Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko pölvästit taas kerran, te ette kykene keskustelemaan ilman mua tai etteikö teillä olisi aina miehet haukuttavana. :D
Pystyttäisiin erittäin hyvin, jos et olisi koko ajan sotkemassa juttua.
Tähän piti sanoa, että eikö tämän pitänyt olla enimmäkseen ihan aikuisia äitejä sisältävä vapaasti aiheesta kuin aiheesta puheen salliva palsta? Tuosta kommentista tuli kyllä fiilis, että täällä onkin vain keppihevosilla leikkiviä pikkulikkoja, jotka eivåt tykkää pojista yhtään.
Sopisi varmaan sinullekin ne keppihevoset paremmin jo kuin oikeat hepat.
Vierailija kirjoitti:
"Ongelma on siinä, että puhut aasialaisista naisista kuin hyllyltä haettavista tavaroista"
En puhu, vaan teillä sairas mieli alkaa kuvitella omiaan ja sitte sössötätte täällä kilpaa omille höpötyksillenne.
Sanoin tuossa yhtenä päivänä, ettei sen vaimon Suomeen saaminen ole ihan yksinkertainen juttu ja toisin kuin te paskanjauhajat jatkuvasti lässytätte, yksikään suomalainen mies ei lähde etsimään kumppania sieltä saakka, jos ei olisi tosimielellä liikkeellä. Ne ovat ihan eri porukkaa ne teidän kranssitukkaiset kaljasiepot exänne. Vaimon vanhemmille piti minunkin tehdä useita vierailuja ja appiukolta piti pyytää tyttären kättä. Se oli todella hieno kokemus ja oli ilo kunnioittaa heidän vanhoja perinteitä. Aivan erilaista ja hyvin konservatiivista touhua.
🤣🤣🤣 Voin kyllä kuvitella, että on se jumalaton työmaa ollut "saada vaimo Suomeen", jos kerran tavalliset kotityötkin ovat ylivoimaisia. Pitäisikö nyt onnitella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko pölvästit taas kerran, te ette kykene keskustelemaan ilman mua tai etteikö teillä olisi aina miehet haukuttavana. :D
Tähän piti sanoa, että eikö tämän pitänyt olla enimmäkseen ihan aikuisia äitejä sisältävä vapaasti aiheesta kuin aiheesta puheen salliva palsta? Tuosta kommentista tuli kyllä fiilis, että täällä onkin vain keppihevosilla leikkiviä pikkulikkoja, jotka eivåt tykkää pojista yhtään.
Pojista? Ymmärtääkseni olet yli kuusikymppinen papparainen.
Niin vanha? Sitten ei ihme, ettei koskaan ole lastensa kanssa.
"Niinpä niin. Että ihan tosimielellä. Tulee väkisinkin mieleen, että sinne on lähdetty sillä mielellä, että vaimo on saatava! Silläkin uhalla, että mitään aitoa rakkautta ei ole. No, saahan sitä tietysti avioliiton solmia millä tahansa perusteilla, vaikka sitten taloudellisilla, mutta ei siinä mistään rakkaudesta ole kysymys silloin, vaan molemminpuolisesta hyötysuhteesta."
Uskon, että täältä löytyy koko joukko rakkaudettomuudessa elämisen kokemusasiantuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
"Täällä ainoa tunnistettava päivystäjä on #hommaavaimoaasiasta. Luulen, että ainoa päivystäjä. Häneltä tulee aina salaman nopeasti vastaus, joka alkaa: älä valehtele...sit saattaa linkata jonkun oman vanhan kommentin, jossa sanoo just sen, mistä joku muu muka valehtelee."
Eli sinäkin myönnät, että "aikasi kuluksi" etsit vain aihetta yrittää riidellä. Hieno homma. Positiivista tuossa teidän omille kintuille kusemisessa tietenkin on se, että yhä useampi mies näkee paremmaksi tosiaan alkaa etsiä vaimoa vaikka sieltä Aasiasta.
Ei tartte päivystää. Riittää et käy silloin tällöin katsomassa, oisko aplta tullut jotain uutta. Ikävä lyllä tän saman tunnistettavat suomalaisten naisten haukkumiset löytyy aina.
