Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8336)

Vierailija
2901/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUHUU, MITEN KÄVI LAKON KANSSA ?

Ap halusi eron ja aikoo muuttaa pois. Ilmeisesti mies majailee edelleen sohvalla lokakuussa pestyissä lakanoissa. Ap:n asemassa en uskaltaisi jättää miestä yksin omistusasuntoon sikailemaan sitä myyntikelvottomaksi.

Vierailija
2902/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä sekoilua nää viimeiset sivut. Onko pakko vääntää trollin kanssa? Kai te pözilöt nyt tajuatte että se nauttii kun saa teidät vauhkoamaan itselleen. 

Käy viihteestä. Se on niin huono trolli, ettei varsinaisesti vaikuta mihinkään. Harmittavasti vaan laskee miesten mainetta, mitä eivät ole ansainneet.

Unohdit kirjoittaa viestiisi "olen muuten nainen".

Jokainen kyllä tajuaa, että kyse on yhdestä miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa... Olen aina ihmetellyt miksi naisilla on tarve mollata omaa aviomiestä "julkisesti".... Enkä tarkoita pelkästään tätä palstaa vaan ihan kavereille ja ylipäänsä naisten keskuudessa.

Näillä palstoilla homma menee vielä seuraavalle tasolle, yleistetään oman miehen tai yksittäisten tapausten perusteella nämä asiat ulottumaan kaikkiin miehiin. Muutama trolli jaksaa teitä provosoida ja tässä ollaan...

Tästä "hyeenalaumaefektistä" tulee myös demonstraatio alapeukkujen muodossa.

Toki myös muutama "nokkela" sutkautus, joilla pyritään kääntämään tämä minua vastaan, melko varmasti pyytämällä perustelemaan jotain epäolennaista.

Vierailija
2904/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se, että mies huolehtii osuutensa kotitöistä, on todella kiihottavaa."

Joillakin on toki tavallisuudesta poikkeavia fetissejä.

Kiva etten ole tämän "fetissin" kanssa ainoa laatuani. Minustakin on erittäin kiihottavaa, kun  mies siivoaa ja pyykkää tai etenkin kun hän kokkaa. 😍

Niin no, riippuu tietenkin miehestä, mutta oma mieheni ainakin on superseksikäs tehdessään asioita perheensä eteen. 🥰

Tehoaako toi joihinkin miehiin? Oletko oikeasti saanut miehesi tekemään kotitöitä väittämällä että hän on seksikäs tehdessään niin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Huhhuh! 🙈

Vierailija
2905/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko nyt ymmärtänyt oikein? Eli kun nainen ei halua tehdä kaikkia kotitöitä, mukaanlukien aikuisen miehen pyykkihuolto, hän on laiska miesvihaaja. Mies ei ole laiska, koska... Niin, miksi?

Vierailija
2906/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko nyt ymmärtänyt oikein? Eli kun nainen ei halua tehdä kaikkia kotitöitä, mukaanlukien aikuisen miehen pyykkihuolto, hän on laiska miesvihaaja. Mies ei ole laiska, koska... Niin, miksi?

Ymmärsit väärin - taidat olla nainen?

Vierailija
2907/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa... Olen aina ihmetellyt miksi naisilla on tarve mollata omaa aviomiestä "julkisesti".... Enkä tarkoita pelkästään tätä palstaa vaan ihan kavereille ja ylipäänsä naisten keskuudessa.

Näillä palstoilla homma menee vielä seuraavalle tasolle, yleistetään oman miehen tai yksittäisten tapausten perusteella nämä asiat ulottumaan kaikkiin miehiin. Muutama trolli jaksaa teitä provosoida ja tässä ollaan...

Toki myös muutama "nokkela" sutkautus, joilla pyritään kääntämään tämä minua vastaan, melko varmasti pyytämällä perustelemaan jotain epäolennaista.

Jos sikailu on se valittu elämäntyyli, niin miksi sitä pitää kuitenkin hävetä? Ownaa se rehellisesti ja ole ylpeä itsestäsi. Voit ottaa nämä kommentit myös kehuina. 

Vierailija
2908/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ole tuollainen tosikko, vaan kerro meille siitä Aasian ihmenaisesta! Pettymys pitkän työpäivän jälkeen huomata, ettei tähän loreen ole tullut mitään uutta.

Vierailija
2909/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sikailu on se valittu elämäntyyli, niin miksi sitä pitää kuitenkin hävetä? Ownaa se rehellisesti ja ole ylpeä itsestäsi. Voit ottaa nämä kommentit myös kehuina. 

Anteeksi, nyt pitää tuottaa mielihyvää naisväelle ja myöntää ymmärtämättömyytensä, mutta mikä sikailu?

Vierailija
2910/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sitten menee? Kerro toki, oi mies, luomakunnan kruunu.

