Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8336)

Vierailija
2921/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa... Olen aina ihmetellyt miksi naisilla on tarve mollata omaa aviomiestä "julkisesti".... Enkä tarkoita pelkästään tätä palstaa vaan ihan kavereille ja ylipäänsä naisten keskuudessa.

Näillä palstoilla homma menee vielä seuraavalle tasolle, yleistetään oman miehen tai yksittäisten tapausten perusteella nämä asiat ulottumaan kaikkiin miehiin. Muutama trolli jaksaa teitä provosoida ja tässä ollaan...

Tästä "hyeenalaumaefektistä" tulee myös demonstraatio alapeukkujen muodossa.

Toki myös muutama "nokkela" sutkautus, joilla pyritään kääntämään tämä minua vastaan, melko varmasti pyytämällä perustelemaan jotain epäolennaista.

No, perusteleppa jotain epäolennaista!

Minusta on positiivista, että naiset ovat toistensa puolella asioissa, jotka koskevat heitä kaikkia tavalla tai toisella. Eli ymmärtävät toisiaan. Ja

Tarvitaan myös lisää satuja ja tarinoita aasialaisesta ihmetipusta, nauru on aina paikallaan!

Vierailija
2922/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se, että mies huolehtii osuutensa kotitöistä, on todella kiihottavaa."

Joillakin on toki tavallisuudesta poikkeavia fetissejä.

Kiva etten ole tämän "fetissin" kanssa ainoa laatuani. Minustakin on erittäin kiihottavaa, kun  mies siivoaa ja pyykkää tai etenkin kun hän kokkaa. 😍

Niin no, riippuu tietenkin miehestä, mutta oma mieheni ainakin on superseksikäs tehdessään asioita perheensä eteen. 🥰

Tehoaako toi joihinkin miehiin? Oletko oikeasti saanut miehesi tekemään kotitöitä väittämällä että hän on seksikäs tehdessään niin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Huhhuh! 🙈

Ymmärrettävää, ettet ymmärrä yhtään, mistä on puhe. Et selkeästi kuuly tähän porukkaan, jotka miehekkäästi hoitaa homman kuin homman, joka on tehtävä. Jopa vauvan vaipan vaihto onnistuu. Siinä miehisyys vasta korostuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko nyt ymmärtänyt oikein? Eli kun nainen ei halua tehdä kaikkia kotitöitä, mukaanlukien aikuisen miehen pyykkihuolto, hän on laiska miesvihaaja. Mies ei ole laiska, koska... Niin, miksi?

Ymmärsit väärin - taidat olla nainen?

Ilmaisusi on hämäävän ristiriitaista. Voisitko tarkentaa?

Vierailija
2924/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa... Olen aina ihmetellyt miksi naisilla on tarve mollata omaa aviomiestä "julkisesti".... Enkä tarkoita pelkästään tätä palstaa vaan ihan kavereille ja ylipäänsä naisten keskuudessa.

Näillä palstoilla homma menee vielä seuraavalle tasolle, yleistetään oman miehen tai yksittäisten tapausten perusteella nämä asiat ulottumaan kaikkiin miehiin. Muutama trolli jaksaa teitä provosoida ja tässä ollaan...

Tästä "hyeenalaumaefektistä" tulee myös demonstraatio alapeukkujen muodossa.

Toki myös muutama "nokkela" sutkautus, joilla pyritään kääntämään tämä minua vastaan, melko varmasti pyytämällä perustelemaan jotain epäolennaista.

Mikä kohta on mielestäsi miesten haukkumista? Se, ettei tee kotitöitä vai se, että tekee. Tämä jäi vähän epäselväksi.

Vierailija
2925/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin epäseksikästä kuin mies, joka yökkii, kun pitäisi vaihtaa oman lapsen kakkavaippa. Siinä on miehen ihan turha muutamaan päivään ehdottaa vaimolle mitään seksiin viittaavaa.

Vierailija
2926/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinpas tyhmä, johan minä sen itsekin totesin aiemmin, joku mies on täällä sikaillut niin minä olen myös sika 🙏

Olinpa hölmö..anteeksi, oltiinpa me miehet hölmöjä

Miksi sinä olet sika (sika on vähän outo vertaus. Ovat älykkäitä eläimiä, tässä yhteydessä ilm. jotain muuta?)?

Vierailija
2927/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko nyt ymmärtänyt oikein? Eli kun nainen ei halua tehdä kaikkia kotitöitä, mukaanlukien aikuisen miehen pyykkihuolto, hän on laiska miesvihaaja. Mies ei ole laiska, koska... Niin, miksi?

Ymmärsit väärin - taidat olla nainen?

Miten se sitten menee? Kerro toki, oi mies, luomakunnan kruunu.

Taas miehiä halveksutaan ja naisten mielestä se on ok, ja jopa hauskaa?

Ei kaikkia miehiä. Vain niitä, jotka halveksivat naisia. Etpä tuota letkautusta arvostuksen takia laittanut.

Vierailija
2928/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olinpas tyhmä, johan minä sen itsekin totesin aiemmin, joku mies on täällä sikaillut niin minä olen myös sika 🙏

Ihan kuin joku kierisi itsesäälissä. Ihan vaan pikkuisen 😂

Nokkelaa ja niin ennalta-arvattavaa, ei jatkoon... yritä jotain omaperäisempää?

Eipä tää sun "sanailu" ansaitse mitään omaperäistä. 