Vierailija kirjoitti:
"Ei siis riittänyt, että hait tavaran hyllyltä, vaan jouduit myös pyytämään ostoluvan aiemmalta omistajalta. Valitsen paljon mieluummin länsimaisen tasa-arvon ja naisten vapauden. Onneksi olen löytänyt miehen, joka arvostaa samoja asioita. En ikinä pystyisi elämään konservatiivisen sovinistin kanssa."
Ja väåristely jatkuu ja minusta puhuminen. Mahtavaa. :D
Jos nyt tavarasta haluat välttämättä puhua, niin mielikuvitusmiehesihän ei voi edes tietää miten monien miesten käytöstä poistaman tavaran saikaan. Mahtaisikohan arvostaa jos tietäisi totuuden.
Ihan itse puhut vaimon hakemisesta kuin tavaran hankkimisesta. Ja ihan omien tekstiesi perusteella hän on parisuhteessa alisteisessa asemassa. Minkä minä sille mahdan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ongelma on siinä, että puhut aasialaisista naisista kuin hyllyltä haettavista tavaroista"
En puhu, vaan teillä sairas mieli alkaa kuvitella omiaan ja sitte sössötätte täällä kilpaa omille höpötyksillenne.
Sanoin tuossa yhtenä päivänä, ettei sen vaimon Suomeen saaminen ole ihan yksinkertainen juttu ja toisin kuin te paskanjauhajat jatkuvasti lässytätte, yksikään suomalainen mies ei lähde etsimään kumppania sieltä saakka, jos ei olisi tosimielellä liikkeellä. Ne ovat ihan eri porukkaa ne teidän kranssitukkaiset kaljasiepot exänne. Vaimon vanhemmille piti minunkin tehdä useita vierailuja ja appiukolta piti pyytää tyttären kättä. Se oli todella hieno kokemus ja oli ilo kunnioittaa heidän vanhoja perinteitä. Aivan erilaista ja hyvin konservatiivista touhua.
🤣🤣🤣 Voin kyllä kuvitella, että on se jumalaton työmaa ollut "saada vaimo Suomeen", jos kerran tavalliset kotityötkin ovat ylivoimaisia. Pitäisikö nyt onnitella?
Sinun pitää onnitella itseäsi. Harvalla on noin rikas mielikuvitus, vai onko kyseessä "lukihäiriö", joka saa ymmärtämään kaiken väärin ja vääristymään niin naurettavaksi, että naurat hullun naurua itsekin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinpä. Mies ei tehnyt ennenkään mitään, joten ei voinut mennä lakkoon. Eikä hän saanut lähdettyä vaikka väitti lähtevänsä. Saamaton vätys."
Kertoo sinusta paljon, kun lähdet tuomitsemaan ja haukkumaan yksipuolisen tarinan pohjalta. Teetko useinkin noin?
Me ei tiedetä tarinasta kuin toinen puoli, mutta koska eroon ei päädytä ihan kevyin perustein, ap:n tarina pitänee paikkansa ainakin suurimmaksi osaksi. Jos mies olisi osallistunut kotitöihin, ap ei olisi aloittanut lakkoa. Jos mies olisi parantanut tapansa, ap ei olisi eronnut.
Tää yks haukkuu ja tuomitsee kaikki naispuoliset palstailijat ilman, että tietää meistä mitään puolta😏. Aikas värikäs kuvaus oli taas eilen illalla. Voiko kukaan kirjoittaa sellaista selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
"Ei siis riittänyt, että hait tavaran hyllyltä, vaan jouduit myös pyytämään ostoluvan aiemmalta omistajalta. Valitsen paljon mieluummin länsimaisen tasa-arvon ja naisten vapauden. Onneksi olen löytänyt miehen, joka arvostaa samoja asioita. En ikinä pystyisi elämään konservatiivisen sovinistin kanssa."
Jos nyt tavarasta haluat välttämättä puhua, niin mielikuvitusmiehesihän ei voi edes tietää miten monien miesten käytöstä poistaman tavaran saikaan. Mahtaisikohan arvostaa jos tietäisi totuuden.
Mutta sinä tarjosit neitsyytesi vaimollesi
"Ihan itse puhut vaimon hakemisesta kuin tavaran hankkimisesta. Ja ihan omien tekstiesi perusteella hän on parisuhteessa alisteisessa asemassa. Minkä minä sille mahdan."
Lopeta jo tuo lapsellinen sössötys hakemisesta. Ei sieltä ketään todellakaan haeta kuin tavaraa hyllyltä. Ja ihan sinun kaltaistesi älykääpiöiden takia sinullakin on noin lapsellisia käsityksiä. Aasialaisissa naisissa on niin paljon temperanmenttia, ettei heitä alisteta, vaikka teidän joku kranssitukkainen eksä haluaisikin.
Vaihdetaan aihetta. Miten viikonloppusi sujui, oliko rakkautta, seksiä tai miestä kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisi varmaan sinullekin ne keppihevoset paremmin jo kuin oikeat hepat.
En ole erityisen innokas ottamaan mitään eläimiä huolehdittavakseni, mutta onhan keppihevonen käsittääkseni paljon vaivattomampi. Sinulla lienee jotain kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse puhut vaimon hakemisesta kuin tavaran hankkimisesta. Ja ihan omien tekstiesi perusteella hän on parisuhteessa alisteisessa asemassa. Minkä minä sille mahdan.
Tämähän se on tän kanssa niin raskasta, kun itse kertoo ihan kaiken elämästään ja sit kiukuttelee, kun joku ne jutut muistaa. Se vielä, että ne muistaa ja tunnistaa niin moni, kertoo tän palstamiesmamman ahkeruudesta tällä palstalla. Me muut tuskin olemme aina samassa ketjussa. Itse ainakin yhdessä kerralla. Ja lähes poikkeuksetta hommaavaimoaasiasta siellä mainostaa.
Olen nainen ja autan miestäni kotitöissä aina silloin kun jaksan. Jos jaksan. Yleensä en. Tai sitten en ole.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan itse puhut vaimon hakemisesta kuin tavaran hankkimisesta. Ja ihan omien tekstiesi perusteella hän on parisuhteessa alisteisessa asemassa. Minkä minä sille mahdan."
Lopeta jo tuo lapsellinen sössötys hakemisesta. Ei sieltä ketään todellakaan haeta kuin tavaraa hyllyltä. Ja ihan sinun kaltaistesi älykääpiöiden takia sinullakin on noin lapsellisia käsityksiä. Aasialaisissa naisissa on niin paljon temperanmenttia, ettei heitä alisteta, vaikka teidän joku kranssitukkainen eksä haluaisikin.
Vaihdetaan aihetta. Miten viikonloppusi sujui, oliko rakkautta, seksiä tai miestä kuvioissa?
Kukahan se kehotti miehiä hakemaan vaimon Aasiasta? Kuka kirjoittaa vaimostaan esineellistävästi?
Minun viikonloppuni, rakkaus, seksi tai mies ei liity ketjuun mitenkään.
"Tämähän se on tän kanssa niin raskasta, kun itse kertoo ihan kaiken elämästään ja sit kiukuttelee, kun joku ne jutut muistaa. Se vielä, että ne muistaa ja tunnistaa niin moni, kertoo tän palstamiesmamman ahkeruudesta tällä palstalla. Me muut tuskin olemme aina samassa ketjussa. Itse ainakin yhdessä kerralla. Ja lähes poikkeuksetta hommaavaimoaasiasta siellä mainostaa."
Teille on varmasti raskasta selata satoja sivuja ja yrittää etsiä kommentteja jotka voisivat olla minulta peräisin. Tähän mennessä minuavon luultu miesvihamieheksi, sitten siksi joka tykkää japanilaisista ja sitten j8ksikin hevosmieheksi.
Selvästi joukossanne on joku koiranleuka, joka nostattaa kierroksianne ja nauranee välillä kuten minäkin, ääneen tyhmyydellenne.
