Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8329)
AP, tule kertomaan päivitystä niin saadaan keskustelu taas raiteilleen! Kuka pakkasi muuttolaatikot ja kumman tavarat niihin meni (arvaukseni sinä ja sinun)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kehtaat pakottaa vaimosi toimimaan palkkatyönsä ohessa yksinhuoltajana reissujesi ajan ja sitten vielä sen lisäksi passamaan ja paapomaan sinua, kun lopulta suvaitset saapua reissuiltasi kotiin. Miksi luulet, että vaimosi ei olisi väsynyt? Ja silti kehtaat heittäytyä huolletavaksi ja hoivattavaksi. Aikamoista."
On tuo tosiaan aikamoista, että aaveeleidit rakentelee jatkuvasti omia olkiukkoja ja niiden varjolla sitten haastavat riitaa. :D
Mitä ihmettä sössötät? Ihan itse olet kertonut että noin teillä toimitaan. Selaahan viestisi ja katso mitä olet paljastellut perhe-elämästäsi - ilmeisesti kännipäissäsi, kun et kerran itsekään enää juttujasi muista.
Meidän perheessä ei juurikaan alkoholin kanssa läträtä, mutta sinä olet ilmeisesti sen suhteen varsinainen kokemusasiantuntija. Harhaiset kommenttisi ovat kuin kiljua ämpäritolkulla vuosikausia juoneen ja omia pieruja nuuhkineen katkeran keski-ikäisen naisen ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kehtaat pakottaa vaimosi toimimaan palkkatyönsä ohessa yksinhuoltajana reissujesi ajan ja sitten vielä sen lisäksi passamaan ja paapomaan sinua, kun lopulta suvaitset saapua reissuiltasi kotiin. Miksi luulet, että vaimosi ei olisi väsynyt? Ja silti kehtaat heittäytyä huolletavaksi ja hoivattavaksi. Aikamoista."
On tuo tosiaan aikamoista, että aaveeleidit rakentelee jatkuvasti omia olkiukkoja ja niiden varjolla sitten haastavat riitaa. :D
Mitä ihmettä sössötät? Ihan itse olet kertonut että noin teillä toimitaan. Selaahan viestisi ja katso mitä olet paljastellut perhe-elämästäsi - ilmeisesti kännipäissäsi, kun et kerran itsekään enää juttujasi muista.
Meidän perheessä ei juurikaan alkoholin kanssa läträtä, mutta sinä olet ilmeisesti sen suhteen
Ihmettelet henkilöön käyvää kommentointia, mutta olet itse aika "taitava" siinä. Ja huom. edelleen, juttujasi kommentoi useampi useampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat kyllä ahkeria ja aikaansaapia. Minulla sukulaisena lähes kolmekymppinen. Hänellä on kaksi tutkintoa tehtynä, ja tekee hurjasti töitä. Tekee myös kotona paljon, mutta onneksi niin suomalaistunut, ettei todellakaan kaikkea. Puolisona suomalainen mies, joka tekee osansa kotihommista. Mm. kokkaa, vaikka vaimonsa on kokki. Kunpa suomalaiset miehet arvostaisi vaimojaan, ovat he sit mistä tahansa syntyisin. Ja sama tietenkin toisinpäin.
Palstanaiset näyttävät päivittäin oikein hyvää esimerkkiä vastakkaisen sukupuolen arvostamisesta.
Kyllä, arvostetaan aiheesta. Ei aiheetta. Kuis muuten?
Laskettelet luikuria kuten muutkin palstan ex-frouvat. =)
Hui kuin pahasti sanottu😅. Itse en ole ex, vaikka täällä niitäkin on. Katsos, kun arvostetaan puolin ja toisin, ei se erokaan ole niin herkässä. Ja toisinaan se ero voi olla parasta, mitä on tapahtunut. Eli onnellisia exiä on myös maailmassa!
Kädet ylös nyt jokainen mamma, jotka otitte tämän kommenttini liian henkilökohtaisesti ja sen jälkeen annoitte itsellenne luvan, että mopo karkaa käsistä ja alkaa valehtelu, mustamaalaaminen ja asioiden vääristely:
Minä: "Miesten pitäisi lukea tämä ketju, niin heiltä putoaisi suomut silmiltä. Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.
Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on lähes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruoka ja tietysti suukoin vastaanottava vaimo." P.S. Jätin tahallani kertomatta mitä kaikkea minä teen kotona, koska tunnen mammat jo liian hyvin. :D
Aaveemammeliinit kuorossa: "Mulle ihan sama, mukä teidän järjestely on, jos vaimosi on alamaisesi vapaaehtoisesti.
Mutta voitko, tai osaatko, perustella, miksi naisten pitäisi yleisestikin teitä palvella? Mihin tuo ajatus perustuu? Mikä sinusta tekee niin avuttoman, että tarttet vaimon äidiksesi?
---
Nait sit palvelijan itselles! Palkattuna olis tullu kalliiks...
---
Kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Sinua vitutti "naisen passaaminen" (mitä sillä tarkoitatkaan), mutta vaadit naista tekemään suurimman osan asioista kotona, ruokakin pitää kiikuttaa sinulle nenän eteen. Kai huutelet vessasta vielä pyllynkin pyyhkimään?
Voisiko joku nyt vihdoin ja viimeinen loogisesti selittää, miten miesten ei tarvitse tehdä mitään, mutta naiset ovat välittömästi "naisvauvoja" jos eivät ole jynssää kotia 24/7? Painaako se kalu siellä housuissa niin paljon?
---
Joo, ehdit ja jaksat autella kotitöissä yhtä paljon kuin aloittajan mies eli et ikinä yhtään.
---
Kunhan vaimolla on kansalaisuus hankittuna ja tarpeeksi omaisuutta kerättynä, mahdollisesti sukulaisia hankittuna Suomeen, hän pääsee eroon keski-ikäisestä ällöstä äijästä ja voi alkaa elää mukavaa länsimaista elämää ja tapailla ketä haluaa.
---
Niin, aivan, sillä naisella ei ole muuta työtä kuin sinun passaaminen.
onnea vaan sulle, kun hän lähtee viidenvuoden kuluttua pois luotsasi, kun on oppinut kielen ja kouluttautunut.👍
---
Juuri näin, rahalla ostit palvelua, nainen maksaa työllään - ja eoäilemättä kehollaan."
Täytyy sanoa, että on siinä varmasti noiden naisoletettujen kohdalla miehillä käynyt tuuri, kun ovat noin ihania ja lämminhenkisiä kumppaneita löytäneet. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaiset kommenttisi ovat kuin kiljua ämpäritolkulla vuosikausia juoneen ja omia pieruja nuuhkineen katkeran keski-ikäisen naisen ulinaa.
Meidän perheessä ei todellakaan noita hekumoiden kuvailemiasi pervopetterin lempijuttuja harrasteta, mutta sinä olet ilmeisesti niiden suhteen varsinainen kokemusasiantuntija. 😳
Vierailija kirjoitti:
Kädet ylös nyt jokainen mamma, jotka otitte tämän kommenttini liian henkilökohtaisesti ja sen jälkeen annoitte itsellenne luvan, että mopo karkaa käsistä ja alkaa valehtelu, mustamaalaaminen ja asioiden vääristely:
Minä: "Miesten pitäisi lukea tämä ketju, niin heiltä putoaisi suomut silmiltä. Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.
Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on lähes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin
Käsi ylös, oletko itse oikeasti lukenut omia turauksiasi. Vaikka kopioisit noi juttusi sata kertaa, ei ne muuksi muutu, kuin naisten mollaamiseksi. Ja se asenne tulee hyvin esille, että naisen tehtävä on miestään palvella ja passata. Vieläpä päivätyön lisäksi!! Ei se totuus muuksi muutu, että hait auliin vaimon aasiasta, koska suomalaiset naiset eivät auliisti passaa.
Ja kiitos huomiosta. Oma mieheni on oikein tyytyväinen elämäänsä kanssani. Kohta 40v. yhteiselo takana.
Täällä joku "wannabe" väittää vastaan jokaiseen mielipiteeseen, ja heittää kehiin lähes aina saman typerän vasta-argumentin. Hän on saanut varmaan äidin maidon sijasta etikkaa?
Hei ap, kiinnosta kovasti oletko edelleen lakossa ja mitä seuraamuksia siitä on elämäänne ja huusholliini tullut.
Kiinostaa kovasti, koska aloituksesi oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
AP, tule kertomaan päivitystä niin saadaan keskustelu taas raiteilleen! Kuka pakkasi muuttolaatikot ja kumman tavarat niihin meni (arvaukseni sinä ja sinun)?
Oikein arvattu. Päästään väliaikaiseen asuntoon ensi viikolla ja alan sitten etsiä omaa kotia. Mies olettaa, että pakkaaminen on pelkkää bluffia. Eli arvoisa tuleva ex-mieheni, jos luet tätä keskustelua, niin me lasten kanssa ollaan ihan oikeasti lähdössä.
ap
Miehen olisi kannattanut ottaa fiksu ja naisellinen nainen aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii. Jos sattuu saamaan. Ei ne aasialaisetkaan välttämättä kestä omissa paskoissaan mujuvaa sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein arvattu. Päästään väliaikaiseen asuntoon ensi viikolla ja alan sitten etsiä omaa kotia. Mies olettaa, että pakkaaminen on pelkkää bluffia. Eli arvoisa tuleva ex-mieheni, jos luet tätä keskustelua, niin me lasten kanssa ollaan ihan oikeasti lähdössä.
ap
- - - - - -
En usko. Itse bluffaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
- - - - - -
En usko. Itse bluffaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii. Jos sattuu saamaan. Ei ne aasialaisetkaan välttämättä kestä omissa paskoissaan mujuvaa sikaa.
Miksi teidän lähipiirin miehet ja exät ovat AINA omissa paskoissaan mujuvia sikoja? Tekeekö seura kaltaisekseen?
"Oma mieheni on oikein tyytyväinen elämäänsä kanssani. Kohta 40v. yhteiselo takana."
Tietääkö miehesi, että olet n. 60 vuotta suhtautunut ulkomaalaisiin naisiin rasistisesti ja erittäin halveksivasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän lähipiirin miehet ja exät ovat AINA omissa paskoissaan mujuvia sikoja? Tekeekö seura kaltaisekseen?
Eikö tässä puhuta apn tulevasta exästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aloittajan mieskin on halukas etsimään ahkeramman ja ulisemattoman aasialaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aloittajan mieskin on halukas etsimään ahkeramman ja ulisemattoman aasialaisen?
Ei kai sitä kukaan muu suostuisi katselemaan, äijä ei saa edes lakanoitaan vaihdettua?
Viestistäni tuli hieman epäselvä, kun lainausmerkit jäivät pois
Viestini kuului alkaa näin:
Jälleen alkoi tulla noita (lainausmerkki) meillä on toimiva ja tasapuolinen työnjako (lainausmerkki), mutta silti siellä kaikki eivät tee kaikkea