Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on mielestäsi parempi, ei ollenkaan rintoja vai pienet silikonit? Kohtalontovereita paikalla?

Vierailija
21.10.2023 |

Mulla ei ole rintoja. Ennen oli pienet kohoumat alle AA-kupin, mutta imetyksen jälkeen nekin katosivat ja jäljellä on pelkästään nahkaa. Tää on niin nolo ja tabu aihe. Olen välillä harkinnut jopa leikkausta, koska mitkään vaatteet eivät istu. Olen vieläpä pitkä ja harteikas nainen, välillä olen jopa miettinyt että luuleeko joku minua sukupuolta vaihtaneeksi jolla on prosessi kesken?! Mies sanoo ettei ulkonäköni haittaa, mutta onhan se nyt fakta että haittaa se. Onko kohtalontovereita? Oletteko hyväksyneet asian vai käyneet korjauksessa? Tuntuu että olen kehittänyt jonkun pakkomielteen siitäkin, että pakko olla hoikka koska muuten kroppa olisi ihan epätasapainossa. Nuorenakin mua haukuttiin niin paljon. Ärsyttää, miten yksi ruumiinosa katsotaan olevan niin hirveän tärkeä, ja leikkaus on ainoa asia mitä sille voi tehdä. 

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä suuri osa kommenteista koskee pieniä rintoja? Pienet rinnat on eri asia kuin ei rintoja ollenkaan, eli sellainen rintakehä kuin miehellä. 

Vierailija
62/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinulla on lapsi ja mietit tällaista asiaa? Ja mietit sitä ilmeisesti ihan koko ajan. Hienoa. Anna lapsesi pois ja mene ottamaan ne silarit vaikka jonnekin Viroon, niin olet onnellinen sen jälkeen. Tai sitten et ole, sillä pääsi on rikki. 

Niin, että nainen on päästään rikki, jos lapsi ei täytä ajatuksia 24/7? Olipa kerrassaan vähä-älyinen kommentti.

Aloittajalle sanoisin, että mikäli koet silikonien parantavan elämänlaatuasi, niin hanki ihmeessä sellaiset. Äläkä välitä näistä typeristä kommenteista. Kaikki ymmärtävät, kun rintasyöpäpotilas hankkii silikonit rintojenpoiston jälkeen, mutta tässä kohtaa kun rintoja ei ole koskaan ollutkaan, ymmärrystä ei heru vaikka kyseessä on henkisesti täysin sama asia.

En kenellekään tietenkään syöpää toivo, mutta joku pikkuinen koepalarumba voisi olla ihan oikein henkilölle, jonka mielestä syöpähoidot ja synnynnäinen pienirintaisuus ovat henkisesti täysin sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinulla on lapsi ja mietit tällaista asiaa? Ja mietit sitä ilmeisesti ihan koko ajan. Hienoa. Anna lapsesi pois ja mene ottamaan ne silarit vaikka jonnekin Viroon, niin olet onnellinen sen jälkeen. Tai sitten et ole, sillä pääsi on rikki. 

Niin, että nainen on päästään rikki, jos lapsi ei täytä ajatuksia 24/7? Olipa kerrassaan vähä-älyinen kommentti.

Aloittajalle sanoisin, että mikäli koet silikonien parantavan elämänlaatuasi, niin hanki ihmeessä sellaiset. Äläkä välitä näistä typeristä kommenteista. Kaikki ymmärtävät, kun rintasyöpäpotilas hankkii silikonit rintojenpoiston jälkeen, mutta tässä kohtaa kun rintoja ei ole koskaan ollutkaan, ymmärrystä ei heru vaikka kyseessä on henkisesti täysin sama asia.