Minuthan on kuulemma bannattu kaikilta muilta foorumeilta, mutta kukaan ei vielä ole suostunut tarkentamaan, että millähän kaikilla foorumeilla te sekopäät kuvittelette minun vaikuttavan.
Hevostalli.netissä olin yksi monista bannatuista, koska siellä oli yleisenä käytäntönä, kuten täälläkin, että yksi otetaan hampaisiin ja koska moderaattorit olivat jotain vellihousuja, niin antoivat bannit niille joita porukalla kiusattiin. Ja sielläkin keski-ikäiset naiset pahimpia kiusaajia ja tietenkin nuorten likkojen kimpussa. Samaa porukkaa sieltä pyörii myös täällä. Siksi täällä välillä näkee lipsahduksia, että olisin vaikuttanut tällä palstalla jo 10 vuotta, vaikka olen ollut täällä n. vuoden verran enemmän ja vähemmän aktiivisesti.
Heppatallista muistui yksi hauska juttu mieleen. Olin saanut bannit sinne, mutta lähdin sitten muutamaksi kuukaudeksi ulkomaille. Siellä oli ryhtynyt esiintymäån tietääkseni eräs ihan oikeasti mielenvikainen lesbo minuna ja oli saanut "hyvän" maineen nakerreltua minulle. Noh, moderaattorikaan ei voinut paljastaa tilannetta, koska olisi saanut hullut kimppuunsa. Lepakko joutui kuulemma ihan lataamoon, mutta minun "maine" säilyi. En sitä sano, että olisin ollut mikåän kiltti poika, vaan koska siellä oli yleinen tyyli solvata toisia, niin yhdyin porukkaan.
"Minun viikonloppuni, rakkaus, seksi tai mies ei liity ketjuun mitenkään."
Kirjaan vihkoon ylös: pieruperse nro xxxx viettänyt rakkaudettoman ja munattoman viikonlopun, jälleen kerran. Oireina vihaisuus.
Vierailija kirjoitti:
"Tämähän se on tän kanssa niin raskasta, kun itse kertoo ihan kaiken elämästään ja sit kiukuttelee, kun joku ne jutut muistaa. Se vielä, että ne muistaa ja tunnistaa niin moni, kertoo tän palstamiesmamman ahkeruudesta tällä palstalla. Me muut tuskin olemme aina samassa ketjussa. Itse ainakin yhdessä kerralla. Ja lähes poikkeuksetta hommaavaimoaasiasta siellä mainostaa."
Teille on varmasti raskasta selata satoja sivuja ja yrittää etsiä kommentteja jotka voisivat olla minulta peräisin. Tähän mennessä minuavon luultu miesvihamieheksi, sitten siksi joka tykkää japanilaisista ja sitten j8ksikin hevosmieheksi.
Selvästi joukossanne on joku koiranleuka, joka nostattaa kierroksianne ja nauranee välillä kuten minäkin, ääneen tyhmyydellenne.
Minuthan on kuulemma bannattu kaikilta muilta foorumeilta, mutta kukaan ei vielä ole suostunut tarkentamaan, että millähän kaikilla foorumeilla te sekopäät kuvittelette min
Sinäkö se mainostit esiintyväs välillä naisena? Ihan vaan että saat nauraa, kun saat kaikki naiset kimppuusi.
Meillä kotitöitä tekee se, kenellä milloinkin on enemmän aikaa. Yleensä se olen minä, koska mies on töissä tai tekee ns. miestentöitä. Ja mielestäni on ihan kohtuullista, että minä teen valtaosan kotitöistä, kun mies elättää perheen hyvin pitkälti. Jos minulla on jotai menoja, enkä ole kotona, niin silloin hän kyllä tekee kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Minuthan on kuulemma bannattu kaikilta muilta foorumeilta, mutta kukaan ei vielä ole suostunut tarkentamaan, että millähän kaikilla foorumeilla te sekopäät kuvittelette min
Vanhaksi heppahöperöksi sinut tunnistaa joka kerta. Miesvihamies on vain sairas ja animerunkkari vihainen lapsi, kaikilla eri tyyli. Vain sinulla eritefetissit ja loputon omakehu.