Vierailija
2929/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En sano, etteikö noinkin voisi olla, mutta useimmiten tuontivaimot elävät alisteisessa asemassa. Kouluttautuneet ja Suomeen opiskelemaan tai töihin tulleet ovat tietysti eri asia kuin ne tapaukset, missä on haettu tottelevainen pikkuvaimo miestä miellyttämään."

Kuinka monta "tuontivaimoa" mahdat tuntea? Ja millaisissa piireissä näitä alistettuja naisia yleensäkin on? Etkö usko sitäkään, että moni suomalainen mies on halunnut lempeän ja rakastavan aasialaisen naisen, koska suomalaiset naiset ovat niin kylmiä ja kovia? Minulle on muutama aasialaisen naisen mies sanonut ihan suoraan, että joko kammoksuu tai pelkää suomalaisia naisia.

Mä tunnen paremmin kaksi, sairaalassa niitä riittää. Toinen thaikku ja toinen filppu. Kovia tekemään töitä, toinen (f) valittaa väsymystään ja miehest

Mahtavat aitten toiset aasialaiset todella kärsiä puolisoistaan, kun minäkin olen vastaavaa haukkumista kuullut.

Toinen jännä juttu on se, että vaikka aasia on maapallon suurin  maanosa, on siellä niin yhtenäinen kulttuuri! 

Vierailija
2930/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt se spesiaalimies käy taas kierroksilla. Taitaa rouva olla ystävättärien kanssa iltaa istumassa ja mies sillä aikaa psykoosissa.

Vierailija
2931/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin epäseksikästä kuin mies, joka yökkii, kun pitäisi vaihtaa oman lapsen kakkavaippa. Siinä on miehen ihan turha muutamaan päivään ehdottaa vaimolle mitään seksiin viittaavaa.

Ei mun mies mitään yökkinyt. Hoiti senkin, kuin mies. 

Vierailija
2932/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se, että mies huolehtii osuutensa kotitöistä, on todella kiihottavaa."

Joillakin on toki tavallisuudesta poikkeavia fetissejä.

Kiva etten ole tämän "fetissin" kanssa ainoa laatuani. Minustakin on erittäin kiihottavaa, kun  mies siivoaa ja pyykkää tai etenkin kun hän kokkaa. 😍

Niin no, riippuu tietenkin miehestä, mutta oma mieheni ainakin on superseksikäs tehdessään asioita perheensä eteen. 🥰

Koskettelet siis itseäsi kun röhnötät sohvalla miehen siivotessa. Pitihän se arvata.

Ei sun nyt tarvitse kertoa vaimostasi ja itsestäsi noin seikkaperäisesti. Too much information.

Vierailija
2933/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt se spesiaalimies käy taas kierroksilla. Taitaa rouva olla ystävättärien kanssa iltaa istumassa ja mies sillä aikaa psykoosissa.

Eilen joku epäili sitä siistimpää eri henkilöksi. Eivätköhän taas epäilykset haihtuneet.

Vierailija
2934/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen jännä juttu on se, että vaikka aasia on maapallon suurin  maanosa, on siellä niin yhtenäinen kulttuuri!"

Saanen huomauttaa, että palstamammoille aasia = Thaimaa.

Vierailija
2935/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toinen jännä juttu on se, että vaikka aasia on maapallon suurin  maanosa, on siellä niin yhtenäinen kulttuuri!"

Hä, milloin maantieto noin muuttui?

Vierailija
2936/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasia=48 valtiota, yli 60% maailman väestöstä. Joku noita ehkä yhdistää, mut ei lueta silti varsinaisesti yhtenäiskulttuuriksi. 

Vierailija
2937/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ihan loogista, kun kerran kaikki Suomen naiset ovat laiskoja siksi että ap:n mies ei osaa pestä omia kalsareitaan?

Join koko eilisen päivän keskenkäynyttä kiljua ja vatsani meni sekaisin. Olin sekä kännissä, että tukahtumaisillani omiin pieruihini. Turautin märän pierun stringeihini ja otin ne pois jalasta. Jätin ne tavalliseen tapaani lojumaan lattialle, mutta koska olin niin sekaisin, kuvittelin, että aloittajan mies on vieraillut luonani ja jättänyt likaiset stringinsä lääväni lattialle.

No eipä kumma, jos vaimosi pää pyörii kuin hyrrä ja ihmettelee suomalaista äijäkulttuuria. Hänen kannattaisi tavata joskus meitä ihan normaaleja ihmisiä, saa kanssasi aivan väärän kuvan kauniista maastamme ja sen hienosta kansasta.

Vierailija
2938/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan. Sä ihan toosa märkänä nuuhkit tuoretta paskaa sisältäviä vaippoja. Eipä yllättänyt.

Vierailija
2939/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunnen myös lihavan sian (jo ennen hänen vaimoaan), joka on jotakuinkin kusipäisimpiä henkilöitä, joiden kanssa olen koskaan ollut tekemisissä."

Samanhenkiset ja samanlaiset löytävät yleensä toisensa.

Vierailija
2940/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen myös lihavan sian (jo ennen hänen vaimoaan), joka on jotakuinkin kusipäisimpiä henkilöitä, joiden kanssa olen koskaan ollut tekemisissä."

Samanhenkiset ja samanlaiset löytävät yleensä toisensa.

Tuo ei kyllä yhtään mairittele vaimoasi. Olit kuvaillut hänet aika sivistyneeksi ihmiseksi, mutta jos olette samanhekisiä ja samanlaisia, niin voi lapsiparkojanne 🤢.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä