Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on mielestäsi parempi, ei ollenkaan rintoja vai pienet silikonit? Kohtalontovereita paikalla?

Vierailija
21.10.2023 |

Mulla ei ole rintoja. Ennen oli pienet kohoumat alle AA-kupin, mutta imetyksen jälkeen nekin katosivat ja jäljellä on pelkästään nahkaa. Tää on niin nolo ja tabu aihe. Olen välillä harkinnut jopa leikkausta, koska mitkään vaatteet eivät istu. Olen vieläpä pitkä ja harteikas nainen, välillä olen jopa miettinyt että luuleeko joku minua sukupuolta vaihtaneeksi jolla on prosessi kesken?! Mies sanoo ettei ulkonäköni haittaa, mutta onhan se nyt fakta että haittaa se. Onko kohtalontovereita? Oletteko hyväksyneet asian vai käyneet korjauksessa? Tuntuu että olen kehittänyt jonkun pakkomielteen siitäkin, että pakko olla hoikka koska muuten kroppa olisi ihan epätasapainossa. Nuorenakin mua haukuttiin niin paljon. Ärsyttää, miten yksi ruumiinosa katsotaan olevan niin hirveän tärkeä, ja leikkaus on ainoa asia mitä sille voi tehdä. 

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvinkin pienet aaa mielummin kuin silarit näin keski-ikäisen miehen mielestä, mutta miehetkin ajattelee tästä monin eri tavoin. Minusta pienet on ainakin yhtä hyvät kuin isot

Vierailija
22/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hassua että kommentoidaan, että mulla on päässä vikaa. Eikö vika ole nimenomaan niissä, jotka ovat haukkuneet minua ulkonäön perusteella, eikä minussa jonka mielestä se haukkuminen tuntuu pahalta? 

Syömishäiriötä minulla ei ole ja tilanne on ollut sama +-10 kg painoisena. 

"Tuntuu että olen kehittänyt jonkun pakkomielteen siitäkin, että pakko olla hoikka koska muuten kroppa olisi ihan epätasapainossa"

Nimenomaan syömishäiriö ja kehonkuvan väristymä.

Syön terveellisesti. Fakta on myös se että hoikalle rinnattomuus sopii paremmin kuin lihavalle, ei mikään vääristymä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se on parempi vaihtoehto joka on sinulle parempi. Kenelläkään muulla ei ole oikeutta määritellä kumman vaihtoehdon koet omaksesi. 

Fakta kuitenkin on se, että silikoni on vierasesine, joka edes teoriassa pystyy kapseloitumaan, tai kroppa voi tehdä hylkimisreaktion. Ulkonäöllisesti toki ei hyvä implantti eroa aidosta. 

Ja sitten on olemassa vaihtoehtona myös se rasvansiirto (siirtoalueena joko vatsa tai reidet). Siinä ei tule hylkimistä koska kehon omaa rasvaa, mutta lopputuloksesta riippuen kertoja voi mennä 1-3, koska kaikki kerralla siirrettävä rasva ei kiinnity. 

Molempien poistoleikkauksen jälkeen päädyin itse rasvansiirtoon.  

Kiitos kun kerroit. En ole ap enkä menossa ottamaan silikoneja, mutta hyvä tietää, että tuollainen on  mahdollinen, jos vaikka sairastuisin syöpään. Huomattavasti parempi vaihtoehto kuin silikonit.

Vierailija
24/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on aivan sama minkäläiset rinnat naisella on, itseasiassa tykkään enemmän pienemmistä, ne on jotenkin kiihottavat. Mutta ymmärrän hyvin kyllä sinun huolesi, mitä jos tekisit niin että mikä sinulle on tärkeää välittämättä mitä muut ajattelee onko ne silikonit vai ei, sinun keho sinun päätös. 

Vierailija
25/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Luonnollinen iso tissi

Ei liity ap:n asiaan mitenkään eivätkä isot tissit edes ole kaikkien mieleen.

Vierailija
26/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisin kohta:

"Mies sanoo ettei ulkonäköni haittaa, mutta onhan se nyt fakta että haittaa se."

Fakta? Miksi miehesi on sinut valikoinut elämänkumppaniksi ja nähnyt seksuaalisesti haluttavana, jos tuo olisi fakta? Suosittelen hakemaan keskusteluapua ammattilaiselta, sinulla on huono itsetunto ja käsittelemättömiä asioita menneisyydestä, siis ne kiusaamisjutut. Kiusaajahenkiset ihmiset etsivät aina syitä kiusata.

Vierailija
27/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koettaisin silti ensin inspiroivia seksikkäitä kuvia netistä, joissa nainen kantaa rinnattomuutensa seksysti ja on muuttanut sen edukseen. Todennäköisesti miehesi pitää enemmän rinnattomista naisista kuin isorintaisista, joten kannattaa miettiä sitäkin. Jos hän pitää sinusta sellaisena kuin olet, niin ehkä sinunkin pitäisi opetella?

Tämä! Ei nyt puolison vuoksi ainakaan kannata silikoneja ottaa jos puoliso vieläpä sanoo, että ulkonäkö on ok.

Oma mieheni (ja itsekin)pitää kaikista seksikkäimpinä ulkonäöltään japanilaistyylisiä hoikkia pienirintaisia (tai rinnattomka) naisia. Isot tissit ei kiinnosta meistä kumpaakaan.

T. 13

Vierailija
28/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös aa-kupin rinnat ja nyt 45-vuotiaana ne eivät häiritse enää yhtään. Hassua, että rintani ovat aina häirinneet ylipainoisia naisia, ei atleettisia miehiä ;)

Itse ratkaisin tämän niin, että treenasin takapuolen kuntoon salilla ja miehet kyllä kiinnittävät siihen huomiota, jopa nuoremmat. Käytän kyllä pieniä toppauksia rintsikoissa, mutta muuten eivät rinnat enää häiritse yhtään. 

Vierailija
29/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että osa kommentoijista edes tajuaa että ainakaan itselläni kyseessä ei enää olleet edes pienet rinnat vaan todellakin pelkkä riekale nahkaa. Helppo huudella edes jonkinlaisten tissien kanssa että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Ei ole helppoa. Omalla kohdallani avioero oli viimeinen niitti. Hankin pienet silikonit ja jotain niiden koosta kertonee että mulle on joku niiden ottamisen jälkeen ehdottanut silikoneja. Se mua lähinnä nauratti, nyt olen sinut vartaloni kanssa, ja tunnen itseni normaaliksi, en friikiksi. 

Vierailija
30/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule olemaan koskaan tyytyväinen itseesi. Lapsikin oppii sinulta saman kielteisen asenteen ja kierre jatkuu. Hoida ap pääsi kuntoon nyt, tai olet syypää siihen, että lapsellasi ei tule ikinä olemaan normaalia tervettä minäkuvaa. 

Vierailija
31/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sinulla on lapsi ja mietit tällaista asiaa? Ja mietit sitä ilmeisesti ihan koko ajan. Hienoa. Anna lapsesi pois ja mene ottamaan ne silarit vaikka jonnekin Viroon, niin olet onnellinen sen jälkeen. Tai sitten et ole, sillä pääsi on rikki. 

Niin, että nainen on päästään rikki, jos lapsi ei täytä ajatuksia 24/7? Olipa kerrassaan vähä-älyinen kommentti.

Aloittajalle sanoisin, että mikäli koet silikonien parantavan elämänlaatuasi, niin hanki ihmeessä sellaiset. Äläkä välitä näistä typeristä kommenteista. Kaikki ymmärtävät, kun rintasyöpäpotilas hankkii silikonit rintojenpoiston jälkeen, mutta tässä kohtaa kun rintoja ei ole koskaan ollutkaan, ymmärrystä ei heru vaikka kyseessä on henkisesti täysin sama asia.

Vierailija
32/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä omaa terveyttään ensisijaisesti.  

Eipä se kyllä kenellekään kuulu onko sulla silikonit vai ei tai että mitä paitasi alla ylipäätään on

Vierailija
33/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisuus on aina valttia. Painoa vaan lisää, niin rinnatkin kasvaa ja tahtoohan ne kasvaa, vaikka ei painoa runsaasti olisikaan.

Vierailija
34/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Luonnollinen iso tissi

Ei liity ap:n asiaan mitenkään eivätkä isot tissit edes ole kaikkien mieleen.

Isoa tissiä ap kuitenkin havittelee, keinoja kaihtamatta.

Vierailija
35/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koettaisin silti ensin inspiroivia seksikkäitä kuvia netistä, joissa nainen kantaa rinnattomuutensa seksysti ja on muuttanut sen edukseen. Todennäköisesti miehesi pitää enemmän rinnattomista naisista kuin isorintaisista, joten kannattaa miettiä sitäkin. Jos hän pitää sinusta sellaisena kuin olet, niin ehkä sinunkin pitäisi opetella?

Tämä! Ei nyt puolison vuoksi ainakaan kannata silikoneja ottaa jos puoliso vieläpä sanoo, että ulkonäkö on ok.

Oma mieheni (ja itsekin)pitää kaikista seksikkäimpinä ulkonäöltään japanilaistyylisiä hoikkia pienirintaisia (tai rinnattomka) naisia. Isot tissit ei kiinnosta meistä kumpaakaan.

T. 13

Nimenomaan, lopputulos voi olla aika surullinen, jos kumppani pitää rinnattomuudesta ja nainen menee ottamaan silikonit, joita todella suuri osa miehistä vieroksuu satakertaisesti enemmän kuin mitään rinnan mallia. Esimerkiksi oma mieheni on useasti sanonut kuten joku tässäkin ketjussa kertoi, että mitkä tahansa rinnan muodot ovat parempia kuin silikonit.

Ja koskaan kun ei tiedä mitä itselle niistä tulee, kapseloitumista, kipuja jne. Se on iso leikkaus. Ja sitäkään ei moni tiedä, että vaikka leikkaus onnistuisi kuinka hyvin, sitä joutuu tasaisin välein uusimaan. Eli kyseessä ei ole vain yksi leikkaus, vaan niitä joutuu sitten tekemään uudestaan tasaisin välein. 

Olen asunut maassa, missä kauneusleikkaukset ovat yleisiä, yksi tuttavani on kuollut rasvaimuun. Tietysti jos ap on nuori ja tekee leikkauksen Suomessa hyvämaineisessa paikassa, niin riski on pienempi. Kannattaa silti harkita todella huolella.

Vierailija
36/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinulla on lapsi ja mietit tällaista asiaa? Ja mietit sitä ilmeisesti ihan koko ajan. Hienoa. Anna lapsesi pois ja mene ottamaan ne silarit vaikka jonnekin Viroon, niin olet onnellinen sen jälkeen. Tai sitten et ole, sillä pääsi on rikki. 

Yleensä he joilla on lapsi, haluavat myös pitää suhteen lapsen toiseen vanhempaan. Ja siihen auttaa että on normaali ulkonäkö. 

En tekisi mitään sellaisella miehellä, jolle minä en riitä omana itsenäni. 

Minulla on pienet rinnat ja olen niihin tosi tyytyväinen. Joten minun vastaus sulle ap on, että ei silikoneja. 

Vierailija
37/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla on myös aa-kupin rinnat ja nyt 45-vuotiaana ne eivät häiritse enää yhtään. Hassua, että rintani ovat aina häirinneet ylipainoisia naisia, ei atleettisia miehiä ;)

Itse ratkaisin tämän niin, että treenasin takapuolen kuntoon salilla ja miehet kyllä kiinnittävät siihen huomiota, jopa nuoremmat. Käytän kyllä pieniä toppauksia rintsikoissa, mutta muuten eivät rinnat enää häiritse yhtään. 

Eli haet huomiota perseellä, koska tisseillä et sitä saa. Kuitenkin käytät toppauksia. Ei häiritse yhtään juu.

Vierailija
38/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Yleensä he joilla on lapsi, haluavat myös pitää suhteen lapsen toiseen vanhempaan. Ja siihen auttaa että on normaali ulkonäkö. 

Ei tässä ole muuta epänornaalia kuin sun ajatusmaailmasi.

Vierailija
39/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä en usko että osa kommentoijista edes tajuaa että ainakaan itselläni kyseessä ei enää olleet edes pienet rinnat vaan todellakin pelkkä riekale nahkaa. Helppo huudella edes jonkinlaisten tissien kanssa että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Ei ole helppoa. Omalla kohdallani avioero oli viimeinen niitti. Hankin pienet silikonit ja jotain niiden koosta kertonee että mulle on joku niiden ottamisen jälkeen ehdottanut silikoneja. Se mua lähinnä nauratti, nyt olen sinut vartaloni kanssa, ja tunnen itseni normaaliksi, en friikiksi. 

Mä en oikein tajua, millaisia ystäviä teillä on, jos ehdottaa kumitissejä. 

Ap hommaat vaan kevyesti topattuja liivejä ja luota itseesi. Jos sun miehenkin mielestä olet ok, niin mikset usko häntä?

Vierailija
40/163 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Et tule olemaan koskaan tyytyväinen itseesi. Lapsikin oppii sinulta saman kielteisen asenteen ja kierre jatkuu. Hoida ap pääsi kuntoon nyt, tai olet syypää siihen, että lapsellasi ei tule ikinä olemaan normaalia tervettä minäkuvaa. 

Tämä. Kun lapsi saa kuulla koko ajan kotona, kun äiti valittaa ja ruikuttaa ulkonäöstään, niin se vaikuttaa todella voimakkaasti lapseen. Lapsi tuntee, että hänkään ei tule kelpaamaan sellaisena kuin on. 

Netistä löytyy asiasta paljon tekstiä.