Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8336)

Vierailija
2961/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinäkö et kykene keskustelemaan ilmiöistä, vain omasta lähipiiriatäsi? No, nuo juttusi eivät kyllä sitten siitä sinun lähipiirsitäsi kovin hyvää kerro."

Äläpäs nyt hermostu, alkaa tulla kirjoitusvirheitäkin. Minähän nimen omaan haluan keskustella siitä ilmiöstä, että tämän foorumin naisilla ei muunlaisia kokemuksia/tuttavia näytä olevankaan kuin entisiä baarityttöjä. Ja ainoa miestyyppi näyttää olevan lihava kusipää. Minusta se tuntuu ihmeelliseltä ja kertonee aika selvää kieltä minkä tasoista porukkaa täällä on.

Vierailija
2962/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat tuntevat ainoastaan omien paskamahaisten ja kaljujen exiensä nykyiset thaikkubaaritytöt. Saattaahan se vähän harmittaa, kun olivat varmoja, ettei ukko uutta naista saa ikinä.

Ai kamala, täytyypä vielä lisätä, että lihavaksi siaksi kutsuttu mies ei ole mun ex. Vaimonsa historiaa en tiedä.

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/8336 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä h1ttoa? Olen asunut 20 vuotta ulkomailla eri maissa, eikä muualla vaimot hauku miehiä yhtään sen vähempää tai enemmän kuin Suomessa. Ts. luuserit haukutaan ja muita ei. Kaikkein eniten miehiä parjaavat itä-aasialaiset naiset."

Liikut oudoissa porukoissa, kun naiset ainoastaan haukkuvat miehiä.

Vierailija
2964/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä h1ttoa? Olen asunut 20 vuotta ulkomailla eri maissa, eikä muualla vaimot hauku miehiä yhtään sen vähempää tai enemmän kuin Suomessa. Ts. luuserit haukutaan ja muita ei. Kaikkein eniten miehiä parjaavat itä-aasialaiset naiset."

Ihan normaalia käytöstä ja johtuu alemmasta sosiaaliluokasta. Eihän tälläkään sivustolla miehet juuri kehuja saa, vaikka olisivat minkälaisia. Toista se on esim. minulla, kun on fiksu vaimo ja hänellä fiksu ystäväpiiri, niin miehistäkään ei löydy mitään moitittavaa.

Vierailija
2965/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vakavalla naamalla ovat täällä tosissaan, niin tosissaan kun olla voi.

Jos joku täällä toteaa, että aviomies kasvaa kauttaaltaan vihreää karvaa, niin jo toinen komppaa sitä ja kertoo, että oma mies/naapuri/sukulainen/työkaveri on kokonaan punaisen karvan peitossa. Niin että repikää siitä.

Vierailija
2966/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä sekoilua nää viimeiset sivut. Onko pakko vääntää trollin kanssa? Kai te pözilöt nyt tajuatte että se nauttii kun saa teidät vauhkoamaan itselleen. 

Käy viihteestä. Se on niin huono trolli, ettei varsinaisesti vaikuta mihinkään. Harmittavasti vaan laskee miesten mainetta, mitä eivät ole ansainneet.

No ei se kyllä mun silmissä yleisesti miesten mainetta muuta, semmoiseen tarvitsee ihan muita asioita kun jonkun randomin trollailu. Ihan yhtä hölmöjä kuin trolli itse on sille vastaajat. Pilaa vaan hyvän keskustelun monta sivua jatkuva vänkääminen trollin ja vauhkoajien välillä. 

Mä olen huomannut, ettei kenenkään tarvi edes trollata kun mopo karkaa käsistä täällä.

Siinä olet kyllä oikeassa. :D

Vierailija
2967/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä sekoilua nää viimeiset sivut. Onko pakko vääntää trollin kanssa? Kai te pözilöt nyt tajuatte että se nauttii kun saa teidät vauhkoamaan itselleen. 

Käy viihteestä. Se on niin huono trolli, ettei varsinaisesti vaikuta mihinkään. Harmittavasti vaan laskee miesten mainetta, mitä eivät ole ansainneet.

No ei se kyllä mun silmissä yleisesti miesten mainetta muuta, semmoiseen tarvitsee ihan muita asioita kun jonkun randomin trollailu. Ihan yhtä hölmöjä kuin trolli itse on sille vastaajat. Pilaa vaan hyvän keskustelun monta sivua jatkuva vänkääminen trollin ja vauhkoajien välillä. 

Sitten voi laittaa itse jotain fiksua ja rakentavaa. Toisten jutuista valittaminen ei sitä ole.