Vierailija
2911/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpas tyhmä, johan minä sen itsekin totesin aiemmin, joku mies on täällä sikaillut niin minä olen myös sika 🙏

Olinpa hölmö..anteeksi, oltiinpa me miehet hölmöjä

Vierailija
2912/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sitten menee? Kerro toki, oi mies, luomakunnan kruunu.

Taas miehiä halveksutaan ja naisten mielestä se on ok, ja jopa hauskaa?

Vierailija
2913/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinpas tyhmä, johan minä sen itsekin totesin aiemmin, joku mies on täällä sikaillut niin minä olen myös sika 🙏

Ihan kuin joku kierisi itsesäälissä. Ihan vaan pikkuisen 😂

Vierailija
2914/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin joku kierisi itsesäälissä. Ihan vaan pikkuisen 😂

Nokkelaa ja niin ennalta-arvattavaa, ei jatkoon... yritä jotain omaperäisempää?

Vierailija
2915/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ihan loogista, kun kerran kaikki Suomen naiset ovat laiskoja siksi että ap:n mies ei osaa pestä omia kalsareitaan?

Vierailija
2916/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ihan loogista, kun kerran kaikki Suomen naiset ovat laiskoja siksi että ap:n mies ei osaa pestä omia kalsareitaan?

Aika vahva johtopäätös, mutta kaipa laiska laiskan tunnistaa? Mikäpä minä tuohon olen vastaan väittämään?

Vierailija
2917/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En sano, etteikö noinkin voisi olla, mutta useimmiten tuontivaimot elävät alisteisessa asemassa. Kouluttautuneet ja Suomeen opiskelemaan tai töihin tulleet ovat tietysti eri asia kuin ne tapaukset, missä on haettu tottelevainen pikkuvaimo miestä miellyttämään."

Kuinka monta "tuontivaimoa" mahdat tuntea? Ja millaisissa piireissä näitä alistettuja naisia yleensäkin on? Etkö usko sitäkään, että moni suomalainen mies on halunnut lempeän ja rakastavan aasialaisen naisen, koska suomalaiset naiset ovat niin kylmiä ja kovia? Minulle on muutama aasialaisen naisen mies sanonut ihan suoraan, että joko kammoksuu tai pelkää suomalaisia naisia.

Mä tunnen paremmin kaksi, sairaalassa niitä riittää. Toinen thaikku ja toinen filppu. Kovia tekemään töitä, toinen (f) valittaa väsymystään ja miehestään joka ei tee mitään (en tunne) ja toinen (t)

Valehtelet. Aasialaisessa kulttuurissa olisi häpeällistä moittia omaa puolisoa.

Vierailija
2918/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En sano, etteikö noinkin voisi olla, mutta useimmiten tuontivaimot elävät alisteisessa asemassa. Kouluttautuneet ja Suomeen opiskelemaan tai töihin tulleet ovat tietysti eri asia kuin ne tapaukset, missä on haettu tottelevainen pikkuvaimo miestä miellyttämään."

Kuinka monta "tuontivaimoa" mahdat tuntea? Ja millaisissa piireissä näitä alistettuja naisia yleensäkin on? Etkö usko sitäkään, että moni suomalainen mies on halunnut lempeän ja rakastavan aasialaisen naisen, koska suomalaiset naiset ovat niin kylmiä ja kovia? Minulle on muutama aasialaisen naisen mies sanonut ihan suoraan, että joko kammoksuu tai pelkää suomalaisia naisia.

Mä tunnen paremmin kaksi, sairaalassa niitä riittää. Toinen thaikku ja toinen filppu. Kovia tekemään töitä, toinen (f) valittaa väsymystään ja miehest

Valehtelet. Aasialaisessa kulttuurissa olisi häpeällistä moittia omaa puolisoa.

Niin missä niistä aasialaisista kulttuureista? Nämä daamit ovat mun työkavereitani vuosien ajalta, eivätkä mitään geneerisiä tai keksittyjä aasialaisia. Tunnen myös lihavan sian (jo ennen hänen vaimoaan), joka on jotakuinkin kusipäisimpiä henkilöitä, joiden kanssa olen koskaan ollut tekemisissä. Thaikkuvaimo löytyi täältä Tampereelta, vaikka Aasiassakin laukkasi.

Vierailija
2919/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehet haukkuvat omaa äitiäänkin h*oraksi.

Vierailija
2920/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, perusteleppa jotain epäolennaista!

Minusta on positiivista, että naiset ovat toistensa puolella asioissa, jotka koskevat heitä kaikkia tavalla tai toisella. Eli ymmärtävät toisiaan. Ja näin osoittavat ymmärryksensä heille, jotka sitä tarvitsevat.

Muuten meitä haukuitais susiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan