IL on juttu, että 50 v naiset ovat haluttuja nuorten miesten keskuudessa. Miksi?
Kommentit (316)
Jos miehellä vara valita niin tottakai 22v nainen terhakoilla rinnoilla vs 50v nainen jolla tissit roikkuu navassa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Näin miehenä on sanottava, että miesten kannattaa olla fossiilivapaita ja harrastaa vain paljon nuorempia naisia.
Eli vaihtoehdoiksi sinulle siis jää oma käsi tai maksettu seksi.
En usko, että sitä rahaakaan on, kun noin rumasti puhuu. Siihen pitää olla joko sosiaalisia taitoja tai erityisosaamista, ja uskon, että kumpaakaan ei löydy kommentoijan plakkarista. Joten oma apu vissiin se paras apu.
Punalaputettua saa helpommalla, ja siksi niistä jopa taistellaan.
Vierailija wrote:
Mulla meni baaripanon kanssa kumi puhki mutta onneksi nainen oli jo 45v. 25v nainen olis ollut heti raskaana!
M36
Naisella on todella pieni aikaikkuna tulla raskaaksi, kun ajatellaan tämän kuukautiskiertoa. Ne, jotka ovat "heti" pamahtaneet paksuksi, ovat vain jakaneet persettä kuukausitolkulla. Ei se sen ihmeellisempää ole.
Vierailija wrote:
"Pistetään kuka tahansa nuori mies valitsemaan parikymppisen törötissisen blondin ja viiskybäsen kaksi lasta ja uran taistelleen mamman välillä. Mitäs luulisitte lopputulemasta."
Aika selkeä, törötissillä ei mitään mahiksia.
Vain vanha tunsi tarvetta tarkentaa :D
Vierailija wrote:
Jos miehellä vara valita niin tottakai 22v nainen terhakoilla rinnoilla vs 50v nainen jolla tissit roikkuu navassa.
Tottakai valitsee jos vaan saa, mutta kun ei vaan taida saada, siinäpä se ongelma onkin, siksi ehkä ne vanhemmat kiinnostavatkin.
Vierailija wrote:
Tiukasta teinip*llusta miehet haaveilee. Tiukat legginsit ja niihin reikä p*llun kohdalle ja timantin kova p*nis tiukkaan teinip*lluun.
Tuohan on ihan ymmärrettävää. Omalla eukolla kun saattaa olla kaikenmaailman tukisukkaa, persposkenkohottajahousulia, röllykkävattankurojaa ja sukkahousujen haarakiila niin paksua verkkoa tenataskulla varustettuna, ettei siitä pääse läpi vesurillakaan. Yksikään mies ei uskalla ottaa riskiä, että riisuisi nuorenkaan naisen kanssa tuosta vaan sukkahousut pois ja saisi kaiken laardin silmilleen.
Olen huomannut että vanhat naiset sittenkin himoitsevat nuoria poikia eivätkä pidä heitä lapsina. Ensin ihmettelin miksi he suhtautuvat nuoriin naisiin niin nyrpeästi.
Olen 55, tuntisin oloni kiusaantuneeksi reilusti nuorempien kanssa. Enkä usko, että kiinnostaisin nuoria miehiä. Olen tavallinen ikäiseni näköinen tantta, ylipainoa ja lyhyitä punaisia hiuksia ei ole. En halua olla edes ikäiseni tai vanhempien miesten kanssa.
Kuljin samalla fyssarilla pitkään polvivaivan takia. Itse olin silloin lähestymässä 30v ja fyssari oli hyvässä kunnossa oleva nainen 50 tietämillä. Voi pojat, oli siinä työ pitää ajatukset kurissa kun tämän kypsän naisen varmat otteet polvitaipeessa ja lämmin käsi ajoittain kävi sisäreidellä polven yläpuolellla. Edelleen haikailen ja leikittelen mielessä fantasioita mihin kaikkeen joku myöhäinen ilta käynti olisi voinut johtaa, tai joku kerta tämä nainen olisi kaivannut vaikka kotonaan kattolampun asennusta pientä palkintoa vastaan.
