Miksi rakennusten paaluttaminen pitää aloittaa aamu 7?
Ei siinä tärinässä ja jytkeessä nuku kukaan. Saavat varmaan nautintoa ihmisten kiusaamisesta.
Kommentit (38)
Mulla vapaa ja mä heräsin jo seiskalta. Tosin en mä herää vaikka yöllä menis ikkunan alta aura-auto.
Ei pidä eikä saa. Melua aiheuttavat työt eivät saa alkaa seitsemältä. Sinä siis úlíset vain úlisemísen halusta, ei teillä päin mitään paaluteta.
Vierailija kirjoitti:
Duunarin päivätyö alkaa klo 7.
Siksi
Niin alkaa, mut miksi ne äänekkäimmät työt täytyy aina tehdä aamuisin? Onko niillä duunareilla kusta päässä?
Työaika alkaa klo 7 ja sen paalutuskoneen vuokra on aika kallis, joten työ tehdään mahdollisimman tehokkaasti js nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä eikä saa. Melua aiheuttavat työt eivät saa alkaa seitsemältä. Sinä siis úlíset vain úlisemísen halusta, ei teillä päin mitään paaluteta.
Helsingin Maunulassa paalutetaan. Tule itse kuuntelemaan jos et usko. Jatkunut jo kuukauden. Ei noita paskoja asuntoja kukaan osta, joten ihan turhaa työtäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä paalutin vaimoa jo kuudelta tänä aamuna.
Kuulin kyllä ja oli selvästi tumputtamisen ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi
Miksi? Duunarit elävät yhä 1800-lukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi
Ovat älyllisesti kehitysvammaisen tasolla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi
Ovat älyllisesti kehitysvammaisen tasolla muutenkin.
Mutta eivät laiskapaskoja, joiden pitää tuutia puoleen päivään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi
Niin alkaa, mut miksi ne äänekkäimmät työt täytyy aina tehdä aamuisin? Onko niillä duunareilla kusta päässä?
Eka tehdään paalut. Vai pitäskö se aloittaa pitkällä kahvilla,.alkaa paaluttaa vasta klo 12. Sit jatkaa seuraavana päivänä taas aamulla pitkät kahvit, jatkaa paalutusta klo 12. Hitaammin se etenee noin. Kun ei muuta voi tehdä ennenku ne paalut on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi
Eka tehdään paalut. Vai pitäskö se aloittaa pitkällä kahvilla,.alkaa paaluttaa vasta klo 12. Sit jatkaa seuraavana päivänä taas aamulla pitkät kahvit, jatkaa paalutusta klo 12. Hitaammin se etenee noin. Kun ei muuta voi tehdä ennenku ne paalut on kaikki.
Kunhan eivät ennen 9 metelöi, niin minulle on sama vaikka pani sivat toisiaan persee seen siellä.
Koska rakennuksen tekeminen on aloitettava perustuksista, joita maaperän niin vaatiessa on tuettava paalutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Oikein krapulistipummille.
Menisit töihin!
Säkin v ajakki voisit miettiä välillä muita, kuten meitä vuorotyöläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi
Kunhan eivät ennen 9 metelöi, niin minulle on sama vaikka pani sivat toisiaan persee seen siellä.
Kun ei se maailma pyöri sun navan ympärillä. Mikä siinä on että et arkena voi herätä aikasemmin?
"Kun me joudutaan tulemaan aikaisin töihin, pitää muidenkin herätä."
T: raksaäijjä
Ps. mennään kahville ysiltä ja sitten tehdään hiljaisemmat hommat.
Siksi