En kenellekään tietenkään syöpää toivo,

Sairastuneelle rakennetaan hänen halutessaan samankokoinen rinta kuin ennenkin oli, mutta silikoneilla rakennetaan jotain uutta, itsetunnon takia. Kyseessä on kaksi eri asiaa, vaikka en ketään tuomitsekaan, joka silikonit haluaa. Se on hänen oma asiansa. Omassa kommentissani toin esille komplikaatiot ja riskit, jotka näissä leikkauksissa kuitenkin on. Julkisella puolella niitä ei hoideta kuin henkeä uhkaavassa tapauksessa, joten pitää miettiä onko varallisuutta tarpeeksi hoita ne ja uusintaleikkaukset, jotka ovat välttämättömiä, ellei implantteja jossain vaiheessa poisteta kokonaan. 

Joillakin ihmisillä muuten muodostuu voimakkaita arpia, sellaistakin olen nähnyt eli iho reagoi eri tavoin, jolloin leikkausarvet loistavat kehossa todella voimakkaasti. Jos ei ole isoja leikkauksia tehty, niin miettisin sitäkin, koska ovat mielestäni aika ikävän näköiset korostaessaan silikoneja. Toki tuollainen ihotyyppi on poikkeus.

Vierailija
64/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä voi tulla kaltaisellesi torvelle yllätyksenä, mutta normaalilla järjellä varustetut ihmiset pystyvät ajattelemaan monta asiaa yhtä aikaa.

Ihmisluonteeseen kuuluu osana ulkonäön miettiminen. Pikemminkin sellainen on rikki joka ei ajattele sitä lainkaan, näkeehän sen kadullakin. 

Ai ihan kadullakin näkee? Kuvitellaan kadulla kaksi pienirintaista naista, joista toisella on itsetunto-ongelma pienten rintojensa kanssa, ja joista toinen ei ollenkaan huolehdi asiasta. Kummalla lienee iloisempi ilme ja kevyempi askel? Kumpi lienee rikki?

Vierailija
65/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on eri asia kuin roikkuva nahka, ota implantit jos asia mietityttää ja budjetti riittää. Itse laihduin rankan eron jälkeen ja keho näytti ikäistäni huomattavasti vanhemmalta, iho ei palautunut. Otin pienet implantit ja rasvansiirron, ei ole kaduttanut. Seksikumppanit eivät ole implantteja huomanneet, itse koen että rinnat ovat kovat mutta muoto tärkeämpää.

Vierailija
66/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten että kaikki työkaverit ja ystävät, tutut huomaa että olet ottanut ne. Mä vähän epäilen että yksi nainen otti myös...Outoa koska hän yritää selvästi piilotella niitä vaatetuksillaan.

Vierailija
67/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus on aina riski, oli kyse millaisista rinnoista tai rinnattomuudesta tahansa. Ihmettelen myös rintojen pienennysleikkauksen tyrkyttämistä, jos isot rinnat eivät aiheuta kipuja. Muiden ihmisten asenteiden takia leikkauksiin ei pitäisi ryhtyä. Ei rintojen koko ole ratkaiseva parisuhteen kannalta.

Ymmärrän ap:tä, vaikka ongelmani on päinvastainen. On inhottavaa kuulla kommentteja omasta kehostaan, hirveää on mun ollut kuulla "utareet"-kommenttia, mikä muuten tuli toiselta naiselta.

Vierailija
68/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi täällä suuri osa kommenteista koskee pieniä rintoja? Pienet rinnat on eri asia kuin ei rintoja ollenkaan, eli sellainen rintakehä kuin miehellä. 

Se rintakehä lienee vähän eri mallinen. Ja jos nänni => rinta.

Vierailija
69/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pienet rinnat on eri asia kuin roikkuva nahka, ota implantit jos asia mietityttää ja budjetti riittää. Itse laihduin rankan eron jälkeen ja keho näytti ikäistäni huomattavasti vanhemmalta, iho ei palautunut. Otin pienet implantit ja rasvansiirron, ei ole kaduttanut. Seksikumppanit eivät ole implantteja huomanneet, itse koen että rinnat ovat kovat mutta muoto tärkeämpää.

Olis ollu myös mahdollisuus ostaa paremmin tukevia rintsikoita. Mutta otit vain jotta seksikumppanit tykäisi. Liiveissä kun on myös mahollista ostaa semmosia missä on sisällä tuki, semmonen silikonitäyte.Tai push upit. Mut miehistähän sä vaan huolehdit?