Totta. Olenkin osallistunut keskusteluun ja kokenut sen hyvänä trollailun alkamiseen asti. 

Vierailija
2968/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinäkö et kykene keskustelemaan ilmiöistä, vain omasta lähipiiriatäsi? No, nuo juttusi eivät kyllä sitten siitä sinun lähipiirsitäsi kovin hyvää kerro."

Äläpäs nyt hermostu, alkaa tulla kirjoitusvirheitäkin. Minähän nimen omaan haluan keskustella siitä ilmiöstä, että tämän foorumin naisilla ei muunlaisia kokemuksia/tuttavia näytä olevankaan kuin entisiä baarityttöjä. Ja ainoa miestyyppi näyttää olevan lihava kusipää. Minusta se tuntuu ihmeelliseltä ja kertonee aika selvää kieltä minkä tasoista porukkaa täällä on.

Vain tyhjäpäät puhuu jostain baaritytöistä.

Vierailija
2969/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat tuntevat ainoastaan omien paskamahaisten ja kaljujen exiensä nykyiset thaikkubaaritytöt. Saattaahan se vähän harmittaa, kun olivat varmoja, ettei ukko uutta naista saa ikinä.

Olin aina ajatellut että se on vain ilkeää stereotypiaa, että aasialaisten naisten suomalaiset miehet olisivat pääosin vanhoja, lihavia, rumia ja ilkeitä törkyturpia, mutta tämä palstalla riehuva törkyturpainen tuontivaimon omistaja ja hänen havaintonsa thaikkubaarityttöjen miehistä saa kyllä pohtimaan, että tuossa yleistyksessä taitaa sittenkin olla ihan vinha perä.

Vierailija
2970/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia käytöstä ja johtuu alemmasta sosiaaliluokasta. Eihän tälläkään sivustolla miehet juuri kehuja saa, vaikka olisivat minkälaisia. Toista se on esim. minulla, kun on fiksu vaimo ja hänellä fiksu ystäväpiiri, niin miehistäkään ei löydy mitään moitittavaa.

Oletko sinä se mies, joka on täällä kertonut aasialaisesta vaimostaan hyvin tarkkaan kaikkea tämän alapäähän liittyviä asioita? Siis naisen neitsyydestä, vaginan tiukkuudesta, orgasmeista? Sekö on sinusta asiallista, kun miehen laiskuudesta kotitöiden suhteen kertominen ei ole?

Vierailija
2971/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin epäseksikästä kuin mies, joka yökkii, kun pitäisi vaihtaa oman lapsen kakkavaippa. Siinä on miehen ihan turha muutamaan päivään ehdottaa vaimolle mitään seksiin viittaavaa.

Anna mä arvaan. Sä ihan toosa märkänä nuuhkit tuoretta paskaa sisältäviä vaippoja. Eipä yllättänyt.

On kyllä tosi hyvä asia, että tuon kommentin kirjoittajalla ei tule ikinä olemaan lapsia.

Vierailija
2972/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluat viestilläsi kertoa thaikkubaaritytöistä ja suhtautumisestasi heihin?

Vierailija
2973/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia käytöstä ja johtuu alemmasta sosiaaliluokasta.

Oletko siis sitä mieltä, että ulkomailla, myös Aasiassa, naiset haukkuvat ilkeitä, hyväksikäyttäviä luuserimiehiään? Aika erilaista kuvaa on itämaisten naisten hienosta ja nöyrästä luonteesta annettu näille palstan inkkeleille, joita on kannustettu hakemaan itselleen kodinkone Aasiasta. En oikein usko, että ne ylemmän sosiaaliluokan naiset olisivat tulossa Suomeen tuollaisen (palstamiehen sanoin) paskamahaisen ja kaljun laiskamadon piiaksi. Vai mitä itse luulet?

Vierailija
2974/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, itsepä aloit passaamaan joten taisi tulla pitkä elämänura.

Toinen on että vaihda asuntoa ja ota ero. Sitten uusi passattava.

Turhia siis kitiset että joutuu passamaan kun itse passaat.

Sama kuin joku valittaa että liikaa töitä? No itsepä tekee hommat, mitalia tuskin saa tai jos saa niin sellasen kuparisen työnsankari mitalin..hehehe...

Vierailija
2975/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän lie se alempi sosiaali luokka ? Tarkoittaneeko sitä että kulkee kraka kaulassa ja ajelee vekselivetoisella mersulla luullen olevansa jotakin parempaa ja luulee että voi arvostella toisia tietämättä yhtään mitään toisesta ihmisestä?

