaisitte jokapäiväisen viinan kanssa läträämisen niin kämppä voisi tulla joskus kuntoon. Onhan se teidän kakaralaumallekin mukavempaa kun ei tarvitse sen kaiken sotkun ja paskan seassa pyöriä. Seuraava askel voisi olla että sinne löytyy isäpuoleksi joku sankari, niin se voi

Kuka tekee kotityöt silloin kun kumpikaan ei ehdi tai jaksa auttaa?

Vierailija
5624/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs nyt valehtele.

Te kun elätte sikolätissä ja häpeätte sitä, niin sen sijaan, että laittaisitte sotkulanne kuntoon ja lopettaisitte jokapäiväisen viinan kanssa läträämisen niin kämppä voisi tulla joskus kuntoon. Onhan se teidän kakaralaumallekin mukavempaa kun ei tarvitse sen kaiken sotkun ja paskan seassa pyöriä. Seuraava askel voisi olla että sinne löytyy isäpuoleksi joku sankari, niin se voi

"Autan ehtimisen ja jaksamisen mukaan..." Kuvitelkaa nainen sanomassa noin. Autan. Kuinka avuton vässykkä voi mies olla? Hauska hahmo, mutta toivottavasti hänellä ei ole tytärtä, koska hänen elämänsä on takuulla kurjaa tuollaisen seksistin kanssa.

Mun lapset on jo aikuisia, että jos tässä pulla uuniin pamahtaa, niin se on kyllä maailman kahdeksas ihme.

Vierailija
5625/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Autan ehtimisen ja jaksamisen mukaan..." Kuvitelkaa nainen sanomassa noin. Autan. Kuinka avuton vässykkä voi mies olla? Hauska hahmo, mutta toivottavasti hänellä ei ole tytärtä, koska hänen elämänsä on takuulla kurjaa tuollaisen seksistin kanssa.

Mun lapset on jo aikuisia, että jos tässä pulla uuniin pamahtaa, niin se on kyllä maailman kahdeksas ihme."

Sun pitää nyt etsiä käsiin tämän naisen seksistimies:

"Meillä kotitöitä tekee se, kenellä milloinkin on enemmän aikaa. Yleensä se olen minä, koska mies on töissä tai tekee ns. miestentöitä. Ja mielestäni on ihan kohtuullista, että minä teen valtaosan kotitöistä, kun mies elättää perheen hyvin pitkälti. Jos minulla on jotai menoja, enkä ole kotona, niin silloin hän kyllä tekee kotitöitä."

P.S Sun kannatta silti lopettaa se kännääminen ja siivota se mörskä.

Vierailija
5626/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vastenmielisintä oli tuo naisen  "hakeminen" Aasiasta. Mennään vain ja valitaan alisteisessa asemassa olevista naisista omiin tarkoitusperiin sopiva. Rakkaudesta tuskin voidaan tässä yhteydessä puhua. Mies halusi kodinkoneen, lapsia ja kulissin, mutta ei osaa rakastaa. Ei tosin pysty sitä edes itselleen tunnustamaan, vaan raivoaa täällä osattomuuttaan kuukausi toisensa jälkeen. Terapia olisi oikea osoite.

Vierailija
5627/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Autan ehtimisen ja jaksamisen mukaan..." Kuvitelkaa nainen sanomassa noin. Autan. Kuinka avuton vässykkä voi mies olla? Hauska hahmo, mutta toivottavasti hänellä ei ole tytärtä, koska hänen elämänsä on takuulla kurjaa tuollaisen seksistin kanssa.

Mun lapset on jo aikuisia, että jos tässä pulla uuniin pamahtaa, niin se on kyllä maailman kahdeksas ihme."

Sun pitää nyt etsiä käsiin tämän naisen seksistimies:

"Meillä kotitöitä tekee se, kenellä milloinkin on enemmän aikaa. Yleensä se olen minä, koska mies on töissä tai tekee ns. miestentöitä. Ja mielestäni on ihan kohtuullista, että minä teen valtaosan kotitöistä, kun mies elättää perheen hyvin pitkälti. Jos minulla on jotai menoja, enkä ole kotona, niin silloin hän kyllä tekee kotitöitä."

P.S Sun kannatta silti lopettaa se kännääminen ja siivota se mörskä.

Mites se menikään: " ...keinuttaa lantiota, kuten naisen kuuluukin." Koskeeko myös tytärtäsi? 

Vierailija
5628/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se menikään: " ...keinuttaa lantiota, kuten naisen kuuluukin." Koskeeko myös tytärtäsi? 

Tytär on kuulemma niin fiksu että saa hyvän miehen pyörittämättä pyllyä. Vaimo ilmeisestikään ei ole.

Vierailija
5629/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs nyt valehtele.

Pyydätkö joskus sitä rouvaasi kommentoimaan jotain tähän ketjuun? Olisi kiva kuulla hänen mietteitään millaista elämä on täällä Suomessa. Hänhän osaa hyvin suomea, joten senkin puolesta onnistuu.

Vierailija
5630/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aasialaisen puudelin terrierimies, joka auttaa vaimoaan, kun ehtii ja jaksaa.

Eihän tuossakaan, jos tuo on edes totta, mies ole sanonut ettei jaksa tehdä kotihommeleita.

Onhan sanonut, että hänellä on fyysisesti niin raskas työ, että ei jaksa enää kotihommia tehdä. Aikakaan ei riitä, kun hänellä on paljon pitkiä ulkomaankomennuksia, vaimon kuskausta ja kahden omakotitalon rakennuttamista.

Vierailija
5631/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyydätkö joskus sitä rouvaasi kommentoimaan jotain tähän ketjuun? Olisi kiva kuulla hänen mietteitään millaista elämä on täällä Suomessa. Hänhän osaa hyvin suomea, joten senkin puolesta onnistuu."

Voinhan mä taas kysyä. Viimeksi sanoi, ettei halua olla niin kamalien naisten kanssa missään tekemisissä. Kohtasi ihan tarpeeksi rasismia, perättömiä puheita ja syrjintää entisessä työpaikassaan. Sielläkin siis oli kaltaisianne sivistymättömiä moukkia.

Vierailija
5632/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista vastenmielisintä oli tuo naisen  "hakeminen" Aasiasta. Mennään vain ja valitaan alisteisessa asemassa olevista naisista omiin tarkoitusperiin sopiva. Rakkaudesta tuskin voidaan tässä yhteydessä puhua. Mies halusi kodinkoneen, lapsia ja kulissin, mutta ei osaa rakastaa. Ei tosin pysty sitä edes itselleen tunnustamaan, vaan raivoaa täällä osattomuuttaan kuukausi toisensa jälkeen. Terapia olisi oikea osoite.

Olet kyllä jo niin kauan laulanut tuota itse keksimääsi samaa virttä, että mahtaakohan minkäänlaisesta terapiasta olla sinulle enää apua?

Vierailija
5633/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä jo niin kauan laulanut tuota itse keksimääsi samaa virttä, että mahtaakohan minkäänlaisesta terapiasta olla sinulle enää apua?

Itse olet kaiken tänne kertonut. Aikani kuluksi palstailen välillä. Kas, kun mulla on mies, joka omalta osaltaan hoitaa kotihommia, niin aikaa jää. Kuukausikaupalla olet itse täällä ehtinyt riehumaan. Miten lienee niiden projektiesi ja ah, niin raskaiden töittesi kanssa.

Vierailija
5634/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pyydätkö joskus sitä rouvaasi kommentoimaan jotain tähän ketjuun? Olisi kiva kuulla hänen mietteitään millaista elämä on täällä Suomessa. Hänhän osaa hyvin suomea, joten senkin puolesta onnistuu."