Vierailija
70/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiset joilla on normaalit rinnat pysty täysin ymmärtämään, millaista on elää täysin tissittömänä. Yksi elämäni parhaita päätöksiäni oli ottaa silikonit, eikä sillä ole mitään tekemistä turhamaisuuden kanssa. 

Vierailija
71/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä itse haluat, on paras ratkaisu. 

Jos silikonit kohottaa itsetuntoa niin ota ne. 

Mutta jos otat, niin tee se koska itse haluat. Muiden mielipiteillä ei ihan oikeasti ole väliä. 

Kaikkea hyvää sinulle! 

Vierailija
72/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan. Mutta ota mahdollisimman pehmeät, pisaranmalliset ja lihaksen päälle, niin tulee luonnollisin. Ne ei saa aikaan vahinkoa lihaksille eivätkä kapseloidu niin helposti, toipuminen on myös nopeampaa. Näyttää oikeilta, imettäneen äidin rinnoilta. Ja miehen mukaan myös tuntuu oikeilta.

Mulla on kuvaukseni mukaiset ollu kohta 10 v, oon tosi tyytyväinen edelleen. Ei mitään ongelmia, en edes muista et mulla on ne. Poistorahat on tilillä varmuuden vuoksi valmiina, jos tulis hätätilanne.

Vierailija
73/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kärsimyksesi. Minullakaan ei ole juurikaan rintoja, olen niin hoikka ollut aina. Olen haaveillut silikoneista jo yli 10-vuotta, mutten taida uskaltaa mennä siihen leikkaukseen. Onhan niissä aina riskinsä. 

Vierailija
74/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok ottaa silikonit tuossa tilanteessa. Just sellaiset luonnolliset.

Itse olen tässä kohtaa voittanut geenilotossa, eikä symmetriset c-koon rinnat ole millään tavalla 2 lapsen imetyksestä kärsineet. Sen sijaan kävin leikkauttamassa eripariset silmäluomeni muutama vuosi sitten.

Mut itselleni olisi tosi pinnallista ja tyhmää lähteä korjailemaan noita omia rintojani vielä paremmiksi. Ap:lle leikkaus on täysin perusteltu.

Vierailija
75/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä kuvaan minkä tyyppistä tarkoittaa rimnaton tai pieni?   

Eri ihmisillä varmaan eri käsitys.

Vierailija
76/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kysyin aukoinaan seurustelun alussa mieheltä, että tykkääkö hän isoista tisseistä, kun itse olin a-kuppikokoa.

Hän sanoi, että hakisi navetasta seuraa, jos utareet kiinnostaa.

En ikipäivänä huolisi miestä, joka puhuu naisista noin!

Mutta sinulle on ok kun nainen on samaa mieltä(miehensä kanssa) ja kirjoittaa mielipiteensä palstalle? Miehet on aina pahiksia.

Vierailija
77/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä silareita nyt ei kannata ottaa, ihan älytöntä. Mieluummin pienet olemattomat luomut tai sitten jos otetaan silarit niin vähintään D kuppia.

Vierailija
78/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita hormonihoito ja nauti hyvästä ruoasta, niin pääset helpommalla ja halvemmalla. 🩷🩷🩷

Vierailija
79/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Yleensä he joilla on lapsi, haluavat myös pitää suhteen lapsen toiseen vanhempaan. Ja siihen auttaa että on normaali ulkonäkö. 

Määrittele"normaali"

Vierailija
80/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienirintainen, nyt yli 60 v. Koskaan, ikinä, kukaan mies ei ole moittinut rintojani.ja edelleenkin vientiä on liikaakin. Olen pienikokoinen muutenkin. En koskaan laittaisi irtopalloja ihoni alle. Kun vielä vanhenee ja ehkä mahakin jossain vaiheessa kasvaa, niin isojen rintojen kanssa sitte on kuin potkupallo. Ainahan silikonit voi poistaa, mutta useita leikkauksia ihan vain huvin vuoksi -ei kiitos!