Tuo on vanhemman herran haavekuva joka ei koskaan toteudu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Näin miehenä on sanottava, että miesten kannattaa olla fossiilivapaita ja harrastaa vain paljon nuorempia naisia.
Eli vaihtoehdoiksi sinulle siis jää oma käsi tai maksettu seksi.
Joillekin voi käydä noinkin ja sinä varmasti saatat olla ns. käsityön erikoisasijantuntija. Omalla kohdalla kävi niin, että olen edelleen fossiilivapaa, mutta toki varattu nuoren naisen mies.
Mutta siltikin käsitöiden erikoisasiantuntija luulisin. Nykyajan nuoria naisia kun ei seksi tunnu paljoa kiinnostavan. Voihan sitä olla kaverisuhteessakin.
Kautta aikain naisia on seksi kiinnostanut iästä huolimatta. Suurin syy haluttomuuteen on omassa päässä luodut patoutumat. En varmasti ole ainoa mies, joka on saanut tyydytettyä sekä haluttomuudesta kärsivät, että kyltymättömät. Kummatkin tarvitsevat hieman aikaa ja turvallisen olotilan.
Ovat helppoja eivätkä tiineydy. Muulla ei niin väliä.
Mua ei vanhat naiset kiinnosta, ei edes yli 35-vuotiaat. Oon tyytyväinen 23v kumppaniini
M27
Vierailija wrote:
Mua ei vanhat naiset kiinnosta, ei edes yli 35-vuotiaat. Oon tyytyväinen 23v kumppaniini
M27
Noinhan sen kuuluukin mennä, että keskenkasvuiset leikkivät keskenään. Sairasta että joku vanha äijä/eukko sekaantuisi alle 30-vuotiaaseen lapseen.
Valitettavasti tämä taitaa olla totta. Olen huomannut että hyvin monet jo alle 30 v. nuoret naiset ovat vahvasti ylipainoisia. Mitä nykyään syödään ja ilmeisesti myös juodaan että rasvaa kasaantuu joka puolelle?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M27
Noinhan sen kuuluukin mennä, että keskenkasvuiset leikkivät keskenään. Sairasta että joku vanha äijä/eukko sekaantuisi alle 30-vuotiaaseen lapseen.
Jep. Parempi ottaa D:stä mallia ja pysä alle kakskymppisissä.
Vierailija wrote:
Olen 55, tuntisin oloni kiusaantuneeksi reilusti nuorempien kanssa. Enkä usko, että kiinnostaisin nuoria miehiä. Olen tavallinen ikäiseni näköinen tantta, ylipainoa ja lyhyitä punaisia hiuksia ei ole. En halua olla edes ikäiseni tai vanhempien miesten kanssa.
Ymmärrän. Minä olen ikäisekseni todella hyvässä kunnossa ja yksi syy varmaankin raikkaaseen ja nuorekkaaseen habitukseeni on se, että olen aina ottanut kaiken ikäiset ihmiset vastaan heidän ennakkoluulottomuuden ja luonnollisuuden kautta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Pistetään kuka tahansa nuori mies valitsemaan parikymppisen törötissisen blondin ja viiskybäsen kaksi lasta ja uran taistelleen mamman välillä. Mitäs luulisitte lopputulemasta."
Aika selkeä, törötissillä ei mitään mahiksia.
Vain vanha tunsi tarvetta tarkentaa :D
Ei hän välttämättä ole vanhakaan, mutta muutama lapsi muutamalle eri miehelle, kuten niin lukemattomilla muillakin naikkosilla.
Niin, sinulla ei ole kokemusta kiimaisista nuorista naisista toisin kuin esim. minulla. Ja tuo, että nainen antaa tehdä mitä vaan itselleen on merkki siitä, että on vasta matkalla siihen miten häntä pitäisi hyväillä, että saa sellaisia orgasmeja, joista tajunta hämärtyy.