Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on mielestäsi parempi, ei ollenkaan rintoja vai pienet silikonit? Kohtalontovereita paikalla?

Vierailija
21.10.2023 |

Mulla ei ole rintoja. Ennen oli pienet kohoumat alle AA-kupin, mutta imetyksen jälkeen nekin katosivat ja jäljellä on pelkästään nahkaa. Tää on niin nolo ja tabu aihe. Olen välillä harkinnut jopa leikkausta, koska mitkään vaatteet eivät istu. Olen vieläpä pitkä ja harteikas nainen, välillä olen jopa miettinyt että luuleeko joku minua sukupuolta vaihtaneeksi jolla on prosessi kesken?! Mies sanoo ettei ulkonäköni haittaa, mutta onhan se nyt fakta että haittaa se. Onko kohtalontovereita? Oletteko hyväksyneet asian vai käyneet korjauksessa? Tuntuu että olen kehittänyt jonkun pakkomielteen siitäkin, että pakko olla hoikka koska muuten kroppa olisi ihan epätasapainossa. Nuorenakin mua haukuttiin niin paljon. Ärsyttää, miten yksi ruumiinosa katsotaan olevan niin hirveän tärkeä, ja leikkaus on ainoa asia mitä sille voi tehdä. 

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ymmärrän tunteesi hyvin. Itsekin taistelen asian kanssa toisesta ääripäästä. Mulla on älyttömän isot ja raskaat rinnat. Ne aiheuttaa jatkuvia hartia- ja niskaongelmia. Jumien takia on pyörryttävä olo ja kovia päänsärkyjä. Mitkään liivit ei istu kunnolla. Aina sattuu ne liivitkin jonnekin. Lisäksi nämä on aivan epäsuhdassa mun kehoon. Olen muuten normaalikokoinen ja painoinen, mutta rinnat on valtavat. Mitkään vaatteet ei istu päälle.

Iän myötä raskas rinta on myös laskeutunut aika ikävästi. Joka päivä tunnen ahdistusta näistä lolloista. Inhottaa, kun rintojen alus hautuu. En tykkää yhtään siitä olosta. Pitäisi varmaan hyväksyä vaan kroppansa ja olla tyytyväisiä siihen, että se on terve, mutta en myöskään pääse eroon jatkuvista negatiivisista ajatuksista.

Pääsisin todennäköisesti julkiselle pienennysleikkaukseen, mutta sekin ajatus jotenkin inhottaa ja pelottaa. Että musta leikattais paloja pois. Tiedän my

Yleensä rinnat pienenee, kun laihtuu.

Vierailija
102/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silikonit ottaa niin kannattaa ainakin b-kuppi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap miehesi ole lähestuökoon ainoa, joka näkee rintakehäsi paljaana? Ja häntä ei haittaa. Voit käyttää toppauksia ja muita liivitäytteitä vaatteiden alla halutessasi. Ne tekevät muotoa kyllä.

Vierailija
104/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jos jonkunlaisessa tilanteessa olis ok valita silikonit, niin se olis sellainen, jossa lähtötilanne rintojen suhteen on aloittajan tapainen 0 tai joku epämuodostuma. Mutta sillä ei toki ole merkitystä mitä mieltä minä asiasta olen, vaan sillä joka ne ottaa. Itse en uskaltaisi, jos on kuitenkin aivan terve ennen niitä, kun niiden jälkeen voi tulla ongelmaa.

Vierailija
105/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kumppani, jolla ei käytännössä ollut rintoja lainkaan. Hän on yksi kauneimpia naisia mitä tiedän. Olisin ollut todella surullinen, jos hän olisi ottanut silarit. Rintsikoita ei ikinä tarvinnut ja oli tyytyväinen siihen. 

Naisen kaunein ominaisuus on luonnollisuus. Kaikki naisen luonnolliset piirteet sopii täydellisesti just sille naiselle. Miksi kaikkien pitäisi näyttää tietynlaiselta?

Vierailija
106/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tietääkseni leikkauksessa hermoradat, joilla on yhteys häpykieleen, katkeavat. Itselleni nän nit ovat tärkeä osa sukup uolieöämää. Siksi en itse ikinä ottaisi silikoneja vaikka olisivat miten hyväksyttyjä ja yleisiä tänä päivänä. Mutta kukin tavallaan.

Nyt on sun "tietääksesi" täysin tuulesta temmattu.  Rintojen poistoleikkauksessa tunto voi hävitä ihan kuukausiksi mutta on myös mahdollista saada takaisin. Implantit tai rasvansiirto ei vaikuta asiaan.  

Vierailija
107/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tietääkseni leikkauksessa hermoradat, joilla on yhteys häpykieleen, katkeavat. Itselleni nän nit ovat tärkeä osa sukup uolieöämää. Siksi en itse ikinä ottaisi silikoneja vaikka olisivat miten hyväksyttyjä ja yleisiä tänä päivänä. Mutta kukin tavallaan.

Nyt on sun "tietääksesi" täysin tuulesta temmattu.  Rintojen poistoleikkauksessa tunto voi hävitä ihan kuukausiksi mutta on myös mahdollista saada takaisin. Implantit tai rasvansiirto ei vaikuta asiaan.  

No kai se riippuu myös siittä implantin laittotavasta. Rinnan alapuolelle sivuun tehty reikä ei varmaan vaikuta niihin nännien hermoratoihin samalla tavalla kuin se, että ne nännit leikataan irti, tungetaan siittä reiästä implantti sisään ja nännit ommellaan takas kii.

Vierailija
108/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, kumpi on täällä palstalla roikkuvien mielestä parempi, vaan siitä kumpi on sinun itsesi mielestä parempi. Miten haluat nähdä oman kehosi, miten saat hyvän mielen. Jos päädyt implantteihin, se on ihan hyvä vaihtoehto. Älä mene halpaan, vaan käytä kotimaista asiantuntemusta. 

Vierailija
109/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rintojen kohotuksessa leikattiin nännit ylemmäksi ja laitettiin silinkonit. 

Tuntoherkkyys aivan sama kuin ennen leikkausta. En tunne mitään eroa tuntoherkkyydessä

Vierailija
110/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kysyin aukoinaan seurustelun alussa mieheltä, että tykkääkö hän isoista tisseistä, kun itse olin a-kuppikokoa.

Hän sanoi, että hakisi navetasta seuraa, jos utareet kiinnostaa.

En ikipäivänä huolisi miestä, joka puhuu naisista noin!

Mutta sinulle on ok kun nainen on samaa mieltä(miehensä kanssa) ja kirjoittaa mielipiteensä palstalle? Miehet on aina pahiksia.

Ei ole sekään ok.

Vierailija
111/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos sä olet miehenkin saanut napattua ilman tissejä. Etkä ole millään alalla, missä kropan ulkonäkö on super tärkeä. 

Vierailija
112/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ymmärrän tunteesi hyvin. Itsekin taistelen asian kanssa toisesta ääripäästä. Mulla on älyttömän isot ja raskaat rinnat. Ne aiheuttaa jatkuvia hartia- ja niskaongelmia. Jumien takia on pyörryttävä olo ja kovia päänsärkyjä. Mitkään liivit ei istu kunnolla. Aina sattuu ne liivitkin jonnekin. Lisäksi nämä on aivan epäsuhdassa mun kehoon. Olen muuten normaalikokoinen ja painoinen, mutta rinnat on valtavat. Mitkään vaatteet ei istu päälle.

Iän myötä raskas rinta on myös laskeutunut aika ikävästi. Joka päivä tunnen ahdistusta näistä lolloista. Inhottaa, kun rintojen alus hautuu. En tykkää yhtään siitä olosta. Pitäisi varmaan hyväksyä vaan kroppansa ja olla tyytyväisiä siihen, että se on terve, mutta en myöskään pääse eroon jatkuvista negatiivisista ajatuksista.

Pääsisin todennäköisesti julkiselle pienennysleikkaukseen, mutta sekin ajatus jotenkin inhottaa ja pelottaa

"Yleensä rinnat pienenee kun laihtuu."

Kommentoin tuota isorintaisena ja hoikkana (koko 36) naisena. Että näitä tolvanoita edelleen löytyy, jotka levittelevät huhua, että on silikonit, jos hoikalla on isot rinnat ja kuvittelevat, että isot rinnat pienevät laihtumalla!

Vierailija
113/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteellä ei ole varmaan väliä tällaisena lollotissinä, mutta sanoisin ettei kandee asentaa sisäänsä mitään vierasesineitä. Näistä lukenut kauhutarinoita. Jos haluat täytettä rintsikoihin, niin kokeile ihan sellaisia irtotoppauksia. "Broilerinleikkeitä". 

Vierailija
114/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pääsisin todennäköisesti julkiselle pienennysleikkaukseen,

Kyllä ne vähän pienenee, mutta eivät katoa. 

Vierailija
115/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei haittaa rinnattomuus, niin sitten antaa olla ja vähän täytettä rintaliiveihin, jos muka ulkopuoluset "haukkuneet". Jos asia selvästi häiritsee itseä/miestä, niin pienet silarit tai rasvansiirto, jos on mitä siirtää.

116/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pääsisin todennäköisesti julkiselle pienennysleikkaukseen, mutta sekin ajatus jotenkin inhottaa ja pelottaa. Että musta leikattais paloja pois. Tiedän my

Kuulostat todella kauniilta ja fiksulta neidolta! Jos olet sinkku ja keski-ikäinen, niin voisin kainon ujohkosti lähteä treffeille kanssasi!

Vierailija
117/163 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei ollenkaan mieluummin. T.m35

Vierailija
118/163 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi rauhassa.

Vierailija
119/163 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin otat silareita, kokeile niitä topattuja tai täytettyjä liivejä.

Ihan vaan jo sen takia, että saisit tietää, minkä kokoiset silarit sulle sopii.

Ja jos et haluakaan niitä enää vaan noi liivit riittää, niin vielä parempi.

Vierailija
120/163 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaista naista kun halaa pääsee lähemmäksi sydäntä.

M29