Voinhan mä taas kysyä. Viimeksi sanoi, ettei halua olla niin kamalien naisten kanssa missään tekemisissä. Kohtasi ihan tarpeeksi rasismia, perättömiä puheita ja syrjintää entisessä työpaikassaan. Sielläkin siis oli kaltaisianne sivistymättömiä moukkia.

Jos nyt edes yhden kerran? Hän voisi kertoa vaikka tuosta entisestä työpaikastaan.

Vierailija
5635/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olet kaiken tänne kertonut. Aikani kuluksi palstailen välillä. Kas, kun mulla on mies, joka omalta osaltaan hoitaa kotihommia, niin aikaa jää. Kuukausikaupalla olet itse täällä ehtinyt riehumaan. Miten lienee niiden projektiesi ja ah, niin raskaiden töittesi kanssa."

Älä valehtele. Mieti nyt itsekin millaiselta idiootilta näytät, kun "aikasi kuluksi" jauhat pelkkää paskaa ja kyttäät mitä muka jotku on sanoneet. Ja millainen mies jaksaisi katsella noin typerää kalkkunaa? Sinulla ei voi oikeasti olla miestämtai sitten mieskin on täysi älykääpiö.

Vierailija
5636/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itsekin millaiselta idiootilta näytät, kun "aikasi kuluksi" jauhat pelkkää paskaa ja kyttäät mitä muka jotku on sanoneet.

Siinä on oikein asiantuntija äänessä :D

Vierailija
5637/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos nyt edes yhden kerran? Hän voisi kertoa vaikka tuosta entisestä työpaikastaan."

Hän saa päättää haluaako ja tuskin voi kertoa edellisestä työpaikastaan. Teistähän joku voi olla niitä rasisteja. Pari sieltä onneksi sai potkut enkä yllättyisi, jos ne sitten olisivat täällä "aikansa kuluksi", kuten entinen mummokin tuumasi.

Vierailija
5638/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos nyt edes yhden kerran? Hän voisi kertoa vaikka tuosta entisestä työpaikastaan."

Hän saa päättää haluaako ja tuskin voi kertoa edellisestä työpaikastaan. Teistähän joku voi olla niitä rasisteja. Pari sieltä onneksi sai potkut enkä yllättyisi, jos ne sitten olisivat täällä "aikansa kuluksi", kuten entinen mummokin tuumasi.

Ei tietenkään, jos ei halua. Ihme, että hän haluaa asua Suomessa, koska täällä on niin paljon suomalaisia naisia. Tuntemani ulkomaalaiset ovat kyllä saaneet suomalaisia ystäviä, joten vaimollasi on ollut huono tuuri. Eikö hänellä ole yhtään mukavaa naistuttua edes sinun sukulaisten joukossa?

Vierailija
5639/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, jos ei halua. Ihme, että hän haluaa asua Suomessa, koska täällä on niin paljon suomalaisia naisia. Tuntemani ulkomaalaiset ovat kyllä saaneet suomalaisia ystäviä, joten vaimollasi on ollut huono tuuri. Eikö hänellä ole yhtään mukavaa naistuttua edes sinun sukulaisten joukossa?

Et nyt taas ymmärtänyt. Ei kai nyt ihan kaikki suomalaiset naiset ole kuin te sekopäät tällä palstalla. Luonnollisesti hän mukavana ihmisenä saa helposti ystäviä myös suomalaisistakin naisista ja ihmisistä yleensäkin. Sinä taas omituisesti keksit asioita omasta päästäsi. Tuolla tyylilläkö sä keskustelet (mielikuvitus)ystäviesikin kanssa? Miten saat pääsi sisällä käymät riidat sovittua? Harrastatko kenties kiihkeää sovintoseksiä itsesi kanssa?

Vierailija
5640/8334 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko pölvästit taas kerran, te ette kykene keskustelemaan ilman mua tai etteikö teillä olisi aina miehet haukuttavana. :D