Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on mielestäsi parempi, ei ollenkaan rintoja vai pienet silikonit? Kohtalontovereita paikalla?

Vierailija
21.10.2023 |

Mulla ei ole rintoja. Ennen oli pienet kohoumat alle AA-kupin, mutta imetyksen jälkeen nekin katosivat ja jäljellä on pelkästään nahkaa. Tää on niin nolo ja tabu aihe. Olen välillä harkinnut jopa leikkausta, koska mitkään vaatteet eivät istu. Olen vieläpä pitkä ja harteikas nainen, välillä olen jopa miettinyt että luuleeko joku minua sukupuolta vaihtaneeksi jolla on prosessi kesken?! Mies sanoo ettei ulkonäköni haittaa, mutta onhan se nyt fakta että haittaa se. Onko kohtalontovereita? Oletteko hyväksyneet asian vai käyneet korjauksessa? Tuntuu että olen kehittänyt jonkun pakkomielteen siitäkin, että pakko olla hoikka koska muuten kroppa olisi ihan epätasapainossa. Nuorenakin mua haukuttiin niin paljon. Ärsyttää, miten yksi ruumiinosa katsotaan olevan niin hirveän tärkeä, ja leikkaus on ainoa asia mitä sille voi tehdä. 

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoneista pitävä mies! Haluaisitko vastaavasti, että jyrpäsi vaihtuisi silikoniseen, hienoon ja mittavaan mutta täysin tuntoaistittomaan pötköön?

Aika rumasti sanottu naisista mutta tuollaisia tuntoaistittomia pötköjähän he nykyään suomessa tuppaavat olemaan.

Vierailija
162/163 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni leikkauksessa hermoradat, joilla on yhteys häpykieleen, katkeavat. Itselleni nän nit ovat tärkeä osa sukup uolieöämää. Siksi en itse ikinä ottaisi silikoneja vaikka olisivat miten hyväksyttyjä ja yleisiä tänä päivänä. Mutta kukin tavallaan.

Rinnoista ei mene hermoratoja häpykieleen. Katsopa hermoratakarttoja joskus. Tunnottomuutta kyllä saattaa tulla ja ihan pysyvää sorttia, yhdellä ystävälläni kävi näin silikonien ottamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä on vikaa, ei rinnoissa. Mene psykiatrille, jos haluat muovimönjää rinnuksillesi.