Arvostella sen mukaan miten toinen pukeutuu tai millaisella autolla ajaa?

No onneksi on väärässä tällaiset väärän sosiaaliluokan luuserit :)

Eivät tiedä että aika pian tipahtaa alas sieltä parin tonnin kuukausipalkalla elämisestä ja onkin sitten pian ihan tavallinen kakkiainen...Kuten kaikki olemme, olipa rahaa tai ei, samanlaisia ihmisiä.

Olen kyllä nähnyt näitä jotka tienaavat tekemättä oikeaa työtä enkä ole kovin innostunut seurastaan, eikä monen puolisokaan ole innostunut väkivaltaisista luusereista mitä aika moni noista on.

Vierailija
2976/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äidin tehtävä perinteisesti on ottaa paljon vastuuta perheen hyvinvoinnista. Mutta nykyään tulee mussutusta asioista kuin asioista. Ei tarvii ihmetellä, miksi suomessa menee huonosti ja avioerot lisääntyvät.

Ennen oli toisin, äiti hoiti lapset ja kodin, mies oli perheen pää talouden hoitamisessa, ja ennen kaikkea rahan hankkimisesta. Perheet voivat hyvin ja nauttivat elämästä, nykyään roolit ovat usein pahasti sekaisin. Etenkin eräällä tuttava pariskunnalla on koko ajan jokin kriisi päällä, kauheaa kuunneltavaa etenkin perheen äidin motkotus, mikään ei ole hyvin.

Vierailija
2977/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äidin tehtävä perinteisesti on ottaa paljon vastuuta perheen hyvinvoinnista. Mutta nykyään tulee mussutusta asioista kuin asioista. Ei tarvii ihmetellä, miksi suomessa menee huonosti ja avioerot lisääntyvät.

Ennen oli toisin, äiti hoiti lapset ja kodin, mies oli perheen pää talouden hoitamisessa, ja ennen kaikkea rahan hankkimisesta. Perheet voivat hyvin ja nauttivat elämästä, nykyään roolit ovat usein pahasti sekaisin. Etenkin eräällä tuttava pariskunnalla on koko ajan jokin kriisi päällä, kauheaa kuunneltavaa etenkin perheen äidin motkotus, mikään ei ole hyvin.

Olen itse kuusikymppinen enkä tunne äitini sukupolvesta yhtään naista, joka olisi ollut kotirouva koko ikänsä. Naiset saattoi olla kotona siihen asti, että lapset meni kouluun, mutta siinä samassa naisetkin lähtivät palkkatöihin kodin ulkopuolelle. Moni otti kotivuosinaan hoitolapsia siihen lisäksi. Kuinka monta ikänsä kotirouvana ollutta naista sinä tiedät?

Vierailija
2978/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai kamala, jos sellaisten miesten puolisoiksi joutuvat!! Tunnetko heitä paljonkin? Rakkausliitoista tuskin on kyse. Voi tyttöparat!"

En tunne ainoatakaan palstamammaa, enkä teidän exiä. Täällä on vaan aika usein kamalaa itkua siitä, miten se juoppo ja epäsiisti paskamaha ex lähti thaikkuihin ja osti sieltä 30 vuotta nuoremman orjan itselleen alistettavaksi.

Niinhän sinäkin teit. 

Vierailija
2979/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia käytöstä ja johtuu alemmasta sosiaaliluokasta.

Oletko siis sitä mieltä, että ulkomailla, myös Aasiassa, naiset haukkuvat ilkeitä, hyväksikäyttäviä luuserimiehiään? Aika erilaista kuvaa on itämaisten naisten hienosta ja nöyrästä luonteesta annettu näille palstan inkkeleille, joita on kannustettu hakemaan itselleen kodinkone Aasiasta. En oikein usko, että ne ylemmän sosiaaliluokan naiset olisivat tulossa Suomeen tuollaisen (palstamiehen sanoin) paskamahaisen ja kaljun laiskamadon piiaksi. Vai mitä itse luulet?

Ylempien sosiaaliluokkien naiset eivät tee kotitöitä monessakaan Aasia maissa  - jos on varallisuutta, kotiin palkataan apua = autetaan työllistämällä. Ja on minulle Suomessakin selitetty siivouspalvelun käyttöä sillä, että tekijä tarvitsee tuloja.

Vierailija
2980/8336 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan muu kuvannut miehiä lihaviksi kusipäiksi, kuin sinä ja yksi toinen, joka kertoi tällaisen tuntevan. Aikamoisen yleistyksen täatä sait. Kertoo karua kieltä sinun lukemisen ja ymmärtämisen tasosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan