Sello-itäkeskus raidejokerilla 44min. Autolla 18min. Junalla+metrolla 45min.
Kommentit (82)
Ei sitä enää pois pureta vaikka kuinka valittajat valittaisi. En tajua ihmisiä, jotka jaksavat vaahdota tällaisista asioista vuosia? Kun ei se ole enää peruttavissakaan. Kannattaisiko mennä elämässä eteenpäin ja keskittyä muihin asioihin?
Vierailija wrote:
Ilmasto kiittää.
Mikäs vika sähköbusseissa on? Vai oletko sarkastinen?
Ei kai autolla tuota matkaa tehdä 18 minuutissa? Itse varsisin 30 min.
Vierailija wrote:
Ei sitä enää pois pureta vaikka kuinka valittajat valittaisi. En tajua ihmisiä, jotka jaksavat vaahdota tällaisista asioista vuosia? Kun ei se ole enää peruttavissakaan. Kannattaisiko mennä elämässä eteenpäin ja keskittyä muihin asioihin?
Tämä asia nyt koetaan näin. Persua kiukuttaa kun heidän kylällä bussilla ei pääse baariin eikä takaisin illalla, ja helsinkiläisiä hemmotellaan hyvillä yhteyksillä.
Happamia, kettu, you know.
Kyllä se sähköbussikin olisi pysähtynyt pysäkeillä, ja samalla lailla ajanut saman reitin.
Vierailija wrote:
Ei kai autolla tuota matkaa tehdä 18 minuutissa? Itse varsisin 30 min.
19km kehä ykköstä pitkin jossa on 80km/h nopeusrajoitus. 20/80 tuntia=1/4 tuntia = vartti.
Ruuhkassa hitaampaa.
Vierailija wrote:
Kyllä paras tapa paikasta toiseen liikkumiseen on oma auto. Ei tarvitse kytätä julkisen liikenteen aikatauluja tai kokea ma mu jen aiheuttamaa häiriökäyttäytymistä. Itse asun Helsinki lähiö. Omaa autoa ei ole ei ajokortiakaan.Eikä tarve hankkia.Hsl on sujuva varsinki metro.Kyseisellä raidejokeri linjalla matkustan Itä Helsingistä Suursuon sairaala tulevaisuuskin.Sukua vanhenee ja sinne sairaala päätyvät palativisen hoitoon kuin saatohoiton.Hyvin kylä pässyt sinne pussilla 550 itiksestä.Pidemälle ei tarvii päästä.Ei mitää asiaa Sellon.
Vierailija wrote:
Kyllä paras tapa paikasta toiseen liikkumiseen on oma auto. Ei tarvitse kytätä julkisen liikenteen aikatauluja tai kokea ma mu jen aiheuttamaa häiriökäyttäytymistä.
Riippuu ihan mistä minne kuljet. Pääkaupunkiseudulla en ole kytännyt aikatauluja, koska vuorovälit ovat tiheitä. Edelleen eniten joukkoliikenteessä häiritsevät kan tasuo malaiset.
Miksi tuota matkaa pitää kulkea edes? Hanki työpaikka kodin läheltä tai hanki koti työpaikan läheltä!
Ei sillä tee mitään. Ei kenelläkään ole varaa käyttää julkisia ja jos on varaa niin käyttävät omaa autoa. Miksi Itäkeskuksesta pitäisi päästä mihinkään? Siellä on jo kaikki kaupat ja työpaikat, pysykööt siellä!
Hyvällä metroverkostolla varustetuissa kaupungeissa asuneena en ymmärrä miksei Helsingissä kehitetä metroa. Meillä on vakaa peruskallio ja paljon maanalaisen rakentamisen osaamista. Lisäksi Suomen säässä on aika paljon kivempaa odotella lämpimällä metroasemalla kuin tuulisella ratikkapysäkillä.
Matkustajan näkökulmasta on viheliäistä että julkiset yhteydet vaativat useita eri kulkuvälineitä (metro, paikallisjuna, bussi, ratikka, pikaratikka jne) koska vaihdot ovat aina hankalia ja talvella suorastaan inhottavia.
Onkohan pikaratikkavillityksessä oikeasti kyse liikenteen sujumisen lisäksi myös siitä, että kun ratikkakiskot rakennetaan olemassaolevalle kadulle niin autoliikenne vaikeutuu? Tämä on tietysti vihreälle päättäjälle tuplavoitto vaikka paikallispäästöttömällä sähkö- tai hybridiautolla ajava kaupunkilainen kiroaakin.
Millä rahalla luulette ihmisten käyttävän julkisia jos toimeentulotuet otetaan pois ja kielletään osa-aikatyön tekeminen? Rikkaat kulkee autoilla, helikoptereilla ja lentokoneilla, ei julkisilla.
Mitä helsinkiläinen tekee hyvillä yhteyksillä kun ei ole varaa käydä missään eikä ole varaa ostaa mitään?
Vierailija wrote:
Hyvällä metroverkostolla varustetuissa kaupungeissa asuneena en ymmärrä miksei Helsingissä kehitetä metroa. Meillä on vakaa peruskallio ja paljon maanalaisen rakentamisen osaamista. Lisäksi Suomen säässä on aika paljon kivempaa odotella lämpimällä metroasemalla kuin tuulisella ratikkapysäkillä.
Matkustajan näkökulmasta on viheliäistä että julkiset yhteydet vaativat useita eri kulkuvälineitä (metro, paikallisjuna, bussi, ratikka, pikaratikka jne) koska vaihdot ovat aina hankalia ja talvella suorastaan inhottavia.Onkohan pikaratikkavillityksessä oikeasti kyse liikenteen sujumisen lisäksi myös siitä, että kun ratikkakiskot rakennetaan olemassaolevalle kadulle niin autoliikenne vaikeutuu? Tämä on tietysti vihreälle päättäjälle tuplavoitto vaikka paikallispäästöttömällä sähkö- tai hybridiautolla ajava kaupunkilainen kiroaakin.
Ehkä se on vähän halvempaakin se kiskoradan rakennus verrattuna maanalaiseen kallion louhintaan.
Vierailija wrote:
Kyllä paras tapa paikasta toiseen liikkumiseen on oma auto. Ei tarvitse kytätä julkisen liikenteen aikatauluja tai kokea ma mu jen aiheuttamaa häiriökäyttäytymistä.
Siinä oman maan pdf.
Mukava että itähelsingin katuryöstelijät pääsevät liikkumaan länteen päin jos metro jumittaa.
Vierailija wrote:
Miksi tuota matkaa pitää kulkea edes? Hanki työpaikka kodin läheltä tai hanki koti työpaikan läheltä!
Kaveri asuu sielläpäin.
Autolla menen vastedes, aivan kuten ennenkin.
Vierailija wrote:
Ei sitä enää pois pureta vaikka kuinka valittajat valittaisi. En tajua ihmisiä, jotka jaksavat vaahdota tällaisista asioista vuosia? Kun ei se ole enää peruttavissakaan. Kannattaisiko mennä elämässä eteenpäin ja keskittyä muihin asioihin?
Siksi, koska punavihreiden toimivaksi propagoima julkinen liikenne pääkaupunkiseudulla on hidas. Etenkin, jos täytyy käyttää liityntälinjoja.
tästä syystä ajan autolla. Mutta ei saisi kritisoida🙄
Onks tolla raidejokeripokeripoksilla helpompi matkustaa ilman lippua kuin dösällä?
Ilmasto kiittää.